Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

:( ikke trim i går :( (litt aktiv, men ikke nok. pla ntasjen, kirkegården) Men var jo søndag.

 

Nå har jeg nettopp gått den vanlige runden her på 50 min. (mens J dro på trening før jobb) - jeg skal også på 75 min intervallspinn senere i ettermiddag. Nattevakt 2 netter nå. Så da har jeg jevnet ut "skulkinga" i går mener jeg... :angry: Ryggen min er håpløs om dagen, så må lee på meg ved å helst gå hver dag... jeg vet jo det... eller trene noe. spinning holder visst ikke for ryggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

I'm bakck :D

 

Beklager fravær men vært mye annet.

 

Begynt i ny jobb. Virker veldig lovende ;) Folk er hyggelig og tror arbeidsoppgavene etterhvert blir ok. Trege systemer så må nok venne meg til det. Håper og tror det blir veldig bra.

 

Helse men så som så men har nå vært hos spesialister og fått nye medisiner samt at jeg skal opereres.

 

Kommet igang med trening. Har ondt i hele kroppen :blink:

 

Maten er på gang.

 

Håper å tror at det skal fungere denne gangen. Sakte men sikkert blir mottoet :rolleyes:

 

En strålende helg til deg epler!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: Der var du jo K66! åh gud som jeg har savna deg her!!! noe dritt med den helsa som ikke fungerer... går seg nok til i ny jobb & datasystemer..

 

i dag bestod jeg fagbrevet som helsefagarbeider!!!!!!! :P

Nå kan jeg endelig senke skuldrene og legge vekk skolebøkene for godt :)

 

ikke noe feiring i dag/helga.. går til jobbehelg.. kjipt men sånn er det. Har vært 2 slitsomme uker med ekstra jobbing på sykehjemmet og disse 3 dagene med fagprøve..

Dårlig med trim denne uka... kun intervallspinn om mandag, ellers ikke en gåtur engang... Har vært ekstra sliten både i kropp og hue. Får ta det igjen videre i høst..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( Var veldig sliten når jeg stod opp etter nattevakt i dag.. Valgte å droppe spinning, hadde likevel ikke hatt mye å gi. Kan det ha noe med at katten lå tett inntil meg i senga så jeg lå å "vippa" på kanten? :o Men det har jo vært 2 ekstreme uker også...

 

Pusla rundt litt bare hjemme, før jeg dro hit. Kjørte innom den gamle barneskolen for å se åssen det var der når den var revet... vemodig å se byggeplassen... ungene er jo i store brakker der hvor barndomshjemmet mitt lå nå..

 

Er så godt å være ferdig... begynne på prosjekter som jeg bare har lagt på vent.... eks få inn diverse på finn... må undersøke dagens priser først.. dvd serier og bøker. Så fort og gæli at det ligger haugevis dvd inne nå.... t.o.m jeg har begynt å lese e-bøker!!! ikke verst, ikke sant...

 

Driver stadig å rydder ned i drivhuset, men er noe kart igjen.. tar ut potter etterhvert som de er slutt. Vi har eti tomater og agurk til den store gullmedalje i år... :D Og må vaske ned ute + drivhus etterhvert.. og burde jo malt endel ute som jeg ikke finn gjort på våren... Ho som hadde malinga først på rekka, dro nemlig på ferie... veldig smart av ho, når det var flere som skulle malt...

 

Kostholdet går ok, med noen dårlige valg innimellom. (bestilte pizza i forrige uke eks.) I morra skal jeg steke svinestek på formiddagen, så har vi middag i 3 dager ;-) Sunt og godt! Og godt på brødskiva med sennep under. I dag hadde jeg riswook med laks. Kyllingfrikasse står også på planen snart, kjøpte hel kylling i Sverige for noen uker siden.

 

Ha en fin uke K66 - vi skjerper oss i høst, ikke sant?? enda en gang... Begynner nesten å bli flaut dette her... :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, skjerpings igjen epler. Flaut og flaut, vi gir ikke opp ihvertfall :P

 

Ja helsen er noe dritt rett og slett. Idag er pusten skikkelig dårlig, tror har litt med været å gjøre, veldig lummert.

Skal bli spennende å se om operasjon hjelper, håper det. En stund til enda, men ikke så hakkande gale langt unna, 8 nov.

 

I helgen som var feiret vi min far, han var 75 år i vår og presangen var tur med barn til Solstrand. Veldig koselig. Vi var på museum, gikk tur og spiste masse god mat og drakk god vin. Var utrolig kjekt. Var kun min far. Samboer var ikke med. Hele meningen var å ha han for oss selv :D

 

Uken ikke så gale så langt. Matmessig er jeg på rett vei, ikke i mål men slettes ikke så gale. Var på trening mandag og idag og i morgen tidlig har jeg også en økt. Blir vel ikke noe mer denne uken, stevne i helgen og da går dagene. Tror jeg skal være fornøyd.

 

Hadde tenkt å ta en jogg/gå tur med Nemi i kveld men er så tett i pusten så det blir vel bare en gåtur. Men den varer en times tid så får være fornøyd med det.

