Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

huff, kondolerer med svigermor..... selvfølgelig må du stille opp for ham nå...

 

positivt med 4 tallet da.. krysser.... skal se å få skrevet inn siganturen.. minus 100 gram (veide i dag) 89,1. her går det i gram. Sakte men sikkert.

:D

 

Har vært aktiv i hele dag, og mer på farta noen timer til, bare en pustepause akkuratt nå. Når vi har en fridag i sammen skal alt bli gjort, hehehe... Lagde gulrotkake på formiddagen :( Fryse halvparten til 17.mai da. B)

 

Ja, spist er spist, bare å brette opp erma på nytt, og reise deg fra dessertskåla, hehehe...

 

Logge av mer senere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det det hotellet man går gjennom den glasstunnelen fra inngangen på Gardemoen? Kan tenke meg maten der ja, overnatter jo der flere ganger selv, og de har kjempemye godt på middagsbuffeten.... :D

 

Planen i dag er å ordne litt hjemme på hytta. På tide å klippe plenen hvertfall. Vi tar et røsk i sammen. :P Småkjølig, så ikke fristende så mye annet, men får se. vaske veranda før beising ? kanskje. Må få rydda ut av drivhuset snart og da er det kjekt å ha gulvet ferdig. Må jo plante ut de små på benken snart B) Men blir nok etter 17.mai uansett, sommeren lar vente på seg.

 

Kos dere med hakkebakkeskogen! Sikkert morsomt for tante også. :D Når skal dere til legoland?

 

Han har begynt på middagen på kjøkkenet, derfor litt pc tid, hehehe. Han lager noe polske kotlettgreier... stekt, og så koke lenge i panne med grønnsaker og så lage saus av krafta etterpå.

 

Ha en fin lørdag :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 min gåtur :P i småyr - må få med det, hehehe..

 

I dag blir det rester av sushien når han kommer fra jobb 14.30 - så har vi middag senere i dag. Jeg har stekt ferdig små tandori kjøttkaker/boller... Har de oppi restene av lørdagens brune saus. Skjønte han hadde lyst på sushi se, når jeg ymta om at de kunne jeg ta til lunsj... ok, så han får få noen han og da... :(:lol: jammen, atte, kan vi ikke, ok ok ok... skjønner...

 

Ellers i dag har jeg selvsagt hvert hos katten, en times kos. så en tur på kirkegården for å sjekke de blomstra jeg planta. Ser ut som de tålte "kulda" i mai... Fant ut når jeg var der, at jeg hadde glemt telefonen hos Truls... jepp, måtte forandre planer angående kjørerettning.. tenkte egentlig jeg skulle dratt til barndomsstedet mitt og gått tur der ute. Ok, får ta det en annen gang. Store avstander ute på bygda se.. :P

 

blir det legoland? eller krasjet det med begravelse? Håper det går greit med M...

 

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja sånn går det når det blir for mye is :blink: men ned er ned :lol: :lol:

 

Sklidd litt ut igjen siden avtalen med min søster var over, men må tilbake. Gikk jo så fint. Ikke noe vits å kave nå, venter til 18 mai.

 

Skal dere på stadion idag da?

 

Blir begravelse på fredag så slipper at det blir kollisjon med Legoland tur.

 

Flink å gå, klapp på skuldra epler.

 

Blir en lang dag på jobb, trenger litt flere timer i pluss før jeg skal ha fri 2 dager neste uke.

 

Var ikke hotellet med glasstunnel. Måtte kjøre med shuttle buss, men var ikke langt så det gikk fint.

 

Nei, må gjøre meg klar for jobb, begynner å bli i seneste laget.

 

Ha en fin fi ndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( stadioen? du har sjekka tabellen vel? ikke akkuratt rødt og hvit stemning i plankebyen for tiden.......... vi stinker verre enn noensinne :wacko::ph34r: så nei... dessuten regner det...

Har totalt mista motivasjon til kamp når de tullingene er på banen...

 

Jepp, ned er ned!!! ikke noe vekt fra meg, får bli etter 17.mai.

