Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest trimstrams

Hei.. Og velkommen! Bra det blir flere her igjen.. I morgen er det veiedag, så skal starte for fullt igjen da.. Er litt mer motivert nå, så gleder meg faktisk litt til å starte.. Godteriet blir det vanskligste for meg nå.. Siden jeg i to-tre uker har spist godis omtrent hver dag.. Men må bare bestemme meg, så vet jeg jeg klarer redusere VELDI på godis-inntaket..

 

Nærmer seg sommeren litt for fort, så må se hva jeg klarer..

 

Lykke til i morgen alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rikke84

Først snopus: kjøpte du shapeup nylig?? så jeg rekker å kjøpe det i morgen og få den planen jeg også?? sikkert ganske motiverende!!

 

Og til deg eple: Gratulerer med stor vektnedgang på egenhånd! Utrolig bra!!! Velkommen hit! Koselig med flere!! Ble allerede motivert av deg når du nevnte skritt-teller og hvor mange trimpoeng 1t og 20 min tur er:) Det skal jeg begynne med igjen!! Sitter jo nesten bare foran tv`n om dagen eller leser.. så går nesten i minus på trimpoeng..

 

Og trimstrams: vi er to som må redusere det godteriinntaket:) har vært så sinnsykt mye i det siste at en reduksjon på 200 gram om dagen skal jeg i hvert fall klare:)

 

Og regnbue: jeg er også i hvert fall 2 kilo tyngre enn for noen uker siden så da er vi i samme båt... Fra i morgen staretr jeg også virkelig for fult! 62 før sankthans skal jeg klare!! Jeg vet jo kan kan:) Geniat "ordtak" forresten!

 

Lykke til jenter! vet jeg er dødsskuffa for vekta i morgen, men det er min skyld, og nå kan det bare gå bedre fremover!!!

 

-Rikke-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rikke84

Møkkastart på dagen da jeg så vekta!!! Så mye har jeg ikke veid på nesten 2 år...

 

Dagens vekt: 66,6 kg...

Helt grusomt egentlig, MEN nå kan det bare gå nedover!! Trives virkelig ikke med de ekstra kiloene jeg nå har lagt på meg. ingen klær passer lenger..!!

Er jo ikke så langt til 62.. 4,6 kilo skal jeg klare!!!

Til tross for regn ute skal jeg nå ta på meg joggeskoa og gå meg en tur. I tillegg har jeg startet dagen med havregrøt, og er virkelig klar for å gjøre endringer nå!! Kan ikke fortsette slik, vekta går jo bare oppover! Skal også innom butikken og kjøpe shapeup. Ekstra motivasjon skader ikke..

 

Håper virkelig det har gått bedre for dere andre sin del:)

 

-Rikke-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnbue

Så flott at du er motivert!! Man føler seg gjerne enda bedre når man har trent ute i drittvær :( Bra jobba! Jeg vet at du klarer de 4,5 kilo!!

 

Jeg startet dagen med 15 minutters ellipsetrening før frokost. Skulle egentlig trene 30 min, men klarte det ikke. Så får ta det litt gradvis. Havregrøt til frokost her og :)

Skal på shopping i dag :) Har som uvane å kjøpe klær som passer om et par kilo :D Så må liksom klare å holde meg på matta.

 

Styrketrening i dag, liker det bedre enn kardio!

 

Ha en flott dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trimstrams

Hei alle sammen..

 

Da var det mandag da.. Har gått opp igjen.. 76.0 nå.. Det er opp 800 gr på... 3 uker tror jeg.. Kunne absolutt vært verre, men er ikke på noen måte fornøyd! Blir hard satsing uken som kommer.. Skal prøve være flink med treningen, men driver med noe forkjølelse/influensa, så må se hvilken vei dette utvikler seg før jeg trener så hardt.. Men har gått lange turer i helga, og skal fortsette med det! Har som mål å klare 1 kg denne uka, men helt ærlig tror jeg kanskje ikke jeg klarer det.. Men.. nå skal det satses hardt, så får bare prøve!

 

Lykke til uka som kommer alle sammen, så håper jeg høre fra dere alle i løpet av uka om hvordan det går!

