Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

takk. ja, hehehe, noen hundre gram... :P oss på vårt beste, hehehe..

ja, tenkte nesten det var M som skjemte Nemi ekstra bort... J liker også å gi Truls ekstra godteri når han har muligheten.. men han holder jo vekta, så ikke farlig.

 

bra å høre at det ikke blir stillesitting en uke :D drar dere søndag?

kjempeviktig å bare være sammen også :rolleyes:

 

vel, vet jo ikke hvor vi havner hen på ferie neste år enda, men plan A er jo india 23.1... den andre turen (plan B) går 24.1. eller kanskje det å bli noe helt annet..

Vi skal til Sjusjøen i romjula, husker ikke om han sa det var internet på den personalhytta. regner nesten med det. 27.12-1.1 blir det. tirsdag til søndag. Kanskje jeg skal tørke støv og bøss av skia mine, hehehe... Han er bekymra for de knærne mine når vi skal gå på ski, og det er i grunn jeg og... greit nok å gå i mitt tempo og lengde rundtomkring i marka eller på Trysil, men her er jeg ukjent... Han sa det var flere bakker... grøss og gru....

 

avspassering er veldig kjekt... er glad jeg har en jobb som tillater det.... husker jeg hadde den mandag til fredag jobben for noen år siden, og da slet jeg med timer og fri...

 

Du ser vel på insta hva jeg har bedrevet dagen med, hehehehehehehe :P Bare måtte lissom...

Så fort han var gått på jobb i dag kl 05.30 - så starta jeg!

 

Ps, skal gå noe etter middag i dag, uvisst hvor lenge..

 

talast :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var da voldsomt hvor tidlig du var ute med juletreet he he.

 

Vi har som tradisjon at juletreet pyntes lille julaften he he.

 

Ordner seg nok med tur for dere.

 

Ja glad i flexi tid. Skal snart begynne å jobbe inn litt fri. Ikke så mye hver dag men litt. Blir bra til slutt :-)

 

Nei, veldig lite effektiv i dag. Får prøve å få gjort noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D ja, hehehe, tidlig ute i år.... :P (men kjenner flere som satte opp treet 1.advent... og det klødde så innmari i fingra mine da...)

Jo, hadde det vært orntlig tre så hadde det jo vært for tidlig... vokste opp med 23.12 jeg også..

 

Håper du får gjort noe nyttig videre på jobb K66 :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 x 30 min gåtur ble det i går :P

I dag ikke noe dessverre, men er aktiv med ting og tang + går til nattevaktshelg ;)

Ha en strålende god helg og en super flott tur K66!!!

(sleng gjerne ut noen bilder av palmer etc på insta........)

 

ps, ser ut som det blir India tur med guide og sjåfør på oss, turen er avlyst den opprinnelige. Rart, mangla visst bare 2-3 personer for gjennomføring.... Ho jobber med opplegget nå. Veldig spennende for oss to globetrottere B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

87,4 - stillestand denne uka. Ok. :mellow:

 

velkommen tilbake fra GC... tok meg en pause herfra mens du var borte, hehehe.. trim har det blittdårlig med, men har jobbet litt for mange nattevakter kjenner jeg.. i går sov jeg eks helt til 15.45... ikke likt meg, helt utslitt. Stod opp 13.45 i dag. Natt mandag tirsdag og onsdag neste uke.

 

Nå lager J biff. :D I morra inviterte jeg ham ut på sushi restaurant før julekonserten med tenorene i morra. Han har handla mat i butikken hele uka, så nå må jeg betale mat tenkte jeg. (jeg pleier å handle mesteparten av maten, han bare småting.) Føler jeg snylter på husleie og andre ting, men han nekter å ta i mot penger, så.... (hvordan gjør dere det? ) Jeg har jo minimalt med utgifter på min egen leilighet... Er vi i Sverige, betaler vi annen hver gang, rundt 2000 kr.

 

må snart logge av.

ha en fin fin helg når du kommer hjem!!!! Regner med å høre om all gåiinga dere har hatt hver dag :unsure:

epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm back :lol:

 

Var deilig med ferie. Vi hadde en stille og rolig ferie. Tuslet rundt og spiste god mat. Tok ikke helt av i det hele tatt men blir jo div uansett når på ferie. Is og hvitvin er godt i varmen he he.

