Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

:P 50 min gåtur :P

Hadde plan om å ta meg en pause i dag, men han overtalte meg.. men ille kjekt det også.

 

middag; ovnsbakt laks med rotgrønnsaker, byggris, agurkblanding og resten av tzatzikien.

Kan ikke skjønne hvorfor det blir mye agurker her......... hehehehehe.

(agurkblanding; noe jeg fant på matprat. med lime, hakka hvitløk, olivenolje,sesamfrø, salt, pepper - skulle vært chilli og selleriblader også, men hadde ikke. ble godt. )

 

Hvor er du K66? travelt? :(

 

fin tirsdag videre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halluen epler. Ja beklager, dagene går i ett og det blir bare ikke at jeg er innom GR :ph34r:

 

Flink du er med trim da!!!!!!!!!!!!!!!!

 

har greid å få meg 2 økter på Barry's hver uke de siste ukene, veldig fornøyd med det. Maten så som så men slettens ikke så verst. Står påstedet hvil dessverre, men skal jeg ned så må jeg gjøre en innsats og det er litt tungt om dagen.

 

Siste dag på jobb i morgen :D Skal bare bli sååååååååååå bra med 4 uker fri :D Reiser til Stockholm for å være støtteapparat under nordisk mesterskap i agility. En på det norske landslaget som jeg er en del med og hun reiser med 2 hunder og da er det ikke alltids like lett å få kabalen til å gå opp . Tirsdag går turen til Montreal med nevøen. Usikker på hvordan det blir med nett altså. Men det jeg tydelig ser er at når jeg er aktiv her inne er jeg flinkere så uansett så kommer jeg mer innom etter Montreal.

 

Nemi var på årskontroll i går og der var det bare velstand :wub:

 

Ingen agiltiy trening på oss nå. Var ikke planlagt med pause men det får bare bli sånn. Er så ferdig når jeg går hjem fra jobb at jeg har mer enn nok med å gi henne 2 timer tur om dagen. Men pause er sikkert ikke så dumt. Når tilbake fra Montreal så får vi ta og lage en plan B)

 

Nei, på jobb enda så får gjøre noe.

 

Ha en strålendes uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D 4 uker fri høres herlig ut... men ikke la det gå helt på styr da..

Du får slenge deg på min supre motivasjon nå utover... ja, holde fokus altså, bør nødvendigvis ikke gifte deg, hehehe. :P

 

Jeg fortsetter å rapportere trim uansett om du er her eller ikke.

Kosthold ok, men blir litt is fremdeles.

Trener så mye kroppen takler. Å gå mye er jo også bra. Vi pusher hverandre der.

 

Montreal har jeg ikke vært. spennende...

 

Gjøre noe, så hjem for å slippe ut Truls som har vært inne i natt. (regna i går hele dagen)

Jobbe 4 netter nå... :(

grille sommerkotletter i dag. Mer tzatziki ble laget i går, så skal jeg ha salat med kokte nypoteter oppi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Glemte helt å melde ifra at jeg var på 1 time spinn i går kveld :P

I dag skal vi trene begge 2, jeg kl 16.15 spinn. Har begynt å melde meg på timer. Folka begynner å strømme til treninga + at det er "vanskligere" å melde seg av når man har fått plass... kan være smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en time spinn gjennomført altså, noe rolig tempo da tullballet meldte sin ankomst :( Men jeg dro! Sofaen frista, men ... nei, nå skal det skjerpes - så får tåle litt... merka i beina etter timen i går også, samme musklene brukt lissom...