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rikke84

Da er jeg kommet hjem fra gåturen i regnet:) ble 40 minutter, og er absolutt fornøyd med det! Har også kjøpt meg shape-up og skal nå skrive treningsplan for hver uke! Genialt tips!! I kveld skal jeg også på håndballtrening:)

 

Kjedelig med opp for deg også trimstrams, men 800 gram er ikke stort, og de klarer du å få av igjen denne uka!!

 

Mitt mål for uka: Under 66 kg.. med andre ord må jeg ned mer enn 600 gram! Fit for fight.

 

Treningsplan for uka er:

Mandag: 40 min gåtur og håndball 1 time

Tirsdag: spinning 45 min og styrke 15 min på morgenen

Torsdag: svømming 30 minutter og øvelser i vannet i 15 minutter

Fredag: Joggetur (!!) 45 minutter og styrke 15 minutter (evnt spinning hvis regn)

Søndag: håndballkamp, ca 45-60 min

 

Dette klarer jeg:) akkurat passe til å passe inn i min tidsplan!

I tillegg er jeg tilbake på vannet for fullt! Minimum 3 liter hver dag :(

 

Lykke til alle sammen, jeg kommer hyppig innom her fremover, max motiverende!

 

-Rikke-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jaja, så er det mandag igjen.. Har vært flink i dag, og begynt å legge inn alt jeg spiser igjen.. Har hatt fullkornspasta, salat og svinefilet til middag. Lunsj var som vanlig 2 knekkebrød med kyllingpostei. (eller så blir det 2 med makrell i salsa et par ganger i uka.. må jo ha LITT fisk også ikke sant...) Frokost: havregryn med melk. + et par frukt hittill i dag. Masse vann......

 

31.mars

vekt: 73,2

liv: 94cm

 

skuffandes, siden jeg veide 72 i forrige uke... ser at det er flere som har gått opp, så jeg slenger meg dessverre med på lasset...

 

Her i Fredrikstad er det grått ogg tåkette, så det blir nok Friskies og Svettis kl 17.30.. 2,5 trimpoeng.

Går ca 3000 skritt på jobben hver dag, målet er 8000 pr dag. Vet att "de" anbefaler 10000 pr dag, men alt over er bonus... Rekorden min er 17000 på en dag...

 

Så bra av deg Regnbrue, at du trener FØR frokost... tenk om det var meg... vil helst være lengst mulig under dyna mi, jeg... oj, nå må jeg avslutte, skal jo på treninga jeg...

 

Klem til dere alle

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra å sjå at det er litt aktivitet her inne igjen.. eg sov litt for lenge i dag så stressa sånn i dag tidlig før eg skulle på jobb at eg glømte å vege meg, så får ta det i måro.. veit at eg ha gått opp... men da e det berre å prøve igjen.. ny veke, nye muligheter... så bra at du likte tipset om planen i shape up... skal vere flink å føre opp der eg og... no er det middag..

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnbue

Hvor mange trimpoeng sanker dere hver dag? Eller hvor mange poeng ønsker dere å få i uken?

1,5 trimpoeng på meg i dag. Hadde håpet på mer, men er støl i bena, så orket ikke å trene på ellipsemaskinen i dag.. =/ (hadde sikkert klart det men..)

 

Har nå kost meg med kakao :( Unner meg de 40 kcal innimellom :D

Var på butikken i stad og gikk forbi godtehyllen. Det duftet smågodt, og jeg hadde sååå lyst på. Men så tittet jeg ned på lårene mine, og ville ikke ha godteri mer ;P

 

Sitter å ser på slankekrigen nå, hadde vært litt bra med den pushingen som de får!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da va eg fått kommet meg på vekta i dag.. hadde faktisk ikkje gått opp som eg hadde trudd.. men va ikkje så mykje ned heller da.. men ned 200 gr til 62,7 kg... er no berre fornøyd med at eg ikkje va gått opp...

Eg pleier å ligge på mellom 10-13 trimpoeng i veka.. prøver i vertfall å komme opp i det.. ha vert litt slapp i det siste.. men no skal eg skjerpe meg...

Skal på tur med skiftet til trondheim no i tre dager, men når eg kjem ned igjen derfra så e det rett på treningsstudio..

lykke til videre alle sammen...

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rikke84

Trimpoengene har jo hittil ikke gått bra for min del!!

Men den gangen jeg var ordentlig i gang hadde jeg minimun 3 økter på treningssenter i uka, på 1-1,5 timer.

