Gå til innhold

All aktivitet

Denne strømmen auto-oppdateres

  1. I går
  2. Du verden som tiden går, - hvor blir den av! Jeg har ikke vært på vekten på en stund, men antar den er rundt 68 kg. Vanskelig å komme noe lenger ned mer enn noen dagen i slengen. Har trent bra hele oktober, men så ble det bråstopp for en uke siden. Så nå er det bare å komme i gang igjen, etter helg på besøk med langtur i bil. Blir lite trim med 8-9 timer i bil to ganger i løpet av en helg .... Litt støvsuging først, og er jeg riktig flink finner jag frem trimting og tar en runde på gulvet hjemme .... Bare jeg ikke får vondt i viljen før jeg kommer så langt!
  3. Siste uke
  4. Minus 1,4 kg. Nesten 4 kg ned siden start. Gått ganske greit. Blir ikke største treningsmengden, men går en del og trener litt styrke hjemme. Håper å få økt på etter hvert. Jeg er ikke den mest tålmodige, men må tenke at denne gangen handler det om helsa. Håper å komme under 100 innen jul. Får jeg til det mon tro? Skal jeg klare det må jeg virkelig være strikt. Ingen store utskeielser.
  5. Hei. Det går nok helt fint om du velger å innta kun 1000kcal som en start. Jeg ville nok ikke lagt meg så lavt så veldig lenge, det kan fort oppstå sterkt sug etter mat og snop. Jeg vet ikke helt hvor mye du skal ned men antar du skal holde på en stund siden du er her i 10-20kg.gruppa🙂 Det er da veldig greit å lage seg gode vaner som kan vare. Lykke til
  6. Noen som fortsatt er med her?🙂
  7. Forrige uke ble det både trening og yoga. Denne uken har jeg ikke spist godteri, men har heller ikke trent noe særlig. Har holdt meg unna kake, også... nå sitter jeg og prøver å motivere meg til å gjøre noe som er ganske kjedelig.. men det MÅ gjøres før i morgen, så det er bare å sette i gang. Håper stillheten her på forumet skyldes at dere er på rett vei og bare ikke gidder å skrive. Dessverre for min del vet jeg at jo mer tak jeg får på å følge sunn livsstil, jo mer får jeg lyst til å skrive. Den tiden i «the golden years» skrev jeg daglig og vi var liksom en liten gjeng som var i steame
  8. Så har jeg skjerpet meg - igjen. Bruker dagboken nesten hver dag og det gir jo aha opplevelser. Men det blir for lite trim og for mange timer i sofaen med strikkepinnene. Gå på treningsstudio 3 - 4 ganger pr uke. men det er ikke nok. Burde hatt en time pr dag. Legger ut listen når så kan jeg legge inn dere andre om dere melder i løpet av uken.
  9. Navn Maxvekt Uke 24 Uke25 Uke26 Uke 29 Uke 30 Uke 35 Uke36 Uke37 Uke38 Uke 39 Uke 40 Uke41 Uke42 Total Nedgang Mål Optimist 105,9 104,90 104,00 104,50 105,10 105,70 105,90 70 Mia
  10. Tidligere
  11. Hei igjen. Har ikkje gitt meg helt her inne, har vært to litt travle uker. Sist uke hadde vi høstferie her i huset og da blir det lett litt utskeielser. Så vekta i dag er pluss 1 kilo 😥 kjenner eg har ikkje helt rette motivasjonen nå, men må ta meg sammen. Mia og Toam dere er så flinke begge to 👏 Nå får eg komme meg på kjøkkenet og koke havregrøt, synes den gjør godt og holder meg mett lenge. Ha ei fin uke videre 🌺🌺
  12. God morgen. Ned 0.6 denne uka. Riktig vei. Ukens mål blir p planlegge. Skrive og holde kontroll. Begynner NÅ. Vi kan og vi vil😊😊😊
  13. Hadde en tung dag i går. Føles heldigvis litt lettere i dag. Gått ned 1,1 kg og 2 cm ned i midjen. Må være fornøyd med det. Blir en liten utfordring i dag. Moren min har bursdag og jeg har bakt kake. Er vel greit å spise et lite stykke, så lenge det blir med det. Passe på å bevege meg nok i dag og ellers spise sunt.
  14. Ny uke og veiedag. Ned 1,3kg og det syns jeg ærlig talt jeg har fortjent!😁 Gj.snittsinntak 1260kcal og 12 trimpoeng. Jeg har vært veldig sløv på treningsfronten i år så dette er jeg veldig fornøyd med. Det har vært mye frem og tilbake dette året men summen er nå -6,7kg og jeg kan faktisk kjenne det. Delmål 2 er -10kg og det er nå "bare" -3,3 kg igjen dit. Det gir en viss motivasjon. Det er 2,5 mnd igjen av 2020 så det er fortsatt mulig å komme noen hakk til nedover på vekta😊
