Gå til innhold

firkløverdamene 04.12.05


kim
 Share

Anbefalte innlegg

har vel ikke noe lurt å melde... lurte bare litt på hvor du er blitt av..

 

kjenner motivasjonen er dalende, og at jeg må ta meg *kraftig* sammen fram mot jul. det begynner å bli så mye fristende mat og mange samlinger med feit mat.. lurer på om jeg kommer til å gå ned i det hele tatt fram mot jul og nyttår..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann... her har jeg ikke tid til å trene, eller tenke slanking i det hele tatt.... glemte igjen å gå på vekta..... seint ute, og da er det opp med alle mann og ut i bilen....

Men håper ikke det har gått så innmari gæli......????

 

Det er ikke denne jula, eller andre julefeiringer tidligere som er årsak til at vi sitter her og skal ned i vekt. Det er i resten av året vi har greidd å "bygge opp" kroppen!!

 

Så jeg synest at det må være helt greit å ikke tenke slanking i jula, men heller ikke ta løs, så det blir tungt å starte på igjen. Og 1.januar 2006 skal vi ikke starte på ny slankekur, som vi begge sikkert har gjort tidligere...?, men fortsette på den vi har jobba bra med nå i høst.

 

Men vi har noen dager igjen før jul.... skal vi forsøke å gjøre ett lite "løft"?

Må passe på at jula fortsatt er ei høytid, og ikke en årstid........ bør ikke vare for lenge.....

 

2-3 uker med full innsats??? Jo, mere vi er sammen............. Blir en deilig jul da, tror jeg, dersom vi klarer å mobilisere ei stund til , og ikke starte matgildet riktig ennå??? Jeg trenger at du er med meg!!!! Enklere, hvis jeg har noen å slite sammen med!!!

 

Acinom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å se at du var her - har følt meg litt i limbo når forumet har vært nede. trena i går og i dag. skal muligens trene i morgen også. kjenner at jeg er "on a roll" med treninga i det minste..

 

jeg er med og klar for noen uker innsats før feiringa starter for fullt. nå føler jeg meg sterk igjen - to er myyyye sterkere enn én ensom liten sjel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...