Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

greit. Hoppa på vekta i dag tidlig. søndags morgen. Why not...

 

89,9. Hvertfall 100 gram under det forhatte 90 tallet :(

 

Men regner med at denne vekta retter seg til det litt bedre etter et par dager. vi har spist mye mat med salt i påska dessverre og da samler det seg mye ekstra på kroppen.

Han ønsker seg pizzasnurrer i dag... Med fersk karbonadedeig fra Sverigeturen i går, greit at alt ikke havner i frysa... Planlegger en grov variant, uavhengig av hva han mener om det.. Jeg bare lar være å si noe når jeg lager deigen. :P

 

Nå er han en liten tur på trening. Jeg vasker noe sengetøy og tørker håret. Deretter blir det hjem til katten og så går vi en tur i marka. Kunne brukt nøkkelkort på treninga mi jeg og, men tror jeg satser på å gå litt i stedet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huffda epler, ikke kjekt. Ja styggelig nærmt 9 tallet, men fremdeles under :D Ja ikke bra. Ingen av oss som vil tilbake til sky high. Det er ikke bra for hverken knær, psyke eller noe som helst. Vekten gjør det ikke bedre for knærne være, det er egentlig så enkelt.

Dere koser dere kanskje litt for mye? Det er kjempekjekt at du har funnet drømmemannen men det er fort lett at en skal kose seg litt for mye. Men vi får bruke 2017 til å få orden på det begge to.

 

Jeg skal på vekten på tirsdag. Redd jeg har gått opp igjen det jeg har gått ned i år men bare jeg ikke ser 8 tallet så skal jeg være fornøyd.

 

Skulder ikke bra. fikk ikke gjort det jeg hadde tenkt i påsken, skulle jo male hus og strikke, men fant ut det var best å la vær.

 

Skal en tur til legen på tirsdag, vil at hun skal ta noen prøver. Er konstant utslitt, tror det har noe med sykdomshistorikken å gjøre de siste årene, samt at jeg tror jeg har en sukkeravhengighet. Symptomene stemmer :( Skal teste å være uten sukker i 3 uker, hvis jeg føler noe bedring tror jeg at jeg rett og slett må krype til korset og ha strikse regler på sukker.

Det er ikke bare sukker, det blir også melkesukker, frukt (ikke bær), honning, vin etc :blink: Wish me luck!!

 

Begynner på tirsdag, men får prøve å få en overgang i morgen. Blir uansett sjokk etter påsken he he.

 

Skal en liten tur på jobb, manglet ett par timer for å kunne avspasere onsdagen i påsken så tenkte å få dem på plass før tirsdag. Skal også på en uoffisiell konkurranse med Nemi, det blir gøy, trenger litt konkurransetrening, må roe nervene, de bobler jo fullstendig over :ph34r:

 

Ha en fin fin annen påskedag.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P 89,6 i dag, så allerede på "bedringens vei" - hehehe

 

Krysser alt jeg har for deg i morra.

Ja, den sukkeravhengiheten... kan utvikle seg til diabetes også.... er langtidsblodsukkeret ditt ok? kan sjekkes ved blodprøver, men legen din har vel kontroll regner jeg med.

 

Ja, vi er fullt klar over at det blir for meget med godterier... og vi spiser mye hel frukt. Ikke så mye juice. Og yoghurt av diverse slag. God morgen zero mye på meg (fint på nattevakt) - eller skyr. Noe som metter litt mer enn de vanlige, samtidig som jeg ikke vil ha for mye mat på natt.

 

Nå har vi minimalt med godterier her hjemme, så nå har vi muligheten, hehehe. Jeg stritter i mot for harde livet når han heller olje over salaten f.eks.... det er bombe det... :( Men han har fått sans for hjemmelaget orntlig gresk salat, og da lager jeg på to tallerkener, og da kan jeg "jukse" på min, hehehe. Eller i 2 bokser som jeg hadde med hjem til Truls i dag, + at vi varma opp 6-7 kyllingklubber fra grillmaten i går. Lunsjen der altså. Hadde skifta dekk på bensinstasjon (dekkhotell) først på min bil. Han begynner på jobb i morra, kl 06. Gleder seg ikke, etter 2 uker med fri pga mor og påskeferie. Jeg har 2 nattevakter nå, før jeg går mot en periode fri igjen. Kræsja alt nå denne påska... men sånn blir det....

