Gå til innhold

Pia78

Medlem
  • Innholdsteller

    11
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

Pia78's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

0

Nettsamfunnsomdømme

  1. Du er god. Gratulerer så mye med vektnedgangen😀🙌 Jeg jobber selv med å gå ned 10 kilo. Syns det er mye vanskeligere denne gang enn det var for noen år siden. Jeg har heldigvis kommet meg mye ut og fått trent mye. Har trent fast 4-5 ganger i uken siden November. Men blir så hol sulten på kveldene og det er oftest da jeg sprekker 😕 Lykke til med å holde vekten stabil. Dette klarer du 👊
  2. Oppdaterer litt hvordan det går. Vekten har stått stille siden sist. Har de samme målene rundt midje, mage og lår. Kroppen vil liksom ikke mer ned i vekt. Men har fått mer energi da med at jeg har vært veldig flink med å trene. Er nesten ute hver dag på en treningsøkt. Enten går jeg tur, jogger eller trener styrke. Jeg får bare fortsette i denne tralten, og har forbedret meg innen løping(forbedret tiden, farten og jogger stort sett rundt 1 mil). Det går sakte men sikkert fremover (og rette vei).
  3. Ikke så mye endring. Har ikke vært på vekten igjen før i dag men i dag den viste den; Vekt: 79,4 kg Så vektnedgang er vektnedgang. Går ikke så fort som jeg hadde ønsket. Men tanken på at jeg har lavtstoffskifte så går det jo litt tregere med vektnedgangen har jeg hørt. Målene er uforandret: Midjen 78-79 cm Magen 100 cm lår 63 cm.
  4. Det går sakte, men heldigvis rette vei Vekt: 79,9 Midjen 78-79 cm Magen 100 cm lår 63 cm. Er flink med å komme meg ut for å trene, men slurver litt med kostholdet i helgene. Ukedagene går det greit, men det er når helgen kommer jeg sliter å holde igjen. Men, jeg får jo bare fortsette slik jeg gjør.. Så snart ser jeg kanskje vekten under 78 kg igjen
  5. Vekt: 80,2 Midjen 79 cm Magen 101 cm lår 63 cm. I dag hadde jeg disse målene. Vekten står litt stille nå. Hadde en utskeielse Lørdag (venninneklubb med masse god mat, vin, og desserter osv). Søndag så var det påan igjen, men jeg tenker at det tar en uke for å riste av seg helgens synder På mandag så krysser jeg fingerende og håper vekten er under 80
  6. Hei @Joda Hvordan går det med deg? Ser vi omtrent har samme høyde og vekt, og har samme mål å gå ned til 72-73 kg. Jeg er veldig fornøyd med å bare å klare å komme meg under 76 kg. Så nå er det bånngass i februar og mars og🏃‍♀️🚴‍♀️💪. Jeg er fortsatt like motivert. Går eller jogger tur nesten daglig. Jeg skal etter hvert trene mer styrke og, men først vil jeg ned 5-6 kilo til før jeg begynner med vekter. Jeg har heldigvis funnet gleden med å jogge igjen, og jogger ca 10 km når jeg først er ute og jogger. Jeg jogger med lav intensitet så jeg har ikke noe høy fart.
  7. Litt skuffet i dag, men helgens utskeielse har straffet seg. Jeg klarte å holde meg unna både gluten og melkeprodukter. Maten vi lagte var også for det meste uten sukker. Men jeg hadde meg et par tre-fire drinker ( vi hadde vennepar på besøk). Fikk også mensen og har kanskje inntatt litt mer kalorier. I dag viste vekten 80,9 kilo 😕 Midjen 79-80 cm Magen 101 - 102 cm lår 63 cm. Jeg skal teste å kjøre lavkarbo under 50 gram karbo til dagen frem til fredag for å se om vekten har rikket seg litt mer da
  8. Hei, Hiver meg på her jeg og. Skal ned mellom 5 til 10 kilo. Vekten min var ca 85 kilo i høst, men veide meg på mandag og vekten viste 80,5 kilo Første delmål 1 nå er å komme under 80 kilo igjen. Delmål 2 er å komme under 78 kilo , delmål 3 er 76 kilo osv.. Setter små delmål på 2 kilo omgangen til jeg har nådd 70 til 72 kilo ( 72 kilo er grei vekt for meg). Men hvordan går det med deg @Kanelis?
  9. Nå går det rette veien for min del angående vektnedgang. Jeg har vært flink med å gå tur eller å jogge nesten daglig. Også holdt meg unna gluten, sukker og meieriprodukter. Har vært vanskelig å holde seg unna osten, men har klart det også Men spiser mye egg, kjøtt, fisk, kylling, vegetarmiddag, salat, grønnsaker, søtpotet, popcorn som snacks, og syns maten jeg spiser er noe jeg kan leve med. Spiser jeg knekkebrød så er det brisk sine (den blå som er minst karbo i og er glutenfri). Jeg teller kalorier, men ligger bare på litt underskudd i forhold til mat inntaket. Karbo ligger fra 50 til 100 gram til dagen. Delmål 1 er å komme under 80 kilo, delmål 2 er 76 kg og delmål 3 er da å komme under 74 kg. Jeg veide i min ungdom 62-64 (før jeg ble gravid), men det blir for tynt for meg å veie så lite nå som jeg er snart 43 år og er 173 cm høy. Så å komme under 74 kg så skal jeg være kjempefornøyd. Vekten viste i dag: 80,5 kg 😀 Midje: 80 cm Mage: 102 cm Lår: 63,5 cm
  10. Oppdatering i dag. Jeg har ikke gått på vekten siden i sommer. Da tror jeg vekten min lå rundt 84-85. Jeg begynte å trene litt styrke trening i høst, men det var først i desember 2020 jeg fikk litt mer gang på treningen igjen. Siden 1 januar så har jeg endret kostholdet mitt, og i dag så viste vekten min: vekt: 81,8 kg midje: 81 cm mage: 103 cm lår: 64 cm Ser at midjen og magen min er smalere i dag enn da jeg målte meg sist i 2019 selv om vekten min er litt høyere. Men dette var bedre enn jeg fryktet Jeg har jo kuttet ut alt av sukker, gluten og i dag er dag 2 uten meieriprodukter (hvitost er noe jeg spiser hver dag, har klart å avstå fra hvitosten også)
  11. En stund siden jeg oppdaterte her. Klarte å gå ned til 78 kilo, men spratt opp igjen til 83-84 kilo. Og i tillegg vært igjennom noen stressfulle år. Jeg har vært igjennom utredning og har fått påvist lavt stoffskifte. Har nå lest meg opp på anti-inflamatorisk diett. Jeg er allerede godt i gang med treningen, men nå vil jeg gjøre en innsats med kostholdet og. Tenkte å veie meg for første gang Mandag i neste uke (11. januar 2021). Tør ikke å gå på vekten rett etter ferien 🙈.
×
×
  • Opprett ny...