Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

God ferie

 

På selve eksamen hadde jeg en god følelse men da jeg skummet sensor veiledningen så trodde jeg at jeg hadde bommet, men har aldri holdt de mot hverandre så jeg har nok truffet mye mer enn jeg trodde. Gøy var det lell.

 

Kos dere på Lieseberg, blir nok gøy uansett.

 

Jepp snart ny start, gleder meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bråbestemte meg for å ta en saltrening i formiddag! år og dag siden sist... 1t aerobic altså....

Får se åssen knær og kropp er venner med meg i morra, hehehe...

 

Nå skal vi straks dra av gårde hjem for å slippe ut pusen, og levere nøkkel til nabo på rekka som skal passe katten mesteparten av tiden.. Ho jeg jobba sammen med før skal passa han de 2 første helgene.

 

Mer senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 t spinn gjennomført!

 

Jeg greide altså målet med 4 stk treninger pr uke disse 2 ukene!!! Klapp på skuldra til meg selv!!! :D

 

ps, støl etter aerobic timen i går... lenge siden sist jeg tok de styrketreningsgreiene kjenner jeg... push ups osv.... kremt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike flink du er med trening epler, klapp på skuldra!!!

 

Blir stille fra din front nå da, med all den ferien du skall på ;)

 

Ankommet landet og sovet ganske så godt.

 

Snylta forkjølet, ikke noe gøy gidt. Snart er jeg vel imun mot nesespray :lol: :lol:

 

Ungene er ute og koser seg og jeg sitter og later meg he he. Får vel snart hoppe i dusjen og gjøre meg klar for resten av dagen. Koselig å sitte å strikke.

 

Nemi ligger her som slagt.

 

Er en video du ikke har sett epler, skal legge den ut på instagram he he, du får deg en god latter.

 

nei, får gjøre noe.

 

Ha en knall helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

:rolleyes: Klar K66? eller venter du til 1.august???? :(

 

Blir myk oppstart denne uka uansett. Våknet til tullballet/jævelskapet, så trening får bli etter formen. Ble forkjølet på slutta av ferien også, så bør gå til innkjøp av hostesaft. Men nesa begynner jeg å få kontroll på, hehehe.

Vi var dønn slitne om lørdag, Epler kapitulerte fullstendig kl 17, og sov i 14 timer, hehehe...

Vi har fått gjort endel hage arbeid/drivhusarbeid hos meg i helga faktisk..og gikk 50 min runden vår i går. Tempoet var ikke all verden, men vi gikk. :D

Han begynner med tidligvakter denne uka, jeg skal ikke på natt før til helga. (men så starter en hard jobbeperiode..)

 

Mer senere :P

stekt laks, kokte poteter, rømmedressing og brokkoli til middag i dag.

Vurderer en liten gåtur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tar på å ha ferie he he.

 

Jeg er klar. Ganske godt igang. Trening blir det dårlig med men prøver å skjerpe meg på kosthold.

 

Siste uken på jobb så det er litt armer og pedaler.

 

Skal reise til landet på fredag og så direkte til Odalen derfra. Fant plutselig ut at jeg trenger en del dill/dall. Har jo ikke kortebukser som egner seg til å løpe rundt på agility banen. Må rett og slett ha litt praktisk sommertøy. Tenker xxl er greit sted. Det må bli i morgen etter agilty. Nemi skal til min søster i 2 dager sånn at jeg kan jobbe leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge

 

Fikk akkurat vite at ett av barnene til M med partner og bikkje skal bo hos oss en stund. Alltid kjekt når de bare dukker opp :blink: Merkelig at det skal være så vanskelig å gi beskjed på forhånd. Kjenner at jeg takler det dårlig. Men som jeg sa til M så er det koselig at de kommer men jeg skulle gjerne hatt beskjed på forhånd, kanskje en dag eller noe? Ikke komme hjem og så er huset fult. Tenker litt på Nemi også. Den andre hunden er veldig voldsom og det stresser Nemi ganske så mye.

 

Men tar henne med på jobb i morgen og så skal hun til min søster og så fredag tar jeg henne bare med på jobb før vi reiser på landet.

