Gå til innhold

Trilla

Medlem
  • Innholdsteller

    23
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    4

Trilla vant dagen sist Mars 17

Trilla hadde mest likt innhold!

Nettsamfunnsomdømme

18 Bra

Om Trilla

  • Rang
    Medlem

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Her står det også stille, men selv trener jeg godt med lange daglige turer og trening på treningssenter 2-3 i uka. Føler at det går greit matmessig, har kuttet kraftig porsjonsstørrelse og velger sunne alternativer. Hvis ikke ting snur og vekta begynner å rikke på seg....da vet jeg ikke hva jeg gjør...men foreløpig fortsetter jeg trenden
  2. Hei allesammen ja, er enig med deg toam at når jeg ikke bruker vekta/dagboken sklir porsjonene fort litt ut. Jeg ville bare ønske at appen hadde strekmerkeskanning slik livesum har, da hadde det vært mye mindre jobb å bruke dagboken. Egentlig er jeg inne i greit stim, hvertfall når det gjelder aktivitet. Begynte å gå to ganger i uka på helsestudio - mest styrke og balansetrening, men også litt sykling og brett. I tillegggår jeg daglige turer. Nå i påsken har jeg dratt sykkelen for alvor frem og har syklet 10-20 km pr dag de siste dagene. Det er ikke noe jeg har tid til til daglig, men greit å bruke fridagene til ekstra aktivitet. Har et bittelite (60 gram) sjokolade påskeegg jeg skal unne meg i påsken. Det blir første gang jeg spiser sukker på to år ( ikke at velta har rast ned av den grunn, men er da 16 kilo lettere enn jeg var) . Vekta står veldig stille denne uka men håper påskens aktivitet vil vise nedgang. Skjønner at min jojoslanking kan ha gjort noe med forbrenningen - derfor styrketrening for å prøve å få den litt opp. God påske allesammen
  3. Betty blue - det er så demotiverende når vekta står stille. Jeg er nødt til å veie maten inn imellom ( en uke av gangen) for jeg har skjønt at øyemålet mitt er ikke så bra som det må være. minskern - imponerende at du har holdt deg nokså stabil - det er noe jeg håper å lære etter hvert. Den jojoslankingen min er håpløs! Jeg gikk ned en halv kilo denne uka. Største seier er at jeg syklet igjen både lørdag og søndag. Turene var ikke lange (5 og 8 km) men jammen ble jeg sliten. Går forferdelig fort å miste styrke og kondis når den ikke får regelmessig utfordring. I dag tidlig kom jeg meg endelig til treningsstudio igjen. Nå skal jeg prøve.,.. nei jeg SKAL dra minst to ganger i uka. I påsken blir det sykkelturer så nå håper jeg at jeg får opp forbrenningen igjen!
  4. Hei og hopp.uff, du har aldeles fått gjennomgå nå mia. Håper du rister av deg infeksjonen. Så dumt med operasjonen, men slikt kan man ikke ta noen sjanser med. Her går det noenlunde, dvs går greit med matinntaket, men kroppen er ikke på lag så trening har ikke vært på topp. Håper å få testet sykkelen i helgen....og grugleder meg til det 🙈😂 men det er en treningsform jeg i utgangspunktet liker, hvis jeg bare får kommet litt i gang igjen, ha en strålende fin helg!
  5. Hei! Så flott med nedgang mia og ikke minst at sykdommen slipper...du har virkelig hatt en tøff tid. Her er det på stedet hvil denne uka. Er egentlig kjempe skuffet for her har hverken sukker, kaker, deserter eller noe som ikke var planlagt, blitt spist. I tillegg ble det totalt 35 km gått sist uke. Men, jeg veier meg mandager og sniktitt i dag viste nedgang så jeg håper at også mandag vil vekta vise gode tall. Jeg brukte irritasjonen i går til å legge planer for videre vektnedgang og ikke minst trening. Jeg må ha en langsiktig plan for å få nye varige vaner, ta skritt for skritt mot et lettere liv. Må dog innrømme at noen dager kunne jeg virkelig ønska at Roma ble byggd på en dag🙈
