Gå til innhold

Giraffstian

Medlem
  • Innholdsteller

    5
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nettsamfunnsomdømme

0 Nøytral

Om Giraffstian

  • Rang
    Ny
  • Bursdag 09. okt. 1985

Profilinformasjon

  • Kjønn
    Male
  • Sted
    Bergen
  1. Hei, jeg er en mann på 155.cm, for å gjøre en lang historie kort, har jeg etter mange år med misslykket vektreduksjon funnet ut at jeg må spise 1400 kalorier for å gå ned, og ikke 1600/1700 som jeg først trodde. Det ser ut til å fungere veldig bra, men det er ekstremt vanskelig. Jeg tåler ikke melkeprotein og spiser heller ikke kjøtt, er det noen der ute som har noen gode tips til mettende middager på under 500 kalorier? Jeg er avhengig av å ha litt kalorier til forkost og lunsj, i og med jeg har en veldig aktiv hverdag, og på grunn av det, er jeg da tvunget til å minke kalorimengden i middagen. Jeg er ikke noen som blir mett på suppe, med mindre det er kokosmelk i den.. Er det andre her inne som skal også spise 1400 eller mindre? Hvordan klarer dere det? Jeg kjenner at jeg er ekstremt sulten, og dette er bare 2 uke..
  2. Spiser du minimalt med grønnsaker, f.eks en gulrot til middag og to topper med brokkoli, trenger du ikke telle de. Spiser du derimot 6 gulrøtter og en hel brokkoli, så er det lurt å telle de tenker jeg. Jeg spiser ekstremt mye grønnsaker og kan fin spise 1 kilo grønnsaker på en dag. Men, er det snakk om tre biter med paprika på skiven er det bare et pluss og trengs ikke å telles. Det er da viktigere å telle smør på skiven eller i stekepanna.
  3. Har trent i nesten 8 timer denne uken... 22 treningspoeng
  4. Hei, jeg har lastet ned en APP på mobilen som heter Endomondo, det er sikkert flere her som har den? Om ikke, anbefales det å laste den ned. Det er en App som registrerer via GPS hvor du går, ,hvor fort du går, hvor lang tid du tar og hvor mange kalorier du har forbrent. En veldig grei måte å registrere trening på uten for mye stress. Det finnes også diverse utfordringer / konkurranser man kan delta på og man kan lage egne utfordringer og invitere kun sine egne venner om man ønsker det. Klikk her om du vil være med på å gå lengst mulig fra og med 24.september til og med 8.oktober Jeg har nettopp begynt på Grete Roede-kurset for første gang i mitt liv, og jeg prøver å finne motivasjoner til å trene mest mulig i hverdagen, og denne appen tror jeg skal hjelpe meg vesentlig.
×
×
  • Opprett ny...