Gå til innhold

Vinnerliste


Populært innhold

Viser innholdet med mest poeng siden 18. des. 2019 i Innlegg

  1. 1 poeng
    Gratulerer med nedgangen. Ein flott start på det nye året. Måtte det bare fortsette, heier på deg og alle dere andre her inne. Håper vi når vård mål sammen😃
  2. 1 poeng
    Hei Enna - og alle dere andre! Skjønner godt at noen trenger litt mer "hjelp" fra forumet enn andre. Selv er jeg som sagt ikke den som klarer å rapportere inn så veldig regelmessig, men "er her" likevel. Sort of. Husker da jeg var flink på GR sist (i 2012...), da rapportere jeg inn 2 ganger om dagen eller deromkring. Én gang tidlig på dagen og en gang senere, for å rapportere hvordan det hadde gått med dagens planer. Men i ettertid ser jeg jo at det passet helt fint, den gangen, fordi jeg gikk i barselpermisjon... All den ledige tiden har jeg dessverre ikke nå lenger, i 100% jobb. Siste månedene har jeg også hatt mer fokus på å få nok søvn. Så det hender rett som det er at jeg tenker at jeg burde rapportere inn på GR-forumet, men rett og slett prioriterer senga. He he! Og sånn går no' dagan. Bokstavelig talt. Litt for fort... Denne uka veide jeg inn på 75,4 kg. Litt skuffende, men sånn er det i mensen-uka. Alltid litt opp. Men fikk altså unna tidenes verste joggetur på tirsdag, tok speedwalk-tur torsdag og tenkte det samme nå i helga, men har rett og slett sovet bort mesteparten av helga. Den som sover synder ikke...(?) Eller noe sånt. Har også tatt stretching og litt styrke. Får håpe det vises på vekta, etterhvert. Forresten, det minner meg om at jeg må få laget meg en sånn Lilyslim-graf for 2020. Hold ut, Enna! Og dere andre!
  3. 1 poeng
    Selvfølgelig får du være med, enna! Her er alle velkomne!😃 Pippi1979: ingen krise å skeie ut en gang i blant! Tror man må det for å klare varig nedgang. For min del satser jeg på varig nedgang denne gangen (har selvfølgelig gjort dette 100 ganger før🙈). Strategien er derfor noen utskeielser i helgene, man skal jo leve litt også. Vil heller bruke litt lengre tid på å nå målet og setter derfor ikke opp datoer for delmål, bare kilo. Første delmål for meg er 75 kg😊 Gøy at vi har blitt en gjeng! Heia oss!😁
  4. 1 poeng
    Hei. Jeg er med i en tråd på «ned under 10 kg», men siden utgangsvekten 1. Januar var 80,7 så er det mer enn 10 kg til målet. (Det er på 68 kg) en annen ting er at det er litt liten aktivitet og jeg syns det er artigere med litt «skravling» jeg er 55 år, 173 cm høy, så jeg ser «ned på» dere andre... men heldigvis bare pga høyden. Får jeg være med?
  5. 1 poeng
    Hyggelig at du blir med Nissemora!😄 Jeg har også skapet fullt av «ikke noe å ha på meg» som jeg gjerne skulle brukt igjen. Har som mål nå og ikke kjøpe noen nye klær før jeg er under 70kg. Jeg er 164cm så er er utgangspunktene veldig like😉 Veier meg torsdager.
