Gå til innhold

mia-53

Medlem
  • Innholdsteller

    931
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    14

mia-53 vant dagen sist Januar 23

mia-53 hadde mest likt innhold!

Nettsamfunnsomdømme

41 Veldig bra

Om mia-53

  • Rang
    Avansert medlem

Nylige profilbesøk

620 profilvisninger
  1. Dagens vekt ble 97,0. Så går vi videre damer. Vi gir oss ikke. Gjør vi feil en dag så krum nakken og ikke gi opp. Alle har lov å feile men den som går på med friskt mot vinner over seg selv. Jeg sitter her og kjemper, har så lyst på kroneisen i fryseren. Klokka er bare 17.00 og jeg har noen timer igjen av dagen. Er nok mer fornuftig å ta litt frukt og bare 1 liten kule med is uten sukker fra Sørlandsis. Det gjør jeg. Det hjalp å skrive det ned. Kan jo ikke jukse når jeg har skrevet det her. Det smaker nok godt det også. Og frukt har jeg ikke spist før idag. Er det noen flere her som kjemper? Vi skal klare det. 🎺🎺🎺🎺🎺
  2. Hei. Jeg har også vært litt slepphendte denne uka. Akkurat som om kroppen roper på mer næring. Jeg veier meg i morgen og deg blir nok litt + Det går greit fra morgen en av, men det skjer så mye, kjørte min søster til øyeklinikk idag og det ble delvis gode nyheter. Vi stoppet og kjøpte en kjempestor is med 3 store kuler. Vi feiret. Det var bevisst. 2 jenter på tur som var så glade for at hun kom tidsnok og ikke blir blind. Da begynner en ny dag i morgen tidlig. Hente seg inn igjen og gjøre gode valg. Melder vekt i morgen. Sov godt.
  3. Tirsdag og ned 0,4 denne uka. Nå er jeg liksom i ferie modus og lett å glemme seg bort. Har laget 7p lapper/sveler idag. Uten sukker uten fett og med 1 så fiberhusk i for å få tilført fiber. Har bare spist 1 stk. Og greide å si til meg selv at jeg må huske å hente meg inn. Vanskelig men nå blir det 2 fiber balanse knekkebrød med eple og eplemos(heimelaget med 100gram sukker pr.kg.eple) Har veldig lyst på alt mulig godt, men tenker at jeg har snart greid å kvitte meg med ca.6kg og det må jeg ikke ødelegge. Hvordan går det med dere andre? Tror jeg skal nyte litt og spise knekkebrød i mellom. Det er sommer og det er viktig å leve. God uke til dere👏👏
  4. Da kan jeg melde om 97,9. Fornøyd med 5,2 ned siden 6.mai. Nå fortsetter jeg med Gullklubben. Det er ganske greit å holde seg til oppskriften når det er normale dager. Ved plutselige besøk eller reise kommer jeg lett ut av rytmen og det er der jeg må jobbe med meg selv. Holde fokus, skikkelig mat, frukt og grønt og vann er det viktigste jeg trenger. Det er meldt 29 grader i morgen også og det er i det meste laget for meg. Ønsker dere en god helg💐💐💐
  5. Det blir veiing torsdag denne uka. Har vært på hytta i 1 uke og der ble det litt maling og hyttearbeid ellers. Fikk endelig kost med barnebarn fra Oslo. Travelt men det er rart hvordan vi glemmer småbarnstiden. Utrolig travelt for foreldrene. Sånn hadde vi det også. Har vært flink med maten og det blir spennende å se i morgen tidlig, siste rapport i kurset. Det har jeg feira med 1 stk.kroneis ikveld. Jeg fortsetter med Gullklubben og fortsetter å skrive imorgen på matinntaket. Snart tilbake😊
  6. Hei. Ned 0,5kg Ble litt sein rapport denne uka. Har vært på reise i hele dag og nå er vi framme på hytta. Har klart å holde meg på rundt 1300kal men hadde en skikkelig smell på fredag. Et kakestykke ble ikke nok, men de var ikke så store Så var det å hente seg inn igjen. Det hadde jeg i hodet like etter at jeg hadde spist. Og neste morgen var det på'n igjen. 3 fiberfin knekkebrød gir god metthetsfølelse. Har ikke hatt noe trim i varmen og vet at jeg må nok gjøre noe mer trening. Nå er det bare 1 uke igjen av kurset og jeg vil ikke ta flere. Det blir for dyrt for meg.cjeg er nødt til å klare dette selv. Resten av livet. Kommer til å bli her lenge😊
  7. Hei igjen. Dagens rapport er 98,9. Det hjelper med knekkebrød. Holder meg mer mett og glemmer å spise. Lite ekstra trim, men er mer aktiv og mindre "vondter". Hverdagen er lysere. Nå blir det litt symaskin før en tur ut i det fine været. Ha en fin dag😊💐💐
  8. Søndag nå og jeg greide å hente meg inn idag. Igår gikk det skeis( med litt vilje) spist er spist og så er det bare å godta og hente seg inn igjen. Hadde bakt pizzahorn av Grete R oppskrift men de smakte for godt. Idag er jeg tilbake og har greid meg ganske godt. Friskt mot i morgen. Ønsker dere en god uke. Tilbake på tirsdag