 

Ikke vært på vekten i dag. Ikke bevisst bare helt knust etter i går. Tar det neste uke. Sikkert lagt på meg på GC så kanskje i vater neste uke he he.

 

Skal så smått begynne å trene igjen. Skal i dag. Blir helt rolig men orker ikke å gå på en smell. Var på agility med Nemi i går, fikk kjørt meg da, så litt trening er det jo uansett. Skal på Barry's bootcamp i dag. Er i samme bygget som jobben og med 2 timers trening i arbeidstiden er det jo bare å benytte seg av det. Blir rolig for min del men har funnet ut at alt er bedre enn ingenting.

 

Ikke helt i jobbmodus enda kjenner jeg :blink: Må få ut fingeren. Har en del rapporter som må ut før nyttår. De må godkjennes og mange går på ferie i romjulen så må ha det meste klart innen mandag neste uke.

 

Ville ikke følt du snylter. Hvis han har høy husleie så ville det kanskje vært naturlig å dele på den og strøm. Lån etc ville jeg ikke brydd meg om, det er jo hans. Men hvis han ikke vil kan du jo sette av en sum i mnd og så ved bursdag overraske han med noe kun til han B) Heg betaler ingenting hos M. Jeg har mine boutgifter og han sine. Jeg har en del lån på min og husleien er ikke av de rimeligste. Strømmen er billigere hos meg enn M men han igjen er gjeldfri og har minimalt med felleskostnader, så der har vi hvert vårt. Mat kjøper vi litt ymse. I det store og hele betaler nok M mer på det enn meg men han har også mye bedre råd. Men jeg handler etter evne. Denne måten fungerer for oss.

 

Nei, må gjøre noe, surret lenge nok nå he he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

godt å ha deg tilbake K66 :D

Barrys bootcamp, ja da får du kjørt deg, men kan vel ta det rolig der og...............

Overhode ikke treningslyst på verken meg eller ham.... hehehe.... bare å innse at det blir minimalt til over jul. men vekt stabil.

 

okei, måtte bare spørre... da er det nok greit... jeg har bedre råd enn ham, så blir nok mer fra min side når alt legges i sammen. Den dagen jeg selger hjemme, så blir jo alt delt litt jevnere.

 

må logge av, hehehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja tok det veldig med ro, går likevel i vinke i dag he he. Men er så vidt i gang og må prøve 2x i uken fremover og når føler formen litt bedre øke til 3. På fredag skal jeg prøve yoga :-)

 

Skal du kjøpe deg inn hos han eller skal dere kjøpe noe sammen? Så gøy da!! Bare pass på det juridiske ;)

 

Frokost i dag: niesens kokosmakron he he. Niesen på 16 lager helt sykt gode kokosmakroner og fikk en boks forrige dagen.

 

Ikke jul hjemme hos oss i det hele tatt. Har liksom ikke blitt i år. Usikker på om hvor vi er i julen også så da blir det litt så som så.

 

Skal dere til Polen i julen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, vi blir hjemme i jula :-) Jeg jobber uansett julehelga. Dessuten er han ikke såååå glad i familien... snakker med den ene søstra 1-2 ganger i uka på skype bare. Og så drar vi til Sjusjøen på jobbhytta hans 27-1.1 (jeg tar ut de 2 siste feriedagene mine i romjula)

 

Bra du kom deg på trening :P må smerte litt skal det "virke" ... klask på skuldra!

 

Epleklem

 

(ikke kokosmakroner til frokost hver dag fremover håper jeg??? hihihihihi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei ikke flere kokosmakroner men veldig mye annet rart he he.

 

Takk for posten ;)

 

Jeg har vel aldri vært så sen med alt som i år. Men har jo hvert forskjellige årsaker til det, så stresser ikke. Jul blir det lell.

 

Var nettopp på yoga på jobben, litt usikker på om jeg skal melde meg på hmmmmm. Yoga er veldig bra men synes instruktøren burde gitt alternativer og følge med om folk gjorde stillingen rett. Det var det lite av men på den annen side så er det 2 etasjer under der jeg jobber. Får tenke litt. Har jo medlemsskap på sats som jeg ikke bruker og der er det vel noen nettimer. tenke tenke.