 

Tenker du kjenner godt at presset nå er borte epler, husker selv de første helgene etter eksamen følelsen å ikke ha dårlig samvittighet for at en skulle ha lest noe he he

 

Ha en fortsatt strålende uke.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert koselig med pappa alene ;-) (Veldig fornuftig, men håper ikke samboeren ble lei seg. )

 

Trim denne uka har ikke blitt all verden..

tirsdag; 50 min tur + 2-3 timer drivhus/hagearbeid

onsdag; 45min x 2 tur. (til og fra byen., møtte en tidligere kollega på cafe)

 

nattevakter... blir sliten av det, jeg... og JA, det er for lite å sove 5-6 timer... :(:wacko:

Flink du er til å gå og trene K66 :wub: Klapp på skuldra!

Hva slags operasjon skal du ta? luftveiene? Ja, været har nok mye å si.. jeg sliter mye med ledda mine om dagen, verker skikkelig.... Har vel innsett at jeg må trappe ned hagevirksomheten & drivhus neste år... Blir for smertefullt og grave i den tunge jorda.. greit når plantene er små, men når det virkelig må jobbes... Og den fingeren jeg fikk ut av ledd i november... den lever sitt eget liv kan man si... og også den fingeren jeg forstuet eller hva pokkern jeg gjorde, mens jeg var på Bali... (ble slengt innover av bølgene) Man bruker høyre midterste finger VELDIG mye hvertfall!!!

+ at de andre fingrene heller ikke er gode... Du ser problemet? :( Finmotorikken min stinker hvertfall...

 

Klem fra Epler :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) stille her K66?

 

Her også, men dagene går. Det siste døgnet har jeg sleti med migrene... mindre morsomt... pusekatten har loggi i senga mi nesten hele tiden... kun gått i meg tørt knekkebrød og vann de siste timene. Men er bedre nå. Har kommet meg til J... brødskiver med gulost og melk er fortært nå. Men hue er ikke helt godt enda. Vekta viste et pent tall i dag morres, men det er jo bare nå. :huh:

 

trening? spinn intervall om mandag.

Håper jeg blir 100% bra tillørdag hvertfall, da drar vi jo til Edinburgh 3 dager :D Jeg får ta en dusj, og kanskje sove litt til før han kommer fra jobb...

 

Går det bra i din nye jobb nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: Tilbake fra Edinburgh altså. Ikke nattejobb før i morra (4 netter) - så greit å få igjen følelsen i beina, hehehe. Vi gikk veldig mye altså.. men det har du vel skjønt av instagramene våre K66 :P Han synes det er morsomt du liker hans bilder også. (men jeg sier bare du er vennina min fra Bergen, IKKE hvor jeg har truffet deg, hehehe - GR er fremdeles mitt fristed :D

 

Klesvask... han har dratt på trening. senvakter denne uka. Har en plan om F&S i ettermiddag, men får se hvor ivrig jeg blir i drivhuset når jeg kommer hjem. på tide å begynne å vinterrydde nemlig... Småsnufsette er jeg også...

 

Uansett må jeg bli seriøs når det gjelder trening fremover. Nå er fagprøva unnagjort, og høsten bare står uttafor døra. (betalte autorisasjonen gjennom altinn i går, så nå bare må jeg vente til de har fått det inn i registrene... før jeg kan søke om ny lønn :wub: skal kopiere papirene og sende inn til lønningskontordama våres i dag tenkte jeg, har jo kvittering på mail for at det er godkjent egentlig. De 1650 kr får jeg igjen fra fagforbundet hørte jeg... :D

 

Nei, får vanne litt blomster her.. og koke meg litt te.. hehehe, vi har nok av det nå, på en måte...

(han drikker også te - men er litt mer treg i smaken enn meg)

 

ps kosthold på turen?? helt greit, kunne alltid vært sunnere, men veldig lite kaker, desserter og sjokolade faktisk. (var det derfor han hev seg over et par snickers sjokolader når han kom hjem i går tro? sultefora på sukker???? )

 

Mulig jeg setter opp ny vekt her inne 1.oktober. Må rette inn litt sikkert... hehehe. Hva med deg k66?

 

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D Ikke direkte trim i går og i dag, MEN en gedigen innsats hjemme i drivhus og hagen begge dagene... Etter jeg hadde våkna fra nattevakt altså. Støle og slitne? tullball..... Nå skinner drivhuset rent, alle bedd er luket, ny jord og bark lagt på... Mangler bare å vaske verandaen, og pusse vinduer, men det får vi ta til neste helg.

 

En natt igjen nå... (hadde 4 denne gangen...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry :blink:

 

Dagene bare flyr.

 

Vekt stabilt høyt :lol: Mat og trening ikke så aller verst. Klarer meg godt i ukedagene, litt verre med helgene.

 

Trening ok men har nå fått treningsforbud noen dager. Var på en fjelltur som ble for tung og lang noe som medførte overbelastning på venstre ben. Er det ikke det ene så er det det andre he he

 

GR er mitt fristed også he he. Skal ikke si ett or ;)

 

Ja dere er ivrige på instagram. Du er vel grunnen til at jeg er på instagram B) Legger normalt ut på face, men litt instagram er gøy også.