 

Det blir grove pizzasnurrer i dag istedet. Skal lage de straks. Han er en tur på trening. vi bestemte oss for grill i går i det nydelige været i stedet. I dag er det bikkjekaldt... og den gåturen hjemme ble fort avbrudt pga litt for mange BJØRKETRÆR... prøvde å gå en annen vei, men.... han ville heller gå en runde i byen istedet (pollen allergi +++ stakkarr) - og så havna vi merklig nok på kaffebrenneriet med en cappucino og kanelbolle... merklig... han var veldig for nøyd over å ha lurt meg... :o eller brioche bolle - de var knakande luftige... må prøves en gang... har goggla oppskrifter.

 

Han har bursdag til onsdag, da skal vi gå ut på den litt finere sushirestauranten i byen, hvert der en gang. Jeg spanderer selvsagt. De andre shappene er mer take away - billig variant, men veldig gode varer.

 

Nei, nå må jeg avslutte og begynne med deigen, hehehehehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, kan tenke meg det :D

 

Ja ikke lett dette. Men vi har vel alle en tendens til å kose oss litt for mye.

 

flott noe er borte allerede, mest sannsynlig er vel ett kg borte før uken er omme, men vi ligger jo begge to for høyt.

 

Legen i morgen tidlig så får vi se.

 

Var på påskesprett med Nemi idag. Helt tydelig at jeg må begynne med noe intervall med eller uten dårlige knær. Har ikke nubbesjangs til å nå det jeg skal når hun setter inn 5 giret. Hun gjør jo ikke det hele tiden for hun er ikke den type hund men når hun gjør det er jeg sjangseløs på rette strekk. Å gå ned i vekt vil jo også gjøre det lettere å løpe litt fortere.

 

Vel har tenkt å ta meg en tur på trening i morgen, dermed basta, bare å hive seg rundt. Det blir nok en god tur med Nemi også. Må innom leiligheten min samt handle noe på andre siden av by'n.

 

Ha en strålende uke.

 

Vekt kommer :ph34r:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne hvert mye bedre men også mye verre :lol: :lol: :lol:

 

Egentlig ikke noe å le av men men.

 

Bare å brette opp ermene igjen.

 

Kanskje skal prøve på en liten joggetur med Nemien i dag. Er jo så fint vær og resten av uken er det meldt MYE regn. Får se hva kroppen sier. Kanskje ta en tur på Fløyen gjør susen. Nemien var plutselig under 9 kg i går :blink: men kan være vekten min som tuller. Får veie henne på dyreklinikken en dag. Men kan tyde på at hun faktisk kan få litt mer mat. men nå skal jeg bytte til ett litt mer kcal råfor og se hvordan det utvikler seg. Hun har ligget på 9,2 og er da helt fin. Hun varierer jo noe hun også, avhengig av hva hun har fått å spise. Men hun har gått på ett fåfor som er noe kcal redusert. Tenkte å bytte til ett normalt ett (det kcal reduserte har ris i seg) og så gi litt ekstra grønnsaker. Hun virker konstant sulten stakkars liten, ikke greit å være vovs alltids.

 

men hadde bestemt meg for en styrkeøkt i dag så da må jeg jo få det til på ett vis. Har time på torsdag så da kan det være greit med en myk start he he.

 

Ha en strålende dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B) ja, vi bretter opp det som er K66... :P

Takk Gud for at det ikke var verre med vekta di da..... men dette tar vi fort inn igjen, ikke sant....

Grunn til å le har vi vel egentlig når vi ser bakover... men da blir vi bare deprimerte...

Don`t look back, we are not going that way...