 

Kanskje skal pynte litt i helgen :-) Tror som sagt ikke at treet kommer opp. Ikke noe poeng det når vi ikke skal være der.

 

Tur til Sjusjøen blir jo bra. Står dere begge på langrenn??

 

Litt skeptisk til hvordan det ser ut når jeg kommer hjem i dag. Nemi var helt håpløs på morgentur. Bare snusing. Kunne ikke se at hun tisset så da spørs det :o Tror nok det har gått bra men kan ikke vite. Er jo leeeeeeeeeeeeeeeeeeenge siden hun gjorde fra seg. Nesten så har lyst å gå tidlig hjem, hmmmmm får tenke. I helgen skal det jobbes og handles :D

 

Ha en strålende helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opp 0,1. 87,5 altså. Ok, ingen skandale. Satser uansett på stillestand restena v jula. Bare det bør bli en prestasjon, hehehehehehehe :D

 

Jepp, begge står på bortoverski. Må jo til fjells skal man få brukt langrennskia her nede... eller bokstavelig løpe ut hvis man er så heldig at det faller noe snø.... Vi har ikke gått på ski i sammen før, så det kan bli artig. Han er livredd for at jeg skal få mer vondt i knærne, så han tar nok hensyn. :P Men tipper vi kommer til å bli ekstremt støle etter første skitur, så vi kreker oss av gårde resten av jula, hehehe..

 

Koselig med julepynt K66 ;) Men vet du ikke er nissette av deg...

 

Nemi har nok holdt seg skal du se.... Blir overrasket over Truls noen ganger, han går i kassa si inne, men kan likevel holde seg veldig mange timer... Dyr er godt anlagt sånn... annet med oss.... :(

 

Prøv yoga du.... og det medlemsskapet på Sats???? stemmer, du meldte deg inn igjen du ja vel... Men skjønner åssen det er å være lei, jeg følte bare for en pause fra F&S nå... vet flere av de faste har det sånn også.. vi har snakka litt.. flere synes at det er på tide å bytte ut noen av treningslederne som har gått der i haugevis av nytt, få inn noen ukjente.. mer treningsglede når det kommer noe nytt, ikke bare se de samme fjesa i 10-15 år.... (kommer 2 nye spinningsledere neste år) Flere har slutta, og begynt andre steder vet jeg og... ikke vært det trykket i høst det pleier å være, men det tror jeg er gjengs flere steder i byen, er jo så mange om konkurransen. Vurderte å bytte til der J går, (Fresh) men der er det mest styrke/kondistrening - bare noen gruppetimer med leder. Ellers en haug gruppetreninger fra skjerm... er veldig usikker på om det er nok motiverende... ikke mange som går på de timene heller visst. Fordelen er at det er kortere avstand, og jeg slipper bompenger OG masse kø i byen... Må gå i tenkeboksen.

Etter 13,5 år så er det klart man blir lei det samme stedet..

 

Takk takk vi skal ha en strålende helg! Du og.

Deilig med langfri fra jobb nå kjenner jeg.... måtte dra hjem fra nattevakt nattt til torsdag kl 02 pga migrene som bare ble verre og verre.... fikk bytta om litt med ambulerende nattevakt. Sov nesten 1 døgn. Og mer i går ettermiddag.... jepp, lyyyyyyyys våken i hele natt.... :(

Men heldigvis bedre nå.

 

gleder meg til å se fjeset hans når han lukker opp kjøleskapsdøra når han kommer fra jobb.... 47 stk hjemmelagede sushi!!!! venter med insta til etter han har sett dem. Vi hadde planer om å prøve å lage de i dag altså, kunne ikke la være å lage de alene.... hehehe... aner ikke åssen de smaker, men de ser helt perfekte ut i mine øyne ;) Vi har mat i et par dager..

Skal til venniennen min på middag i morra kveld - endelig fikk ho/dem rota seg til å invitere oss også... Og shopping tur med ei annen ei å formiddagen. Så da blir alle gavene byttet og levert :) + levere ei pakke til.

