Gå til innhold

Bigwoman

Medlem
  • Innholdsteller

    71
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nettsamfunnsomdømme

10 Bra

Om Bigwoman

  • Rang
    Avansert medlem

Profilinformasjon

  • Kjønn
    Kvinne
  • Sted
    Vestlandet

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Kiloane fortsetter å forsvinne heldigvis.. Ned 1,1 kg denne veka til tross for lite aktivitet (5-8000 skritt per dag). Jobber som lærer, så litt gåing blir det jo, men mest rolig rusling for tida. Kneet fungerer nesten som før no, men eg har smerter i kneet når eg går vanlig og i trapper. Kan fortsatt ikkje strekke ut eller bøye kneet. Kontroll og fysio neste veke - ser fram til det! Ein vanlig dag består av: frokost: 2 havre knekkebrød med fløtemysost/leverpostei. lunsj: 3 havre knekkebrød med fløtemysost/leverpostei. mellommåltid: 1 frukt (appelsin eller eple). middag: vanlig middagsmat (1 potet, 1 porsjon pasta/ris). 3 fiskemiddager for veka. Kvelds: frukt eller knekkebrød med pålegg. 25. feb.: 92,5 kg 4. mars: 91,5 kg (- 1 kg) 11. mars: 91,0 kg (- 0,5 kg) 18. mars: 89,9 kg (-1,1 kg)  25. mars: Vektnedgang hittil: - 2,6 kg
  2. Vekta viste 91 kg på mandag, så det var usle 0,5 kg ned. Likevel fornøgd for vekta viste 90,2 kg idag, så det går nedover. Bør komme meg ned på 89kommaeitelleranna til 18. mars. Lite aktivitet for tida, men fokuserer på kosthold og då skal vekta gå ned. 25. feb.: 92,5 kg 4. mars: 91,5 kg (- 1 kg) 11. mars: 91,0 kg (- 0,5 kg) 18. mars: 25. mars:
  3. Vekta viste 1 kg ned på torsdag, men slurv og seine, store måltid krølla til både torsdagen og gårsdagen..🤬 91 kg idag, så med godt fokus idag, bør vekta ha gått ned litt meir til i måra. Vanskelig å få til nok aktivitet når kneet ikkje er 50% en gong. Klarer på dei dagane eg er i jobb å komme opp i 4000 skritt. Jobber som lærer og er ikkje sjukmeldt. Då hadde eg nok gått mykje mindre.. Embla, kanskje vi kan prøve å holde motivasjonen oppe ilag. Vegedagen i måra blir spennande 😀
  4. Ser at vi har veldig like mål! Eg tikka inn på 91,5 kg idag tidlig, så eg har klart å skrelle av 1 kg på ei veke. HURRA! Eg har som mål å komme ned på 74 kg (normal BMI), men er godt fornøgd om eg kjem ned på 80 kg og. Tusen takk for melding og god-bedring-ønske 25. feb.: 92,5 kg 4. mars: 91,5 kg (- 1 kg) 11. mars: 18. mars: 25. mars: Så da er eg i gang. Bør komme meg under 90 kg i løpet av måneden iallefall. Satser på å jobbe sånn framover og ta en og en måned i gangen. 11. mars skal eg inn til ny kontroll på sjukehuset og det hadde jo vore knall om eg klarte å få av enda et kilo til da.. Opptrening kan starte fra den 22. mars om eg ikkje får oppløftande beskjed neste mandag. Så før den tid skal eg få ned vekta, sånn at kneet har minst mulig å slite på. Er i 80% jobb denne veka og det røyner på kneet på slutten av ein arbeidsdag, men kneet er blitt superstabilt i forhold til det det var berre for tre veker sia 😎 Fokus denne veka: Drikke nok vatn.
  5. For vel tre uker sia spelte eg handball. Det skulle eg ikkje gjort. Eg vrei kneet, med det resultat at korsbåndet slitna av og leddbandet på innsida av kneet fikk ein grad 2-skade (ikkje av, men godt revna). Så no har eg gått med kneskinne i 3 veker og har 3 veker igjen før eg kan trene opp igjen kneet. Alt går i sakte tempo og eg må gå som ein ettåring i trapper og har eit kne som ikkje kan strekkast ut eller bøyast forbi 90 grader. Hurray! To veker med sjølvmedlidenhet har klistra 2 kg ekstra på kroppen, så mandag viste vekta 92,5 kg 😖 Her må vekta ned, for kneskader og tung kropp er ein dårlig match! Vegedag i morgon og då håper eg at 1 kg av desse er borte (har snikvegd meg i løpet av veka). Tar ein måned i slengen og er eg dedikert nok, bør eg klare 3-4 kg ned til 25. mars. 25. feb.: 92,5 kg 4. mars: 11. mars: 18. mars: 25. mars: Er på jobb og går cirka 4000 skritt per dag, så eg får litt mosjon heldigvis. Er det noken andre her inne som har fått liknande skader og har erfaring med opptrening og eventuelt operasjon?
