Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

Gratulerer så mye med vektnedgang Snopus!!! Og til deg Trimstrams, 100 gram er ingenting:) Nå får vi bare være ekstra flinke begge to, og stå på!! Vi vet hva vi gjør 2feil" og det er i hvert fall bra!

 

Startvekt: 63,7 kg

 

28.01: 61,9 kg

Midjemål: 69 cm

 

04.02: 62,8 kg

Midjemål: 69 cm

 

Opp 900 gram med andre ord, IKKE BRA, MEN jeg har ikke vært flink fredag, lørdag og søndag. har egentlig dyttet i meg alt godt jeg har funnet i skapene, spiste nesten en halv kake på jobb på lørdag og potetgull på søndag!! I tillegg har jeg bare hatt en treningsøkt... 2 trimpoeng...

 

Nå får jeg bare stramme inn, og være flink hele neste uke!! (en utfordring står for tur, skal på hyttetur i helgen med snowboard og afterski. tenkte jeg skulle prøve å være kjempeflink med maten ellers, og så kose meg på afterskien... EN utskeielse er bedre enn flere. Må jo kose meg litt også)

I tillegg skal jeg være flink å trene!! Og drikke massevis med vann!

 

Lykke til jenter:)

 

-Rikke-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trimstrams

Hei Rikke!

 

Er enig med deg.. Er viktig tror jeg å kunne gjøre ting som strider litt mot det vi gjør her i blant.. Vet at ellers hadde jeg slitt med motivasjonen.. Jeg har hatt den fjellturen i helga jeg da :) Men har fått "trena" litt, og passet på hva jeg har puttet i meg, men samtidig har jeg godtatt ovenfor meg selv å kunne spise usunt også.. Det dummeste er at jeg har fortsatt denne trenden inn i mandagen også.. Har blitt både kebab og smågodt i dag og :D men har bestemt meg for å være streng mot meg selv resten av uka, og skal utnytte det som er igjen av skisesongen :(

 

Håper denne uken går bedre.. Vi får holde hverandre oppdatert alle sammen litt ut i uka..

 

Lykke til begge to!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at det ikkje gikk så bra for dere denne veka, men det går sikkert bedre denne veka.. :-)

Eg har nett vert på Spinning /styrke no.. Kjempe god trening.. får trent både kondisjon og styrke.. Så er fornøyd med det.. Er enig i at det er greit å skeie litt ut av og til.. Er berre det å begrense det litt som er vanskelig, syns eg.. Men lykke til på ny veke begge to..

 

*Snopus*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!! Nå har jeg akkurat kommet hjem fra håndballtrening! Motet er på topp nå:D Har vært relativt flink i dag... spist 4 tykke skiver med hjemmelaget rugbrød, appelsin, 1 mango og en STOR porsjon (eller 3 vanlige) med middag... ble altfor masse mat til middag, men spiste ikke før halv sju så var sulten som bare det! Spiste mexikansk gryte med salat.. ble vel 800 kcal på den, men, men... det var i hvert fall ikke godis, dessert eller annet søtt...

 

Du får stå på nå trimstrams, ny start for deg fra i morgen av:)

 

I morgen SKAL jeg være flink! Lettere når jeg er på jobb på dagen for da spiser jeg havregrøt til frokost og skikkelig lunsj.. Får bare være flink med middagen:)

Altfor glad i mat jeg:)

 

Fortsett å være flink snopus!

Så håper jeg alle har gode resultater neste mandag!!

 

 

-Rikke-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trimstrams

Hei Rikke!

 

Så bra.. :D Er jo absolutt bedre å spise litt for mange kalorier på vanlig og ordentlig mat, enn på godis og annet søtt.. :) så det synes jeg var bra.. Jeg kjøpte meg noe godis i går.. hadde tatt litt av det, men var mye igjen.. .og det gikk nå i søpla :( Så da er jeg også i gang for å virkelig prøve den uka her..

 

SKAL klare litt ned nå.. så får bare bite tenna sammen når jeg nærmer meg fristelser..

 

Er veldi glad i frukt, så kan bli flinkere og mer bevisst og ta frukt når jeg blit godtesyk..

