Gå til innhold

kikk

Medlem
  • Innholdsteller

    1 953
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    14

kikk vant dagen sist Januar 30

kikk hadde mest likt innhold!

Nettsamfunnsomdømme

50 Veldig bra

Om kikk

  • Rang
    Avansert medlem
  • Bursdag 22. mai 1961

Nylige profilbesøk

605 profilvisninger
  1. Helt enig. Det med å få inn rutiner og få automatisert er viktig. Da blir det så mye enklere. Det å ikke stresse seg ned i vekt er viktig.
  2. Hei Glajenta Jammen har du fått et bra resultat så langt. Skikkelig kjipe greier med Corona. Trist med treningssenteret nå som du var i gang. Selv hadde jeg startet og kjøpt meg klippekort i svømmehallen og holdt på med morgensvømming to dager i uka. Håper det snart åpnes igjen.
  3. kikk: START: 86,8 - FØR: 84,2 - NÅ: 82,7 - UKENS TAP:-1,5 😄 TOT.TAP: -4,1 MÅL: 69 GJENSTÅR: 13,7 VEIEDAG: mandag
  4. kikk: START: 86,8 NÅ: 82,7 UKENS TAP:-1,5 😄 MÅL: 69 GJENSTÅR: 13,7 VEIEDAG: mandag Hei. Da er jeg kommet til dag 15 av denne dietten. Jeg er veldig glad i min nye vekt. Har gått på vekten hver dag og ikke en dag har den stått på det samme. Det kommer nok, men jeg er glad så lenge det varer. Er ikke store forskjellen men på sikt blir det jo litt da. Tenk nå er jeg under 83. Det har jeg ikke vært på nesten 30 år. Nærmer seg sakte under 80, noe som er uforståelig for meg. Jeg spiser 500kalorier daglig og jeg tar disse dråpene morgen og kveld. Det har gått veldig bra. Jeg har faktisk følt meg i veldig bra form hele tiden. Var ganske skeptisk da jeg satte i gang, men det har gått over all forventing. Nå er jeg halvveis og jeg tenker at jeg skal gjennomføre to uker til. Gruer meg for helgen som kommer da jeg skal på hyttetur. Da får jeg virkelig prøvd meg. Jeg må jo innrømme for meg selv at det er veldig kjedelig å holde på med denne dietten. Slitsomt er det også. Da tenker jeg på menneskene rundt meg som har forskjellige meninger om det jeg driver med. Jeg har i hvert fall sagt klart ifra når det gjelder hytteturen at jeg ikke skal ha noe press på meg verken når det gjelder vått eller tørt.. I ukedagene er det ikke noe problem, men når helgen kommer har jeg lyst på det ene og det andre. Jeg må bare holde ut
  5. Da ønsker jeg å ta opp resultattråden igjen. kikk: START: 86,8 - FØR: 86,8 - NÅ: 84,2 - UKENS TAP:-2,6 😄 TOT.TAP: -2,6 MÅL: 69 GJENSTÅR: 15,2 VEIEDAG: mandag
  6. kikk: START: 86,8 NÅ: 84,2 UKENS TAP:-2,6 😄 MÅL: 69 GJENSTÅR: 15,2 VEIEDAG: mandag Veldig fornøyd med ukens resultat. Håper på noe bra denne uken og. Har holdt på mer eller mindre siden jeg startet 2019 med 101.6kg, så jeg føler jeg er kommet ganske langt på vei. Det minste jeg har sett på vekta er 83. Ikke klart å komme under det. Har et håp om å klare det denne gang. Fredag investerte jeg i ny vekt. Den er skikkelig motiverende. Måler det meste og resultatet går rett inn på telefonen. Denne helga var det noe utfordringer. Hadde bedt naboen på reker. Hun hadde med seg den nydelige pavlova kaka som er noe av den beste kaka jeg vet om. Jeg klarte å stå imot, så det viser at jeg har viljestyrke. Håper virkelig at jeg skal klare målet mitt i 2020. Klarte halvparten i 2019. Noe av problemet er at det har blitt litt for mye sosiale sammenkomster.