Da var jeg kjempefornøyd!

Målet mitt nå er i første omgang å spille håndball 2 ganger i uka, og gå mye mer tur. Klarer jeg 7 trimpoeng er jeg fornøyd!

 

Gratulerer med nedgang snopus! Deilig kan jeg tenke meg:)

 

Dagen min i går gikk helt toppers!! Klarte å holde meg helt til planen, drakk massevis av vann og fikk trent skikkelig! Deilig!!!

I dag skal jeg holde meg til matplanen, og har startet med den obligatoriske havregrøten. skulle egentlig syklet i dag, men klarte desverre(!!!) å slå kneet på håndballtrening i går, så skal forsøke å gå meg en tur i stedet!! Var skikkelig kjipt, for hadde virkelig lyst til å trene skikkelig i dag også!Men, hvis jeg tar det litt pent nå så satser jeg på at smertene snart går over!

 

-Rikke-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trimstrams

Hei alle sammen!

 

Merker motivasjonen min også stiger nå som det har blitt mer aktivitet her inne.. Denne uka har ikke startet sånn veldi bra for min del. Har fått influensa, og orker ikke trene enda.. Jeg har holdt meg unna godiset, men spiser for lite og for sjelden.. Er så lett å falle tilbake på det jeg er vant til fra før..

 

Skal flytte denne uken, så skal prøve å bli flinkere med mat o.l når jeg kommer på ny plass.. Prøve unngå å kjøpe inn alle fristelsene denne gangen, og blir HELDIGVIS litt lengere fra butikken..

 

Da blir det nok mer tid til trening også..

Jeg har nok slått litt fra meg 1 kg denne uken, men skal gjøre så godt jeg kan, og ta så mye som mulig.. For ned i vekt skal jeg.. :(

 

Masse lykke til videre denne uken alle sammen.. Gleder meg til å høre fra dere igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Regnbue

Så bra at folk er motiverte!

Jeg vil nok være mer motivert enn jeg egentlig er. Eller, jeg er veldig motivert, holder meg til planen, spiser bra, trener ok (kunne vært bedre). Men likevel ser jeg ingen endring. Derimot syns jeg bare at jeg blir tjukkere. Men motivasjonen er jo der likevel. Bare syns det er kjipt at jeg ikke blir mer fast i fisken når jeg er så flink. Men får gi det en uke eller to før jeg klager ;P

 

Skal trappe opp treningen, og få minimum 2 trimpoeng hver dag. Tror det må til for å se resultater, siden jeg jo gjør alt annet rett! (I følge meg selv da..) Klærne er for trange og jeg føler meg blubbete. Men i sommer skal jeg være stolt av ny kropp på stranda, så bare å fortsette :(

 

Strålende solskinn i Trondheim i dag, så skal ut på gåtur med ipoden. Den må luftes innimellom vet dere. Om jeg klarer ellipsemaskin senere så skal jeg det også, jeg er bare så jævlig støl i lår og rumpe etter styrketrening i går ;P

 

Bra bra med aktivitet her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BigAndBeautiful82b

Heisann.... jeg har sitti å lest litt gjennom denne linken og fikk lyst til å vere med:) Dere er flinke på å "backe" opp hverandre, og det kan vere noe jeg trenger.

Jeg har gikk på grete roede kurs for 5-6 år siden(singel på den tiden). Klarte da å gå ned ca 20 kilo. Nå er vel alle kiloene kommet på igjen, og det er helt JÆVELIG..... (unskyld språket) både jeg og min saboer er glade i mat, og mye lettvindt mat. For meg har det det siste året vært "jaja en chips pose fra eller til gjør vel ingenting, har lagt på meg alikevel". Men NÅ er det slutt på det.

Det jeg må bli flinkere til er å ikke spise chips i uka pluss helger, slutte å spise gatekjøkkenmat, Må rett og slett bli ferdig med de lettvindte måltidene.

Begynte i går.... Satt opp en handleliste for hele uka og gikk å handla. Da slipper jeg å gå i butikken hver dag, for det er det som ødlegger alt.