 

I tillegg skal jeg kjøpe meg nye ski nå, så da satser jeg på mer og bedre trening.. (iallefall mer variert)

 

Lykke til begge to.. Gleder meg til å høre hvordan det går med dere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff.. har denne uka funnet ut at nugatti sjokoladepålegg er fryktelig godt!! går til og med og spiser av boksen!!! Hva pokker er dette for noe??? Nei, nå er det null nugatti på meg fremover!! Sint på meg selv for at jeg er så dum!!

-Frustrert Rikke-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trimstrams

Hei.. Det går jo ann å kjøpe den nugatti-boksen uten så mye sukker.. For det er jo bedre enn godis.. :D Hørte ett eller annet sted at 100 gr sjokolade tilsvarer 7 knekkebrød med nugatti.. så kjøp den som er litt mindre sukker, og erstatt heller godis med nugatti da..

 

Tror du du klarer kutte den helt ut uten å erstatte nugatti med annet søtt i tilfelle a?

 

Jeg skjønner veldi godt at du blir frustrert.. jeg har vært flink helt til i dag (ehh.. en dag )

 

men føler ikke det har sklidd helt ut, så tror jeg skal klare meg ut uka og forhåpentligvis se litt resultater denne gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei begge to..

Eg har funne ut at når eg blir for snopesjuk, så tar eg meg heller eit knekkebrød eller to med nugatti maxi (den med mindre sukker). Det hjelper syns i hvertfall eg..

Eg har funne ut at til meir eg tenke påat eg ikkje skal ete snop til meir får eg lyst på det.. veldig merkelig det der.. Det som er "forbudt" frister enda meir enn vanlig.. Har nett kommet heim fra eit ettermiddags skift no å er kjempe godtesjuk.. men skal prøve å heller ete meg litt mat, før eg hoppa til sengs..

Lykke til med nugatti suget rikke..

 

Forhåpentligvis greier me oss fint resten av veka alle sammen og får resultat på mandag me alle er fornøyd med.. (svært så positiv eg var i dag da) :-)

 

God natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gode tips! Skal forsøke å holde meg unna, men hvis det blir for ille får jeg heller ty til nugatti max da, og bruke det som pålegg, ikke spise rett fra boksen:) Hyttetur i helgen... utfordringer i haugevis. skal forsøke å være flink, men spørs hva jeg klarer. kommer helt ann på hva vi gjør av innkjøp tror jeg... har kjøpt med 2 flasker vin og de skal jeg nyte!! MÅ bare virkelig prøve å være flink ellers.. skal i det minste være i litt aktivitet da. skitur den ene dagen og snowboard på lørdag. blir uansett godt med en liten ferie nå..

 

Lykke til i helgen begge to!

 

-Rikke-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trimstrams

Hei begge to.. Nå er det fredag, og jeg kjenner jeg er veldi motivert for å klare det bra denne helga.. GIkk på vekta på morgenen i dag, og har gått ned litt til nå.. Så klarer jeg holde meg der jeg er nå på mandag, så er jeg storfornøyd :D Skal prøve få trena litt hver dag i helga.. samtidig som det blir mye sitting foran datan pga skolearb som må gjøres.. Men men..

 

Masse lykke til i helga begge to, og kos dere..

 

klem trimstrams

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trimstrams

Hei.. Lørdag i dag.. og jeg gikk på vekta.. Har gått opp masse.. uten at jeg helt skjønner hvorfor jeg har gått opp sååå mye.. ;) Blir frustrert, og tenker at mandag er veldi snart.. Har vært veldi flink til å trene de siste dagene, men har ikke spist noe særlig mer enn jeg pleier.. Har blitt noe godis, men trodde ikke det hadde blitt så mye som vekten vil ha det til.. Gruer meg til mandag nå.. men.. får bare tåle det å gå opp nå, så får starte på nytt igjen og jobbe meg nedover..

Synes ikke det har vært så vanskelig å gå ned før.. Da har jeg liksom "lett" tatt de første kiloene med å endre kosthold, også har vekten gått ned av seg selv.. Nå har jeg blitt flinkere med maten.. Jeg er mer aktiv.. Men likevel så vil ikke vekten ned.. ikke sånn som jeg skulle ønske iallefall..