  9. Hei. Fjernet noe som var helt på jordet her. Meldte fra til GR og de tok det alvorlig og fikk fjernet alt. Så ut som noe tagging med lite pent innhold. Så da er jeg klar til ny uke
  10. Hei! Prøvde å finne stolpejakten men den var ikke tilgjengelig hos meg. Da får vi finne på noe annet. Idag ble vekta 99,7. Sakte men sikkert. Har vært lite trim i varmen. Fikk meg et lite brest eller noe i ribbein da jeg lå inni veven og fikset på trøene. Var litt eplekjekk og ville ikke ha pute å ligge på. Ja ja, sånn er det bare. Vil nok ikke erkjenne at alderen har satt spor og ikke tåler så mye trykk. Hadde en lang reise i bil 1.pinsedag, 3 timers tur hver vei for å treffe små barnebarn jeg ikke har sett siden nyttår. Åååå det var så godt å se dem. Mat og kalorier har gått bra, utskeielse til 1600 kalorier pinseaften. Kjempet men så ville jeg så gjerne ha noe godt..Det er trim som blir minutfordring. Skjerpings denne uka. Lykke til alle sammen😊
  11. Å du verden, glemte å melde i formiddag. Hadde planlagt å dra gubben ut på tur, men så ble det rydding i stedet. Har funnet ut at det går fint å gå en runde i byen på 30-40minutt. I tillegg litt rokkering og noen vekter for armene. Det har hjulpet. Vekta var uendret sist uke, men i morgen skal jeg måle cm. Og det blir spennende. Har som mål og se 2 sifret neste uke. Trimpoeng denne uka var 5,9. Synes det går bra med maten. Spiser 1 brødskive og 1 knekkebrød til måltidene. Middag går også fint. Veier alt jeg spiser. Eneste jeg ikke fikk veiet var søndag da vi hadde gjester. Kaffimat, alt var uten sukker (dia)så jeg håper det var mindre kalorier i det. Anbefaler dere som vil ned å spise litt knekkebrød, holder bedre på metthetsfølelsen synes jeg. Vi har ikke noe søtt i huset og ikke chips. Det er nok sånn det må være for meg. Vi går videre med fullt pågangsmot. Lykke til videre. Vi står på og dette går bra👏👏👏👏
  12. Kom gjerne inn på tråden: Bestemødre på vei mot et ---. Vi er aktive på tråden. Ikke alle er bestemødre, men vi sliter med det samme.
  13. Tirsdag og veiedag. 100,3. Ned 0.6 fra sist uke og ned 2,8 på 14 dager. Det er jeg fornøyd med. Det er en kamp å finne rett mat og passe mengde. Jeg hadde en smell 17.mai, men det var eneste utskeielse på nesten 2 uker. Jeg var vel tilfreds og spiste 2 stykker fløtekake. Den var bakt med diasukker i alt og også fyllet. Greide å hente meg inn mandag og spiste ikke rester. Det fikk gjestene. Kjenner at ting går lettere allerede. Har funnet fram rockeringen og 1 kg's vekter. Bruker det 2 ganger til dagen ,men ikke så mye jeg orker. Men fremgang merkes. Så til Toams innspill. Jeg er 168 og skulle da etter gammelt veie 68kg🙈😱😱😱. Det er faktisk 32kg unna. Jeg tror ikke jeg kommer dit, da må jeg være syk. Kan jeg komme ned mot 80+ så er det 20kg til som skal vekk. Kroppsfasongen er nokså bein fra skuldre og ned. Overvidd, mage og hofte er 112-116cm. Og høyde : 2 er livvidde 84cm. Det blir ikke i dette livet. 🤔🤔🤔🤔 Så det skal bli spennende og se hvordan det endres framover. Så kjempeflott resultat Minsker'n. Vi kan når vi vil og får hodet til å funke. Jeg satser på klare å se 2 skiftet neste uke. Det gir inspirasjon. Har ca 1400kalorier i gjennomsnitt. Ha en fin uke alle sammen
  14. Så gøy Toam. Hvordan er den stolpejakten? Høres spennende ut. Jeg kan idag melde om 101,3. Endelig nedover. Nå er det bare å føre i dagboka og være bevisst. Har vært ute og gått hver dag siden torsdag i 30min. Noen dager er mannen med og da går det ikke så fort men er iallfall igang. Viktig å få han med også. Det har gått bra 1. Uke på kurset. Nå må jeg lage meg en plass hvor jeg kan ha litt styrketrening. Regnes rokkering som styrketrening tro? Jeg har laget ei liste hvor vi begge krysser av når vi fyller en halvliteren med vann. Vi har i flere år sagt at vi skal drikke 3 flasker, sånn ca. Det gjør underverker. Ha en fin dag😊😊😊vi er de beste. Ny dag og nye muligheter
  15. Juhu.👏👏👏👏🥁🥁🥁 En oppdatering fra meg. 30min rask gange idag. Hadde så vondt i skinkene og beina, men jeg var fast bestemt at jeg skulle gå i 15 min før jeg snudde. Tanken var 1 trimpoeng og det klarte jeg. Har nå holdt meg på 1300-1350 kal.pr dag siden onsdag. Blir spennende. Kjenner meg bedre i kroppen. Hadde besøk idag og serverte lapper og blåbærpai med is. Jeg spist 2 halve rundstk. Det gikk fint. God søndag, håper dere får brukbart vær.🥕🥕🥕
×
×
  • Opprett ny...