 

epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

87,4 (ned 0,1 fra forrige uke, men ikke noe å brøle ut på verandaen)

ok, da blir dette utgangspunktet for aksjon hold vekten gjennom julen 2016 :P

Et under at jeg overhode har holdt vekta i desember med tanke på manglende trim (fremdeles vondt i akillesscena..) - og eh, julekakene... insta bildene kan jeg ikke skjule over deg, hihihi

:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei er vel ikke noe å rope HURRA for :P

 

Har ikke vært på vekten.

 

Skjønner ikke hva som skjer om dagen. Har så ondt i knærne at det er helt for j..... ene fullt i vann igjen. Det er det venstre som var ondt for noen år siden men har vært ok siden. Plutselig ble det ondt å bøye det og å gå ned trapper er ett mareritt. Forstår ingenting, ikke gjort noe utenom det vanlige.

 

Er bare så fryktelig lei nå :wacko: Blir jo bare verre og verre, jeg skal jo bli bedre. Har bare lyst å sette meg ned å gi opp for å være ærlig, men kan jo ikke det heller.

 

Blir nok ikke å komme innom her så mye i julen. I morgen tidlig tar jeg sjangsen på å kjøre til fjells. Resten av slekten er der og min mor er ikke så frisk om dagen. Da blir hun glad i hvert fall. Tanken var å være i by'n med M og sønnen men fant ut var best å besøke slekten. De to bryr seg ikke om julen uansett så da kan jeg like godt reise til ett hus fullt av julepyntete mennesker jeg er glad i og til og med få hvit jul he he.

 

Skal jobbe i romjulen. Har litt minustid jeg må få skikk på. I dag har det vært helt merkelig. Jeg er eneste på vår avdelinge som er på plass men bare ikke det hele denne delen av etagen er mørkelagt he he. Var sen på jobb i dag så må jobbe til 18:00 :blink: eller må og må men bør for ellers blir minus konto større og det vil jeg jo ikke. Men så er det 3 dager fri :D

 

Jeg må bare tro at 2017 blir ett bedre år på alle plan.

 

Nei, rapporter må lages.

 

Ønsker dere en fredelig jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Godt nytt år alle sammen :D

 

87,9 - opp 0,5 i jula, men tas uansett med forbehold siden jeg fikk tullballet i går.

Satte 86,9 som offisiell vekt for sammendraget siden jeg der har veid meg på min egen vekt og det stemmer bra at den viser 1 kg mindre enn vekta til J. Men dermed har jeg likevel gått opp hele 3,5 kg i 2016!! jepp, svart på hvitt.

 

Er faktisk motivert til å gjøre en durabelig innsats før India om 3 uker! jepp - 3 uker. :P 23.1 til 15.2. Vi har planlagt insta bonanza med bilder K66.. Han synes det er veldig morsomt han også, hehehe.. Merkelig gutt jeg har fonni meg. Trodde det var mer jentegreie , jeg men, tydelig at dem synes det er morsomt å legge ut og, det ser man på alle jeg følger/finner som er ute å reiser. Følger jo mange backpackere av begge kjønn. Fra hele verden. En gutt fra India legger ut mye matbilder, så de studerer jeg mye hehe (han driver restaurant tror jeg)

 

Formen ikke helt ok i dag, men har planlagt spinn kl 19. Var venteliste i går da jeg sjekka, men jeg har plass. Mange skal trene bort julegodtet nå tipper jeg... pluttselig er det fullere timer..MEN da synes jeg faktisk det er mer motiverende å dra dit jeg også..

 

Sjusjøen var veldig bra. Veldig sentralt, den hytta.

J ble noe småsjuk, så vi droppa store trimturer, men jeg/vi fikk lufta oss hver dag.

tirsdag; kom dit. gikk ca 45 min tur, sonderte området.

onsdag; skitur ca 10 km, 2t.

torsdag; tur til Lillehammer, gikk byen på kryss og tvers,effektiv gåiing 1 time???

fredag; jeg gikk tur 1 time (varmegrader og glatt i løypene, droppa ski)

lørdag; vi gikk tur i 1,5 time ca.

 

ok. bare en skitur. Men vi fikk masse frisk luft i det minste.

Maten har vært helt ok i jula. Vi har ikke tatt helt av når det gjelder godteri eller kaker faktisk.