 

Var ved veldi godt mot før helgen.. Hadde gått ned da.. Så må prøve tenke hva jeg gjør feil.. i går trena jeg mye.. men samtidig ble det mye kcal.. 1600.. litt usikker på hvor stort kcal inntak jeg skal satse på, men har lagt meg på ca 1200 til nå.. (så ble mye i går, ja) Når jeg regnet ut mitt energiforbruk, så lå det på rett over 1400.. Og det stemmer overens med det jeg har hørt før.. Så i går ble det jo mer inntak enn forbruk.. men i tillegg trena jeg for ca 500 kcal.. så skjønner ikke det der.. :D

 

Spiste taco (passer på å bruke MYE salat) så har ikke sånn veldi dårlig samv for den maten.. Et skjell og en lefse.. synes ikke det er sååå ille... med masse salat.. lite ost.. ikke rømme eller tacosaus.. litt "lett" dressing.. og kyllingkjøttdeig.. kan hende jeg lurer meg selv veldi.. men jeg trodde ikke det var såå ille.. Middagen skal jo tross alt være noen kcal.. Ble nok for mye godis.. skal være enig i det.. men før jeg begynte her for snart tre uker siden.. Kunne jeg spise mye mer godis, men samtidig sto vekta rolig.. Og nå er jeg nesten redd den går opp fra jeg begynte her.. (ikke på en uke liksom)

 

Men men... skal virkelig prøve å gjøre det riktig i dag og i morgen, så kanskje det ikke blir sååå ille.. Blir kylling og ris til middag i dag.. med salat.. Så da får vi se.. håper jeg klarer krype litt mer nedover snart nå.. begynner bli litt utålmodig og stresset kjenner jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heizann... Søndag i dag og eg har hatt ei dårlig helg, med tanke på sunn mat og trening.. har ikkje bevegd meg ein eineste dag denne helga.. Drukke ein del alkohol og proppa i meg masse godteri og usunn mat.. så eg kvir meg virkelig til vegedag i måro.. men mandag e det på an igjen med trening og sunn mat.. ha igjen litt snop no, men tenkte å hive det så ikkje fristelsen blir for stor..

håpa det ha gått bedre med dikka denne helga..

 

klems

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei jenter!

 

Først til deg trimstrams, du skal være stolt av at du har vært så flink med maten, så prøv å ikke tenk på vekta altfor mye. MEN, er ikke 1200 kcal litt lite??? selv spiser jeg ca 1300-1400 når jeg slanker meg...

 

 

HJELP!!

Hei snopus,,... vi er i samme båt... Bare litt verre for meg tror jeg....

Helgen har vært den største skuffelsen for meg noensinne på 2 år!! Startet med godt mot på torsdag kveld, men sprakk allerede i bilen.. Har sikkert spist 4 potetgullposer, enorme mengder godteri, og altfor mye alkohol.. Ikke smart med afterski fra kl 3 og slutte 12 timer senere..... UFF!!!! Er sikker på at jeg har gått opp i hvert fall 2 kilo denne uka... vil ikke på vekta, men skal presse meg på den i morgen!!! OG NÅ MENER JEG DET!!! JEG SKAL BLI FLINK IGJEN!!!!!! har jo tross allt gått opp 7-9 kilo siden sommeren, og det hater jeg over alt!!!!!

Kjipe tall på meg i morgen, men får håpe det har gått bedre for dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trimstrams

Rikke: Jeg skjønner at du kanskje angrer på denne helgen nå.. Og at du kanskje går opp litt nå på mandag, men det er jeg ganske sikker på du får lett bort igjen :) Skal krysse fingrene for deg.. Så lenge det ikke er slik hver helg, så går det seg jo til igjen.. Viktig å kunne kose seg også tenker jeg.. Jeg kjenner selv at jeg blir nesten deppa om jeg ikke kan kose meg med venner slik "jeg vil" iblant.. Men samtidig så blir jeg jo deppa av vektøkning også.. Vi får jobbe hardt sammen uka som kommer, så skal du se det retter seg fort..

