Gå til innhold

Vinnerliste


Populært innhold

Viser innholdet med mest poeng fra 18. juli 2019 i alle områder

  1. 1 poeng
    Da va d jammen hælg på mæ……..😁første jobb uke etter ferien e unnagjort å det har gått forbausende bra,d ska sies æ e trøtt.....ikke vant å vær så tilig oppe Spist deilig kveldsmat stekt egg grovt polarbrød og avocado mettende og veldig godt stor kopp solbær tea til å et glass solo super til dessert😋 Nu e d straks ti førr dusjen så rett under dyna hærlig fridag vente i morra…...først blir d brødbakst så ut på fjelltur i nydelig sommervær Vært litt mye vin og godis i ferien men også mye fysisk aktivitet så vekta e ganske så stabil å e innaførr vektbelte😎men justering denne uka så ordne ting sæ Å holde vekta krev fokus men d går absolutt ann æ e på andre året i hold vekta modus å æ leve svært godt med roede kost og trim å jammen e d hærlig å være lett på tå ha overskudd go helse og kjøpe de klærne æ vil. Fin hælg æ ska nyte go været i nord å være masse ute😎 Synd d e så stille her inne håper på meire aktivitet når høsten kommer🍎
  2. 1 poeng
    Det er ikke umulig, men utfordrende ja! Du har ganske likt utgangs punkt som jeg hadde. Veide 92,2 kg og er 169-170 cm høy. Først og fremst må man nok tenke igjennom hvorfor man vil ned i vekt, og deretter om man er villig til å gå sulten og forsake godsaker over lengre tid for å nå målet. Sier ikke du trenger å gå konstant sulten, men man kommer ikke helt unna sulten. Det er mange smarte valg man kan gjøre for å bli mer mett. For eksempel metter kalorier man spiser mer enn de man drikker, så jeg personlig hadde nok kuttet ut den jusen. Velger man magert pålegg kan man også spise mer. Så på 400 kcal kan man fint få til 4 knekkebrød med f.eks skinke, magerost, mager leverpostei eller lignende og tomat, paprika og agurk. Og etter 4 knekkebrød er iallefall jeg mer enn mett nok. Det samme med middager, velger en smart kan en fint spise seg mett men samtidig holde seg innenfor kalori budsjettet. Når det gjelder kake kan en fint unne seg litt av det også selv om man vil ned i vekt, man bare tilpasser mengden. Det nytter ikke å lasse på 2-3 store stykker, men en liten bit går helt fint. Man må bare innstille seg på at det er det man kan spise. Etterhvert opplevde iallefall jeg at koser meg desto mer med den lille biten jeg får. Jeg bruker lengre tid og nyter hver bit mer. 😉 Jeg har slitt mye og lenge med å gå ned i vekt jeg også, men nå har jeg heldigvis kommet et godt stykke på vei. 15 kg er borte til nå. Men før jeg starta måtte jeg også ta valget. Vil jeg dette nok? Er jeg villig til å kutte ned på godteri, kake og usunn mat? For meg var valget riktig og jeg kjenner hvor mye lettere det er å ha en kropp som veier 15 kg mindre. Det er lettere å gå trapper og motbakker. Jeg får til å løpe lenger. Jeg greier å henge med på tunge timer på treningssenteret. Jeg har mer energi. Ja, jeg har sett lengselsfullt bort på mannen min som har pakket inn på masse godsaker. Men jeg angrer ikke. I år kunne jeg nemlig kjøpe meg julebords antrekk i størrelse M og jeg følte meg fin i det. Og gjett om jeg var glad for innsatsen jeg hadde lagt bak meg da? 😉
×
×
  • Opprett ny...