 

Spiste forresta ikke sjokolade i går!!!!!!! veldig stolt av meg selv. Små gleder.... :D

 

Han røpet at han veide 89 kg nå, (ikke 86-87) - så eh, der er vi like..... Ekstra grunn til å kjøre grovt og salat fremover... eller, han må jo ha skikkelig mat, men.... Vi fyller opp tallerken godt med grønnsaker, så der har vi et stort forbruk hvertfall :) Blomkål og brokkoli havna i handlekurva i dag. Stekt skrei blir det senere i dag. Orker ikke middag rett etter nattevakt, så vi tok ferske grove kornrundstykker i stedet.

 

Huff, ikke greit for Nemi og være sulten... ho bruker jo endel energi å den løpinga si.... kom du deg opp til Fløyen? Beinet mitt nærmer seg bra tror jeg.... bare jeg ikke starter og trene for tidlig... En nattevakt til, så skal jeg planlegge litt forsiktig oppstart med roiing etc.

 

Ok, vi rapporterer trim, og matinntak - hvis vi tabber oss ut hvertfall her - så får vi litt puff i ræva av hverandre... pleier og funke litt hvertfall.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja kan ikke se bakover, men vi kan kaste ett blikk over skuldra av og til.

 

Ja det kg går fort av igjen. Men burde være unødvendig.

 

Nei kom meg ikke på Fløyen men vi jogget rundt store lungegården :-) Ikke rare greiene og måtte gå litt innimellom men ble 25 min med god puls + at vi var ute i en time. Fornøyd. I morgen blir det styrketrening.

 

Matinntaket i går var veldig bra. Skal jo kutte alt av sukker og det er ikke alltids like lett, men skal greie det frem til konf til nevø.

 

I dag er det ag trening så får jo beveget meg litt da.

 

En dag ser ut som følger:

 

Frokost: gresk yoghurt med bær og nøtter

Luns: salat med noe protein, olivenolje og en skive rugbrød/surdeigs speltbrød

Mellom: liten porsjon som frokost eller noen mandler

Middag: Vanlig middag

Kvelds: 2 skiver surdeigs speltbrød med pålegg

 

Normalt ville jeg hatt noe frukt men som sagt skal jeg klare meg uten det noen uker.

 

Kan legge inn rapport daglig eller når det passer. Hvis ikke klarer å holde må det seff rapporteres.

 

Bra han innrømmet vektøkning han også.

 

nei, gjøre noe fornuftig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B) gutten min har bursdag i dag B) Napoleonskake er innkjøpt og roser likeså.

 

bra du kom deg ut på trimtur, K66. ALT teller :D Vi skal gå til byen i ettermiddag for å spise sushi.... Den ekstra fine da. Tenkte jeg skulle lage det hjemmelaget snart også, prøve å marinere laksen først, med oppskrifta jeg fant da jeg laget poke. Blir antagelig godt. Og så prøve videre å teste ut tunfiskfilet kanskje. Er en veldig bra fiskedisk i et kjøpesenter i den andre byen.... (på grensa, så kan godta, hehehe) Bare fryse fileten 24 t først.

 

Huff, uten frukt må være hardt..... det hadde blitt hardt å holde hos meg hvertfall... Spiste dessverre 2,5 marsipanstang i går, siste rest fra påska. kom på at den lå i skapet.... Vi deler nøyaktig likt. :P Så det ble ikke noen "ekstra blomst" på meg i går. Skal jeg begynne å tegne de på kalenderen min tro..... Var litt motiverende å se blomstene komme...

 

ja, følte meg veldig bra når han røpet vekta... han har vært helt tyst om den siste tida se... bare en halv kilo opp etter India, men så kom det mer på tydeligvis når han kom hjem. hehehe, litt skadefro? Toppvekta var visst 93 når jeg møtte han, så han vil ikke tilbake dit.

 

Dagsplanen din så bra ut...

Nei, komme meg i dusjen før han kommer fra jobb... sov litt lite etter nattevakt, så sikkert en seig dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du har vel sett på insta de to bildene (3) fra bursdagen hans... alt var veldig godt :P Han var veldig fornøyd med mat, kake og roser. Vi bør kanskje begge to seriøst skjerpe oss når det gjelder å ta bilder av maten før vi spiser...???? noen ber,men vi tar bilder, hehehehehe Han er like ille som meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja dere er like ille begge to he he.