 

Lurer på en ting. viss jeg skal ha 7 trimpoen i uka, hvor lang tur må jeg evnt. gå hver dag da?? Eller hvor mye utgjør 7 trimpoeng sånn ca?? (det var kanskje litt bedre formulert)

 

Håper det er plass til meg her:)

 

Hilsen anne:)

 

(sist jeg var på vekta så var jeg 99 kilo, liker ikke å innrømme det:( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LilleVirre

Hei alle sammen!

 

Er det plass til en til her inne?

Endelig har jeg fått det inn over meg og fått skikkelig iver :-)

 

Jeg er 26 år og er fra Østfold. Jeg har to barn gutt på snart 6 år og jente på snart 3 år. Etter fødselen med minstemann gikk jeg ned en del. Men så har kg sakte men sikker listet seg på. Og jeg vet så godt hvorfor....

I en hektisk hverdag blir det lite tid til trim og når kvelden kommer er det veldig lett å ringe å bestille seg mat...kremt.... Jeg vet det har vært dumt, og jeg vet jeg har lagt på meg, men jeg har ikke vært motivert til å gjøre noe med det.

 

Men nå.... nå er jeg klar for å ta fått på kampen med kg.

Jeg er 167 høy og veide meg til 86 (!) kg i dag. Jeg vil gjerne ned til 75 i første omgang. Om jeg trenger å gå ned mer enn det vet jeg ikke, jeg må først se.

Jeg vil selvfølgelig fort ned i vekt, skulle gjerne vært på 75 kg i morgen, men vet det ikke virker sånn. Derfor har jeg ikke satt med noen tidsklemme på hvor lang tid jeg skal bruke. Jeg ønsker å gå ned ca 10 kg og det er det som er målet mitt.

 

Hilsen LilleVirre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bor også i østfold og har holdt på å slanke meg i en evighet nå!! uten resultat så klart...

 

jeg er 26 år - ingen barn - skal ned 12 kg (i første omgang) fra 77 kg til 65... har meldt meg på GR kurs her i byen med kursstart førstkommende tirsdag! :(

 

har vært medlem i vektklubb.no på vg i 2 år... det har ikke funket for meg!

håper derfor at GR kurs er tingen :D

 

håper det er plass til meg her inne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.. velkommen til alle dere nye.. er så absolutt plass til dere her.. eg merker at eg blir meir motivert når eg leser her innpå.. så er det litt lettere å unngå dei store utskeielsene i helga siden me har veiedag mandager.. da har eg liksom lyst til å ha gått ned litt fra forrige veke... no står eg på farten og skal til trondheim for noken dager, så da spørs det jo kor flink eg blir med maten og alkoholen.. men skal prøve å begrense meg og gå rett tilbake til "det sunne liv" når eg kjem ned igjen.. lykke til alle sammen,,

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rikke84

Først til dere "gamle": skikkelig bra at vi har kommet i gang igjen på tråden og at alle er mer aktive! Det hjelper skikkelig for min del!

 

Har i lang tid vurdert kurs nå, men nå går jo alt så bra! Har jo bare funket i to dager da, men denne gangen skal det gå! Må bare være aktiv her inne..

 

Trimstrams: Spennende med flytting da! Vet hvor vanskelig det kan være å planlegge maten i en sånn stressende periode men det klarer du! Pass på å alltid ha frukt i nærheten, og planlegg litt ekstra godt! 1 kg er mye på en uke, så synes man skal være fornøyde så lenge man går ned jeg!

 

Regnbue: Stolt av ivrigheten og styrken du har som er så flink med treninga!!! Fortsett med det, så kommer nok resultatene!

 

Annelete82: Velkommen til deg! Alltid koselig at flere blir med:) Utrolig kjedelig å gå opp kilo man har slitt hardt for å gå ned, men sånn er det desverre for oss slankere. har i hvert fall selv erfart at dersom jeg "slapper av", kommer de fort på igjen!! Men, du vet i hvert fall at med selvdisiplin klarer du å få de av igjen! slik at du kan trives med kroppen din igjen!

Når jeg tar utgangspunkt i at du veier 99 kg tilsvarer 7 trimpoeng:

Gange rolig (3km/t): 40 min er 1 trimpoeng

Gange rask (6 km/t): 20 min er 1 trimpoeng

Derfor: Hvis du går i raskt tempo kan du gå for eksempel 3 turer i uka; 2 på 40 minutter og en på 60 minutter så har du 7 trimpoeng.