 

Nå vasker jeg klær. Han er dratt på trening. Skal ha senvakter denne uka. Jeg skal på nattevakt 2 netter nå.

 

pusekatten er inne, så drar hjem og slipper han ut i ettermiddag. (koser litt først selvsagt.

 

Regner med at du også er motivert til å gjøre en innsats - håper knærne holder bittelitt...

Epleklem!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp motivert. Startet bra med tur på Fløyen med Nemi i går og Barry's nå nettop :P Var ikke rare kcal forbruket på Barry's :ph34r: men jeg satt på sykkel pga knærne og får ikke puls på sykkel, aner ikke hvorfor. Skal på time igjen på onsdag og da tror jeg at jeg tar tredemølle men går med stigning. Føler det blir litt mer trim da.

 

Knærne er bedre men fremdeles ikke jobbe klar eller noe. Får komme meg til behandling igjen tenker jeg.

 

Ikke veid meg i dag. Det blir i morgen, skrekk og gru :blink: men sannheten kommer, fort og brutalt. Tror nok jeg har mer i + enn det du har hatt for å si det sånn. Men det ser vi i morgen. Ikke bra med oppgang året sett under ett epler. Nei skjerpings må til

 

Hvordan ble det med den indiaturen? Mye endringer i forhold til oppsatt eller? Ble det mye tillegg?

 

Stolt av vidunderet. på agilitydb ble hun nr 12 av 178 og vi kom på listen i spanielklubben. Der ble vi nr. 9 vel og merke. Men der konkurrer vi med de i klasse 3 og de får 80 poeng mer for en 1 plass enn det vi får så med bare 130 poeng mindre enn først plassen er jeg strålende fornøyd. Gullet mitt. Hun er så flink og god. Lille bøllefrøet mitt. Skal til kontroll i dag. Blir spennende å se hva veterinær sier. Om operasjon har vært vellykket. skal veie henne også. Sist var hun 9,55 så håper på det samme. Hun har nok fått litt ekstra nå i julen, ikke av meg men det er nå som det er. Håper hun er 9,5 og er hun det da må vi bare få stabilisert. Da har hun gått ned 800 gr og det er jo ganske så mye. Hadde tenkt 200 gr til men hun kjennes fin ut nå synes jeg og det er så vanskelig å få det av at jeg tror jeg bare for ta det som en bonus hvis det skjer. Skjer det ikke så er det greit. Hun begynner å få bra med muskler også. Har en plan på at hun i hvert fall skal ha 2 timer med tur om dagen også de dagene med agility, så da satser jeg på at vi klarer å holde det.

 

Nei, surra mye i dag. Før gjøre en innsats.

 

Ha en storveis uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P 75 min spinn intervall er gjennomført :P Med god innsats må jeg si. I følge pulsklokker hvertfall... "skyhøy puls" tyder dessverre på dårligere kondis, MEN det skal rettes opp. Men følte jeg tro til så det ljoma, og svetten rant.

 

Må melde inn en ny skade... er det mulig.... har ikke skada fingra så ofte etter at jeg traff J... eller, bør kanskje ikke skylde på ham.. skulle hente en kjele i skuffen, og traff litt for hardt på kanten, så neglen brakk. Og da mener jeg brakk midt på fingeren så det blødde... først trodde jeg det bare var et støt, men.. sitter forsåvidt halveis på. Vi fikk surra plaster rundt. Bytta nå etter dusjen, og det så greit ut, men det dunker innimellom. (og på treninga i dag, blodomløpet herja vel i fingeren...) Det er heldigvis "bare ringfingeren på ventre hånd... Håper virkelig den gror så nogenlunde på 3 uker... ikke i India man vil ha åpne sår og infeksjon lissom...

 

Snart nattevakt så må skynde meg.

 

Er veldig stolt over starten din K66! stort klapp på skuldra. :D

Skal krysse fingra for deg i morra. Hadde ikke gledet meg til vekta jeg heller, men tenkte at skitt au.. får det unnagjort.... hadde frykta verre.

 

Ikke noe særlig endringer i turprogrammet heldigvis. bare små detaljer her og der. ble 4000 kr mindre. Men nå må vi jo betale lunsj og middag selv, + driks til lokalguider og sjåfører, så det går vel opp i opp.