  6. I morgon er det rapportering til kursleder på nettkurs og vekta idag tidlig viste 88,9 kg. Dagen idag gjekk bra heilt fram til i kveld, då åt eg litt for mange av mammas pizzaboller. Eg holdt meg likevel innanfor mine 1600 kcal, men uten trimtur idag. Håper at vekta i morgon viser 88,9 kg 😇 Wish me luck - om noken leser dette... Til helga blir det besøk hos Svigers og det bruker å by på en del utfordringer. Eg må derfor sørge for å komme meg ut på tur, sånn at eg har litt ekstra å gå på 01/11: 89,7 kg (kursstart) 08/11: 15/11: 22/11: 29/11: 06/12: 13/12: 20/12: (Kursslutt)
  7. Takk for velkomsten, Littvrang! Vekta viste meg eit hyggelig tal idag tidlig, nemlig 89,4 kg og ned 1 kg hittil. I går åt eg litt for lite, mens idag har eg holdt meg akkurat på budsjett. Eg har sprunge etter ein treåring idag, så der fekk eg litt gratis trim ? Eg skal klare 85 kg før julafta i år, det er målet. Frå idag blir det 4,4 kg og det SKAL eg klare. Legg merke til at eg ikkje skriv kan eller burde ? Eg treng eigentleg veldig ein frisørtime, men den skal innvilgast ved oppnådd 87 kg.. Då bør eg klare å gje gass for å få fiksa såta på knollen ? No går eg inn inn i helga og mannen skal jobbe. Lett å ty til litt ekstra kos og digg, men eg skal holde meg innenfor budsjett. Eg har sett meg ein plan for helga... Lørdag: vi et sein kvelds, så då må det bli ein lett middag. Målet er å ikkje overskride 1800 kcal (vanlig dag 1600 kcal) og bake inn litt mosjon. Søndag: middagen hos mamma er farlig god... holde igjen litt på porsjonen og ete sakte. Eg et altfor fort og vips, too much. Veging mandags morgon for å sjekke ståa ?
  8. Då har eg meldt meg på nettkurs. Eg har kjent på minimalt med overskudd, dårlig søvn og generelt lav livsmotivasjon for tida. Grusomt å skrive det siste der, kjenner eg... Eg er 34 år og har tre viltre barn i alderen 3-8 år som eg ønsker å ha meir overskudd til. No føler eg meg som en meget sliten og trøtt mamma og det er ikkje det minste fair overfor dei! Mosjon har det vore så som så med den siste tida - egentlig det siste halvåret. No må eg trakke litt på gassen, sånn at eg får lufta hjerna og kroppen min. Eg drikk altfor mykje kaffi og altfor lite vatn. Noken gonger får eg så sinnsjuk halsbrann at eg føler at eg er på nippet til å spy. Kostholdet mitt er ikkje på stell - too much snacks, snop og brus midt i veka og null fokus på kva eg putter i meg når eg kjem heim frå jobb. No er det på tide å ta grep før kiloane tikker inn på vekta og eg slutter å gå på vekta fordi at talet som møter meg er så langt utenfor det eg er komfortabel med. Eg er 1.71 cm og vekta tipper mellom 90-91 kg. Håper eg finn noken likesinna her inne som slit med noke av det samme.
  9. 30.06.: 91,0 kg (Startvekt) 06.06.: 90,5 kg (-0,5) 13.06.: 89,6 kg (-0,9) 20.06.: 89,3 kg (-0,3) 27.06.: 89,1 kg (-0,2) FERIE 07.08.: 90,2 kg (+1,1) 14.08.: 21.08.: 90,2 kg (0,0) - Webinar kurs start 29.08.: 89,5 kg (-0,7) 07.09.: 89,3 kg (-0,2) 14.09.: 88,2 kg (-1,1) 21.09.: 88,2 kg (0,0) 28.09.: 87,6 kg (-0,6) - Webinarkurs slutt 05.10.: ingen vekt 12.10.: ingen vekt 19.10.: 88,3 kg - Webinarkurs start 26.10.: 02.11.: 09.11.: 16.11.: 23.11.: 30.11.: 07.12.: 14.12.: - Webinarkurs slutt Eg har meldt meg på kurs igjen og mellom kursa har eg hatt pause. Ingen registrering eller veging. Litt godt, men no er det på'an igjen. Målet for kurset er 5 kg ned.
