Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

1 time saltrening/aerobic på ettermiddagen :D

 

Epler har virkelig stått på i dag med andre ord!

 

Vekt kommer i morra, da regner jeg med at tullballet er ferdig. :huh:

 

K66 - går det bedre med deg? Tenker ille på deg se... :(

Regner med at det blir sofa 24 timer i døgnet. Klem!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14,9 trimpoeng denne uka B)

Unner meg en "fridag" i dag... Sliten i beina. (dvs knærne ikke gode etter den fjellklatringa i går ned til det fyrtårnet...) Men har jo jobbehelg forståss..

 

Sliter på pc.. må ha en pause... kålhue meg greide å slette litt for meget på pc`n i går nemlig.... ALT av skolearbeidet (den fine oppsummeringa jeg brukte så lang tid på...) - og JA jeg tømte papirkurva... Har greid å hente frem/finne de 3 store praksisoppgavene mine fra sikkerhetskopien i time machine faktisk... Selvfølgelig ikke skandale siden jeg er ferdig med fagbrevet, men........................ det andre jeg sletta overlever jeg. Tenkte nemlig ikke.... Har slått av icloud på macbook pro (snart tom for lagringsplass så må gjøre noe, og synes det ikke funker med minnekortet eller harddsik) - og beholdt den kun på den stasjonære (og tlf med NÅ god lagringsplass) - men slo bare av for bilder... Tenkte som så at jeg har jo dokumentene på den stasjoære mac`n... ops da... MEN tror det blir bra tilslutt.

Har den stasjonære stooooore skjermen her nå.... Må finne en lur plass å ha den. Vi har jo et ekstra rom, men trenger større bord foran sovesofaen eks.. Den tar jo stor plass... Det er grunn for at det pluttselig kommer gamle feriebilder på insta, hehehehehe.... Endelig. :D

Får god feedback på bildene mine der og, fra andre reisegale...

 

Nei, tilbake til datajobb :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

582kalorier forbrendt på diverse trening 75 min

20 min ellipse

20 min roiling (2500 m)

styrke m apparater

15 min gå rask på tredemølle

 

JEPP - J slapp meg av på den andre F&S stedet, mens han dro på sin trening (da slipper jeg bompenger) - har ikke vært der på mange år, hehehe, men nå bor jeg jo på den siden :o

ok, men veldig uvant...

 

tipper skuldrene mine merker det i morra, eller i natt... (jobb)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke med trimmen epler. klapp på skuldra mange ganger.

 

Jeg har dessverre vært noe indisponert. Operasjon veldig tøff på kroppen og så en etterfølgende infeksjon. Ikke helt 100% igjen og astma helt på trynet. Har nok en sammenheng. Har tenkt som så at trim blir det ikke før i 2017. Maten har jeg mye å gå på og føler nå at jeg kanskje har litt overskudd til å tenke på det. Ser at faktisk har gått litt ned, og det er positivt overraskende :P

 

Er utrolig sliten enda så blir spennende å begynne på jobb i morgen. Får jo ikke sove om kvelden pga smerter så kan jo bli artig. men har jo grei arbeidsgiver så det går nok bra.

 

På fredag var vi på fancy middag. 9 retter +++ utrolig godt. Var en knallfin opplevelse.

 

Nei får skylle naso.

 

Ha en knall uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det blir spennende, begynne på jobb igjen.... åssen gikk det? dønn sliten?

 

fint med nedgang K66. Min vekt kommer fredag blir det vel. Sover hjemme etter natt noen dager nå nemlig. (kan du skjønne at en liten katt kan ta så stor plass i senga? :( )

 

Ikke vært noe flink med trim i det hele tatt fra helga og frem til nå... må skjerpe meg, var jo i så godt i gang.

 

nei, må komme meg i gang å bake noen julekaker ;-) Greit å gjøre det når han er på senvakt, hehehe. Så det ikke blir så mange smaksprøver nemlig... du skulle sett ham når han så alle de pepperkakene og skolebrøda om søndag... oh, hjelpes....... :D før nattevakt (ekstravakt) Tviler på at det blir så mye soving i morra, for noen kommer å setter inn ny strømavleser for meg.. mellom 10-12... jaja, litt søvn blir det vel. Vi har fri begge to fredag-søndag og det er jo fantastisk.