 

Håper det gikk bra på Nemi- kontrollen i dag.

Burde kanskje få katten på vekta også, mistenker noen gram opp der også.. men det gjør jo ikke noe på ham selvom han er "solid" fra før. Ikke noe matmangel på ham nei... men varierer jo bare på 5,1-5,3.

 

nei, må dra om 10 min. skulle ha sovet litt, men.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er du i fullstendig sjokk etter veiinga di enda K66?? :unsure:

Ikke noe trim i dag å skryte av, kun 20 min hurtig gange tipper jeg det ble. Men bedre enn ingenting. sliten som vanlig etter nattejobbing. Men fikk fiksa ting jeg måtte. Katten tok mesteparten av senga til slutt, så velger å sove her i morra. Han er likevel inne, så har det bra. Blir jo helt utslitt, jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fineste Truls. Må jo få ta hele senga,logisk det. Du skal bare ligge der å være til kos når det passer han ;-) Akkurat sånn det skal være. nemi klarer å ta stooooooooooore deler av vår seng

 

Ikke vært på vekten enda. Litt mye annet. Ikke bevisst. Min mor er innlagt på isolat og pusten min tetter seg til.

 

Men holder meg på matten matmessig. Veier ikke men holder meg til sunne matvarer.

 

Idag var jeg på Barry's (rolig pga pust/kne) og så 75 min tur med Nemi opp mot Fløyen, så veldig fornøyd med det.

 

I morgen skal jeg på agilitytrening og da tenkte jeg å se hvordan det slår ut på aktivitetsklokken.

 

Nei, må i seng.

 

Talast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink: ja tenkte vel du står på Truls sin side :P Har hatt 3 nattevakter nå, skal bli godt med litt fri. var litt småkjølig når jeg dro hjem i dag tidlig... minus 12.... hehehe.. endelig vintervær... Fremdeles 12 ser jeg, men skal visst bli mildere i morra. Truls er fremdeles inne, på 3.dje natta.. Han skjønte det var kaldt på labbene i dag, var ute i 20 min før han ville inn igjen. Fornuftig katt på sine gamle dager. Mamma er veldig fornøyd med det.

 

Ikke noe ålreit med mamma på sykehus, K66 ... Håper det går bra... alvorlig?

Mamma`n til J er også innlagt... men går visst litt bedre nå. vi er nervøse for at det skjer noe når vi er i India.. eller rett før. ... men ho er visst hakket bedre i dag. Ho blir snart 90 år... Han lurer jo på om han/vi må dra til henne eller ta sjansen på å vente...litt mer pes når hi er så langt unna. Men vi sjekker hva vi har av begravelseklær uansett - det kommer jo til å skje før eller senere.. Jeg har det jeg trenger. Ikke ok å komme i knall rød boblejakke eksempel... men har gammel svart boblekåpe- heldigvis fikk jeg igjen glidelåsen, hehehe. er nå glad i eldre mennesker jeg da...

 

Bra du er i bevegelse. Jeg har ikke trimma siden mandag. Men har vært aktiv her i kveld med å rydde mesteparten av julepynten.

 

epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper han har planlagt en tur hjem før dere skal på tur. Hadde sikkert moren hans satt veldig pris på. Min mor bedre og ser det går rette veien men jeg er sjeleglad jeg gjorde som jeg gjorde i julen. Hun ligger fremdeles på sykehuset men er nå flyttet til Ål så da er det ikke så langt for ett par av mine søsken å besøke. Jeg reiser til fjells når hun har kommet seg hjem.

 

Har vært dårlig noen dager. Vet ikke helt hva det var, fått perioden også så kroppen helt på tur. Hadde tenkt meg på en økt på Barry's i helgen men de første dagene av perioden har det ingen hensikt. Var i går en tur i Hordnesskogen. Ble en times god tur. Uken ser ikke så gale ut. Trimmessig. Matmessig tror jeg det har blitt litt for mye, og har nå tenkt å registrere sånn ca ett par ukers tid. Kjedelig men tror det må til.