  6. Hei! ned 600 gram, så kjempe fornøyd. Her blr det 4-7 km turer daglig så det er også pluss. Skal forsøke legge til. 2-3 økter styrketrening denne uka. Må vist bygge muskelatur også sies det🙈 god bedring Mia. Ikke bra med sykdom, det sliter virkelig på.
  7. 100 gram ned det var ikke det jeghadde håpet på. Startet dagen med styrketrening, så blir det tur i ettermiddag. Satser på mer nedgang til uka. Ting tar tid!
  8. Helt klart ny livsstil, ikke slankekur. Klart jeg kunne gjerne tenkt meg ned en pluss kilo i uken😉, men vet at dette må gå sakte men sikkert hvis de ikke skal komme rett på igjen. Har prøvd alle mirakelkurer og vet hvor fort flesket kommer tilbake når du går på vanlig kost igjen. Man har rett og slett ikke lært noe på slike kurer🤢
  9. Hei! ble 4 km i går og 3,6 km rask gange i dag. Føler at jeg har bedre kontroll på matinntaket og merker ikke minst at hekling/strikking på kveldene hjelper mot søtsug... jeg er rett og slett for opptatt til å tenke for mye på det🙈😂 Har lånt en gammel ergometer jeg skal prøve i morgen, men sparer til en tredemølle😉 håper dere har hatt en fin helg. Imorgen er det ny uke med nye muligheter!
  10. Bra jobbs mia! Lurt med boktrikset. Jeg hsr veldig lyst på tredemølla, men får la den gamle ergometeren holde litt til. 4 km gått i dag. Det var mer en nok. Sliter veldig med den ene hofta så klarer ikke gå så veldig langt. Holder meg godt i øra i matveien så i dag er jeg fornøyd. Kyllingsallat til middag som betur jeg vil ha kalorier igjen til frukt og kesam i kveld:)
  11. Den gode nyheten: 6 km rask gåtur i dag den mindre gode nyheten: har overskredet tildelte kalorier de siste to dagene. Riktignok ikke mye over, men lel. Måtte ta meg selvinnakken for å ikke gå «all in» når det gjaldt kakespising i går....og ja, med engang denne damen spiser sukker...kommer sukkermonsteret på full fart inn i hodet mitt på nytt. I morgen er det ny dag og nye muligheter. håper dere har hatt bedre dager
  12. Ja, høres lurt mia. Jeg har vært super-jojoslanker så nå må det bli nye, varige vaner. Selvfølgelig vil man helst bli slank i morgen 😂 men for rask nedgang har ikke jeg klart å holde av. Det viktigste er at det går nedover måned for måned... det handler tross alt om resten av mitt liv.
  13. Hei flinke folk. Lite trim her de siste par dagene. Formen ikke vært bra. Gått ned 0,5 kg denne uka og er superfornøyd for det har vært flere vanskelige dager ( hotelkonferanse...med all maten, kakene osv de serverer) samt bursdag. Jeg har droppet kakene og tatt liten porsjon mat hver gang så det har gått ok, men guri malla så vanskelig. I morgen er det ny bursdagsfest.... dette er ikke lett..men håper å kunne ta rask tur og litt styrketrening imellom slaga....om kroppen er med her går det. I havregrøt om morran, forsøker å kutte litt i potsjonsstørrelsen for den var litt stor i starten. Ellers prøver jeg å velge litt sunnere alternativer til kvelds...når jeg har mest søtsug. Lykke til allesammen med kommende uke. Dette greier vi i lag...
  14. Ikke godt å høre at du har opplevd noe ubehagelig, mia🤗 her har formen vært dårlig denne helga så kun 2 km i går, 0 i dag 🤔
  15. Toam - gratulerer med hussalg! Jeg tenker du får unna masse styrketrening selvom du ikke får gått så mye nå. Masse lykke til med flytting.
×
×
  • Opprett ny...