 

ha en fin onsdag kveld på sofaen K66... Godt å ha deg tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja kan se for meg at katten tar HELE sengen. Men de er nå herlig også da.

 

Var sykt tøft på jobb i går. Føles ikke så veldig bra i dag heller egentlig. Verker en del, men men får tro det gror.

 

Julekakebaking driver jeg ikke med, men blir nå jul lell he he

 

Må få sendt avgårde adventskalender til England, gleder til reaksjon he he.

 

I dag skal vi ut å spise og høre på noe greier. Invitert av venner av M og da får en jo bare stille opp.

 

I helgen er det lysfest og tantebarn + prøve agility trening igjen.

 

Gleder meg til å SOVE søndag he he.

 

Ha en strålendes uke

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil være med. har gått nettkurs. veier nå 78,7 kg, håpet er ned til 73 kg. Det sitter hardt, sikkert fordi jeg er blitt eldre, og har slanket meg mange ganger før. Men, gått ned tre kg til nå, selv om det går sakte, går det rett vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen Pantra :P bra jobbet!

 

K66: ja kan tenke meg det var en tøff dag i går... Håper alt blir bra til slutt som sagt før.. :(

Ha det hyggelig ute i dag!

Lysfest ja, hørteden pepperkakebyen var ferdig hos dere, så da tenkte jeg et øyeblikk på deg, hehehe.

 

Er sliten etter 3 nattevakter.. deilig med fri helt til mandag natt nå.. Fikk skifta strømmåleren ca 11.15 - tok bare 20 min eller så, men ble jo forstyrret i søvnen. sov til kl 15.

 

Hva vi skal gjøre på de 3 fridagene vi har sammen nå, har vi ikke helt planlagt.. Ikke sett hverandre siden mandag formiddag, men sånn blir det med turnus som ikke klaffer. Han kommer hjem 00.30 - da er ikke jeg helt våken, hehehe. Mistenker at det blir noe black friday greier i morra... han er ivrig på å sjekke og google tilbud... men lurer på hvorfor det allerede ligger nye hodetelefoner på stuebordet.... hmmmm skulle han ikke vente til i morra.... merklig.. :blink:

 

nei, må komme meg i gang med prosjektet jeg har på kjøkkenet... her sovner jeg sittende hvis jeg ikke gjør noe... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 trimturer i dag!

50 min gåtur alene mens han var på son trening.

Rett etter det dro vi til Truls, satt der litt, og så gikk 50 min i marka i sammen. :P

 

Skal gå litt i kveld også, parkerer litt utenfor byen, skal på juleshow.. Dessverre blir det pizza ute før forestillinga. :o (men det blir lunsj og middag i ett, så det går nok bra. )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er flinke å t bilder B)

 

Trim har det vel egentlig blitt lite av men har 1.5 times tur med Nemi eller agility trening om dagen så noe får jeg jo bevegd meg. Maten kunne vært bedre men ikke så hakkanda gale likevel.

 

Sliter en del med hodepine om dagen så ikke helt i strøk. Helt skutt når ferdig på jobb.

 

I går så istedenfor å ta banen opp og gå ned gjennom skogen så gikk vi halve opp og tok banen resten før vi gikk ned. Ikke litt pust engang he he. Men tenkte skulle begynne å gjøre det litt mer og så etter hvert gå opp og ned.

 

Bare ett par dager igjen nå så er vi klar for Gran Canaria :-) Ikke så spennende kanskje men skal bli godt med litt bedre temp og forhåpentligvis opplett.

 

I dag blir det vel ikke sånn lang tur. Tror skal prøve litt agility, får se. Noe blir det uansett.

 

Ha en strålende dag :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;) bra du beveger deg litt hvertfall, sånn at kroppen holdes vedlike.. Men ikke pokkern om jeg hadde turt å gå i skogen i mørket :( bra jobba.

 

takk... vi likerå ta bilder :P

 

åja, Gran Canaria - kose dere masse! Ja, sikkert bittelitt bedre vær enn her... :lol:

 

sov til 14.30 etter nattevakt, og er fornøyd med det. Bare en natt nå da. deretter jobbehelg.

