Gå til innhold

Noen som vil være med?

Gjest trimstrams

Anbefalte innlegg

:( Tror du ikke ryggen slo seg skikkelig vrang i går da... 0 trening i går og i dag.. Og J har blitt skikkelig forkjølet så er hjemme fra jobb.. Prøver å være litt i aktivitet da, så ryggen går seg nok til.. skal jo ha 4 nattevakter fra torsdag til søndag.. :(

Ny hårfarge og klipp ble det i dag også... Veldig mørk med litt lilla skjær denne gangen. (har hatt rødtone i før) Men alt det klisset som frisøren liker å ha i... = dusj i kveld, hehehe..

Middag; svinefilet i stekepose (rester fra i går, rødvinssaus og fløtegratinerte poteter (fra pose), brokkoli. - veldig godt. Tenkte han ville ha noe som smakte i dag...

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • Svar 8,6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Hei..   Noen som vil være med å dra igang hverandre? Er 23 år, fra østlandet.. Jeg er 162 høy og har startvekt på 75,9 kg. Midjen viser 87 cm. Mitt første mål er å gå ned 6 kg - til 70.. Dette hels

1t 15 min juleaerobic. Så nå har jeg jaggu 3 timer denna uka ævv!! Vi fikk clementiner og pepperkaker på slutta. Jeg sa nei takk til sjokolade. Det gjorde jeg i går kveld også faktisk. Spiste l

I dag fikk jeg for en gangs skyld gjort endel hjemme !! styrketreningsøkt kan man kalle det. Skrudde fra hverandre ei svær dobbelseng m sånn greier bak, (det var vel på den jeg klemte fingeren.. hovna

Posted Images

Huff håper ryggen din blir bra!!!!

Som du vet hadde jeg en fin fin helg i Stavanger :)

Matmessig ikke så allerverst. Ikke vært på vekten :o men skal i morgen, har kapitulert og meldt meg på GR netkurs. Se om det hjelper :blink: Siste krampetrekning nå he he.

Trim blir nok mest Nemi relatert fremover. Men skal sørge for at får puls når på tur/skogen. For mye ondter til å gå på sånn voldsom treningssenter greier. Men skal prøve 2x i uken. Har noen timer på Barry's som må brukes opp.

Fitbit ikke noe bra denne uken :unsure: Noe skyldes at klokken var av en halv dag samt reising i helgen gjorde til at mye stillsitting men men

Ha en strålendes uke

Fitbit sammendrag uke 2 (snitt pr dag)

Skritt: 15635

Kcal: 2905

Km: 8.68

Aktive minutter: 159

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:rolleyes: Ryggen ble heldigvis bra igjen rundt torsdag.. kom meg på nattevakt nå 4 netter. var ekstremt sliten i dag, men greide å slite meg opp kl 16. Tror jeg må vurdere å ta ekstavakt før/etter jobbehelg, virker som om 3 netter er greit, men helst ikke 4. Ble ringt etter i dag for natt også, men ba ho finne andre. Sa jeg var bittelitt sliten.. men kjekt å bli prioritert da. ;)

natt onsdag og torsdag - så går jeg til ferie :P

Vi fikk alle flybiletter, togbiletter og hotelllapper og reiserute på mail i dag. Så nå nærmer det seg..

bra, da har du noe å konsentrere deg om mens jeg er i India.. nettkurset. :) Kommer jo tilbake 15.februar. Skal ha med pc, men tviler på om jeg skriver her. Du kan nok følge ruta bra på insta, hehehe... Nå er det bonanza med gamle bilder... veldig kjekt å ha noe å gjøre på natt.. Skal skanne inn bilder før 2009 også etterhvert - har de jo ikke digitalt. Sånt er jo uansett veldig smart å gjøre. Har en bra app som skanner.