 

Klipte plenen hjemme i dag. Rakk det såvidt, begynte å regne da jeg dro... en full trillebår med topp med småvåttgress :(

 

De 2 polske vennene våre som bor i samme blokk ble foreldre til en gutt i natt. Må snart ut å kjøpe gave :P sendte melding til mamma`n i dag, og fikk en fint bilde tilbake ;) En måned for tidlig, men går visst bra.

 

ja, noe pes å jobbe inn timer, I know... har vel 26 timer i "banken" nå = 2 nattevakter jeg skal bruke i september. Viktig å ha orden i planene :D

 

Vi får se hva vi gjør i morra. Ned til byen for å se barnetoget antagelig hvis ikke pøs vær. Har ikke prøvd ullcapen min til bunaden, så kanskje på tide. Har kjøpt indrefilet til oss på kvelden. vil da ikke ha noe restemat i morra! (kjøttkaker kan fryses ) - og så skal jeg lage orntlige fløtegratinerte poteter :rolleyes: (og fløtestua sjampinjong kun til han) Blir nok glad da.

Han sier stadig at det er viktig at "frua er fornøyd" - når han eks lager te til meg eller skjærer opp melon - så må jo gi han noe tilbake også.

Jeg eh, kjøpte forsåvidt 2 napoleonskaker til i morra, men det er nesten flaut å sette de frem på nasjonaldagen... kjøpte de på Meny. Kom seg fint frem både i pose og videre i bil. Men når jeg kom i gangen hjemme her, deisa posen i gulvet og napoelonslokket HANG FAST i bokselokket... jepp.... pent? no...

 

Jeg spiste ikke sjokoladen og isen han fant frem i går! Den mandagsskjerpinga hans gikk til H, men jeg greide meg bra. Kanskje det kunne vært på tide å treffe søstra hans igjen, ho slenger lett med leppa når det gjelder kroppen til lillebror... Meg kjenner ho jo ikke som slank, heldigvis, hehehe.. Men hahaha, hele slekta så jo alle bildenen på ipaden fra både Mexico og India.... DE bildene... hehehehe. ikke noe matmangel her nei.

 

Vel, kos deg på nasjonaldagen, kommer vel noe på insta, hehehe. Så er det hverdag igjen på torsdag.

 

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell overstått 17.mai ???

Her ble det en koselig dag, men dog noe kald, hehehe.. slapp unna regn hvertfall. Det ble Fredrikstad. Fikk gått endel.. i bunadsko..............

2 ispinner, rekesmørbrød, biff - ja det var vel det. et passe stykke (fra frysa) gulrotkake.

(den kræsja napoleonskaka tok vi tirsdag) Så absolutt ikke gærent synes jeg. Han nekta å spise pølser - så det ble rekesmørbrød etter toget. (vi så et utested de hadde VARM KAFFE og varmelamper nemlig - litt sånn utenfor sentrum egentlig. Fullt blir det jo fort.) Han hadde aldri spist pølser på 17.mai før - veldig merkelig... :o Fikk endelig testa ullcapen min til bunaden... kjekk og ha... flere hadde den på. Du har vel sett familiebildet på insta.... ikke lett å ta bilde av han, men... ble ok.

 

ordnet diverse i dag.. babyklær og klesvask. Ho ligger vel på sykehuset en uke eller så til tror jeg, men går visst bra med babyen, en måned for tidlig. puster selv heldigvis.

 

Deilig med ekstra lenge fri... jobb igjen lørdag og søndag. fikk ekstra fri fredag pga turnusregler.

Blir restemiddag i dag. :P

 

Muligens en gåtur etterpå.. må bli ferdig med klesvask før middagslaging. All aktivitet teller :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk gjort endel styrkearbeid i dag formiddag :D

Fylte opp 4 store kasser og 4 store bøtter med jord og kugjødsel. Flytta om på interiøret i drivhuset. Nå er hvertfall tomat og agurkplantene i jorda. :P

1 times kaffekopp/prat ble det med tidligere kollega/nabo også... ho som passer mye katten min.. Ho så jeg kom kjørende da ho lufta hunden sin - så da gikk ho bare hjem med ham, og kom til meg etterpå. Må passe på mens jeg er hjemme, hehehe.