Håper dette hjalp deg litt..

 

Lillevirre: Velkommen til deg også! Høres ut som du har satt deg et fint og realistisk mål:) tror også at det er viktig at man ikke stresser altfor mye med at det skal gå fort ned, for da kommer de bare på igjen! I de første ukene er et realistisk mål at man skal gå ned mellom 0,5-1 kg i uka, men det kan jo selvfølgelig stoppe opp litt innimellom... det kommer du til å klare, bare motivasjonen og styrken er der! Har du gått på noe kurs tidligere?

 

Laila: velkommen til deg også!! Så bra at du har meldt deg på kurs!! Det er utrolig viktig for motivasjonen, men også for å få mer kunnskap om kosthold og trening. jeg var i hvert fall kjempefornøyd med kurset jeg gikk på!! Lykke til! Vektklubb.no kan fungere for noen, men skjønner at det kan være vanskelig, spesielt hvis man ikke har gått kurs før. Nå er du i hvert fall i gang, og det er bra!!!

 

 

Min dag har vært helt super hittil.. startet litt dårlig siden jeg ikke kunne sykle, pga kneskaden i går, men har nå kommet hjem fra tur, gått i raskt tempo i 1,5 timer! Knallfornøyd!! I tillegg har jeg vært flink og fulgt måltidene. Kalkunfilet, sopp, fersk pasta (m/fiber) og asparges til middag, NYDELIG!!! Det var skikkelig motivasjon for meg når jeg peste oppover bakkene:)

Nå kan jeg kose meg på sofaen i kveld, men god samvittighet!!

 

-Rikke-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trine29

Heisann..

 

Visste nesten ikke om jeg turde gå innom siden her engang siden jeg ikke har vært her på mange uker... ufff... sviktet dere jeg.. k035.gif

Leste alt dere har skrevet siden jeg "hoppet av" (planla det ikke engang) og må si dere er veldig flinke for det om det har gått litt opp om litt ned i perioder. Dere er jo her enda ..

Flott jenter.. k015.gif

 

Fikk litt inspirasjon egentlig og kunne tenke meg å begynne igjen å skrive her inne + registrere mat. (er nok et must for meg)

Har lyst til å være kjempe flink i april og mai og selvfølgelig også på sommeren men da nærmere nok jeg meg forhåpentligvis stabiliseringsfasen.

Gulroten min er at jeg har 2-3 turer (Shopping og syden) foran meg mellom slutten av mai og til slutten av juni så jeg har DÅRLIG tid...kunne tenke meg at klær jeg fant satt pent og at bikinien ser ok ut på kroppen og ikke bare når jeg holder den i lufta.

 

Alt har bare vært blææææ i maaaange uker og nå må jeg ha hjelp. Her går det bare opp.. gått opp ca 3 kg på 7 uker. Det er nesten 0,5 opp i steden for ned det pr.uke. Nå må jeg ta meg sammen, brått så er jeg gått opp alle 14 som jeg gikk ned..

 

 

Ser flere har falt litt ut slik som meg, men jammen når jeg kom hjem fra helgetur i utlandet så var "dere" tilbake dere også.. supert...

Jeg begynte for en uke siden og har veiedagen min i morgen. Helgen tok jeg ikke så tungt, men tok ikke fullstendig av (bortsettfra med alkoholen... ler.. noe det helt klart er nok kcal i)

 

 

Sliter så sinnsykt med sjokolade, men for første gang så kjøpte jeg ikke noe godteri på taxfree. Det har vel aldri skjedd før *stolt*

 

Den fine gjengen som dere er så tar dere nok i mot meg med åpne armer eller? he he...

 

Begynte å skrive inn her på torsdag men rakk ikke skrive ferdig før pc'n gikk tom for strøm og hadde da ikke tid til å skrive alt på nytt så tok den korte versjonen i dag, men det har jo kommet masse innlegg på den tiden og det er flott

 

Ønsker alikevel de nye velkommen til tråden som trimstrams startet

 

Dette skal vi selvfølgelig klare, for min del må jeg ha i gang trening for fullt igjen p007.gif

 

 

Stor klem fra Trine-mor (fra østfold for den som lurte på om hvem som var derfra)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BigAndBeautiful82b
Først til dere "gamle": skikkelig bra at vi har kommet i gang igjen på tråden og at alle er mer aktive! Det hjelper skikkelig for min del!

