Gå til innhold

Joda

Medlem
  • Innholdsteller

    1 876
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    3

Joda vant dagen sist Februar 24

Joda hadde mest likt innhold!

Nettsamfunnsomdømme

15 Bra

Om Joda

  • Rang
    Avansert medlem

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Hei. Det går nok helt fint om du velger å innta kun 1000kcal som en start. Jeg ville nok ikke lagt meg så lavt så veldig lenge, det kan fort oppstå sterkt sug etter mat og snop. Jeg vet ikke helt hvor mye du skal ned men antar du skal holde på en stund siden du er her i 10-20kg.gruppa🙂 Det er da veldig greit å lage seg gode vaner som kan vare. Lykke til
  2. Noen som fortsatt er med her?🙂
  3. Ny uke og veiedag. Ned 1,3kg og det syns jeg ærlig talt jeg har fortjent!😁 Gj.snittsinntak 1260kcal og 12 trimpoeng. Jeg har vært veldig sløv på treningsfronten i år så dette er jeg veldig fornøyd med. Det har vært mye frem og tilbake dette året men summen er nå -6,7kg og jeg kan faktisk kjenne det. Delmål 2 er -10kg og det er nå "bare" -3,3 kg igjen dit. Det gir en viss motivasjon. Det er 2,5 mnd igjen av 2020 så det er fortsatt mulig å komme noen hakk til nedover på vekta😊
  4. Husvask ca 193kcal/t, støvtørking ca 173kcak/t. Normalt sett regnes dette som hverdagsaktivitet, ikke trening 🙂 Hensikten med kosemerker er å øve seg på å ha kontroll på "kos", de kan også brukes på ekstra mat så dette blir litt opp til deg selv. Lykke til videre🤗
  5. Ei uke med stillstand. Vi har hatt besøk av masse familie i forbindelse med rund-dag i familien. Skikkelig RUND-dag for det har bugnet over av go'mat, kaker, desserter og rødvin. Er sånn sett fornøyd med at vekta har stått stille😁 Var på trening 1,5t i går og skal gå en tur i dag. 1300-1500 kcal pr dag. Håper å kunne få til litt avfetting denne uka😂😂
  6. Joda, er på den lettere vei igjen. Jeg er såpass lite aktiv at beregningene anbefaler meny1/1300kcal. Det er litt i minste laget over tid, men det har gått greit noen uker. Sliter med å finne plass i livet mitt til fysisk aktivitet. Dette var vaner jeg hadde så veldig godt på plass en gang i tiden, nå går tiden med til oppussing og farting mellom hus og hytte og dette er ikke ferdig før laaangt fram i tid. Det er jo mulig å gå seg en tur i lunsjen. Spise 10min og gå i 20...alle monner drar. Er bare så usosialt😀 Jaja...det er bare å innse at det kun er jeg,-meg selv som kan finne ut av det
  7. Veldig imponert! Motiverende å se at du klarer det. Håper det har gått bra med deg gjennom sommeren og tidlig høst også😊
  8. Halloen, bare et lite livstegn. Jeg har en jobb som gjør at det ble unntakstilstand og veldig lite tid til Roede-forum i disse Coronatider. Kommer sterkere tilbake når ting roer seg Ststus 16/3: 90,3 dvs ned 0,3. Ta vare på hverandre😊
  9. Dette går veien! Ned 1,7 og under 90kg😁😁😁Det er nesten for godt til å være sant og jeg tror sjansen er stor for at neste uka blir opp el statusQ, men velger uansett å nyte resultatet. Jeg så borti 8-tallet for et par dager siden men turte ikke helt å tro på det, antok at jeg bare var litt dehydrert. Jeg registrere ALT og har inntatt ca 7000 kcal under behovet siste uka. Det skulle tilsi 1kg ned, så kroppen har tydeligvis overdrevet litt😂😂 Det går iallefall stort sett greit. Var i ferd med å ramle borti et STORT stykke eplekake i går. En diger "blings" var kommet på fatet og første stykket
  10. Hei Silje. Jeg liker å gå på besøk og er derfor innom dere og andre tråder innimellom. Godt å hente inspirasjon og jeg har med kaffe så det trenger dere ikke tenke på😂 Jeg registrere vekt i første innlegg i min egen tråd + i den nye resultattråden som kikk har opprettet og tenker at det holder. Jeg kommer heller innom dere sånn at vi kan klappe hverandre på skulderen og heie hverandre på veien mot målet😊 Lykke til, Silje og alle andre flotte damer som titter innom. Klem fra Jess🌷
  11. Her gjelder det å bare holde på og holde ut. Kroppen må til slutt gi seg. Fra forrige runde husker jeg at jeg hadde to heftige "vektstopper". Fikk da råd fra kursholder om å prøve å endre på noe for å se. Jeg tok da ei uke hvor jeg spiste ujevnt, litt mer en dag og mindre neste dag. Kroppen ble visst veldig forvirret, den slapp iallefall taket og jeg kunne fortsette som før. Lykke til😊
  12. Åh, tenk så deilig det blir med sydentur med en kropp som er blitt mange kg lettere. Det føles bedre å gå lettkledt når kroppen er mer til å trives med😊 Jeg håper og tror at jeg skal få en mye bedre sommer i år enn i fjor, da kvidde jeg meg for å sole meg sammen med andre. Jeg tenker at mye kan bli bedre på 4 mnd. Kos deg i innspurten av "vinterferien" og tenk at du fortsatt har tid til en liten innspurt før syden
  13. Lørdag og godt inne i helgen. Fredagskos med wok av friske grønnsaker og kylling marinert i ingefær, chili, hvitløk og soyasaus-passe sterk og smakfull. Mannen er ekspert på å steke kyllingen helt perfekt så den smelter i munnen enda han er blitt supergjerrig med fett/olje. Et par glass rødvin til og middagen ble perfekt. I kveld blir det indrefilet av elg med ovnsbakte rotgrønnsaker, heimplokka sopp/stuing og potetmos...og rødvin😁 Viktig å kose seg selv om vi er på slankern. Utenom middager går det stort sett i rugsprø, magerost m/kylling, kokt skinke, frukt&grønt, yoghurt og mager c
×
×
  • Opprett ny...