 

I helgen skal jeg til Kongsvinger. Norwegian Open i agility. Grugleder meg. Det er 52 startende i vår klasse :wacko: I ene løpet starter vi som nr 44, kommer sikkert ikke til å huske banen når det er vår tur he he.

 

x fingrene for oss

 

Ha en fortsatt strålendes uke :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P stabilt høyt - den var ny... men ikke lystig selvsagt... :(

Kan vel kanskje si det samme her.

 

hihihihihi - så vi er grunnen, artig å høre... og så han som var helt anti sosiale medier, men så begynte han å studere instagram, og han er vel mer hekta enn meg! Har lært han hæsjtæggene, så nå synes han det er veldig morsomt å søke opp alt mulig. Han synes det er artig at du liker bildene hans :P

Men egentlig artig å bli kjent med flere av kollegaene mine på en helt annen måte også, har fått meg noen hakeslepp i det siste. Ei driver med fjellklatring/naturopplevelser - og ei har en kjempestor interiørinsta - jøss.... Og så kommer jeg med mine kjøttkaker, katt og reiser - hiihihi (folk blir sultne :P )

 

Selvsagt skal jeg krysse fingra k66. Regner med at du legger ut resultatet. Jeg drar på årets venninnetur til Wien til lørdag, kommer hjem tirsdag sent. Kommer plutselig noen innlegg fra den kanten antagelig.. Første gang jeg er borte fra han hele 4 dager. Han ønsker seg diverse med hjem i kofferten til trøst, hehehehe... får se da........ B) Og han har overtalt med til å lage eplekaker så han har noe å trøste seg med... Han ville nemlig på epleslang på den gamle arbeidsplassen min for andre gang, lukta lunta fort... du skjønner at jeg sliter.... ikke lett med sunt kosthold her... men prøver som sagt før å spise litt, og mye mindre enn han... Den forrige eplekaka spise jeg vel bare i underkant 1/4 av - han resta :lol:

 

Nei, får slappe av litt før nattevakt.. (nr 3 - ekstravakt i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Og sånn går nå dagan :blink:

 

 

Var på Kongsvinger forrige helg. Nemi var kjempeflink, selv om vi disket i 3 av 4 løp. Jeg gjorde noen feil og da ble det sånn. Men kjempefornøyd, Nemi var knallflink. Jeg var litt mer uheldig. Røk ett leddbånd i ankelen, sliter litt med det og vil nok gjøre det en stund fremover.

 

Ikke vært flink med noe :( Vet ikke hvorfor det er så vanskelig nå. Går å venter på en operasjon, skal bli godt å få den unnagjort.

 

Men må skjerpe meg, og det haster. Klarer jeg snart ikke å snu ting så tror jeg at jeg aldri klarer det. Kan ikke gi opp riktig enda. Prøver igjen. Skal bli flinkere å skrive her inne. Da må jeg jo rapportere.

 

Ønsker alle en toppers uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:mellow: huffda K66 - håper beinet ditt blir bra fort... men det tar vel tid..

 

Har nesten ikke tørt å gå på vekta jeg heller... 87 - men er redd det kan være et + bak til tider... eller, 86 på min vekt forsåvidt. men nå satser jeg å denne vekta her bare. Ikke vært på spinn på 2 uker.. ikke bra. Var bare så sliten etter Wien turen, + nattejobbing nå i helga, det tar knekken på meg. MEN må ta meg i sammen.

ok, VI SKJERPER OSS NOE KRAFTIG I SAMMEN K66!!!!!

Avtale.

Skrive alle synder her inne.

Sparke hverandre i ræ..

 

Mål; gå ned 1 kg før jul. :P

(greit med små mål, hehehehehehehehe) eller skulle jeg skrevet 100 GRAM ... :(

 

ok. rapporterer her hver dag en periode. Du også K66 ??

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flinke epler!!

 

Ja vi gir aldri opp, kan ikke det.

 

Enig, ny start nå. Ny signatur og greier.

 

Kroppen min svikter totalt, på mange plan, men kan ikke gi opp.

 

Skal operes om 2 uker og da blir 2 uker helt i ro, så før den tid har jeg bare planer om å gå gode turer med Nemi og få orden på maten. Maten er jo 90% så .....

 

Har fitbit så kan jo legge inn antall steg +++

 

Kan ikke love hver dag men skal prøve hver dag.

 

Tvi tvi epler, nå må vel snart få det til

 

ps: pakken er kommet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

79,1 her :angry: men veldig glad ikke 8 tallet :P

 

Helt forferdelig :ph34r:

 

I morgen blir det alt annet en slankekost he he. Men det får bli som det blir. en som holder på å lage en fantastisk konfektkake som jeg helt sikkert får til frokost i morgen. Skal 5 timer på spa ;) Gleder meg helt sykt. Der får jeg vel salat til lunsj tror jeg.

 

Middag blir nok noe junk. Bare Nemien og meg hjemme i morgen ettermiddag/kveld. Skal kose oss masse.

 

Gleder meg masse til pakke :P

 

Tada

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...