3 ganger denne uka også, stolt som en hane! (høne) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D 50 minutters turen gått :D Men burde vel seriøst tatt 2 runder siden vi bestilte pizza............................ :(

Har bestilt meg brukt brudekjole på finn :P Etter målene ho oppga så må jeg gå inn 5 cm i livet - satser på å greie det. Må sy den inn uansett over hoftene. Der er jo jeg veldig smal. Men venter til våren, får se hva Epler har greid!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P 75 min intervallspinn gjennomført med høyt tempo :P

Jepp, timen min har startet opp igjen :D

Sliten etter 4 netter attpåtil, så snart leggetid, hehehe

Må få gått en tur på formiddagen, for jeg får besøk av 2 venner halv 3. Skal lage minestronesuppe i morra. Hjemmelaget selvsagt. Ikke pose :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P tur unnagjort - faste runden her på 50 min. Småregn, men rakk hjem før det ble "litt mer" :unsure:

Klar for besøk, og en stoooor kjele er klar. (må jo ha mat for noen dager når jeg først lager)

grove hvitløksbaguetter til. Sånn går det når Epler er i butikken :D

Ok, gjærbakstkringle til kaffen - fra butterfly.......... han synes vi måtte ha noe til kaffen.. kjører forbi der når vi skal til hytta nemlig. veldig kjekt. (sendte han til katten i dag)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:( måtte ta meg en pausedag å trimmen i går.. var dønn sliten...

 

MEN mer propell i dag.. viktig å lytte til kroppen også :unsure:

1 time spinn (inkl elendig musikk.......)

 

jepp, 3 ganger denne uka også, 3 uke på rad!

 

Satser på gåturer i helga... innimellom regnet... :(

 

ser du har det helt knall K66 :lol:

ps, brudekjolen passa faktisk veldig bra, må syes inn over puppene bare. skjønte ikke helt de målene hennes... så bør ikke gå ned egentlig, MEN ..................

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ferdig med gåtur før kl 08 om morran!!! jepp!!!!

 

Når J gikk på jobb (ekstravakt) kl 05.30 - så la jeg meg ikke - men bakte kake som var planlagt (feire 2 års dagen vår i helga istedet for om onsdag) Verdens beste ble det.

deretter gikk jeg ut... hjem til Truls, og deretter pynta jeg kaka + laget tikka masala til middag. har virkelig stått på :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg blir gjerne med:) Har jobbet med å gå ned hele sommeren, med liten hell. Har prøvd ulike metoder fordi jeg er lei av å gå ned og bli der i en mnd før jeg sakte men sikkert går opp igjen. Håpte da å finne en slanke metode som kunne fungere bedre en å holde fokus på kaloriene hver dag. Har lært på den vsnskelige måten at det er bare å glemme. Ikke ned et gram. Så jeg måtte ta fatt i den kjente lifesum appen å telle kalorier. Har drevet på nå i flere uker. Har ikke skjedd så utrolig mye, kroppen har denne gangen vært som superlim for fettet. Men jeg sto på mitt, nå begynner kroppen å slippe???? Så glad. Gått ned ca 2,2 kg fordelt på to uker. Det er ikke mange kilo jeg skal ned, men de synes veldig godt på kroppen. Veide ca 72 kg. Skriver ca da grammene går så opp og ned pga vann. Nå på fredag veide jeg 69,8 ???? Så glad for å se det tier tallet. Planen er å gå ned til 66 kg. Der trive jeg godt. Men hadde ikke gjort noe om jeg hadde gått ned litt til. Spørsmålet blir hvordan kan jeg bli der. Strategien er at måltidene mine må være like. Slik at jeg vet nøyaktig hvor mye jeg får i meg. Iallefall lunsj, og kvelds. Spiser ikke frokost. Og middagen må jeg bruke sunn fornuft. Det må bli noe slikt jeg må jobbe med, uff vet ikke jeg altså. Slenger ut tanker her. Bekymrer meg veldig dette. Er nemlig så lei jojo slankingen. De samme fem kg gang på gang. Jeg har ellers ikke så dårlige vaner, spiser godis kanskje en gang i mnd. Ikke kaker eller noe særlig is heller. Så jeg må nok bare innse at å vedlike holde en "lav" vekt krever ikke mye mat. Jeg vet at jeg er altfor flink til å spise brødmat til de lunsj og kvelds, men nå spiser jeg kun knekkebrød. Har tidligere gått tilbake til brød etter endt nedgang. Så det må jeg ikke gjøre denne gangen. Har du tenkt på hva som må gjøres for din del?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: vi gikk 1,5 time i marka i dag :P