 

Jeg har lurt på hvor jeg skal legge meg med tanke på kcal.. Synes du 1000 er for lite?! Ja.. er forresten enig i det.. Men 1200 a? Er det altfor lite også? Er ikke så inne i det her jeg.. Vet bare jeg har hørt en gang at 7000 "sparte" kcal tilsvarer 1 kg.. ikke sikkert det stemmer, men hørt det fra folk som liksom har peil.. he he.. og siden jeg da ligger på et forbruk på ca 1400-1500 kcal noen dager, så er det liksom så langt til 7000 føler jeg.. Men kan godt hende jeg tar feil..

 

Helga mi har gått bra til å være meg.. eller.. nesten hele helga da.. Spist lite godteri til å være meg gjennom helga.. Har hatt en liten potetgullpose og en sjokolade.. og dette har jeg delt litt med andre også..

Var på kino lørdag, og kjøpte meg ingen ting :D veldi stolt.. (faktisk første gang jeg ikke har kjøpt meg godis på kino) he he..

 

Men i dag har det gått galt vettu.. Ble løvbiff og pommes frites til middag (men med mye salat) endel smågodt etter maten, og selvfølgelig hamburger til kvelden :(

 

Blir litt skuffa over meg selv, men skal liksom gi meg selv belønning for at jeg har vært flink ?! dumt...

 

Gikk på vekten på morgenen i dag.. var ikke sååå ille som jeg trodde.. så vi får se i morgen..

 

Også lurer jeg på.. Måler dere dere før frokost? JEg har målt meg før middag de andre dagene.. men prøvde måle meg før frokost en morgen, og det er jo flere cm forskjell.. (logisk)

Jeg veier meg iallefall før frokost..

 

Snopus: Tror på en måte det er lurt å veie seg på mandag.. For da får en liksom se hva slike helger faktisk gjør.. Ikke sikkert den har gjort så mye "skade" som du tror heller.. :) Men helger med drikking er jo typisk at det blir mye annet med også.. Jeg klarer iallefall ikke drikke uten å spise potetgull, nattmat osv..

 

Heldigvis har jeg mistet lysten på alkohol etter at jeg har sett hvor mye jeg går opp av det.. Men det blir jo noen ganger..

 

Sier til deg som til Rikke... Det er vel ikke hver helg.. så du får det av igjen før neste uke :)

 

Vi får bare hjelpe hverandre til uka..

 

Hvor mye kcal ligger du på ca om dagen? Må prøve stille meg inn på "riktig" mengde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Titter innom etter en god stund.. Har ikke skrevt "fast" her inne siden før jul jeg..

 

Tenkte jeg skulle prøve å hjelpe deg trimstrams.

Kan legge deg inn på formelen og se antall kcal pr dag.

Har vekt, alder og høyde på deg men trenger antall trimpoeng pr uke og din hverdagsaktivitet. (lav=kontor, middels=barnehage,høy=høy.. ler..husker ikke hva det står)

 

 

Kurslederen min sier at det er svært skjelden at noen skal ligge på meny 1, men la oss regne det ut...

 

Klem fra trine

 

Dere andre da? ser dere henter dere inn igjen hvis dere skeier ut, mange som gjør det, meget imponerende. Selv har jeg spist en hel plate crispo for 1 time siden ;) hvorfor gidder jeg????????

Hadde nesten glemt hvor koselig denne tråden var så kanskje jeg skulle bli litt aktiv skriver igjen....

 

natti natt folkens

 

 

Jeg har lurt på hvor jeg skal legge meg med tanke på kcal.. Synes du 1000 er for lite?! Ja.. er forresten enig i det.. Men 1200 a? Er det altfor lite også? Er ikke så inne i det her jeg.. Vet bare jeg har hørt en gang at 7000 "sparte" kcal tilsvarer 1 kg.. ikke sikkert det stemmer, men hørt det fra folk som liksom har peil.. he he.. og siden jeg da ligger på et forbruk på ca 1400-1500 kcal noen dager, så er det liksom så langt til 7000 føler jeg.. Men kan godt hende jeg tar feil..