Fikk en grusom email fra kinareiser om at turen vår muligens blir avlyst pga for få påmeldte, jeg håper da interlig ikke det... ble helt satt ut. skulle få endelig beskjed i løpet av noen uker. Kunne få individuell tur istedet, får høre nærmere hva som menes med det. Egen guide, men samme ruta hadde jo vært ok. må gi J sjokket når han kommer fra trening straks - før jeg sender email tilbake. huff..... gleder jo oss enormt til India... 24 dager... Håper det kommer flere kunder nå...

 

epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går egentlig greit å gå i skogen når det er mørkt. Trolsk stemming. Men går ikke så langt da :-) Høres nok skumlere ut enn det er. Ikke så langt til grusveien ned til sentrum he he.

 

Så kjedelig med turen da!!!! Men hvis det er den store India reisen til Kinareiser som varer i 24 dager så forstår jeg jo at kanskje ikke alle kan hive seg på. Litt av en pris. Var dyrt syntes jeg, selv om en får sett veldig veldig mye. Misforstå meg rett, sikkert verdt pengene men for mange vil nok det være litt vel dyrt. Håper det ordner seg for dere. Hvis dere skal ha privat guide etc så blir det sikkert noe dyrere. Men håper virkelig det ordner seg. Hvis ikke er det jo mange andre turer å ta av.

Hvor mye ferie har dere egentlig? Dere var jo på en lengre reise før i år var dere ikke? Håper det ordner seg,du må holde oss underrettet.

 

Er mye fint å se i vårt eget land også. Har dere vurdert Norge som ferieland? eller er det varmen som trekker?

 

Var veldig reiselysten før og selv om mye jeg kunne tenke meg å se så blir det liksom ikke. Trives her hjemme og tar en tur i ny og ne, men ikke så ofte som før.

 

Huff, nei det var kjedelige nyheter angående turen dere. x alt for at det ordner seg

 

Nei, nå er det 2 quiz he he

 

Forresten hvordan går det med trimmen?

 

I dag er det agility på oss. Ser at hun nok skulle hatt en skikkelig tur også men men. Får sørge for at det blir en tur på Fløyen i morgen før hun leveres hos minsøster.

 

Skulle kanskje planlagt å se noe når vi først er på granca hmmmmmmmmmmmm vel får se når vi kommer dit. Se hva de har å tilby. Vet det er ett bondens marked ett stykke unna om søndagen. Vi får se vær og form an når vi ankommer.

 

Nemi er blitt 900gr lettere :D Må sies å være veldig bra. Kan snart gi oss nå tenker jeg. Skal til veterinær om 2 uker så får vi se da. Håper til 100 gr til til da. Vi snakket vel om at hun bør ligge rundt 9,2 og nå er hun 9,4. Heldigvis ikke langt igjen. Skal bli kjekt å kunne gi henne litt mer mat igjen. Men må følge med. Har en som driver å forer henne uten at jeg vet med hvor mye og da er det ikke alltid like lett :blink:

 

Hadde jeg bare vært like flink med meg selv he he.

 

Helt ullen i hode rett og slett :wacko:

 

Nei, får gjøre ferdig en rapport og så komme meg hjem.

 

Burde vel ha blitt litt lengre da har opparbeidet meg en del minustimer :ph34r: Ikke vært i form så har hatt litt kortere dager og det svir på stemplingen :angry: Men det får så være. Får jobbe det inn i romjulen tenker jeg.

Endret av K66
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, hvordan går det med trimmen til Epler.... ikke blitt noe denne uka hittill... skammelig! det faste spinn programmet mitt på mandag ble avlyst, men burde absolutt hevet meg på noe annet.. og i går og i dag har jeg følt meg så sliten.. men burde ha gått tur hvertfall, I know... sliter litt med noe betennelse eller noe sånt i den ene akillessena, så litt skeptisk til å gå EGENTLIG, men... skal vissnok være bra å trene leggmusklaturen, men ikke strekke akilles..

Skal ta meg i sammen i morra.. teste spinn på formiddagen kanskje og noe styrke. MEN da bør jeg ikke sove til kl 10!