 

Avatar - velkommen til oss :P

Vet... ikke lett å finne ut hva som funker eller ikke... spesielt ikke når man egentlig er ferdig med nedgang, og skal opprettholde vekta. Kanskje du kan spise cottage cheese istedet for brød f.eks? lage omelett til kvelds/lunsj? salater med kylling eller reker til lunsj? Bare for å forandre hvis du er veldig glad i brødmat mener jeg..

Er du flink til å trene da? gå turer? aktivitet er viktig... kanskje du greier de siste kiloene..

 

ha en fin søndag videre

epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er da :D

 

Jeg er startet opp på nytt, etter en tung tid både mentalt og fysisk. Det er lett å overse og ignorere seg selv når man går gjennom en sorgfase. Men jeg har en datter å holde meg i form for, og ikke minst hadde det vært hyggelig å føle seg bedre for min egen del og. Jeg er en tungvekter som skal ned mer enn 40kg. Holdt på å besvime da jeg så tallet på vekta, og bestemte meg for at det ikke er noe annet å gjøre enn å bite tenna sammen og begynne på kostholdsplan og trening.

 

Dørstokk-mila er lang, og spesielt når man er svær, så jeg fikk ikke trent noe før i går. En venninne dro meg med ut på gåtur i 40 min. Det gikk ikke spesielt raskt, siden jeg har mine vondter pga vekten, men det er jo en start. Svett ble jeg uansett :rolleyes:

 

Så for å følge opp, så tenkte jeg at jeg skulle ta en tur i dag og. Meeeen det var så grått ute, og meldt regn. Hva gjør man da? Jo: finner frem en gammel Zumba-DVD, og kjører 20 min-program foran tv-en :lol:

 

Føler meg flink B)

 

Hilsen OopsyDaisy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det høres ut som om jeg bekymrer meg for tidlig???? Det er bare det at jeg aldri er langt unna målet, men unna nok til at det blir litt ork og jobb med det.. Jeg vet ikke om det å gå ned og opp 5 kilo karakteriseres som jojo slanking jeg, men vet bare at jeg må legge mer jobb i vedlikehold???? Jeg går fort på mølla hver dag. Og tar knebøy. Det er det jeg gjør fysisk, bortsett fra tur med hund, jobb, og det normale man gjør. Må skryte litt av meg selv her, gikk på vekta i dag (bare litt nysgjerrig???? )Gått ned 200 gram i helga:))) ser ut som kroppen slipper det som er etter mange uker med venting. Hurra. Jeg har etter hvert skjønt at jeg er litt sensitiv for sukker, oppdagen de gangene jeg spiser noe med mye sukker at jeg begynner å kald svette og føle ubehag. I dag på jobben følte jeg at jeg ikke kunne si nei takk til et kakestykke. Blodsukkeret skjøt i været. Klarte bare halve. Så nå dropper jeg å spise slikt. Liker ikke kake en gang, må bare finne på noe smart å si til folk neste gang. Jeg syns det virker som at du er ganske flink med å trimme, og det er bra:) Skal du ned mange kilo da epler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Avatar; flott med 200 gram ned! Nå gjelder det bare å holde på den nedgangen på hverdagen også :unsure:

Jeg bør hvertfall gå ned til 80 kg.... er jo bare 1.74 høy - kan da ikke veie over 90 da :ph34r:

Mageflesket sitter godt :( Og motivasjon til brudekjolen er hvertfall på topp nå!

 

Oopsy DaisySå bra du fant andre alternativer når det bøtta ned ute! Sånn liker vi å høre vet du :-). Høres ut som du er motivert til å trene hvertfall, og det er jo viktig å starte et sted.

