Gå til innhold

Løffen

Medlem
  • Innholdsteller

    241
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    3

Løffen vant dagen sist Januar 6

Løffen hadde mest likt innhold!

Nettsamfunnsomdømme

5 Nøytral

Om Løffen

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Takk Enna🙂 jeg håper å fortsette nedover 62 tallet! Du er nå flink du også da, frøken yoga😄 god lørdag✌
  2. Alltid kjekt med en overraskelse på vekta, 62,7 kilo i dag😊 såå godt å se 62 tallet😅. Velkommen skal du være😄
  3. Dagene går unna her med jobb og barn og livet generelt.....😊✌ Vektmessig ligger jeg ennå desverre på 63 tallet. Med unntak av en dag der jeg lå på 62,8 kg, he he Men har ikke hatt den store nedgangen nei.. Likevel så synes jeg at det er supert å leve etter dette spisevinduet👍😄 dette er bedre for meg enn å telle på kalorier. Jeg prøver å spise sunt og kan også unne meg litt godis innimellom. så på kvelden etter kl.21 er det stopp og kun vann/te. Det er faktisk godt å kjenne litt på sultfølelsen også i 12- 13 tiden dagen etter. Jeg har hatt dager uten faste innimellom, mulig jeg må ha mindre "fridager" for at vekta rikker på seg.. Jeg prøver meg frem🙂🏃‍♀️ nå er det trening og vekter straks. Ha en fin dag videre👍
  4. Dagene går unna og det går mot vår snart, godt er det🙂 Jeg spiser fortsatt etter spisemønstetet 16:8. Har lest at det er lurt å ha noen dager uten faste, så prøver meg litt frem. Vekta ligger på 63,1 -63,3 kg så det synes jeg ikke noe om..... hadde håpet på 62 tallet nå.... Det jeg merker ved å endre på spisemønstetet mitt, er at huden er liksom glattere og midjen er blitt smalere. Og det forundrer meg at jeg faktisk klarer å gå i 16 til 18 timer uten mat. Det hadde jeg ikke trodd, jeg som alltid er sulten..😆 en mister vel litt sultfølelsen etterhvert... men jo jeg er sulten når jeg spiser i 13 tiden, men jeg klarer det fint. Jeg skal holde på ut februar måned og se om dette er "liv laga", det beste er at jeg ikke teller en kalori og det er utrolig deilig😅 frihetsfølelse rett og slett💃
  5. God torsdag 😊 Går ganske bra med å spise 16:8 og i dag viste vekta 63,1 kg. Godt med litt nedgang😉 Jeg merker at dette spisemønstetet er bra for fordøyelsen og at jeg får i meg mer vann enn til vanlig. Er litt dårlig på vann, men når jeg ikke spiser frokost så drikker jeg mange glass med vann i stedet. Er ikke noe hokus Pokus med 16;8, jeg har snart prøvd en uke og skal holde på lengre for å se hvordan dette går. Føles ihvertfall bra ut👍
  6. Måtte bare innom her likevel og skrive litt. 3.dag med å spise innenfor "spisevinduet" og det er en god løsning føles det ut som. Ikke så sulten heller i dag da jeg inntok maten kl.13😊 spist litt nå og spiser i 21 tiden i kveld. Så er det stopp. Kun te og vann👍 Veide meg, vekta ligger på 63,5 kilo, så litt ned fra forrige uke. Rart med dette, jeg trodde jeg kom til å fråtse, men det gjør jeg ikke. Spiser det jeg pleier og også litt snop i helgen. Og når jeg vet det er fastetid så kan jeg ikke småspise og kikke i skapene. Og jeg vet at jeg spiser meg god og mett neste dag. Åh, jeg håper at dette er en god løsning jeg kan ha som en livvstil🤩
  7. Så var det snart helg igjen🙂 takk og lov for det! Godt med fri fra jobb😆 Jeg har sittet og sett på vidoer opp og ned om intermitten fasting. Og er nå i gang med andre dagen og så langt har det gått fint. Jeg tenker i retning 16:8 fasting, altså 8 timers spisevindu og 16 timers faste. Jeg har prøvd 5:2 uten hell før, men føler at dette er mye enklere. Spiser siste måltid rundt kl.20/21, dropper frokosten og tar lunsj eller brunsj i 12-13 tiden. Jeg skal prøve dette i noen uker, men ikke hver dag. Hørt så mye bra om det, håper dette kan være noe for meg. Nå er det kun gått 2 dager, men jeg har ikke overspist i løpet av de 8 timene. Jeg er jo sulten ved lunsj og vil ha god mat som metter. Jeg er kommet frem til at det er rett og slett for slitsomt for meg å telle kalorier hele tiden. Blir nærmest smågal av å telle og føre inn😅 Ikke har jeg klart å nå målet mitt heller med denne metoden, det er en evig kamp. Det finnes ingen guick fix , det vet jeg, men det virker jo overkommelig å droppe frokosten og være litt småsulten frem til lunsj. Og ikke blir det småspising på kveldene heller etter klokken 20😊 Jeg skal ihvertfall gi det en sjanse en måneds tid fremover. Er ellers å trener mye styrke og løping. Det gjør godt både mentalt og fysisk. Jeg har hatt en tung høst/vinter da det har vært en del sykdom i familien og jeg er litt preget av dette. Litt smådeppa egentlig , derfor gjør trening underverker for meg nå. Jeg håper livet blir lysere fremover. Ser ihvertfall frem til sydentur om ikke så lenge😊 og at bikinien sitter som et skudd😎😄 ønsker alle en fin helg. Jeg rapporterer inn neste uke med vekt og forhåpenligvi gode?? Resultater!