  10. 30.06.: 91,0 kg (Startvekt) 06.06.: 90,5 kg (-0,5) 13.06.: 89,6 kg (-0,9) 20.06.: 89,3 kg (-0,3) 27.06.: 89,1 kg (-0,2) FERIE 07.08.: 90,2 kg (+1,1) 14.08.: 21.08.: 90,2 kg (0,0) - Webinar kurs start 29.08.: 89,5 kg (-0,7) 07.09.: 89,3 kg (-0,2) 14.09.: 88,2 kg (-1,1) 21.09.: 88,2 kg (0,0) 28.09.: 87,6 kg (-0,6) 05.10.: 12.10.: 19.10.: Gløymer å oppdatere her inne for tida. Eg nærmer meg første delmål som er 87 kg og kun overvekt på BMI Eg har meldt meg på nytt kurs, men det starter ikkje før 19. oktober. I mellomtida prøver eg å holde focus og det går tålig bra! Ned 0,6 kg forrige veke etter kurset var avslutta. No skal eg ta fatt på dei neste 7 kiloane Kan eg klare enda litt ned før eg begynner på kurs, så blir eg hoppande glad!
  11. 30.06.: 91,0 kg (Startvekt) 06.06.: 90,5 kg (-0,5) 13.06.: 89,6 kg (-0,9) 20.06.: 89,3 kg (-0,3) 27.06.: 89,1 kg (-0,2) FERIE 07.08.: 90,2 kg (+1,1) 14.08.: 21.08.: 90,2 kg (0,0) - Webinar kurs start 29.08.: 89,5 kg (-0,7) 07.09.: 89,3 kg (-0,2) 14.09.: 88,2 kg (-1,1) 21.09.: Gode resultat denne veka! Ned 2 kg hittil på kurset og det er eg godt fornøgd med. Snart under BMI 30 No er eg inne I ein god tralt og registreringa blir stadig bedre. Eg har fortsatt noken dager som ikkje blir registrert godt nok, men det kjem seg! Satser på å lande godt ned på 87-talet neste torsdag
  12. 30.06.: 91,0 kg (Startvekt) 06.06.: 90,5 kg (-0,5) 13.06.: 89,6 kg (-0,9) 20.06.: 89,3 kg (-0,3) 27.06.: 89,1 kg (-0,2) FERIE 07.08.: 90,2 kg (+1,1) 14.08.: 21.08.: 90,2 kg (0,0) - Webinar kurs start 29.08.: 89,5 kg (-0,7) 07.09.: 89,3kg (-0,2) 14.09.: 21.09.: Å gå ned dei samme kiloane på nytt kan kjennest litt vemodig og demotiverende, men no er eg inne i en god drive. Mål på å oppnå 10 000 skritt kvar dag og registrere all mat (og Evt godis). Vær ærlig med deg sjølv om ditt eige matinntak, og vekta går ned. Måler cm kvar veke! :)/>
  13. 30.06.: 91,0 kg (Startvekt) 06.06.: 90,5 kg (-0,5) 13.06.: 89,6 kg (-0,9) 20.06.: 89,3 kg (-0,3) 27.06.: 89,1 kg (-0,2) FERIE 07.08.: 90,2 kg (+1,1) På tide å finne fram fokuset igjen. Eg har hatt ein aktiv sommar, og alt i alt er 1 kg opp det samme som stillstand. Eg har fått ein uvane I sommar og det er å drikke brus ofte. Sikkert 3-5 gonger per veke Denne uvanen skal no bort. Kun brus, godteri eller chips på lørdag. Første veke på jobb etter ferien og da er det på tide å komme inn I rutinene igjen. Avtale for denne veka: - Tur kvar dag uansett ver (gåtur som eit minimum) - Holde seg til matbudsjettet - Holde måltidsrytmen lik kvar dag - Kutte godteri, chips og brus på vekedagane, søndag.
  14. 30.06.: 91,0 kg (Startvekt) 06.06.: 90,5 kg (-0,5) 13.06.: 89,6 kg (-0,9) 20.06.: 89,3 kg (-0,3) 27.06.: 89,1 kg (-0,2) Det har gått litt trått denne veka. Hadde meg ein lengre fjelltur søndag kveld. Jogga størstedelen ned igjen og kjenner det godt i låra enda. Idag blei frokosten en boks cottage cheese. Kjenner at det var litt tidlig på dag å ete det, men det går seg vel til. Alt går i grisen. Eg har veldig lyst å gå ned I vekt I sommar, men det blir ikkje lett! Ferien starter kommande mandag og da er det nesten rett på feriereise. Trur eg skal vere godt fornøgd om eg held vekta dei neste 4-5 vekene.
  15. 30.06.: 91,0 kg (Startvekt) 06.06.: 90,5 kg (-0,5) 13.06.: 89,6 kg (-0,9) 20.06.: 89,3 kg (-0,3) Kurset er ferdig og det blei 1,7 kg ned på 4 veker. I løpet av desse fire vekene var eg 5 dager på jobbreise I Frankrike med 10 timer møtedager (!) og lite bevegelse. No gjenstår den hardaste jobben: nemlig å fortsette med dei gode vanene inn I ferien!
×
×
  • Opprett ny...