Gå til innhold

Goodboy30

Medlem
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nettsamfunnsomdømme

10 Bra

Om Goodboy30

  • Rang
    Ny

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Hei. Det er selvfølgelig avhengig av hvor mye du har trent før. Hvis du er helt utrent, er det bra start med treningen du viser til. Men hvis du har trent en del før, så vil nok dette ikke hjelpe så mye. Men fortsatt bedre enn ingen trening. Ville nok ha foreslått at du trener styrke, der du trener hele kroppen, med minst 1 øvelse pr. muskelgruppe. Forslag til stykeprogram: http://www.helenedrage.no/archiveposts/mitt-treningsprogram-startfasen/ Når det gjelder gåturene, må du prøve å legge til litt løping. Begynne med å jogge å gå , etterhvert legge til mer og mer jogging. Målet bør være 30-40 minutter med kontinuelig løping. Lykke til!
  2. Dette går vist den rette veien. Hjelper å passe på kostholdet og trene mye. Men må si jeg sliter med å passe på kostholdet i helgene. Noen forslag? Må klare 85kg til jul. Ny veiedag igår: 11/9: 92.0 kg 25/9: 90.5 kg 2/10: 89.1 kg 21/10: 88.1kg 21/11: 86.5kg
  3. Synes jeg har vært veldig flink i det siste. Holdt meg under 1900 Kcal pr dag og trent 5 dager i uken. Men har et spørsmål som jeg håper noen kan svare på. Kan man spise hva man vil, så lenge man holder seg under 1900Kcal? Dvs, du spiser både, ja, litt og nei mat, men passer på å holde deg under 1900Kcal pr dag. For så lenge kroppen får tillført færre kalorier enn, den forbrenner, går man vel ned i vekt? Ny veiedag igår: 11/9: 92.0 kg 25/9: 90.5 kg 2/10: 89.1 kg 21/10: 88.1kg
  4. Hei alle sammen. Må først få lov til å si at dette var en veldig bra og motiverende tråd. Leste litt fort over det forskjellige har skrevet over og henger meg på. Jeg har prøvd å slanke flere ganger uten å lykkes. Men gir ikke opp av den grunn. Jeg skal også ned 7 kg til jul. Veide 92kg(er 180cm høy) 11. september. Målet er 85kg 25/12-2010. Så langt har jeg klart meg bra. Registrerer alt jeg spiser på vektklubben og ligger på ca 2200 kalorier. Detter er jo litt over annbefalt, men jeg trener 4-6 dager i uken. Spinning, løping, innebandy og tennis. Pluss litt grunnleggende styrke. Ønsk meg lykke til 11/9: 92.0 kg 25/9: 90.5 kg 2/10: 89.1 kg Da er jeg i gang!
×
×
  • Opprett ny...