  6. 1 poeng
    Lykke til med prosjektet, nå er du i gang 😊 Klem fra Jess
  7. 1 poeng
    Hei snupsipups😊🙂 hold motet oppe, om et par uker er treningen myyye lettere! Det er det som er så bra med trening, formen går raskt oppover✌ Januar kan være en hard og seig måned, men høres ut som du forbereder deg mentalt👍
  8. 1 poeng
    Velkommen fabulisøs, Hyggelig om vi blir flere. Jeg lager en liste over vektnedgang midt i uken. Skriv inn startvekt og nåværende vekt. Og hvilke mål du har.. Og et skjema for hvor mange timer du har vart aktiv i løpet av uken. Selv har jeg akkurat fylt 70år og har 4 barnebarn. Startet på GR kurs i høst, et dobbeltkurs over 16 uker og gikk ned 5 kg. Fortsetter på kurs etter jul Har ikke oppnådd slike resultater før, men nå har jeg vært veldig åpen i familien om at jeg skal ned 15 kg og det hjelp av jeg tok et dobbeltkurs så jeg hadde litt mere tid å komme meg inn i de gode vanene. For det er det dreier seg om, lage nye gode vaner som vi kan ta med oss videre. Veldig spent på vekten i neste uke, Nyttårshelgen var heller ingen slankeuke. Vi var på hytta, var forsiktig med sukker, men det ble litt potetgull og rødvin, men vi gikk en tur på 5,5, km hver dag så litt bevegelse ble det. Hold fokus damer, bruk dagboken, og kanskje veie maten en stund, Uten dette er det dødfødt å tro at en kan slanke seg. Er så lett å lure seg selv. Velkommen fabulisøs, Hyggelig om vi blir flere. Jeg lager en liste over vektnedgang midt i uken. Skriv inn startvekt og nåværende vekt. Og hvilke mål du har.. Og et skjema for hvor mange timer du har vart aktiv i løpet av uken. Selv har jeg akkurat fylt 70år og har 4 barnebarn. Startet på GR kurs i høst, et dobbeltkurs over 16 uker og gikk ned 5 kg. Fortsetter på kurs etter jul Har ikke oppnådd slike resultater før, men nå har jeg vært veldig åpen i familien om at jeg skal ned 15 kg og det hjelp av jeg tok et dobbeltkurs så jeg hadde litt mere tid å komme meg inn i de gode vanene. For det er det dreier seg om, lage nye gode vaner som vi kan ta med oss videre. Veldig spent på vekten i neste uke, Nyttårshelgen var heller ingen slankeuke. Vi var på hytta, var forsiktig med sukker, men det ble litt potetgull og rødvin, men vi gikk en tur på 5,5, km hver dag så litt bevegelse ble det. Hold fokus damer, bruk dagboken, og kanskje veie maten en stund, Uten dette er det dødfødt å tro at en kan slanke seg. Er så lett å lure seg selv.
  9. 1 poeng
    Ja velkommen til deg også. Vi er i samme båt og alder ingen hindring. Det er bare i hodet det sitter og det prøver vi å gjøre noe med. Jeg har vært opp og ned mange ganger og vet hva jeg må gjøre. Vi veier oss på tirsdag og tror vi må lage en utfordring for hver dag. Jeg trenger å komme igang med å gå. Har lovet et barnebarn å gå 15 min. Ut og snu. D Blir det 30min. Det skal jeg greie i morgen👏👏👏 Vi høres igjen, plutselig👏👏
  10. 1 poeng
    Kan jeg slenge meg på her? Jeg er ei dame på 36år uten barn(så langt fra bestemor, håper jeg får være med likevel) og 40kg overvekt og vil ta tida til hjelp for å ta en etappe med kg ned av gangen. Har vært opp og ned i vekt i mange år og ganske lei av at jeg ikke har klart og holde vekta. Veldig kjekt å ha noen å skravle litt med så en holder seg i gang, så jeg ble så glad for å se sånn aktivitet her inne. Er det veiedag på tirsdager? I tilfelle kan jeg melde vekt da?