 

Har i lang tid vurdert kurs nå' date=' men nå går jo alt så bra! Har jo bare funket i to dager da, men denne gangen skal det gå! Må bare være aktiv her inne..

 

Trimstrams: Spennende med flytting da! Vet hvor vanskelig det kan være å planlegge maten i en sånn stressende periode men det klarer du! Pass på å alltid ha frukt i nærheten, og planlegg litt ekstra godt! 1 kg er mye på en uke, så synes man skal være fornøyde så lenge man går ned jeg!

 

Regnbue: Stolt av ivrigheten og styrken du har som er så flink med treninga!!! Fortsett med det, så kommer nok resultatene!

 

Annelete82: Velkommen til deg! Alltid koselig at flere blir med:) Utrolig kjedelig å gå opp kilo man har slitt hardt for å gå ned, men sånn er det desverre for oss slankere. har i hvert fall selv erfart at dersom jeg "slapper av", kommer de fort på igjen!! Men, du vet i hvert fall at med selvdisiplin klarer du å få de av igjen! slik at du kan trives med kroppen din igjen!

Når jeg tar utgangspunkt i at du veier 99 kg tilsvarer 7 trimpoeng:

Gange rolig (3km/t): 40 min er 1 trimpoeng

Gange rask (6 km/t): 20 min er 1 trimpoeng

Derfor: Hvis du går i raskt tempo kan du gå for eksempel 3 turer i uka; 2 på 40 minutter og en på 60 minutter så har du 7 trimpoeng.

Håper dette hjalp deg litt..

 

Lillevirre: Velkommen til deg også! Høres ut som du har satt deg et fint og realistisk mål:) tror også at det er viktig at man ikke stresser altfor mye med at det skal gå fort ned, for da kommer de bare på igjen! I de første ukene er et realistisk mål at man skal gå ned mellom 0,5-1 kg i uka, men det kan jo selvfølgelig stoppe opp litt innimellom... det kommer du til å klare, bare motivasjonen og styrken er der! Har du gått på noe kurs tidligere?

 

Laila: velkommen til deg også!! Så bra at du har meldt deg på kurs!! Det er utrolig viktig for motivasjonen, men også for å få mer kunnskap om kosthold og trening. jeg var i hvert fall kjempefornøyd med kurset jeg gikk på!! Lykke til! Vektklubb.no kan fungere for noen, men skjønner at det kan være vanskelig, spesielt hvis man ikke har gått kurs før. Nå er du i hvert fall i gang, og det er bra!!!

 

 

Min dag har vært helt super hittil.. startet litt dårlig siden jeg ikke kunne sykle, pga kneskaden i går, men har nå kommet hjem fra tur, gått i raskt tempo i 1,5 timer! Knallfornøyd!! I tillegg har jeg vært flink og fulgt måltidene. Kalkunfilet, sopp, fersk pasta (m/fiber) og asparges til middag, NYDELIG!!! Det var skikkelig motivasjon for meg når jeg peste oppover bakkene:)

Nå kan jeg kose meg på sofaen i kveld, men god samvittighet!!

 

-Rikke-[/quote']

 

Når du skriver rask gange.... Åssen finner man ut at man går raskt nok?? Hva er liksom rask gange?? Kan du hjelpe meg med det???

 

Høres ut som du er i full gang. Det med motivasjon er viktig, har egentlig alt å si. Alt blir ihvertfall mye vanskeligere viss man ikke har det.......

Lykke til........

 

(gruer meg til mandag, liker ikke den vekta.....:( )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rikke84

Først til deg Trine: Velkommen tilbake! Har jo hatt et frafall jeg også, men er sterkt tilbake. vi er jo i samme situasjon da for å si det sånn.. bare at jeg presterte å gå opp de 3 kiloene på 3uker tror jeg. men de gikk fort på, så da skal de gå raskt av!!!Utrolig bra at du ikke kjøpte godteri i tax-freen: det står det respekt av:)

 

Har kommet på et lite triks for meg selv for å få i meg nok vann.. har nå gått skikkelig lei av å hølje nedpå med litervis av springvann hver dag (selv om vi har godt vann i springen:) Har derfor kjøpt inn 1,5 l flasker med farris bris. på den måten skal jeg drikke en flaske hver dag, og vips har jeg fått i meg halvparten av det jeg skal ha i meg hver dag! i tilleg synes jeg det metter så godt, og det er bra for meg som er så altfor glad i mat!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rikke84

Rask gange er jo i utganspunkter 6 km i timen. men jeg regner det som rask gange når jeg føler at jeg går fort, jeg puster tyngre og svetten renner. da kjenner jeg jo at jeg har gått en tur, og ikke "tasset en tur"... Da er jeg sliten når jeg kommer hjem! (spesielt med min elendige kondisjon..)