 

salat med kalde poteter og stekt laks

 

Gåtur litt over 1 time. Men han lurte meg til å kjøpe is... :(:P

 

Så i dag har kroppen fått jobba :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen epler da du er vel ikke medgangssupporter ????????????????? :ph34r:

 

Brann gjør det jo storveis om dagen, veldig gøy. Ikke gått på noen kamper, blir ikke tid om dagen. men må si jeg angret på at jeg ikke gikk på 16 mai da.

 

Skjedde lite med oss på 17. M var så dårlig i ryggen at han ikke klarte å gå så måtte bare snu. Jeg var en tur i Stoltzen med Nemi, veldig kjekt. Sinnsykt tungt men godt også. Var nydelig vær her hos oss. Sol og passe temperatur

:D

 

Så masse fint babytøy, kjekt når alt går bra. Bare husk å ikke kjøpe minste str, de får ofte mye 0-6 mnd og får vel ofte ikke brukt alt engang. Jeg pleier alltid å kjøpe 9-12 mnd. H&M har mye bra babytøy.

 

Huffda epler, nesten 9 tallet, ikke bra. Tror dette blir en særdeles dårlig uke for meg. altfor mye is +++ Men får x fingrene for stillstand. Mye aktivitet da og det er jo bra. Idag blir det en rolig tur rundt store lungegården. Ulriken igår. Opp skaret. Brukte dobbel så lang tid som vanlig. Men kanskje ikke så rart. Var dag 4 med tung bein aktivitet.

 

Nei, får logge av M kom akkurat hjem. Må nesten være tilstede de få helgene jeg er hjemme :lol: :lol: :lol:

 

Ha en strålende helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P noen minutter ledig uten han i nærheten nå :D

Ps, har nok kontroll på babyklær... i min alder har man kjøpt endel opp igjennom årene til slekt og venner. Mest til venner når jeg jeg tenker meg om. :unsure:

 

Pastasalat og marinerte svinekoteletter til middag nettopp. Med hjemmelaget oljedresssing. Har kjøpt egen beholder til dressing, så nå er det bare å sette den på bordet så tar vi etter behov selv, og ikke over salatbollen. Jeg er nemlig fullt bevisst hvor mye kalorier det er i olje... huff og huff...................... Men han synes det er godt.

 

Nå har vi nettopp skrudd ned den gamle markisa på verandaen her. Han prøver å brette den sammen ved søpledunken nå. hahahaha - kan vel bare gi opp det prosjektet mener jeg.. må nok til søplefyllinga med det lange røret... vi "får" ny til tirsdag. Elektrisk. :P må koble til strøm

Jøss han fikk bretta den jo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja blir en del baby klær handling he he.

 

Så bra med nedgang!!!! Sakte men sikkert er et godt ordtak.

 

Jeg har vel stilstand denne uken tenker jeg. På vekten i morgen.

 

Mye trim forrige uke så fornøyd med det. Denne uken blir det ikke så mye. Skal på styrke i morgen og så går turen til Legoland med niese. Tilbake sent lørdag og så er det 4-fjellsturen søndag. Dårlig med agiltiy trening da :blink: Snart stevne igjen så skulle jo så absolutt ha trent mer, men men .

 

Utrolig hva de får til disse mennene når de bare vil he he.

 

Blir bra med ny markise, kommer vel bilde på insta B)

 

Olje er godt det. Men alt med måte, enig med deg der.

 

Ha en strålende dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink: håper vekta du viser positivt :P Greit med et fint tall før legoland, hehehe.

jepp- sakte er bra :wacko: 100 gram I uka, skulle vel bli 5,2 kg pr år - og det må jo man være fornøyd med. Men da må man ikke gå opp i feriene selvsagt. :unsure:

 

Føler meg ikke fult så sliten etter natt nå, som sist.. men magen herjer istedet.. sånn er det...