  11. 1 poeng
    Gratulerer til deg, Syttito! Og alle andre som fikk til målene sine! Bra jobba! Skulle gjerne meldt inn det samme her, ved utgangen av 2019, men er fortsatt et godt stykke unna mitt mål. Delvis fasting har gått helt fint, selv midt i julebordsesongen. (Måtte bare planlegge inntaket litt på forhånd.) Så dette skal jeg fortsette med også etter nyttår. Tenker at det i alle fall ikke skader. Men vektmessig har det ikke gitt noe utslag. Så skal jeg ned (og det skal jeg jo...) så må jeg gjøre noe mer ved siden av. Det blir målet for 2020. Noe mer, ved siden av! 2019 ble altså ikke det store slankeåret, for min del. Men når jeg sitter og "teller opp", fra januar til desember, så startet jeg året på 74-tallet og avslutter på akkurat samme tallet. Og derimellom har det vært noen dipp nedom både 72- og 73-tallet. Men utover det; rett og slett et Holde Vekten år. Det var jo ikke planen, men i retrospekt i alle fall LANGT bedre enn å ha spist på seg ytterlige nye kiloer! Så jeg klapper meg selv på skulderen for det, i det minste. Holde vekten er jo også et delmål, når man de foregående årene bare har spist seg kilovis oppover. Nå er jeg klar for 2020, hvor målet er å bikke platået - og gå nedover. Har innsett at trening (dessverre) må til, så i løpet av desember har jeg oppgradert treningsgarderoben, inkl. støttestrømper til begge knærne. Nå skal denne halvgamle kontorkroppen støttes opp og teipes etter alle kunstens regler, slik at alle skranglete kneskåler og ledd holder i utforbakke. He he! Tusen takk til alle som har deltatt på tråden i løpet av 2019! Så flott at vi kan inspirere hverandre! Godt nytt år!
  12. 1 poeng
    Dette ble en tragisk jul, slankemessig. Ble alene noen dager og stappet i meg alt jeg fant av sjokolade og en del småkaker. Hadde gått opp 1 kg sist jeg var på vekta. Nå burde jeg skjerpe meg. Men sliter litt med uro i kroppen for tiden. Føler en utilstrekkelighet på så mange fronter og da er det lett å ty til noe å putte i munnen. Vurderer å prøve litt Mindfuldnes, Kjenner andre som har prøvd det og har hatt god effekt av det. Bedre søvn og bedre humør. Og så må jeg komme meg ut selv om det er glatt. Har jo piggsko. Den tiden jeg klarte å gå mine 10000 skritt hver dag var jeg i bedre humør og jeg gikk ned i vekt. Men vi vet jo hva som skal til, det er bare så vanskelig å gjennomføre det. Neste uke blir det vektliste igjen damer, uansett om vi har gått opp, og så prøver vi å få til 30 min bevegelse pr dag, helst. Eller 3,5 time pr uke. Det er for helsens skyld.
  13. 1 poeng
    Bare noen små dager igjen av dette året. I dag viste vekten hele 64,8 kg Desember ble ikke helt slik jeg hadde planlagt. Har hatt noen tanker i dag om jeg skal starte opp igjen med telling allerede nå i stedet for å vente til 1. januar. Har foreløpig i dag spist en helt ok frokost og en mager lunch. De to måltidene hadde sklidd rett inn i GR-registreringen. Så langt, så bra. Det ligger to marsipangriser i kjøleskapet og lurer, men de tåler jo å ligge der til påske også de. Vurderer altså sterkt at dagen i dag er dagen for å starte opp igjen med veiing og telling av kalorier. Må gruble litt til utover dagen for å ta den endelige beslutningen på akkurat det der kjenner jeg. Så om jeg finner ut at fredag 27. desember er en like fin dato som onsdag 1. januar så kommer jeg til å gi "lyd" fra meg i løpet av ettermiddagen/kvelden. Vurderer sterkt å legge meg ekstra tidlig i kveld slik at jeg får en kickstart på det hele. Da kan jeg stå opp frisk og uthvilt i morgen tidlig og fyke rett på trening. DET hadde vært noe det! Hm, gruble litt på den ja. Ha det fint så lenge og fortsatt god romjul!
×
×
  • Opprett ny...