 

Så veldig godt ut, sushi synes jeg kan være veldig opp og ned så ikke så ofte vi spiser det. Er jo en heftig kcal bombe også, bortsett fra de rene biter, shashimi heter vel de. Men en gang innimellom kan en jo unne seg det. Kjekt dere koste dere.

 

Var på styrketrening i dag :blink:, var stiv i utgangspunktet, tror ikke det blir noe bedre i morgen :P

 

Ett par dager med veldig bra matinntak, fornøyd med det. Føles greit. I så ble det toskete dag men istedenfor å kjøpe noe dumt på bensinstasjon så ventet jeg til jeg kom hjem og spiste 3 skiver surdeigs speltbrød (100% grovt) med snøfrisk og skinke og ett glass biola da, pleier ikke å drikke det men var godt. Var så sulten at alt ville gått ned he he.

 

M er reist på landet så får se hva jeg gjør med middag. Blir ofte noe lettvint :rolleyes: men får prøve å være fornuftig i dag. Vil jo ikke tape for min søster he he.

 

I helgen tror jeg ikke det skjer så mye. Jeg kommer meg ikke på landet før sent i morgen kveld. Da blir det lørdagen men er jo meldt bøtter med regn så blir vel en innedag tenker jeg. Får se om får med meg frøkna på en liten tur, men når det bøtter ned blir det korte turer.

 

Får gjøre litt husvask tenker jeg, ikke noe gøy men må gjøres.

 

Ha en fin fin dag.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P hehehe, ja når du følger oss begge, blir det nok noen like bilder ja... hehehehehe.

 

Da hadde du nok likt den St.Raw restauranten, de har knall god sushi, helt anerledes og bedre enn de vanlige take away shappene (vi har 3 av dem i byen) - De har bare en restaurant her og i Oslo, får håpe de kommer flere steder. Prisen er jo selvsagt deretter. Men verdt det. Vi drakk ikke noe i går, og jeg betalte 600 kr for all maten på mitt bilde. Men kvalitetsmessing er det prima vare.

 

Bra du tok bra valg når du kom sulten hjem... der er det lett å tabbe seg ut...

Kyllingfile fyllt med kokt skinke ++ i dag og blomkål og byggris.

 

Må logge av, han er ferdig med oppvaska, hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( støl og vondt fremdeles k66?

Bør ta et tak med husvask jeg også i dag... siste gang vi har trappevask her på blokka :D (naboen neste uke) - deretter er det firma som overtar. Men tar bare 5 min uansett... En avsats hver - 4 etasjer. Ellers flommer det jo fort over av støv inne.... og pollenstøv selvsagt... ikke bra for gutten min.

 

Marinerte kotletter i dag. Første gang jeg prøver meg på hjemmelaget marinade, så håper det blir spiselig, hehehe... hvitløk og litt indisk krydder :lol: Men tror vi må droppe grilling, det blåser som et uvær ute... Rotmos til.

 

ok. Frem med vaskebøtta, deretter dra hjem og slipp inn katten.

ps - han forelso at jeg skulle lage vafler i går, men da måtte jeg sette opp et strengt blikk....

Og han titta i kjøleskapet for å sjekke om det var flere napoleonskaker der.... :P hihihi, raring.

 

Kos deg på landet i helga - men spis noe sundt da!! GOD MAT, MEN SUNDT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kalkun tikka masala med salat ble det på meg he he.

 

Fremdeles bra matinntak :D Her teller vi dager :P

 

Fikk tøyd i går også, så veeeeldig fornøyd.

 

Fikk ikke sove i natt så er helt skutt. Skulle på landet i dag men fikk tlf fra M at han kommer til by'n igjen i morgen. Deilig med byhelg :D

Da blir det rett hjem etter behandling og så en liten tur med Nemien før en powernapp B)

 

Da blir det litt huslige sysler i morgen. En del skap som trenger en omgang med støvsugeren :blink:

 

Ikke noe å si på prisen synes jeg. Skikkelig mat koster.

 

Nei, får gjøre noe.