Nemi gir nok branok trim, bedre du blir litt bedre i knærne og kropp.. mine knær er helt på jordet også, men man venner seg til smerten... eks å gå opp de 3 trappene hit... Takk og lov at vi ikke bor i 4 etasje, men "bare" andre... Om jeg noensinne greier å trene slik jeg egentlig vil tviler jeg på nå. Man må bare innse at kroppen ikke følger med.

spiser jo ok mat, må bare stramme inn å søtsaker....

epleklem

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja skal bli kjekt å se noen up to date bilder ;)

Ja du skal bare se at jeg virkelig får det til denne gangen :lol:

får prøve å være ekstra flink sånn at du blir inspirert :P

Blir bra med ferie tenker jeg. Bra ryggen blir bedre.

Ja nattarbeid er vel ikke det beste i lengden. Mange som sliter og må finne seg dagjobber. Misunner deg ikke. Tror ikke jeg hadde klart å snu døgnet

Ja vi har de kroppene vi har så er å finne balansegangen tenker jeg.

Ha en fin fin dag

1.1 opp fra forrige måling

Lenke til innlegg
Del på andre sider

;) hehehe, ja, kjekt med nyere bilder på insta også, ja.. ;) Blir antagelig kun utsendelse når vi har kveld der nede. 4,5 time forskjell. Trodde det bare var hele timer i tidsforskjell, men... Nå er det nesten midnatt. Så blir vel i 15-16 tida det blir nytt fra Epler & gogutten. :P Vi er søte/vakre i sammen, ikke sant?? hihihihi...

eh, tok ekstravakt i natt.... hadde på følelsen kollegaen min ville være borte begge nettene sine... Setter den i avspassering tenkte jeg... må fylle opp kontoen litt. Bruker jo mye ferie nå, + til sommeren, så ikke noe til overs til høsten. da må jeg bruke avsp.

Sov godt i natt... Har fått hvilt meg bra føler jeg.. men tar på å snu hele tiden... men guuuud som jeg ikke orker tanken på å stå opp på morran for å gå på jobb... Kun senvakter hadde vært noe for meg, men de stillingene er det veldig få av hos oss. Da er det bare småstillinger i tilfelle.

ja, håper du lykkes denne gangen.. full fokus!!!!!!!

de små 1,1 fikser du på kurset :D Helst litt mer.... Men jeg er fornøyd med hver eneste gram du går ned altså!!! Vi er vel igrunn "kjent for" å gå ned gram og ikke kilo, vi to... :(

Nei, får gjøre noe før jobb... Har skrevet ut alle dokumentene til turen (fått på mail) - det ble 12 forskjellige dokumenter noen med flere sider. Dro med skriveren min hjemmenfra i dag, så nå blir det en ting til jeg må pønske ut hvor jeg skal plassere... (har jo begge pc/mac her, så får uansett ikke brukt skriveren hjemme.) Og liker best mine egne ting jeg er vant med, hehehe. Ganske rar der...

Epleklem

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:rolleyes: vi tar forresta ei kjapp tur til Polen for å besøke mamma`n hans (og bo hos søster) 20-22.februar... fiksa billig flybiletter... + leiebil da. Må dessverre dra til Gdans nå fra Sandefjord/Torp siden Rygge nå er nedlagt... kjas med bastøferga og kjøring, men sånn er det nå... Om gardemoen hadde et blitt mellomlanding! Men viktig å prioritere da, spesielt veldig gamle mødre! Han ble veldig glad da jeg tok iniativ til det.. (han har vinterferie og jeg har fri)

Men kommer jo hjemom noen dager etter India, hehehe...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:P sov bare til kl 15 i dag... 2 netter til, så fri i lange tider... :D De jeg jobber sammen med synes jeg kunne tenke på dem ofte mens jeg var i India - hahaha - får nå se på det... Men nesten halvparten er på insta, så kan nok ikke skjule mye, hihihihi. 5 nattevakter og 7 andre sånn fort regna ut. Har et ungt miljø nå jeg se...

Ikke trim i dag heller. Var en kort tur i byen, men kan ikke regnes som trim. Dessuten er det glatte fortau/gater, så må gå forsiktig.. ikke noen brekte bein eller forstua fingre nå.. :(

regn/tåke på dagen og kuldegrader på natt er en dårlig kombinasjon.