 

Kjekt å ha deg tilbake epler :D

 

skal forresten på stevne på Nes (aurskog-høland)første helgen i august så hvis dere kjeder dere er det bare å ta en dagstur ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Skjønner det hadde vært greit med beskjed angående besøk....................

Da regner jeg med at du skal være alene m Nemi på landet? Sikkert greit :mellow: Og du har jo din leilighet hvis lydnivået på den andre hunden blir for mye..

 

Tornerose sov til kl 09 i dag... (han har tidligvakter, opp før sola med andre ord. men la meg igjen etter havregrøten)

Skal snart stikke avgårde, når jeg er ferdig med kaffekoppen. Levere bildene fra turen så jeg kommer igang med albumet tenkte jeg. Vi jobber mye motsatt neste uke, så da må jeg finne på noe på ettermiddagen, hehehe. Og få igang trening for fullt selvsagt. Men fremdeles sommertimeplan, så ikke så mye å velge i. Blir spinn i morra. Er fremdeles forkjøla m hosting, så egner meg vel egentlig ikke på trening, men.. får ta det rolig denne uka.

 

Jobber 2 helger på rad nå K66......

 

Ha en fin dag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg liker å planlegge men det er nå bare sånn det er. Får telle til 1000 de gangene det skjer. Får begynne å bruke min egen noe mer.Liker meg jo der men så er det jo kjekt å være med Morten også.

 

Siste innspurt på jobben nå, travle dager kan en vel si.

 

Planen er å reise på landet fredag og så reiser jeg rett til Odalen derfra på søndag/mandag. Morten blir da igjen på landet. Får se om det blir til at vi reiser fredag eller lørdag. Har endel jeg skulle ha ordnet før jeg reiser og er helt skutt og vet ikke om jeg rekker alt rett og slett. Forstod det sånn at datter m/følge skulle på landet også. Spurt om når men får jo ikke noe svar. Skikkelig irriterende. Reiser de i helgen så tenker jeg at M og jeg blir i by'n til søndag og så dropper jeg han der før jeg kjører videre. Misforstå meg rett, de er veldig kjekk ungdom men er bare det at jeg er så sliten nå at jeg ønsker å bare slappe helt av i helgen og gjøre minst mulig.

 

Synd du skal jobbe helg da, ellers hadde du kunne sett oss i action he he. Hvordan jobber du søndag? 7 august?

 

Nei, må jobbe.

 

Glad dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( natt; 29.7, 30.7, 31.7, 3.8, 4.8, 5.8, 6.8, 8.8, 9,8

Altså så sover jeg søndag 7.august, en liten fri natt før et par netter igjen..

 

Viktig å hvile skikkelig ut K66.....

 

Nå må jeg begynne å lage middag. Varme kjøttkakene, lage salat m avocado, koke blomkål, og varme bittelitt på foccatcia brødet jeg kjøpte i dag. (ok ok ok, hadde sikkert vært bedre med nybakt...)

 

glad dag ja.

ps, planer om spinn kl 16.15 :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) spinn 1 time gjennomført. Ganske tung i beina, merka at jeg har begynt å trene igjen på en måte.... :(

 

Marinert kveite står på menyen i dag :P (greit, etter 3 dager med kjøttkaker, hehehe)

polsk byggris, blomkål og rømmedressing. Mulig salat, får se hvor mye grønnsaker det blir.

 

Er du i rute K66?

Rart å slutte?

Håper du får slappet av orntlig i helga, og samle energi.

 

Epleklem.

(ps, er overhode ikke motivert til å begynne etter ferien, men må jo......)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gåtur lørdag; 1,5 time

Gåtur Søndag; 50 min

 

Vi er i rute for å få sommerkroppen 2016 - hahahahahahahahaha

Men på den andre siden, vi er bra nok uansett :P

(ja, du husker vel DET bildet K66? :D

 

Meldt meg på spinn kl 16.30 i dag. Og til onsdag. Ser frem til at det blir flere timer å velge blant snart, sommertimeplanen i år har ikke vært så bra.....