 

Ha en strålende helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres godt ut :P alltid smakfullt med litt krydra mat :rolleyes:

 

min vekt viser et bra tall, så bare til å krysse fingra for at det holder til neste uke, hehehe.

 

Sikkert like koselig med byhelg bare dere to + Nemi :P

Ojda, støvsuge SKAP - det høres ut som mange hybelkaniner... hehehe.

 

pusekatten er inne, ikke mange nettene i uka han er ute nå på sine gamle dager... Fikk en time kos i godstolen da. Veldig fornøyd med det. Snuse inn varm og myk kattepels, det er toppen av lykke sier nå jeg... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke noe som slår kos med våre beste <3 Gode pelslukten er noe for seg.

 

Jeg veide meg idag. I morgen skal jeg så tidlig avgårde for å kjøre M på flyplassen at jeg tror det går i glemmeboken. Har fått meg ny vekt og det er 300 gr i forskjell på dem. Har testet flere ganger. Så idag står den gamle og den nye. Vekttapet er jo der uansett. Veldig fornøyd. Påsken og litt til er borte. Sukkerstopp ser ut til å fungere.

 

Ikke fått tatt skuffene :D :D :D Har vært deilig å bare slappe av å gjøre ingenting. Igår ble det endel rusling rundt i by'n mellom byene.

 

Idag blir det kylling/kalkun med kokosmelk og noe til :lol: vet ikke helt hva. Skulle helst bare ha brukt karri men M liker ikke det, så får se. Kanskje bare noe soyasaus eller noe. Koker noen mandelpoteter og har salat til så blir det bra. Blir en tidlig middag idag. Skal på agility i kveld. Avslutning av innetrening.

 

Nei han skal jo nyte sine gamle dager fine pusen.

 

Håper vekten din har holdt seg gjennom helgen.

 

Kan ikke huske sist jeg ikke spiste noe søtt i helgen, men har gått greit.

 

Blir vel ikke mye gjort idag heller :) Deilig avlappende helg.

 

Når det gjelder trim så ble det en liten joggetur fredag. Tøyingen ikke så flink nei, får prøve å skerpe meg.

 

Ha en stoveis søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) nesten på likt i dag K66 :P

 

Ned 600 gram på meg denne uka, veldig fornøyd! (selvom det bare ble en "blomst" dessverre...) Ikke hakkande gælie sukkerdager, men likevel ikke zero sugar.

 

Veldig bra K66!! vi er på rett vei begge to.

Kjedelig med ny vekt som viser på forskjellig, men vi må leve med det.. min vekt hjemme viser jo hele 1 kg mindre, men den har jeg slutta og veie meg på. Hvem som er riktig er ikke godt å si. Den jeg har hjemme er nok bedre kvalitet på...

 

Fant ut at det var like greit å veie meg i dag siden tullballet er på anmars i disse timer.. og jeg veide meg jo søndag forrige uke. har veid 89,6 og 89,4 på snikveiingene denne uka.

 

Han har nå dratt en tur på trening. Vi skal til Truls etterpå. Ta en kaffekopp der + pusle med forskjellige ting. Er for kaldt ute til å begynne med å skrape verandarekkverk og male (husveggene må også males, fikk jo ikke gjort det i fjor pga den malingsboksen på sameie jeg ikke fikk tak i før ferien... dvs ho som hadde den først dro på ferie.. veldig smart for oss andre.

Lurer på å bare bruke min maling, skal jo male endel på verandaen uansett... så slipper jeg det problemet med venting og irritasjon for at andre ikke får ut fingeren. Vi skal vaske g male litt på vår balkong her også, og så slipe gulvet med min sandpapirsliper. men er jo veldig liten balkong da. Jeg er jo godt utstyrt når det gjelder verktøy, hehehe. Vi får vente til mai, så hjelper det nok. Vi har bestilt markise med motor (sånn som jeg har hos meg) som kommer om en mnd eller så, så må male før det. Med egen APP da... gjett hvem som elsker sånt.... veldig kjekt å styre lysa inne med app (hue) - hehehe. Gleder meg til ny markise, så kan jeg greie å få den opp og ned også... (app-fjernkontroll) - den han har er så tung å dra opp, får den ned men ikke opp...