Står opp 05 sammen med J, og går og legger meg igjen frem til jeg våkner.. Må være litt mer disiplinert. Drar så hjem til katten, blir der 1-1,5t - og så ev butikk og så lager middag. kanskje vasker og rydder litt her. Var nede i kjellerboden hans i dag for å hente opp juletrekulene... bare for å få oversikt, hehehe... Har litt her og litt hjemme, nemlig.

 

Han er i byen for å klippe seg bare nå.

Jepp, den store Indiareisen.... krysser fingra likevel for at det blir noe av, men har ikke hørt noe mer nærmere hva ho foreslo (og jeg hater å ringe sånne steder.. bedre og avvente eller sende email...) - sendte forespørsel om en tur med albatross reiser også, 18 dager i mellomamerika - på samme tidspunkt neste. Ei jeg kjenner tok den turen for 2 år siden. Problemet er at det så ut som det var bare 1 plass ledig på den turen... Må jo ha en planB.

 

ferie, hehehe - vi jobber inn avspassering begge to :-) Indiaturen min har jeg overført 3 dager fra i år, fikk lov siden det var til et bestemt mål og så tidlig på året. Resten avspassering og noen feriedager for 2017. J har jobbet inn timer i sommer, og høsten istedetfor utbetalt overtid.

Så det er utrolig hva man kan få til bare man planlegger :D (Mexicoturen min var vel kun avspasseringstimer det også)

Vi kan sikkert ha noen minustimer vi også, men da bør vi jobbe inn så fort som mulig...

 

Jepp, vi har vurdert Norge selvsagt, men nå er vi opptatt av litt mer sol på vinteren... begynner å bli gamle vet du, hihihihi Til sommeren skal vi jo kjøre rundt i Polen antagelig Kan jo kalles "hjemme" det også, for ham hvertfall. Det var min ide :P Tror honda CRV min kommer til å trives godt på de motorveiene der...

 

Ja, håper da dere drar litt rundt med lokalbussen eller noe sånt på GC!!!! kan da ikke bare ligge på stranda! grøss... har ikke vært der før, så kan ikke foreslå noe dessverre. (kun Tenerife av kanariøyene, men det var flott natur husker jeg... gikk en lan ravinetur bl.a - og støl som et uvær i flere dager etterpå...)

 

huff, høres fælt ut for Nemi og være på slankern.... får håpe hun ikke blir en jojo slanker da... sånn som oss..... :blink:

 

Ha det bra så lenge... skal gi meg selv et realt spark i ræ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra med nedgang epler, klapp på skuldra.

 

Nemi blir ingen jojo slanker. Jeg har hele tiden blitt fortalt at hun hadde en helt grei vekt. Plutselig var den ikke helt grei likevel, selv om hun har hatt samme vekten leeeeeeeeeeeeeeeeenge. Burde gå ned 1 kg. Når kommet til idealvekten så over på vanlig for og så blir det nok litt prøving og feiling med mengden. Hun har tidligere nok fått litt for mye godbiter men har prøvd å si til M at han ikke må gi henne så store biter. I agility er det bedre de har litt for lite enn litt for mye så får være flink å følge med sånn at det ikke blir noe jojo.

 

Avspasering er greit. Vi kan vel avspasere inntil 24 dager i løpet av ett år. Er jo ganske mye da. Jeg pleier aldri å ha minus men pga helsen så har det blitt det nå. Må begynne å opparbeide meg noe plus tid tidlig på nyåret. skal jo på tur med både nevø og niese neste år og har ikke lyst å bruke ferien til det he he

 

Ingen av oss som ligger på stranden epler B) Vi liker å gå rundt og se oss om. Men blir nok ikke noen halsbrekkende trekking turer. Ikke planlagt noe. Når vi kommer ned så tar vi å ser om det er noe vi vil finne på. Hovedmålet med ferien er å være sammen og lade batteriene. Forhåpentligvis så er vi kvikk og opplagt begge to når vi kommer hjem igjen. Bok og strikketøy er med :-)

 

Da har vi jo begge gått noen hundre gram ned siden vi begynte hehe.

 

Tragisk at Nemi som veier en brøkdel av oss knuser oss på grammene.

 

Når var det dere skulle reise?

 

Ha en aldeles fortreffelig dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...