  7. Hei Da er jeg i gang igjen. Startet mandag. Veide da 86,8. I dag var jeg 84,5. Blir spennende i morgen. Da er det liksom offisielt. Jeg har begynt på en 7 ukers diett, hvor de 4 første ukene tas med pregnyl. Det er en svak dose med hormoner som jeg tar under tunga hver morgen og kveld. Var litt skeptisk når jeg hørte om det, men det er ikke noe farlig. Man får tak i det på "Green doctor". Dette er nå siste dag i uke 1.
  8. kikk: START: 88,8 - FØR: 86,4 - NÅ: 84,8 - UKENS TAP:-1,6 😄 TOT.TAP: 4 - MÅL: 70 GJENSTÅR: 16,4 VEIEDAG: tirsdag Jess: START: 96,7 - FØR: 93,9 - NÅ: 94 - UKENS TAP:+0,1 ☹️- TOT.TAP: 2,7 - MÅL: 73 GJENSTÅR: 21 VEIEDAG: mandag mia52: START: 83,7 - FØR: 81,6 - NÅ: 81,3 - UKENS TAP:-0,3😄 TOT.TAP: 2,4 - MÅL: GJENSTÅR: VEIEDAG: tirsdag Ayla*: START: 83 - FØR: 74,4 - NÅ: 73,6 - UKENS TAP:-2,4 😄 TOT.TAP: 9,4 MÅL: 70 GJENSTÅR: 16,4 VEIEDAG: tirsdag
  9. Epledagen gikk som smurt. Det skal jeg jammen fortsette med etter de dagene jeg har skeiet ut. Tror jeg åt ca 10 epler gjennom dagen. I dag er jeg tilbake til det normale. I går fikk jeg tilsendt info om HCG kur jeg skal starte langfredag. Det er en stund til, men jeg skal planlegge nøye. Da er jeg klar når jeg skal starte. VEKTTABELL 21 jan. - 88,8 28 jan - 86,4 4 feb. - 84,8
  10. Lunsjen i går var veldig god. Det var koldtbord, men dessverre røyk jeg på litt dessert. I dag har jeg en eple dag. Vet ikke om det hjelper, men jeg prøver. I ettermiddag er det bridge.
  11. Hei og god søndag. Denne helgen har ikke vært helt etter boka kan man si. Fredag var jeg hos min bror på en liten fest. Der spiste jeg gått og det ble litt for mye vin. Lørdagen kom og jeg spratt opp 08.35. Hadde en avtale klokka 09.00 i Oslo, men ble ca 10min. forsinket. Vi skulle til Sverige og vi kom da oss av gårde. Vi skulle på apoteket å kjøpe pregnyl som er et hormonpreparat. Vi skal starte på HCG metoden. De andre starter i februar, mens jeg får ikke startet før i påsken. Da blir det 7 strenge uker fremover. Jeg kunne tenkt meg å starte nå, men jeg vet jeg skal på en del i mars, så jeg må bare vente. Var innom butikker på Nordbysenteret og handlet litt også. Jeg kjøpte meg en bukse som jeg ikke gadd prøve. Buksa var kjempefin, men litt for liten. Det gjør ikke noe for den passer snart. Kjøpte meg også kjole og en overdel. De passet bra. Nå holder jeg på å lage meg buljong. Fikk en oppskrift og den kjennes veldig bra. Klokka 13.00 er vi bedt ut på lunch av mine svigerforeldre. Det blir koselig. Jeg skal nok klare å holde meg unna kaker og desserter.. Ha en fin dag