  8. Livet går opp og ned, det samme gjelder vekta... etter å ha vært flink og trent 5 ganger denne uka og da styrketrening 3 av gangene og løping 2 ganger, er vekta gått opp fra 63,6 kg til 64,0 kg. Jeg blir bare så motløs..... akkurat nå i dag føles det håpløst å tro at jeg skal komme meg ned til 60 kilo. Jeg får det bare ikke til..... og blir så frustrert....arrg😫😫😫😫 Jeg klarer ikke helt å motivere meg til å spise sunt til enhver tid.... akkurat nå er det mye på jobb og her hjemme og fokuset blir ikke helt på maten. Egentlig er vel det bare unnskyldninger, men føler ikke at jeg får ro og fred til å fokusere. Heldigvis er det ikke så mye oppgang da, det kunne vært verre. Men jeg føler jeg trener og bruker myevtid og energie og jeg vil ha resultater!!!! Dette ble et sutrete innlegg, ikke akkurat motiverende, beklager det😅 måtte bare få det ut. Ja ja nå er tacoen spist her og jeg skal la maten synke, så blir det rett ut på trenings senteret og løpe. Hvis ikke er jeg redd jeg havner i sofaen med brus og chips og smågodt.... god helg da, satser på bedre dager🙂😉
  9. Uka har rast avgårde, og denne uka har jeg fått trent bra med både styrke og løping. Likevel har ikke vekten rast nedover, kun 200 gram ned til 63,6 kg. Så kampen blir tydeligvis seig framover..... Men godt å kjenne at formen er god likevel😉 kondistallet på klokka mi viste 42, der er jo veldig kjekt🙂 Maten er min største utfordring, jeg kan være flink i perioder, men plutselig har jeg kjøpt sjokolade og chips. Jeg vet ikke hvorfor jeg er så avhengig av de tingene... kanskje fordi jeg verken drikker eller røyker, så må kroppen ha noe? Jeg spiser ikke mengder, men nok til at regnskapet blir feil. Det vil nok alltid bli min last desverre 😣 men jeg har ihvertfall klart i perioder tidligere å spise betraktelig mindre av det søte. Det blir planen fremover, bare litt og ikke for ofte. Og trene som f😅
  10. Hei snupsipups😊🙂 hold motet oppe, om et par uker er treningen myyye lettere! Det er det som er så bra med trening, formen går raskt oppover✌ Januar kan være en hard og seig måned, men høres ut som du forbereder deg mentalt👍
  11. God lørdag🙂 dagens vekt er 63,8 kg så ned en halv kilo. Jeg sitter og leser om styrke versus kardio trening, og blir vel ikke helt klok. Det skrives så mye om det. Jeg vet med meg selv at jeg går opp i vekt og inn i cm med styrketrening. Og det vil jeg/vil ikke. Så får prøve å trene styrke to ganger uka og løping 3 ganger og se hvordan det blir.... Noen som har erfaring med dette? Ellers har de siste dagene gått fint, ligget på 1600 kcal og da er jeg passe mett. Men jeg har nok ikke spist supersunt nei...😊
  12. Hei hei, akkurat hatt meg en løpetur nå. Ble "bare "7 km, men deilig å komme seg ut av huset✌ jeg har lest litt rundt på trådene og vil bare gi et godt råd: vær litt egoistisk i 2020! Ja, jeg mener at tiden til å trene må være omtrent hellig 🙂🤭 det er alltid noe som kommer i veien, plikter og gjøremål, men jeg merker ihvertfall at jeg blir mer glad og fornøyd med å få ha nok egen tid til trening. Synes nå ofte at mannfolka lett tar seg tid til dette uten å blunke, vi kvinner er jo like viktige!! He he, der var dagens lille tale fra meg🤭🤭😉
  13. Gruet meg til å gå på vekta, men i dag gjorde jeg det og den viste 64,3 kg. Så oppgang i jula, men det regnet jeg med etter all spisingen😮 Men ok, da har jeg noe å jobbe med på nyåret 😅🤭 Jeg tenker å begynne å registrere i dag og prøve å ligge på mellom 1400 til 1600 kcal. Håper å få trene litt også, jeg er fortsatt ikke helt i form, det er som influensaen henger i ennå. Ser frem til våren nå og en lettere vekt😊
  14. Jeg er med på det Ennå , vi skal jammen meg klare å gå ned nå på nyåret👍😊 og det er litt kjekkere når vi kan melde inn her på forumet og ha litt dialog med hverandre. Det er tungt å være alene om det, og kampen mot usunnheter er ikke enkel! God romjul til deg 🙂✌
  15. Ja du er nå tøff som er kommet opp på vekten i det minste, jeg tør ikke ennå, er redd jeg blir helt deppa hvis jeg gjør det😭 men jeg må jo snart stå til rette jeg også etter denne "spisefesten" som jula har vært... Flott at du begynner å registrere igjen, jeg må det jeg også snart. Er ikke helt motivert til 1400 kcal og sunn mat ennå kjenner jeg, men begynner å tenke på det ja.nå er det helg igjen og nyttår på tirsdag med god mat etc. Så er det harde bud igjen fra den 1✌ God romjul Lillemor, vi skal klare dette nå i månedene som kommer. Jeg har også en grunn til å ta meg sammen, jeg skal på tur i mars/april. Til varmere strøk og da vil jeg føle meg vel i bikinien😅😊
×
×
  • Opprett ny...