Vi har ettermiddagsola rett på stua.

 

Godt å slappe av også... fikk gjort mye i går, frem og tilbake hit og dit mens han var på jobb, ekstravakt, så tar det litt roligere i dag. Truls og så gå tur etterpå. Da går vi ned til byen og tilbake. Skal sørge for at vi går utenom Kaffebrenneriet. Blir ikke lurt engang til, hehehe. ELLER kan bare drikke svart kaffe... Vi kan jo ikke gå i sammen i marka på ei stund pga litt for mange bjørker... er helt tufsette til tider med sterke medisiner.

 

Nei, får lese litt aviser m.m...

Ha en fin søndag videre B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klapp på skuldra epler!!!!

 

I går var ikke en bra dag. Ikke noe sukker men ble noen enkle løsninger og kroppen kjennes noe oppblåst i dag. Så hva vi putter i oss har betydning.

 

Ikke bra med dårlig form da!!! Håper du er bedre i dag.

 

Jeg har jo gått rundt å vært så ustyrtelig trøtt hele tiden. Spesielt de siste årene. Ikke skjønt hva det har vært. Tok noen blodprøver og nå viser det seg at folat, D-vitamin og jern verdiene mine ligger under min grensen, så ikke så rart jeg er trøtt :blink: Så nå får jeg bare pøse på med div preparater og håpe litt av energien kommer tilbake. Blodplatene mine har vært forhøyet i 2 år nå, ifølge legen var det kanskje normen for meg???? for noe tull. Har jo gått med astmaen i flere år nå og ifølge han spesialisten har jeg en kronisk irritasjon/betennelse der. Så skal fortsette å gå på maks dose av astmamedisin. Den er betennelsesdempende. Synes det er rart legen ikke ser det men men. Tenkte å ta div tilskudd og håper betennelsen i lungene blir bedre og så tar jeg en ny blodprøve om ett par mnd

 

Snikveid meg og den er ikke gått opp igjen så fornøyd med det. Spent om får noe nedgang denne uken, håper jo på noe.

 

Skulle ha trent i dag men tror ikke jeg rekker det rett og slett.

 

Nei, gjøre noe.

 

Ha en strålende uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:huh: Bedre i dag heldigvis, har hangla et par dager. Ikke forkjølet, bare sliten og småfeber. Snev av allergi kanskje, den nysinga mi hver eneste vår....

Gikk ca 20 min i går, ikke noe å skryte av, men...

 

Blomst i går :P

(ikke på mandag dessverre/ troika)

 

Snikveiinga mi bra også, vi krysser fingra.

HAN har gått ned 200 gram . han ble skuffa over at han ikke så 85 tallet... hahaha, man går da ikke ned 4 kg på en uke!!!! Menhan satser mer på hard styrketrening istedet for diverse kostomlegging som sikkert hadde funka kjappere.. Kanskje jeg skal snike meg tik å legge inn kaloriinntaket hans en dag for morro skyld for å se... Han kjedespiser i hver pause på jobb eks, (de har 10 min pause annen hver time) - ikke fordi han er sulten... yoghurt, 3-4 frukt, grei matpakke/middag.... jaja, han får gjøre som han vil :P Du skulle sett de handlekurvene våre noen ganger - sikkert 70 prosent med frukt og grønnsaker...

 

Du får høre mest på spesialistene, ikke fastlegene.... Håper du blir bedre når verdiene blir høyere...

 

nei, noen ganger går tida for fort, sånn er det bare. ta igjen trening i morra du.

Planlegger en gåtur i marka i dag med kamera.. Har kjøpt meg nytt kamera nemlig (han har overtatt/LÅNER mitt gamle) Nå er vi godt utstyrt begge to. Hans gamle kamera var uansett ikke bra. Veldig fornøyd med mitt. Vi har jo en fotointresse begge to. Skal gjennoppfriske nettkurset mitt tenkte jeg.. ta det på nytt, men sende inn bilder denne gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk altså tur over Krikenåsen i dag. over 1 time. men mye stopp (kamera, hehehe) - vet ikke om foten var så glad i meg, men... endel "klatring" - oppover/nedover på den turen... Må jo utfordre også :( ok, da vet jeg det. Drøy litt med oppoverturer, gå bortover istedet... 11200 skritt på klokka i dag.