Når begynner nettkurset ditt?

kjekt du synes reiseruta/opplegget så bra ut.... slitne? tullball... har stort minnekort på kamera, hehehe. Skal føre over til pc innimellom som en sikkerhet. kameraet mitt har jo "kortslutta" 2 ganger... i kina greide en jeg dro sammen med få tilbake bildene jeg hadde tatt, men når det kortslutta i Mexico ble de helt borte. men heldigvis hadde jeg overført bildene rett før, så var ikke 100% krise. Og nå i India skal han også ha med kamera. De på elkjøpverkstedet trodde det var minnekortet som streika, men det tror jeg ikke noe på. Skjer det flere ganger, så....

epleklem

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nettkurs startet tirsdag. Gjett hvilken meny hun mener jeg skal gå på :ph34r: Ikke litt enig en gang. men skal gjøre ett forsøk Men må innrømme at jeg aldri har forstått meg på de som sier det er så mye mat. Jeg er småsulten hele tiden :( Men gir seg kanskje litt etter litt. Får se hvordan det utvikler seg.

Turen blir nok knall. Sikker på at insta konker pga for store mengder bilder :D :D :D :D :D

I går var det møkkavær så ble dårlig med både det ene og det andre. blir litt mer tur i dag uansett. Litt for dårlig på skritt om dagen rett og slett. Får ikke trent agility heller. Hallene er booket og ute har ingen hensikt.

Så bra dere drar til Polen. Tenk hvor glad moren blir :wub:

Tada

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå ble jeg faktisk i tvil.... spontant ville jeg sagt 1900?

siden du, eh, har noen kilo i forhold til høyde denne gangen... Men de fleste havner jo på 1600.

Eller tenker jeg helt i feil retning? pangstart med 1300? og så øke?

(snakker om å gardere seg her da... hehehe)

Har hatt besøk av ho som skal passe katten. Ho sende meg melding rett etter at jeg var stått opp 14.30. satt å spiste frokost. Bråhev meg inn i bilen for å dra hjem for å slippe inn katten, og så tilbake hit for en dusj før ho kom i 4 tida. Hadde ikke hjerte til åspørre om ho kunne gå bort å slippe han inn før ho kom.. utnytte ho 24 dager er vel nok... ho har jo nøkkelen hele tiden. Og så skal v være hjemme 4 dager før vi drar til Polen. men han kan forsåvidt være inne de dagene, men det er så vanskelig å AVTALE EN TID MED EN KATT!!!!!!

Snart siste nattevakt nå. Føler det skal bli godt med en pause. vel, det er jo fordi jeg VET jeg skal på ferie...

ha det bra så lenge.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1400 kcal, helt syyyyyykt spør du meg. Jeg er myyyyyyyyyyye sulten for å si det sånn. Prøver å finne lure løsninger men du kjenner jo meg så visse ting er fy fy. Vel gjør ett forsøk og så ser vi. Men har nå tenkt i første rapport å ytre min misnøye. Ifølge fitbit så frobrenner jeg i snitt 3000 kcal om dagen. Selv om den evt viser for mye synes jeg at 1600 burde være ok. Vel vel, vi får se.

I dag blir det ferske reker :) det blir bra B)

Blir nok godt med ferie. En katt er jo litt enklere å passe enn f.eks en hund. Krever ikke like mye og jeg tenker at hvis hun ikke hadde hatt lyst hadde hun ikke sagt ja ;)

Blir vel koffertpakking i helgen :P Pakke minst mulig sånn at du får masse t-skjorter med deg hjem :D

Nei, siste innspurt på jobb før helg.

God helg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:P hehehe, 1400 ja.. kunne fint ha greid det, jeg, men vi har jo forskjellig kosthold.. hehehe... kanskje du bør bite i det sure eplet og svelge unna kameler/dromendarer nå for disse få ukene...

:D

ovnstekt kyllinglår, polsk røka byggris, salat og saus fra pose. enkelt og godt.