 

 

Hvor mye kcal ligger du på ca om dagen? Må prøve stille meg inn på "riktig" mengde..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trimstrams

Hei Trine!

 

Koselig å høre fra deg igjen :D Så synes absolutt du skal bli med her igjen :) Jeg har ca 5 trimpoeng i uka (minst) I tillegg jobber jeg på sykehus, så blir litt "gåing" i gangen ;) bortsett fra det sitter jeg stort sett rolig.. (uten de trimpoenga da) Så er vel kanskje middels ?!

 

Jeg har alltid vært sånn at jeg har spist lite mat, så synes liksom selv jeg har begynt å spise MYE nå.. he he..

 

Men fint om du vil se hva jeg skal ligge på.. så får jeg se om jeg klarer det :) Når jeg titta gjennom matinntaket mitt de siste ukene, så ligger jeg mest på 1200.. og noen over og noen under (1000) men 1200 er nok gj.snittet tipper jeg..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trimstrams

Hei alle sammen..

 

Da har jeg gått på vekten igjen, etter en uke med mer frustrasjon.. Hadde absolutt ikke gått så ille som jeg trodde, og er veldi fornøyd med det ;)

 

Vekt

forrige ukes vekt: 75,5

dagens vekt : 75,1

mål: 86

 

Venter på spent på hvordan det har gått med dere..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vektnedgang Trimstrams, vær stolt av resultatet og fortsett med gode vaner:)

 

Og til deg Trine, koselig hvis du henger deg på, og blir mer aktiv her inne!!

 

Tja, mine resultater er ikke noe å hoppe i været for akkurat... startet på 63,7 kg og i dag var det 63,9 kg.... UFF!! Men jeg vet jo i hvert fall hva jeg har gjort feil. nå er det bare å stramme inn, og komme i gang igjen. kan bare ikke holde på slik som jeg gjør nå. skal selvfølgelig kunne kose meg en helg, men ikke fråtse i alkohol og godteri slik jeg har gjort i fire dager....

 

Ny uke, nye muligheter, Jeg gir ikke opp:)

 

-Rikke-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer trimstrams..

 

Eg hadde ein bra begynnelse på forrige veke, men så skeia eg heilt ut i helga, så det blei ingen nedgang i vekt denne veka.. ;)

 

Vekt:

forrige mandag: 66,8

I dag : 67,1

Mål:

Forrige mandag: 77

I dag : 76

 

Gått opp 300g men har redusert 1 cm rundt livet da..

Skal vel ikkje klage på det når eg ser alt eg ha putta i meg i helga..

men ny veke nye muligheter alle sammen..

No skal eg snart på spinn /styrke..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trimstrams

se der begge to.. Det ble ikke så mye opp som dere kanskje fryktet ;) mener ikke det bare er å frotse, men det er ikke så stor skade som er skjedd.. :D Ble faktisk gla på deres vegne nå..

 

Ny uke og nye muligheter.. Vi skal gjøre det bra nå.

 

Lykke til alle tre.. og skriv underveis hvordan det går a.. Spent på det jeg se

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heppers alle sammen..

 

Koselig å se at jeg er velkommen tilbake..

 

Rikke: skjønner at du blir fustrert når du har gått opp, men klarer du å tenke at det kunne vært værre? synes ikke 0,2 er mye hvis du virkelig har koset deg i 4 dager, men surt er det likevel. Du vet jo hvorfor i alle fall, kjedelig hvis man virkelig har stått på så ser man + på vekta.. nei, som du sier, ny uke, nye muligheter :D stå på du..

 

Snopus: Samme gjelder vel deg, driiit kjipt, men synd vi ikke kan få i både pose og sekk. Virkelig kose seg HELE helgen med god mat/alkohol og i tillegg gå ned.. Det hadde vært noe.. men neida, vi må slite oss igjennom det..

Ha som mål, de 0,3 skal av igjen innen neste uke..

Men du? du hadde jo gått inn 1 cm også, ikke ille det når vekta viser opp...

 

også var det trimstrams, med 75,1 kg, 23 år, 162 høy, 5 trimpoeng og middels hverdagsaktivitet så havnet du der jeg trodde. NEMLIG MENY 2 SNUPPA. Er det ikke flott? mer mat og samtidig gå ned i vekt...

