Gå til innhold

Sommerklær!

Medlem
  • Innholdsteller

    7
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nettsamfunnsomdømme

1 Nøytral

Om Sommerklær!

  • Rang
    Ny

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Hei, tusen takk - så hyggelig å få svar:-))) Ja, det er en veldig god følelse at klærne sitter pent! Istedetfor å føle seg for stor og at akt er for trangt. Så utrolig imponerende at du har gått ned 26 kilo! Og holdt deg der siden jul - du har vært superflink!! Jeg har ikke gått ned så mye som deg, men jammen krever det innsats likevel. Enig med deg - veldig viktig å passe på hva man spiser, og ikke tenke at en liten bit her og en liten bit der av godsaker er ok. For min del er det nettopp sånne uvaner, særlig om kveldene, som gjør det vanskelig å holde vekten. Trening er kjempeviktig for meg også, flott at du klarer 4 ganger pr uke! Jeg har meldt meg på Fresh fitness, og de har veldig bra gruppetimer - + ingen bindingstid:-) Skal prøve å komme meg dit 3 ganger pr uke. I helgen hadde vi konfirmasjon og bursdag, så da ble det litt ekstra, men er veldig fornøyd med å ha holdt vekten likevel. Målet mitt er 73 kilo (er 175 høy), nå er jeg på 75 kg. Det ble litt kake i dag - gikk en tur i det iskalde været her i Oslo nå, og hadde litt bursdagkake igjen fra lørdag.. Men skrev nøye ned mengden, og trekker det fra resten av maten i dag. Har du gått på hold-vekten - kurs..? Jeg tenker å melde meg på det, er redd for å skli ut når jeg "blir overlatt til meg selv":-) Ha en fin kveld, klem fra meg
  2. Hei, er det flere her som har nådd målet sitt, eller nesten er i mål? Jeg er ferdig på kurs i dag, og merker litt panikk ved tanken på å holde vekten på egen hånd..:-( Har en trivelsvekt på 73-74, som kanskje er ganske høyt, men jeg er 175 høy og forsøker å trene 2-3 ganger i uken, og synes denne vekten funker bra. Har gått ned til 76 i dette kurset (fra 80 og på vei oppover. Jammen krever det mye å gå ned bare 4 kg også!!) Nå skal jeg gjøre alt for å gå ned de siste kiloene. Men SÅ - kommer utfordingen med å holde seg der! Har tenkt på Hold vekten kurs, men det hadde vært helt supert å ha en gruppe her inne å støtte seg på:-) Merker at det er mye lettere å ikke skli ut når jeg vet noen andre "bryr seg" og følger med..:- Er det noen andre som har tenkt på Hold-vekten kurs? Klem fra meg i det nydelige vårværet:-)
  3. Sparte en banan til etter trening, og det har reddet kvelden. Og hvis jeg nå klarer å gå å legge meg også, så skal det gå:- De gangene jeg blir sittende oppe ender jeg med å bli sulten og spise et eller annet. Men ikke nå lenger!:-)
  4. Nå er det kveld - og jeg merker virkelig lyst til å spise mye mer enn jeg burde! Det går fint resten av dagen og ettermiddagen, men blir bare så sulten om kveldene:-(( Nå har jeg bare ca 200 kcal igjen å spise i dag, dvs ca en banan og en appelsin eller noe sånt. Og kunne spist det mangedobbelte.. Men jeg skal IKKE sprekke.. Skal komme meg på en kort treningsøkt, deretter kun 200 kcal. Blir tøft, men kommer til å bli så mye mer fornøyd i morgen hvis jeg klarer å holde dette. Kveldsspising er hovedgrunnen - eller faktisk den eneste grunnen - til at jeg går opp i vekt Er det flere om har det sånn? Klem fra meg:- og nå fort til trening før jeg synker ned i sofaen og blir der:-
  5. Takk for svar:-) Merker at det har en del å si hvor sent jeg spiser middag. I går spiste jeg siste måltid tidligere enn kvelden før, og i dag hadde vekten gått ned nesten 1 kg (som selvsagt heller ikke er helt riktig..). Godt råd fra Titti over om veiiing bare en gang pr uke, det varierer ganske mye fra dag til dag! Nok søvn er også viktig, som du sier, En ny start, og her har jeg klart utfordringer. Skal forsøke med fornuftige leggetider fremover, men det er ikke så lett (har to aktive gutter, og det er bare så veldig deilig med alenetid når de er i seng..)
  6. Tusen takk - skal prøve å holde igjen impulsen til å veie meg hver dag:- Blir bare så utålmodig, men du har helt rett - skal satse på en dag pr uke. Da slipper man å bli så overdrevet fokusert på måling og veiing også:-
  7. Nettopp startet på nettkurs, og følger meny med 1600 kcal pr dag. Skal ned en halv kilo i uken, tilsammen 5 kilo før sommeren.Første dager gikk veldig bra - over all forventning egentlig. Vekten viste minus 1,2 på to dager, noe som selvsagt ikke er realistisk, skyldtes sikkert mye vann osv. Men nå etter en uke, har jeg gått ned bare 0,4 kg, og tilogmed OPP to dager på rad, selv om jeg har fulgt kalorimengden og i tillegg sørget for å få litt mosjon:-((( Flere som opplever sånne dager, at man går opp til tross for riktig kalorimengde..??
×
×
  • Opprett ny...