Gå til innhold

Anne-Lene

Medlem
  • Innholdsteller

    68
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nettsamfunnsomdømme

10 Bra

Om Anne-Lene

  • Rang
    Avansert medlem
  1. Jeg har nå fått mitt 2 barn, og ammer.Har bestemt meg for at NOK ER NOK, og jeg skal ned mellom 20-30 kg.....trenger virkelig litt motivasjon ja!! )
  2. Så flinke dere er! Jeg joiner dere!! Må en del ned i vekt!! NOK ER NOK! )
  3. Takk for svar dere! Hebamare har jeg faktisk Når det gjelder urter, så har jeg virkelig ikke noen ide om hva ting er og hva jeg kan bruke til hvilken rett.....tenkte kanskje det var mye bedre enn for mye krydder...
  4. Hei dere! Jeg prøver å minske saltforbruket mitt, og lurte på om noen av dere har noen tips til noe annet jeg kan bruke på kjøtt.. Takk for svar!!
  5. Hei dere! Jeg har vært veeeeeldig lat i det siste, når det gjelder trening. Noe jeg kan ha DÅRLIG samvittighet for, i og med at jeg skal ned rundt 10-15 kg.... MEN til min bursdag, så fikk jeg en slik dansematte til playstation2 Det var faktisk kjempemoro, og man blir hekta+ at man får god trim! Virkelig å anbefale!! Noen andre med erfaring fra dansematta? hilsen meg
  6. Jeg blir med!! Det er nyttårsforsettet mitt, og jeg skal klare det! Jeg trenger noen som kan sparke meg litt i ****, for å si det sånn, og litt motivasjon på veien er heller ikke å forakte!!Jeg har allerede gått kurs 1, men ble ikke helt fortryllet over resultater. Fant netopp ut hos legen at jeg må ta jerntabletter og c-vitamin, så kanskj det får fart i sakene. Jeg håper!! Lykke til til dere alle!!
  7. Kjøpte meg dette brødet idag! Og det var faktisk godt Brødet var ferdig delt opp og oh hver skive var på 20 gram, så det passet bra! Jeg prøvde også noe nytt til lunsj i dag, som jeg fant på sidene til "du er hva du spiser" og det var cottagecheese, røkt laks, salat og gressløk. Det var faktisk kjempegodt! hilsen meg
  8. Tusen takk for gode råd dere! I morgen skal jeg handle inn, så da skal jeg prøve noen av disse brødene Nei , jeg er jo egentlig ikke så FAN av surebrød, men det værste er det tunge brødet...det er veldig tungt og smaker kjempesurt.... Jeg skal nok klare de LITT sure brødene Nå er det på igjen med en ny sunn uke, og jeg har tenkt til å være kjempeflink. Jeg VIL og SKAL klare 10 kg Håper det går bedre nå. med brød som metter litt bedre! hilsen meg
  9. Takk for råd og tips!! Da skal jeg kjøpe brød på meny hilsen meg
  10. Hei dere! Er det noen som har tips om et grovt brød som holder lenge i magen? Jeg er ikke så glad i sure brød.... Problemet mitt er vel at jeg går å småspiser hele tiden(blir fort sulten) Og er det noen som har noen andre tips om hva jeg burde spise(pålegg)? Jeg vil bare ha en god og best mulig vektnedgang....og trenger noen råd for ikke å bli så fort sulten/kjedespise....noe som demper lysten på mat ol. På lørdagene framover må jeg bare finne på noe lurt....jeg klarer ikke begrense meg når jeg først setter i gang....grrrrr noe som iriterer meg. Derfor så tenkte jeg at jeg skulle kose meg litt sunt...har noen en kjempegod smoothie oppskrift? Har noen en genial og god salat oppskrift?? Skal nemlig prøve å variere kostholdet mitt litt MYE Har kikka litt, men ikke finni noen spennende.... hilsen meg
  11. Hei hei! Du trenger ikke tenke på det, du setter det på sykling, så fyller du selv hvor LENGE du har syklet. hilsen meg
  12. hei! Først, så vil jeg nok anbefale deg og kjøpe en vekt, og et målebånd. Da kan du enklere holde et lite "øye" med vektnedgangen og hvor mye du krymper Bare å byte ut evt brus og annen usunn drikke har mye å si...noen går ned litt bare på det også. Men jeg ville nok ha bytta ut den kaviarmixen din med et magrere pålegg. Det er MASSE fett i kaviar, og går vel så og si som majones. Ting går nok litt fortere om man velger grove produkter, drikker masse vann, velger magert pålegg og spiser frukt og grønnsaker Og i Grete Roede konseptet så er det jo anbefalt å spise opptil 5 ganger om dagen(regelmessige måltider) Lykke til!! Bare vent, snart kommer du inn i buska di igjen!! hilsen meg
  13. Anne-Lene

    Vann

    Hei! Jeg synes også det var kjempevanskelig i starten å drikke så mye vann, og det å holde styr på hvor mye jeg hadde fått i meg, og begynte stadig å bekymre meg for ikke å ha drikket det jeg skulle. SÅ jeg begynte å fylle opp 0.5 l flaske, og drikke av den, for da visste jeg i hvertfall at jeg hadde fått i meg 0,5 l osv. Når/hvis du etterhvert begynner å trene regelmessig, så går det av seg selv, for da trenger man jo ekstra væske.Og når man går ned i vekt etterhvert, så blir man extra tørst...det blir i hvertfall jeg! hilsen meg
  14. Takk igjen dere, for mange fine råd! Dette er herved min første kveld på leeeeeeeeeeeeeenge at jeg ikke "kickspiser" sent på kveld!! Jeg er stolt... Jeg spiste to brødskiver, drakk 1 glass melk, og litt senere drakk jeg en kopp med toro kyllingsuppe 99 kcal(kunne vært mindre kcal men) Jeg er kjempefysen på alt mulig for tiden, men nå skal jeg være sterk! Dere har alle bidratt til min motivasjon i kveld.... Takk dere! Men i morgen er en ny dag...håper ikke jeg sprekker da, for da skal jeg ha symøte....uff. hilsen meg
×
×
  • Opprett ny...