  12. Hei Ayla Hyggelig at du synes at spis deg fri er spennende. Det er det. Jeg startet 28januar i fjor og gikk ned fra 101,6 - 83,2kg før sommerferien. Altså 18,4kg. Der stoppet det. Så kom ferien og jeg koste meg som vanlig uten å tenke på kosten. Da september kom hadde jeg gått opp til over 88kg igjen. De kommende helgene før jul var det stadig noe som skjedde, men jeg klarte å karre meg til 86 - 87 kg. Jeg var veldig flink i uka, men ikke i helgen. Det gjorde at jeg sto stille, men heldigvis gikk jeg ikke opp i vekt. Dette er første gangen på veldig mange år at jeg har klart sånn noenlunde å holde vekten. Brød spiser jeg ikke altså. Jeg spiser ikke noe produkter som slutter på mel eller har mel i navnet. Til frokost spiser jeg 1 proteinrundstykke som er laget på 3egg, 1beger mager cottage cheese, 250g havregryn, 1ts bakepulver, 1ts salt. Denne oppskriften får jeg 9 rundstykker ut av. Jeg avslutter frokosten med i skål opp skjært frukt (6oz). Det er noe av det viktigste jeg har lært, at man skal avslutte frokost og lunch med frukt. Som pålegg bruker jeg 2oz med pålegg. Jeg er veldig glad i pepperlaks fra Troll og jeg har på hamburgerrygg (2 skiver). Til lunch spiser jeg som regel 1 salat bestående av 5oz salat og 5oz med div grønnsaker, 4oz proteiner og 2oz fett for eksempel. avokado, lett rømme, eller 1 oz reven ost. Jeg avslutter måltidet med 6 oz frukt. Middagen er det samme som lunch, men da bruker jeg som regel andre grønnsaker kokte, stekte eller bakte grønnsaker. Bruker jeg stekte, kutter jeg ut fettet siden jeg har stekt i fett. Det er ikke frukt til middagen. Det er 3 oppmålte måltider pr dag. Alle de andre årene har motivasjonen blir borte etter sommerferien. Mange ganger etter påsken også. Jeg har som regel klart rundt 10kg hver gang. Noen ganger litt mindre. Håper du får det til denne gangen
  13. Da er nok en dag kommet. Jeg synes det har gått greit hele uka. Ikke vanskelig å holde fokus. Slik er det hver eneste januar. Jeg er skikkelig motivert. Spiser 3 ganger om dagen og det holder. Det som gjør at jeg holder meg mett lenge til hvert måltid, er at jeg avslutter både frokost og lunch med en veid skål frukt. Jeg spiser aldri frukt som mellommåltid. Det gjør meg bare sulten og jeg får lyst på mat.
  14. Jo flere jo bedre. Velkommen. Jojo slanker er jeg godt kjent med ja.
  15. kikk: START: 88,8 - FØR: 88,8 - NÅ: 86,4 - UKENS TAP:-2,4 😄 TOT.TAP: 2,4 - MÅL: 70 GJENSTÅR: 16,4 VEIEDAG: tirsdag Jess: START: 96,7 - FØR: 93,9 - NÅ: 94 - UKENS TAP:+0,1 ☹️- TOT.TAP: 2,7 - MÅL: GJENSTÅR: VEIEDAG: mandag mia52: START: 83,7 - FØR: 81,6 - NÅ: 81,3 - UKENS TAP:-0,3😄 TOT.TAP: 2,4 - MÅL: GJENSTÅR: VEIEDAG: tirsdag Ayla*: START: 83 - FØR: 74,4 - NÅ: 73,6 - UKENS TAP:-2,4 😄 TOT.TAP: 9,4 MÅL: 70 GJENSTÅR: 16,4 VEIEDAG: tirsdag Flott Ayla, at du vil være med. Jeg tenkte at jeg kommer til å lage dette samleinnlegget når alle har meldt sin vekt. Det blir et samleinnlegg i uka utenom denne første gangen.
×
×
  • Opprett ny...