 

Lagde en stor kjele minestronesuppe i går, så nå har vi middag noen dager igjen.. Han har senvakter denne uka, så tar med seg en boks på jobb. Jeg spiser etter trening tenkte jeg. Ikke lenge siden jeg har våkna fra nattevakt nemlig.

 

Håper du har det bra K66, ser frem til at hverdagen kommer, sånn at vi får vært aktive her inne :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mandag; 1t spinn

tirsdag; 50 min gåtur.

 

Har meldt meg på 1t spinn i dag og i morgen.

 

Får besøk av familien min i dag.. Ei er på besøk fra Trondheim hos mamma, så kjekt å møtes.. Ho har ikke truffet J heller. (mammaen har) Så jeg lagde sjokoladekake i går. Gjett hvem som gleder seg til den.. :P Nå må jeg dusje, og rydde litt her... Driver med albumet fra Bali, men det får bare ligge utover spisestuebordet, har ikke nubbesjans til å bli ferdig. Som du vet K66, så var vi ganske aktive - hehehe.

 

Mer senere. B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D 1t spinn gjennomført :D

Besøk i dag velykket. Kom brått venninebesøk (ho som pleier å passe katten min hjemme, har ikke vært her før) - på ettermiddagen, så hektisk dag... og spinn kl 19.15. Rekker ikke sove før nattevakt retten og sletten, så det får bli en tung natt.. Måtte jo rydde/vaske opp etter 2 besøk også... Og var så smart at jeg satte på vaskemaskin mellom besøkene også... Men er man effektiv så får man gjort myyyye.... Hadde jeg hatt fri, så hadde jeg gått og lagt meg NÅ...

De elendige fingerleddene mine verker, har styret litt for mye de siste dagene merker jeg.... Bør kanskje finne meg noe ibux eller noe sånt skal jeg holde ut natta...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B) Gåtur 50 min i går. Kroppen funka bedre heldigvis.

 

I dag blir det nok pause.... Er regn og vind i dag, og ikke fristandes å gå ut. Sov helt til nesten 15 gjorde jeg også... sliten etter 4 netter? tullball... I natt fri, så 2 igjen.

 

 

Veldig fornøyd med uka uansett... i følge vekta i går hadde Epler gått ned hele 200 gram den siste uka. Her må det virkelig SLITES for å gå ned få gram.... ok ok ok ok, vi har nesten spist opp dens tore sjokoladekaka K66..... Men har fått "hjelp" av flere andre personer da.... Og en av oss skjærer litt større stykker. :P

 

God søndag videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B) 75 min intervallspinn i går :P (jepp, yndlingstimen min har begynt etter sommerferien :D - fra neste uke, høstplan. begynner den 16.30 - ikke kl 19.... kan være både negativt og positivt, får se... )

 

Plan i dag? ikke helt bestemt.. gjøre endel hjemme på ettermiddagen, klippe plen + endel som skal trilles bort m trillebår.. Det gror godt i drivhus, men tomatene er litt trege. Har fått masse paprika og agurk. endel små gule tomater, men resten må jeg bare krysse fingra for.. ønsker meg en lang mild og varm september.... Brekkbønner har jeg pella inn endel av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble hagearbeid i går K66. plenklipp, kantklipper, tok bort diverse. Og så plantet jeg nytt i balkongkassa ++ her... som du sikkert har sett på instagram, hehehe... en stk fornøyd mann. (ja, du ser jo HAN er der også, helt utrolig, han har blitt hekta.. mye reisestoff og søke på vet du.... hihihihihi... lært seg og komentere nå da..

 

Logge av, hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B) 1t aerobic/saltrening i dag!! oh, halleluja.. Har jo tenkt å "tvinge meg" til noe annet enn spinn i høst, så............ velkjent, så klikka kneet mitt halvveis... bet tenna i sammen, og fortsatte, håper fikk lirka det på plass, :( ikke så aller verst nå, men merker det nok under bevegelse. Selvsagt fikk jeg også et (nytt, eh..) skrubbsår på det samme kneet.... i går... jadda, Epler jobber fælt i hagen se... (tryna på trappa...) :ph34r:

 

En uke igjen av ferien K66????? Savner deg her!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...