Jepp, vi starter å pakke/finne frem i morra. hehehe, t-skjorter.. noen... og de herlige tynne posebuksene... men bare noe skitt at det er så dårlig kvalitet så de tåles bare å vaske et par ganger før sømmen ryker.. eller håndvask bør man vel.. pruting... liker det ikke, men... uansett er jeg bedre p prute enn J. Han begynner altfor høyt, og tenker at det bare er småsummer, men det blir jo feil...

god helg - knask mye salat.... ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hallo damer :D

Må bare legge igjen en liten hilsen til dere! Titter innom og leser litt nå og da. Nå siden jul har jeg hatt en tråd inne på ned under 10 kg, har jo dessverre fått noen kg på i disse årene mens jeg har vært syk. Livet er litt bedre, men det tar jammen tid å bli frisk når kroppen har hatt fullstendig kollaps.

Ser dere også har tatt tak siden jul, ja blir kanskje litt pause for deg Epler nå som du skal på ferie :P Og veldig koselig at det går så fint med deg og mannen, så romantisk :wub: Har dere planer om å flytte sammen?

Ser at du også har slitt med diverse med helsa K66, håper du tar godt vare på deg selv. Vi har tross alt bare en kropp. Og 1400 kcal? Jeg hadde protestert, ser jo hva fitbiten din forteller, du hadde jo fortsatt hatt bra underskudd om du spiste rundt 2000... Grønnsaksuppe med buljong eller kraft er jo omtrent ikke noe kcal, det kan du jo spise masse av. Spent på å høre hva kurslederen din sier.

Ha en strålende søndag :) Klem fra Melis

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja de kg har en tendens til å snike seg på. Samme greien her hos meg.

Prøver å ta ett grep men kroppen vil liksom ikke :( men får ikke gi opp.

Du får ta det sakte men sikkert, ikke prøve å forhaste deg, fører sjeldent noe sted hen.

Utrolig kjekt at du titter innom da!!!!! Bare å bli med her igjen.

Tidlig på jobb i dag, kommer til å bli en seig dag kjenner jeg :blink: men sånn er det jo alltids om mandagen.

Ha en toppers uke og gooooooooooooooooooooooood tur epler. Blir stille her nå en stund.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det ble endret til 1600 + he he. det kan jeg leve med.

Veldig skuffet over bare 0,5 ned, men men.

Synes jeg har jobbet hardt for det og hadde håpet på bedre uttelling. Hadde en dag jeg skeiet litt ut for da var vi ute og spiste. Men synes i det store og hele at uken gikk bra, bortsett fra litt skuffende resultat

Uke 3

Vekt - 0,5

Skritt 19265 + 3477

Aktive minutter 162 - 8

Kcal 3018 + 47

Ha en strålende uke

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjapt innom. :D

bra nedgang k66 - hver fornøyd med minus halvkilo du.. hehehe, jasså, så du endret... hehehe.

Vi koser oss masse altså. Som du kan se av insta K66. ;)

India er helt topp foreløpig, J har ikke blitt syk heller! (bare litt forkjøla og hoste siden Sjusjøen..)

koselig å se deg igjen her melis!!! ja de kiloene er ikke greie å ha med å gjøre...

vi bor i sammen egentlig, selvom jeg har leiligheten min enda, katten min må jo ha et sted å bo, hehe.

epleklem

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja instaspam på høyt plan :lol: :lol: :lol: :lol:

Kose dere masse.

Ja går på nettkurs og fikk beskjed om å øke så veldig fornøyd med det. Hadde en kjempesprekk i går. :blink: og den var ikke liten, det kan jeg bare si. Men kan jo ikke gi opp så begynte med godt mot i morges. Føler meg helt løgen. Akkurat som om jeg har vært på fylla, utrolig hva sukker gjør med kroppen.

Går på antibiotika. Var hos lungespesialist og han mener jeg har gått med en kronisk betennelse i lungene. Større doser med medisiner også en stund fremover. Vel vel. Sånn er det nå bare.

Skal på landet i dag. Gleder meg sykt til å legge meg i kveld B) så trøtt så trøtt. Men blir bra med helg :)

Ha en strålende ferie og hilse

Lenke til innlegg
Del på andre sider
  • 2 weeks later...

B) koser oss noe helt forferdelig K66 :P kun 10 dager igjen av vår fantastiske reise i India... tenk, 24 dager... 15.februar hjemme på kvelden.

åssen går det på kurs?

ikke telling i Barcelona regner jeg med?