Det er 1600 kcal så se og få opp kcal inntaket ditt, det er alt for lavt...

 

Slenger meg med her jeg nå, merker at jeg blir slurvete når jeg ikke har noen å rapportere til.

I dag tidlig gikk jeg på vekta, noe jeg ikke skulle gjordt, opp 0,8 siden onsdag. ikke rart, 2 trimpoeng og det er det.. og hvorfor skal jeg gå på vekta før veiedagen? (som er onsdager) Vel, vet også hvorfor jeg har gått opp, hadde siste kursdag på onsdag og siden har jeg feiret litt her og litt der.. Ler..

Men, har fått i meg vann og de måltidene jeg skulle, det er bare det at sjokolade har kommet i tillegg..

 

Huff, nei, har ikke fått spist så mye i dag, men ikke spist noe usunt i alle fall. Gått 30 min i dag da, bedre enn ikke noe..

Fra i morra er det full skjerpings, har som mål å gå minst 40 min hver dag så jeg skal ikke skuffe meg selv.. 30 min i dag ble fordi jeg ikke gikk alene, men fornøyd at jeg i det hel tatt kom meg ut.

 

Nei, det endelig resultatet på vekta vises jo ikke før til onsdag så da kan jeg ikke henge med hue :)

 

Da hopper jeg i seng med en enorm skallebank ;)

 

Snakkes i morra... Spis mer nå trimstrams..

 

Trine-mor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg ser det er en stund siden dere kom igang her, men lurte på om det var mulig å henge seg på allikevel. Går ikke på noe kurs, så har funnet ut at det kan være greit å ha noen som jobber mot samme mål. Da er det jo ikke så lett å "belønne" seg selv, når man vet at man skal "rapportere" til noen andre :D

 

Det jeg lurer litt på er hvordan dere vet hvor mange calorier dere skal ligge på i løpet av en dag...Ikke så greit å være helt fersk ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du gir meg alle opplysningene som jeg skrev opp på trimstrams så kan jeg regne det ut for deg ;) Legger de inn så det blir regnet ut...

 

Ett trimpoeng er 200 kcal, må vite hvor mange du har pr. uke, vekt, høyde, kjønn, alder, hverdagsaktivitet. (høy, middels, lav)

 

Må løpe.. snakkes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trimstrams

Hei Trine.. :) Og takk.. Jeg skal virkelig prøve komme meg opp på 1600, men har en følelse av at jeg spes i helger kommer til å utnytte det :S At jeg spiser mindre og liksom da har god samvittighet for å spise drittmat resten ;) men jeg skal prøve..

 

Synes bare det høres voldsomt mye ut med 1600.. :) men.. jeg får prøve meg fram :)

 

Saboo - HJERTELIG VELKOMMEN.. Er bare bra når vi er flere.. Som du spurte om kcal, så skjønner jeg usikkerheten :) har tydeligvis spist for lite selv ;) og vet jeg kommer til å slite med å spise mer for nå får jeg liksom det jeg føler jeg trenger..

 

Lykke til denne uka alle sammen.. så håper jeg å høre underveis hvordan det går med dere alle..

 

klem klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- men ikke etterhvert. he he.. Du blir mere sulten etterhvert som forbrenninga di er på topp. Nå synes jeg ikke det er for mye mat..

Som kursleder sa til meg: Har du virkelig tatt av en dag så spis veldig veldig magert dagen etter. Da kan du godt ligge langt unner det du skal i kcal, men kun dagen etter.. Det er jo i løpet av en uke som teller. Har du 1400 en dag så kan du ha 1800 neste dag. Det er ikke krise.. 11200 kcal i løpet av en uke skal vi (på meny 2) ha i oss.. Men klart, vi kan ikke fylle opp kvoten med sjokolade og usunn mat for det.

 

Bare husk: Er ikke forbrenninga di oppe så går du heller ikke ned. (litt sikkert men veldig sakte)

 

prøv en uke og se da vel? husk vannet selvsagt, hvor mye drikker dere folkens?

 

Da snakkes vi...

 

trine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...