Hva skal du trene i dag? ny gåtur? kom igjen, det orker du!

 

Hjemme igjen K66? sliten? Nemi fornøyd? :wub:

Hvordan var kostholdet deres, bortsett fra insektburger? :wacko:

 

Ble vekket brått etter nattevakt kl 14.30 i dag av at han kom fra jobb... skjønte knapt hvor jeg var hen.. Så snille kjæresten min dro rett til hytta for å klippe plenen min, sjekke drivhuset og kose med Truls. Jeg har våkna mer nå.. hehehe

 

Skal gå en tur etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P 1 time spinn gjennomført :P

 

ps, vekt kommer 1.september. Tenkte egentlig å offentliggjøre vekt kun hver 1 i hver mnd. Gjør hva du vil selv K66 :D

Man blir jo så frustrert over de 100 gramma opp og ned og opp og - så kanskje dette "hjelper"

Men er i minus nå altså :P

 

friperiode nå, det skal bli utrolig godt!!! ofret jo forrige langfri med ekstra sommerjobbing...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D dagens tur på 50 min er gått. før kl 10 om morran! sliten i beina? tullball... gjennomførte i sakte tempo på ren og skjær viljestyrke :blink:

 

Nå; hjem til katten.

stekt laks og scampi (surrer de lett i panna med bittelitt chillisaus og et dryss av pepper over - veldig godt) Blir nok rotmos ved siden av og grov ris av et eller annet slag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morn igjen. I dag gikk jeg på vekta og jeg har gått ned 0,5 kg. Akkurat det jeg håpet på:) Så i følge lifesum så er neste delemål 0,6 kg. Håper dette fortsetter så enkelt ned, for det er egentlig ikke vært vanskelig på noen måte:) Denne uka har jeg ikke fått trimmet så veldig mye. Gått to ganger på mølla , da går jeg ganske fort. Ca 6 km i timen. Og tatt knebøy samme dagene. Men jeg har gått turer med bikkja og malt garasje. Det teller vel litt det også???? Uka er ikke helt over enda heller, det blir kanskje en tur på mølla i dag etter masse husarbeid.. Epler, håper du får tallet du ønsker på vekta. Blir spennende:) Du er tøff som klarer å vente en hel mnd før du sjekker vekta. Jeg er altfor svak og utålmodig jeg???? God helg dere, kos dere med måte????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avatar; så flott med 500 gram ned! ei stor smørpakke, det! :D Stå på & klask på skuldra :P

Brukte lifesum appen en periode før jeg og, nå orker jeg ikke skrive inn hver smitt og smule.. tar en sjans og bruker sunn fornuft.

Jeg snikveier meg her flere ganger i måneden, men ikke skrive inn så ofte, det var det jeg mener. Nå i dag var det litt opp igjen f.eks - men jeg vi spiste sushi i går, og mye salt i soyasausen..

 

75 min intervallspinn i går ettermiddag. yndlingstimen kom ble brått satt opp, så bare måtte... ikke 100% innsats, men fornøyd.

3 ganger spinn denne uka også. :P

 

I morra skal vi ha 2 av vennene mine på besøk (ho jeg drar på storbyferie sammen med, nærmere seg Vilnius tur)

Vi skal grille hamburger og kotletter. m diverse tilbehør. Lage kake... :unsure:

 

Må komme meg i gang... blir nok en liten gåtur i marka tror jeg. Mulig jeg bare tar minirunden på 30 min.

 

varm gazpachio suppe med strimla svinekjøtt er planen i dag til middag. Må finne på noe nytt se.. matprat.no

 

Melder i fra senere i dag eller i morra hva trimmen ble.

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en gedigen 3 dagers KAKESPREKK - så i dag ble det en ekstra straffetrening. Ja, noe må man jo finne på, hehehe...

 

1time spinn. - aktive kalorier; 356. kalorier totalt 459

45 min soft spinn - aktive kalorier; 283. kalorier totalt 378

 

K66???? fullstendig ferie? <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...