 

Vet godt hvordan det er å grue seg for vekta, men samtidig ser vi jo hver dag hvordan vi ser ut.. Synes du skal prøve å "glemme" vekta litt, og tenke på at du nå skal gjøre endringer og begynne å spise sunt og trene litt.. :( Det viktigste er at du har bestemt deg for å gjøre endringer og er motivert for det! Merker selv hvor bedre jeg føler meg så fort jeg begynner å leve sunt, selv om vekta ikke har gått ned!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lest alle innleggene på denne tråden, det va litt for mange... hehe!

 

håper kurset er noe for meg, ja! glede meg veldig til å begynne!! føler at det kanskje blir lettere å være flink når noen "holder meg i ørene" litt... :(

 

har vært syk i noen dager nå, så ikke vært på jobben... har imidlertid planer om å være tilbake på jobb i morgen! men tror det var bra jeg var hjemme i dag.. ble helt svett bare av å være på butikken!

 

er det ikke bare fantastisk at klokka er halv 8 og det er fremdeles lyst ute?? blir regelrett lykkelig av sånt! :D gir meg en utrolig lyst til å jogge en tur, men det tror eg kankje verken hodet eller kneet mitt tillater i dag.. irriterende å ha et dysfunksjonelt kne!!

apropos: noen som har vært på løplabbet i oslo og testet seg/kjøpt sko??

 

nå skal det jo sies at med lysere kvelder kommer panikken for sommer og bikinitid!! hoi... på tide å ta seg sammen ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trine29

Hei igjen..

 

Takk for hilsen, ja, er det ikke sånn at de som kommer fort på går fort av? det trøster vi oss med. Opp 3 kg på 3 uker er ikke vanskelig, Det har jeg gjordt mange ganger før.. det er bare å drite i det meste det så går det av seg selv..

Som du skrev, nå er vi i alle fall kommet sterkere tilbake... Det er det viktigste...

 

Snakkes..

 

 

Trine..

 

 

Først til deg Trine: Velkommen tilbake! Har jo hatt et frafall jeg også' date=' men er sterkt tilbake. vi er jo i samme situasjon da for å si det sånn.. bare at jeg presterte å gå opp de 3 kiloene på 3uker tror jeg. men de gikk fort på, så da skal de gå raskt av!!!Utrolig bra at du ikke kjøpte godteri i tax-freen: det står det respekt av:)

 

Har kommet på et lite triks for meg selv for å få i meg nok vann.. har nå gått skikkelig lei av å hølje nedpå med litervis av springvann hver dag (selv om vi har godt vann i springen:) Har derfor kjøpt inn 1,5 l flasker med farris bris. på den måten skal jeg drikke en flaske hver dag, og vips har jeg fått i meg halvparten av det jeg skal ha i meg hver dag! i tilleg synes jeg det metter så godt, og det er bra for meg som er så altfor glad i mat!!![/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BigAndBeautiful82b

Jeg må jo si at jeg har blitt veldig motivert av denne tråden. Gikk meg en rask tur etter jeg var her for litt siden. Og det var veldig deilig. Er så deilig når man har fått gjort det. Jeg gikk jo selfølgeli på snørra da, vet ikke om det var et hint om at jeg går for lite:) Ble bare noen skrubb sår på knærna så jeg overlever nok:)

MEN så hadde min samboer kosa seg med litt smågodt som sto på stuebordet, jeg tok jo da selfølgelig 3 ting. Er det mulig??? Det er noe jeg og må bli flinkere til, å kunne se bort fra fritelsene.

Men det er en ny dag i morra, så da er det skjerpings igjen:)

 

Tusen takk for en fin velkomsthilsen og takk for tipsene:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...