Gå til innhold

Klarer eg å holde motivasjonen??


Gjest HenJo

Anbefalte innlegg

Eg er ei jente på 30 år som skal gifte meg 20.06.2008 ... Eg gleder meg ENORMT og koser meg med å kikke etter bordpynt, blomster, kort - og ikkje minst ; drømmekjolen!!! Men før eg drar for å prøve DRØMMEKJOLEN, så skulle eg så gjerne gått ned dei siste 5 kg.!!! *sukk* Burde ikkje vere umulig, problemet er at det er dei siste kiloene som er nesten umulig å få vekk!! Dei sitter som LIMT fast på kroppen! :- ( - og så har eg liksom tenkt, leeeeenge no, at det er jo så lenge til - eg SKAL jo ha fått dei vekk til bryllupet. ... Men ER det eigentleg SÅÅÅ lenge til??!

Vil gjerne høre om erfaringer fra andre - kanskje er det fleire juni09 bruder som vil vere med å motivere meg, og omvendt??

Har iallefall funne fram GR boka og lagt om kostholdet + begynt å trimme, så får vi sjå om eg klarer å komme meg i mål ....

 

Hører gjerne fra AKKURAT deg. ... :- ))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillejanne

Jeg føler også at tiden flyr, gifter meg i august og ønsker å ta av 7-8kg til da. Skal ut og prøve kjoler i dag, så kanskje jeg får enda mer motivasjon. Er veldig motivert nå. Har ordnet/planlagt det meste unntatt meny, blomster og kjole. Jeg skal gå GR-kurs frem til det slutter før sommerferien, hvis ikke eser jeg vel ut igjen...Grr.... Vi skal klare dette!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...