 

Ukesrapport fra fitbit får jeg vel på tirsdag tror jeg men skal se på nett om jeg der kan få en oversikt. Tror det, har ikke sjekket den så nøye. Får jo opp daglig på mobilen men kanskje skal begynne å poste ukentlig her??

 

Er en tur på jobb i dag :blink: Som nevnte før jul hadde jeg noe minus. Slitt med å bli kvitt det :unsure: så i dag skal de til pers. Resten av uken må jeg jobbe en times tid ekstra hver dag, skal jo reise til Stavanger på fredag og skal da gå noen timer før, og skal IKKE havne på minus, er jo enkelt å få til pluss. Hvis jeg sitter 30 min ekstra om dagen så har en plutselig noen timer. Men ryker en del for meg fremover. Skal jo til Barcelona med mine søsken. Har egentlig ikke lyst å bruke 2 feriedager så tidlig på året så får prøve å jobbe inn litt hver dag så kan jeg i hvert fall avspasere 1 dag. Det er jo bare å komme seg opp en time før om morgenen så egentlig bare tull.

 

Klar for registrering i morgen :D

 

Ha en storveis uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time tur i dag til Skihytta. Inkl kaffe og vaffel :D

 

Godt din mor er litt bedre.... Det går bedre med min "svigermor" også... heldigvis bare bronkitt og ikke lungbetennelse stakkarr. Så faren er over akkuratt nå.. Nei, han har ikke planer om tur til henne før vi drar, han venter til etterpå, kanskje kort helg på våren. men hvis ho skulle bli verre, så burde han jo. Men han tenker vel anerledes når han likevel bor så langt unna, enn vi som tross alt bor i det samme landet... han snakker med søstra på skype nå.

 

sikkert greit å registrere en periode så du kommer inn i feelingen igjen... kjekt med klokke som sjekker aktivitet... hehehe...

 

håper du kommer i pluss på jobben... jeg får jobbe inn noe avspassering snart jeg og... blir tommere på kontoen etter India..

 

må logge av snart.

 

Visum inviglet for India.

mer i morra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom i 0 på jobben :P Nå jobbe opp litt plus til fredag. Fra neste uke av prøve å få litt + hver dag. Skal jo ikke så mye til. På jobb i god tid i dag så starter bra :lol:

 

Fitbit sammendrag uke 1 (snitt pr dag)

 

Skritt: 18607

Kcal: 3090

Km: 10.35

Aktive minutter: 203

 

Så alt i alt veldig fornøyd.

 

Steike trøtt i dag, dårlig med søvn i natt. Nemi tullet seg i morges også. Hun fant noe mat når vi var ute og gikk tur og da jeg skulle ta det ut av munnen hennes ble hun hissig. Ikke ofte det skjer men liker det ikke. Får øve hjemme på å ta maten fra henne. Har gjort det før og aldri fått noen reaksjon. Har hendt hun stikker og prøver å gjemme seg hvis jeg skal ta fra henne bein men får alltid tatt det fra henne uten noe krøll. Vet ikke helt det var i dag. Kanskje kombi av flere ting. Vel vel ikke noe å bli lei seg for egentlig, selv om jeg blir det. Sikkert fordi jeg er så trøtt også at jeg reagerer sånn.

 

Planen er å nå uke 1 sine mål i hvert fall. I dag litt usikker på om det blir trening. Var planen men må se det litt an. Må ordne diverse og så trening med Nemi i kveld. Skulle så absolutt hatt en powernapp også.

 

Vel vel ha en strålendes uke.

 

Blir kjekt med India. 3 uker var det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig fornøyd med din uke 1 K66 :P stå på!

bra du kom i 0...

Visumsøknad til India er nå i boks. litt av en papirbunke (på nett) man måtte fylle ut... t.o.m navn og fødested til begge foreldra... død eller levende. mest problemer ble det med opplasting av bilde og pass som måtte være så og så mange gb og pdf. Men vi fikk det til. data iq er vel ikke helt go på noen av oss, hehehe... :(

 

jepp, 3.5 uker... mandag 23.januar til onsdag 15.februar.

 

Nei, nå får jeg dra hjem til pusen. sov til 9.30 etterat jeg hadde fått han på jobb 05.30 :D

viktig med skjønnhetssøvnen sin ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...