  15. Husvask ca 193kcal/t, støvtørking ca 173kcak/t. Normalt sett regnes dette som hverdagsaktivitet, ikke trening 🙂 Hensikten med kosemerker er å øve seg på å ha kontroll på "kos", de kan også brukes på ekstra mat så dette blir litt opp til deg selv. Lykke til videre🤗
  16. God jobb for en slik øvelse, fordi den har dobbelt overskudd. Det vil sannsynligvis ikke samsvares i rangering, men det er fortsatt bra for dine og dine mål. Om større gleder, i helgen tror jeg ikke på hvordan det fungerer. Du får den daglige kcal du må vedlikeholde, og hvis du ikke gjør det, betyr det ikke at du opprettholder det som statister i helgen, for da ville det ikke vært vanlig spising. For fremtiden, hvis du liker å ha et helt rent hjem, vil jeg tilby å prøve dette selskapet https://mikrenhold.no/ som har gode profesjonelle rengjøringsmidler som kan gjøre det veldig raskt for deg.
  17. Sliten, sliten og enda litt mer sliten. Ikke pga trening el.l. Bare livet Fikk trent litt styrke med eldstejenta i dag, så det er bra. Skeia litt ut i helga, men forhåpentlig ikke for mye. Vekta vil vise på onsdag. Håper egentlig å få inn mer trening, men vil ikke tilbake på treningssenter med det første. Må bli litt kreativ og løsningsorientert på det feltet. Brukte å være det, men er en stund siden. 😏
  18. Vi er seige🥰🥰🥰🥰 Greide å handle uten å ta med søtsaker. Kjempestolt
  19. Ser ut til at det bare er deg og meg igjen her Mia. Det har vi opplevd før, men vi gir oss ikke. Håper flere kommer på etterhvert. Nå er listen på plass. Kan jo endres om noen har glemt å si i fra om vekt. Jeg skal på Yogatime,
  20. Navn Maxvekt Uke 24 Uke25 Uke26 Uke 29 Uke 30 Uke 35 Uke36 Uke37 Uke38 Uke 39 Uke 40 Uke41 Total Nedgang Mål Optimist 105,9 104,90 104,00 104,50 105,10 105,70 105,90 70 Mia-53 101,7
  21. Takk Jorel Har dessverre slitt med søvnen lenge og frykter jeg har søvnapnè. Har time for å sjekke det ut i slutten av måneden. Kom meg i hvert fall ut på tur i dag. Halvannen times tur ved vann og i skog. Mye gjørme og glatte røtter, men absolutt herlig. Hjelper på psyken og er godt for kroppen. 😀 Gått bra med maten også i disse dager, så alt i alt er jeg fornøyd.
  22. Stå på. Kan jo være at frisk luft og en gåtur hjelper på nattesøvnen.
  23. Greit på vekta i dag. Ned en halvkilo. Trenger å komme meg ut. Være mer aktiv. Sliter med søvnen, så veldig trøtt på dagtid, men må få til en gåtur i morgen.
  24. Det er onsdag ... har ikke spist godteri eller kaker eller kjeks, ikke drukket alkohol, ikke løpt med hunden 😉, men skal nå gjøre yoga nr 2 denne uka. I går hadde jeg egentlig mye tid til å trene, men havnet i sofaen med lydbok... det var rett og slett herlig! Hadde mye fri forrige uke, men det ble so veldig lite søvn. JEG MÅ bli flinkere til å sove. Men jeg står opp så tidlig (05.10) og ettermiddagen blir så veldig kort hvis jeg skal komme i seng til 21.30 som er den tiden jeg må legge meg for å føle meg rimelig uthvilt...den blir jo nesten alltid 22.30... (eller seinere) Vel, vel. Jeg e
  25. Nå ble det stille og forlatt her.
  26. Hva kan man si. Her inne har jeg ikke vært på lenge og veier meeeeget mer enn sist jeg var her. Dette livet har drivi å sparka meg ned igjen og igjen, men gir ikke opp jeg da. Vekta denne gangen er 111,5. Sååå. Har vel mer 30 kg å gå ned, men... Har gått ned ørten ganger før. Det er det å klare å holde vekta nede som er så forbaska vanskelig. Gikk ned til 85 sist, så kom et shit vanskelig år og vekta føyk opp i været. Kjenner ikke igjen meg selv. Nå har jeg gått opp og ned de samme 5 kiloene de siste årene, så denne gangen MÅ jeg klare det. Har en del fysiske utfordringer som ikke har vært der
  27. Hei hei. Glemte å veie meg idag. Det har vært litt travelt rundt meg og så lå jeg til nesten 9.00 idag. Ja jeg er spent imorgen. Har ikke lureveid meg en gang siden sist. Håper det er ned. Ha en fin tirsdag. Vi skal montere hyller idag. Ikke så mye energikrevende men noe bevegelse🤔🤔🤔🤔 Oppdatert onsdag. 100 blank. Ned👏👏👏1,7 fra sist
  1. Last inn mer aktivitet
×
×
  • Opprett ny...