 

Fytterakkern som jeg hadde lyst på noe søtt når jeg var i butikken i stad... MEN greide det!!! Blomst i dag altså. Grabba til meg 2 bokser miniagurker ved kassa til kiwi istedet.. genialt. :P

 

Middag de siste dagene har vært kalvestek. I morra blir det laks.

 

nattevakt i morra, fredag og søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge en beveger seg skal en være fornøyd. Seff bedre med litt høy puls innimellom men uansett bra med bevegelse.

 

Blomster er det snopfrie dager? Husker ikke helt hva som var hva :P

 

Så flink du var at du motsto!!!! Har vært syk godtesyk de siste dagene, men har hatt perioden så det er vel logisk. Men har klart å holde meg 100% så veeeeeeeeeeeeeeeldig fornøyd.

 

Var på styrketrening i dag, blir bare ikke gøy det der men må man så må man :D

 

Går riktig vei med vekten også B)

 

Blir spennende i helgen. Trippelstevne. Blir aldri som planlagt. Bare kaker etc på selve stevne. Ikke noe greit å få spist skikkelig. Men må prøve. Hadde jo hvert kjekt om vekten viser det den gjør i dag.

 

 

nei, må få unna noen rapporter.

 

Ha en storveis dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Det stemmer, blomst er sukkerfri dag :P

Ny blomst i dag! :D

Trim, ca 30-40 min - litt sakte noen ganger :( Men fikk leet på meg :rolleyes:

 

Du kan jo bare ta med matpakke på stevne vel? Lag/kjøp deg en grov baguett eller noe sånt?

Knask på sånne minigulrøtter, agurk el lign. Frukt skal du vel holde deg unna, men grønnsaker metter jo det også.

 

Ser ut som det er 200 gram ned denne uka, men krysser fingra for 100 gram til, hehehehe....

 

Snart stekt laks, blomkål, creme freche med urter og krydder, og bittelitt pasta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo kan ta med matpakke men det er bare ikke så enkelt som det egentlig er :lol: :lol: :lol:

 

Mye kjøring, hotell og venting. Blir bare en sånn greie at en fort kjøper noe på bensinstasjon på veien til stevne. På selve stevne blir det masse venting og trakking og da er det lett for å falle for fristelsen å kjøpe noe dumt. Samtidig det ikke alltid er like greit å få smurt en matpakke på hotell. Maten blir jo ofte varm og svett i bilen også og det er heller ikke noe gøy :wacko: Men skal være flinkere denne gangen. Ikke lyst å ødelegge den fine nedgagen :rolleyes:

 

Skal se om jeg får veid meg i morgen og da legger jeg det inn her og så må jeg til pers igjen på tirsdags morgen, da kan det jo hende det blir bedre takter neste stevne B)

 

Nervene begynner å melde seg kjenner jeg. Skikkelig sur på de altså. Vi skal jo bare ha det gøy og i dag er det uoffisiell teamsprint også så da bør jeg i hvert fall ikke bli nervøs. Men men. Det får bli som det blir.

 

Ha en strålende helg.

 

Jeg er på stevne fra i ettermiddag og kommer ikke hjem før sent mandag kveld så blir ikke noen oppdateringer herfra før tidligst tirsdag kveld. Møte hele dagen på tirsdag så får ikke gjort noe på pc'n da.

 

Talast

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men bensinstasjoner har da sunnere mat nå for tiden? gir meg ikke, se... ok, skjønner svett matpakke :blink: ... og hotellene er ikke begeistret for stjeling... hehehe

 

huff, håper du får bukt med de nervene og ikke ødelegger for Nemi :(

Han surrer i nærheten, så må logge av, hehehe...

 

ok, da vet jeg hvor du er. Skal likevel jobbe endel, og sove... skal holde oss på matta... hahaha, han hadde vært alene i butikken i dag... = en pakke sandwich is og en stor sjokoladeplate.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...