Fikset diverse på kjøpesenter - tok "middag" der - rekesmørbrød - hehehe - enkelt i dag.

Deretter drivhus og katt. Sovna på fanget mitt. Får Nemi mye skaubjønn/flott når hun er ute? Flottbånd?

jeg og Truls er dritt lei de krypene... men han er utrolig snill og tolmodig som sitter helt stille nesten når jeg tar de ut.

 

nå; NCIS på TV6.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:) Gåtur; 40 minutter i rask tempo :D

 

Salat med kalde sommerkotletter i biter til middag :P

 

Venninebesøk i morgen, lager lasagne, salat og hvitløksbaguetter. Greit med noe som kan lages på forhånd :rolleyes: Vi skal til katten først da. Det er lenge siden ho har sett han.

 

Ha en fin fin tur til legoland!!!!! Insta?? Regner ikke med oppdateringer her før til søndag/mandag?

stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

B) velkommen tilbake K66 - ser ut som du har hatt det helt knall i legoland :D og sukkerinntaket var vel passe høyt :unsure::wub: ????? men teller mest at jentungen koste seg med tante :P

 

gåtur ble det både fredag og lørdag. 45 min. diverse hagearbeid. rekkverket på verandaen er malt i den "gamle gråfargen" - så får vi ta den nye mørkere neste år - hele sulamitten - når alt skal males uansett. Fornøyd. Kulegrillen er prøvd, men det har du jo allerede sett, hehehe.

 

Mulig jeg går en tur i ettermiddag, nå er ryggen helt å jordet, så får drøye litt til kroppen kommer i gang. (men drivhuset er perfekt for øyeblikket da :rolleyes: )

 

Biff til. middag i dag. Fisk i morra.

Tenker vekt kommer i morra også.

 

Kos deg på stevne i dag. Tenker Nemi var glad for å se deg igjen..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glemte helt å veie meg da jeg stod opp kl 05 i dag... og etter havregrøt er det jo liten vits å gå på vekta uansett. Skal sove hjemme på hytta :P & Truls de 2 neste nettene, så liten vits med annen vekt. Men er så nogenlunde det samme uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P tror du ikke han ville gå tur i ettermiddag da... jepp, dro meg med på ny gåtur etter en nydelig middag. om byen. (men jeg nekta gå innom for å kjøpe is :o ) hihihi - nå er det mandag, ikke noe tull nå.. 1 time og 10 min ble det. altså tilsammen 2 t tur i dag. Beina er passe møre nå... asfalt er vel ikke det beste underlaget uansett. Heldigvis er pollenstøvet på vei bort, så nå kan vi snart gå i skogen igjen i sammen. :D

 

jordbær og kesamlime til kaffen B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...... og en tur til!!! nå står ikke verden til påske... (nå står ente væra te påske)

45 min turen, standard. B)/>

Vi skal nemlig for ente gang sette inn 7 giret når det gjelder skjerpings.. 89-90 kg på oss begge. Han var veldig frustrert i dag tidlig når han hadde gått opp igjen de 2 kiloene han hadde mista... hahaha - lyder det kjent???????

Fikk t.o.m lov til å sette opp en GR diett til han... spis dette versjonen. (ikke tenke selv) :mellow:/> vel, får pønske ut noe... Kan man ha 2 profiler her tro.... Eller bare lage en mannlig versjon m riktige kalorier på min.. 1900 kcal - bør ikke det stemme tro... Får surre litt.. Og sette opp en meny på et ark. Og et ark til EPLER.

HAN SKAL IKKE SJEKKE DETTE FORUMET SELV! ikke pokkern... :P/> Litt for mye lesestoff her kan man si... :(/> hehehe.

Han vet jeg har gått på nettkurs og kan litt. holder det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja best å holde han unna forumet he he.

