Gå til innhold

Selena

Medlem
  • Innholdsteller

    24
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nettsamfunnsomdømme

1 Nøytral

Om Selena

  • Rang
    Medlem
  • Bursdag 10. sep. 1976

Profilinformasjon

  • Kjønn
    Kvinne
  • Sted
    Innlandet

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Glemt å registrere et par uker. Ned 1 kg sist uke, aktiviteten er bra, og nå har jeg kuttet ned på spisingen.
  2. Enda en uke, med litt for mye is og mat. Standby. Det er noe greit med det også. Å kunne holde vekta. Men jeg skal videre ned. Nå må jeg i gang med å telle kcal. Fra nå. Ikke mer tøv. (trur eg)
  3. Stand by denne uka, helt som forventet, for mye is til kvelds..
  4. Ned 600 gram. Må begynne å telle litt igjen, men har gått fint uten også.
  5. Grua meg for å gå på vekta denne gangen, har hatt bursdag i heimen med masse mat, pizza og kaker men jaggu var det 400 gram ned. Puh. Jeg har fått opp aktiviteten og har en trimrunde på 2,5 timer som jeg kjører 2-3 ganger i uka. Og må ut å trimme hver dag, det er ikke valgfritt.
  6. Ingen endring i vekta sist uke, men det var heller ikke planlagt. Nå begynner tellingen av kcal igjen. Jeg er fornøyd med hvordan jeg har taklet mat i sommer. Jeg har unngått småspising på dagtid, første gangen jeg virkelig slet med det var i går. Da var jeg sliten i kroppen etter langtur i fjellet søndag og trøtt fordi jeg har begynt å jobbe igjen. Da var det veldig nærliggende å dytte innpå det første man så. Som var et lass med lapper som jeg hadde stekt til frokost søndag. Men jeg spiste to og la resten i fryseren. Og så gikk jeg tur en times tid i stedet.
  7. Ned 600 gram side sist uke. Torsdag til lørdag har jeg satt av til lange turer i fjellet så satser på at jeg holder vekta nede også neste uke. Jeg har drukket vin og spist snop. Men aldri før etter middag og ikke noe søtsaker på dagtid. Jeg kan ikke få alt alltid. Jeg må velge.
  8. Ingen endring i vekt siden sist. Yay. Har forsøkt å holde fokus, ikke spise alt alltid og vært i aktivitet. Og kjøpt en bukse i str 36. Nok en snill 36 men artig likevel.
  9. Ferie er vanskelig. Har gått opp en kilo sist uke, er hverken fortvila eller frustrert fordi jeg vet godt hvorfor. Jeg skal gjøre så godt jeg kan frem til hverdagen er her igjen og jeg får rutinene på plass igjen.
  10. Tusen takk. Vi skal nå målet vårt i 20. 😊
  11. Ned 400 gram, til tross for hotell og restauranter over en lav sko. Kommer noen uker nå som blir tøffe, men jeg skal telle kcal hver dag og være klar over hva jeg spiser. Ikke alt alltid. Og jeg skal være aktiv. Har som deg mål om å ikke gå opp. Sjekker inn om en uke. Ned 10,2 kilo og premie er i posten. Nye jeans og solbriller. Dyre begge deler.
  12. Sommerferie? Håper dere koser dere, men at kosen ikke er mat. Ned 1,5 kilo sist uke, totalt ned 9,8. Til tross for to pizza-avslutninger og besøk i helga. Samtidig har jeg endelig fått opp aktiviteten, og på lørdag gikk jeg i fjellet i 4 timer. Merker stor forskjell på kroppen fra jeg startet. Mindre ting som knirker og gjør vondt.
  13. The Beck diet solution heter den. Jeg merker at jeg har blitt veldig bevisst på en del ting jeg gjør som ikke er lurt. Jeg har boka som lydbok og så har jeg arbeidsboka som jeg bruker underveis. Jeg bruker den engelske, men jeg vet at den finnes på norsk også. https://www.beckprogrammet.no/ De engelske bøkene er ganske billige på amazon, og har du nettbrett eller pc kan du bruke kindle-versjon. Skal se om jeg greier å dele lydboka med deg https://gofile.io/d/CAHtx3 Trykk på lenka, du får noe reklame -trykk bort denne og last ned. Ser ut til å fungere fint Du må bruke pc, fordi f
  14. - 700 gram. Totalt ned 8,3. Har vært flinkere med mosjon, og som en del av den kognitive treningen har jeg enkelte dager hoppet over lunch for å kjenne på forskjell på sult og sug. Så konklusjonen er at jeg er mye sjeldnere sulten enn jeg er fysen. Og på de dagene hvor det feks har vært store måltider til kvelds, pizza osv så gir det meg litt ekstra handlingsrom. Vet at det ikke er i GR-tankene men det er tross alt totalen som teller. Ang grill, is og øl.. man kan ikke få alt. Enten kan du spise alt eller så kan du gå ned i vekt. Men ingen av oss kan tillate oss å spise som før igjen, no
  15. Ja, vi har nok lettere for å tenke at vi er fiaskoer og mislykkede enn for å ta tak i det positive. Ok så går vi på smeller innimellom, men det meste av tiden jobber vi for å bli sunnere og for en bedre helse. Og det fortjener vi masse ros for. Vi tar tak i det som er vanskelig og prøver å gjøre noe med det. Ramler vi utpå så må vi bare kjempe videre. Armbåndet er morsomt, jeg roser meg selv når jeg ser det, og jeg kjenner at det blir stadig romsligere..
×
×
  • Opprett ny...