Han er faktisk enig i at noe burde gjøres med en viss mage.. på oss begge. Ymter om at det blir GR mat når vi kommer hjem, hvertfall på meg. Liker ikke meg selv lengre, og da er det enklere å gjøre noe. men mer når jeg kommer hjem.

klem

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B) Melis; hm.. da lurer jeg på hvem du er..... har du lagt igjen melding/komentar noen ganger?

Hjemme igjen etter 24 fantastiske dager altså. Vi kom hjem 20.15 i går (en kamerat av han hentet oss ved flybussen) - og var i seng kl 21... Lot alt av baggasje stå, plukka ut det nødvendigste bare - dusja og sovnet godt... i 11 timer. Begge er helt gjennomslitne i kroppen,men fikk ikke sove mer. hadde vel vært våkne i 21 timer fant vi ut.

Nå har han dratt i butikken- så nå blir det norsk frokost med egg, brød og gulost, hehehe. Og skumma melk. Laks til middag. Magen får vel sjokk, hehehehe...

tåke og 0 grader ute. Vi har vært vant med 30-35 den siste tida, hehehe. var kaldere i nord der vi var først.

men mer senere jenter.

Oppdatering K66?

Hvordan går det på kurset?

Gikk i svime på vekta i dag med klær på, men regner med at alt retter seg litt mer. mye væske i kroppen hvertfall.. Tenker mulig jeg veier meg mandag før vi drar til Polen frem til onsdag. Mamma på besøkes vet du. (går bra nå, men vet jo aldri med snart 90 år gamle damer...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

:P hadde nesten glemt åssen man logga seg inn på treninga, hehehe :ph34r: Kun kondisjonsrommet da. 20 min roing og 20 min ellipse- er veldig fornøyd jeg!!!

Forbreder sunn mat resten av uka. (de 3 dagene borte får det blir som det blir. )

stekt laks i dag, med brokkoli og byggryn

stekt kyllingfilet med indisk krydder og salat i morra

biff til lørdag (han er utsulta på oksekjøtt, hehehe... vi spiste jo bare kylling omtrent så det tøt ut av øra.. hinduer vet du... )

søndag; kokt skrei

lurer litt på om det er sengetid.... :) eller burde kanskje vente litt til...

epleklem

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der har sikkert rettet seg opp på null komma niks. Klær og vann i kroppen tenker jeg.

Så kjekt dere hadde en fin tur.

Kurset egentlig veldig bra men jeg sliter med å skjerpe meg på en del ting. Første ukene gikk bra men så var det Barcelona og etter det gikk det litt skeis. Har 3,5 uke igjen og bør jo få til noe. Er egentlig veldig klar men så skal det ingenting til før det går skeis. Hmmmmm svak sjel. Men er veldig klar på at skal få det til så litt etter litt tar jeg rette valg.

Blir bra med tur og agility så enn så lenge er det trimmen. Har planer om å få til noe styrketrening men enn så lenge blir det med tanken. Både rygg og knær fungerer greit nå så har ikke lyst å ødelegge det heller he he. Skal ikke være lett. Nå er det helg. Men fra mandag av så kan vi jo logge div her inne? Hva sier du? Rapportering 1x i uken? Skritt, trim og om har greid å holde oss unna snop???

Ha en storveis helg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

B) ja litt trimrapporter +++ kunne vært greit. Men det får bli etter Polen tur for min del.

hehehe, snek meg til å lage tikka masala med lett melk i stedetfor fløte til middag i dag... Fra bunn av med indisk krydderblanding, ikke fra pose/glass. Ble godt alikevel - tok litt mindre krydder enn det som stod i oppskrifta. Det blir middagen i morra også.. biffen til søndag, hvis vi ikke tar skreien. Rekker ikke middag på mandag. drar vel til Torp/Sandefjord i 11-12 tida. Innom Truls først.

godt med havregrøt i dag, hehehe - lot være å ta på honning, rosiner og tranebær.. ble litt tamt, så mulig jeg tar bittelitt..

ikke trim i dag, men har vært aktiv. Vi satser på en treningsøkt i morra. :P

Håper knær og rygg holder seg hos deg k66 - krysser fingre og tær

god helg videre :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn

Logg inn nå

• Opprett ny...