 

Legoland ble sukker bombe he he, men som forventet 0,5 opp og det er helt greit. Vi koste oss masse. 4-fjellsturen var også veldig bra så det har blitt en uke med masse usunn mat. Men verdt det. Satser på at halv kg er borte neste uke. Kroppen har vært helt ødelagt noen dager nå. Skal på styrke trening etterpå men tror rett og slett at jeg er nødt til å ta det rolig. Ikke noe futt i kroppen. Men trening skal det bli.

 

Ja de kg kommer fort gidt.

 

Men nå virrer jeg på 75 tallet og det er greit. Skal gjøre en innsats men denne uken blir litt laber. Tenker å sette inn ekstra gir neste uke. Denne uken blir litt sånn hips om haps.

 

45 min er jo bra det!!

 

Nemien går det bra med, hun holder vekten stabil he he +/- 200 gr og det er greit. Helt avhengig av hva hun spiser og når på døgnet og hvilken vekt.

 

Travelt på jobben så burde jobbet litt ekstra og opparbeidet flexi men blir ikke i dag kjenner jeg. Kjempesegen. Blitt skikkelig forkjøla i tillegg til at verker i hele kroppen så det får bli en rolig uke.

 

Stevne i helgen. Spent på om nerver holder. Ikke så mye trening på oss i det siste føler jeg så er veldig spent på hvordan det skal gå. Meldt regn også :-( ikke bra. Nemi liker ikke litt å gå agility i regn og i hvert fall ikke på naturgress. Men men, det blir som det blir.

 

Gleder meg til å høre hvordan det går med matregimet deres fremover ;)

 

Ha en fin fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( ja, det er jeg og... er redd det ikke funker å sette ham på GR 100%... men så lenge han er missfornøyd og vil gå ned 5 kg, så må jeg bare prøve... Han må jo ha skikkelig mat når han har en tung jobb også.. ikke akkuratt kontorjobb... Men han kjedespiser mye frukt og yoghurt, så han skjønner selv at han kan droppe noe der. :blink:

Jeg spiserminimalt når han er på jobb, så der kniper jeg inn. Smart, ikke sant.

Til lørdag drar vi til Amsterdam, så da blir det uansett andre matrutiner.. men mye farting da... Jeg får tenke litt, men er jo på tur også. Vi skal være aktive selvsagt. Må se mest mulig. :P Insta kommer til å koke igjen, men skal bli kjekt med nye bilder å ta av, hehehe... Vi kommer tilbake torsdag kveld. jobbehelg etterpå.

 

500 gram opp var jo bra egentlig... regner med at du spiste det samme som jentungen. så jo noen bilder.......... skal hoppe på vekta i morra. :huh:

 

Blir gåtur senere i dag. Må våkne litt mer først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P vekt 1.juni; 89,2. Skal det være så himla vanskelig å komme seg ned på 88 da... :angry:

Var virkelig storskjerping i går... (stakkarren var sulten....= kjøleskap) - men jeg holdt unna bra. Ikke tok vi smootie på kvelden heller. Blir i dag istedet (må spise opp rester før vi drar)

 

Var så smart i dag at når han gikk på jobb nå 05.30 - så satte jeg på sengetøyvask med en gang - for da legger jeg meg ikke igjen, hehehe.. Har tenkt å ta meg en dusj og så gå en tur.. så er jeg ferdig med det. Skal uansett drøye endel timer her før jeg drar til Truls. og så dra derfra til en venninne kl 15. (møtes i et kjøpesenter)

Middag senere blir grov ris, og laks med kokos oppå. brokkoli. må prøve nye oppskrifter. :P

 

ha en fin torsdag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink: dette kan vel umulig ha skjedd før... Epler gikk ut av døra kl 06.38! ja, jeg mener, jeg GIKK TUR! (med musikk på øra) den vanlige runden, men motsatt vei. Så mye mer spennende da, hehehe.. småpludra med ullsokkene.... nå er det 6 stk der. :P 6+2.

Virkelig innspurt før Amsterdam dette her.. klask på skuldra Epler.

(vet du liker å trene tidlig, men husk jeg er en trøtt nattugle på morran... opp tidlig? grøss og gru..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...