Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

:huh: forandra på treningsregimet mitt i dag.. jeg skal nemlig ha natt nr 5 (overtid :D ) i natt, så droppa 16.15 spinn... sliten som et uvær.. Men skal prøve å få tatt igjen den timen til søndag, da går det en soft time, dvs lettere og 45 min bare.

Greit K66?

 

J ønsker seg pizza eller calzone i dag til middag (pizzashappa) - så ok - jeg får godta det. Ikke ofte vi bestiller pizza uansett - 1 gang hver 3 måned?

Biff i morra. Og det er jo rent kjøtt hvertfall. :huh:

 

Håper utstilling med vidunderet går bra i helga :P

 

Nei, får skrive mail til sjefen...... har nemlig fonni ut at jeg blingsa ille på vaktene jeg trenger fri når vi skal til Sri Lanka.. (forskjøv turnusen i boka for 2018) - dvs at jeg trenger fri 7 vakter og ikke bare 4... ops.... Håper jeg kan få jobbe inn alt i avsp... er deilig å litt ferie tilgode på høsten og nemlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Starta 1.oktober dårlig på trimfronten....

(vi gikk til byen i går forresta, 1,5t)

 

Plan A var å gå 1,5 t runde i marka, men det regna bare mer og mer, såå...

 

Satt/stod et par timer å pussa sølvtøy vi begge hadde istedet... felles dugnad... Skal prøve å selge endel vi ikke trenger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

600 gr ned er jo knall!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

Tror jeg er påvei opp :o Men nå har jeg en utfordring gående med noen venninner. Ikke sukker i en mnd, det må jo bli bra he he. Nå er det game on.

 

Var på kontroll utenfor byen idag og da blir det lange dager. Skal på trening med Nemi i morgen. Satser på å få trent megselv på onsdag.

 

I helgen skal jeg ha tantebarn med på landet. Må vaske huset på landet også så da går helgen. Fra neste uke av skal jeg ha 2 styrke/cardio økter og en yoga tenker jeg. The sky is the limit.

 

Vekt kommer 1 november.

 

Du er flinke flink med trening. Klapp på skuldra.

 

Nei, får komme meg i seng. Lang dag i morgen.

 

Ha en fin fin uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:blink: Ja, det er kanskje det... blir jo 150 gram gj.sn i uka :D Kan ikke forlange mer, hehehe

 

greit å ta grep når di ser vekta gå oppover.................... :(

Strikse planer er bra.... Tror det er det eneste som funker for oss..

Ok, da har vi vekt hver 1 i måneden begge to :D ENIG??

Man slipper da fokuset så ofte og skuffelsen at det går opp og ned, og heller ta tallet den ene dagen, dermed basta lissom..

 

Planen i dag er å våkne litt mer.. katten selvsagt... butikk.. lage middag til i morra i kveld. (han har laget kjøttsaus med ris og gulrøtter mens jeg sov) Mulig jeg tar meg en tur på hageland el lign - trenger kaktusjord el lign + "svart duk" til drivhuset. Vi skal ta opp gulvet der og rette ut jorda, og legge på ny duk ... de hersens maurene har hatt fest der et par år, så gulvet (hardplast klikk klakk) buer seg i hytt og pine.. vi skal vaske ned og ordne det til helga eller fredag.

 

Ha en fin uke du også :P

epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P 50 min gåtur i marka :P

 

hm... tror egentlig det var smart å bytte urskive...

nå har jeg aktivitetssirklene tydelig på forsiden, og det står hvor langt jeg har kommet...

i dag akuratt nå f.eks;

449 (kalorier forbrent - mål; 360)

53 (minutter godkjent trening - mål; 30 min

9 (timer oppreist. mål; 12 timer.). Det skal jeg greie i løpet av dagen, 3 t til.

 

Kan forandre på målet mitt med kaloriene bare. Og det er aktive kalorier, ikke "passive"

 

sushi til middag altså.. hjemme på hytta. Katten var nyyyyyskjerrig.........

 

nei, kaffekoppen blir kald... og så fortsette på scanning prosjektet mitt... har scanna alt av attester og vitnemål - nå står andre ting for tur. Kjekt å ha det digitalt i mapper OGSÅ.

Men en god jobb...............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vasking av drivhus og 1t 50 min tur i marka i går. Inkl div fotostopp. nydelig høstvær.

Om kvelden var vi på kino. Blade runner - elendig film - ikke å anbefale... selv J ble skuffa, han liker myyyyye rart... Popkornet spiste vi opp før filmen begynte, heheheheheheeh :D

 

i dag? Truls selvsagt + en tur i marka, hvor langt er ikke avklart enda.

Svinestek til middag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinke du er epler, klapp på skuldra ;)

 

Var på kino med 2 nevøer i går. Kingsman the golden circle eller noe sånt. Mye drap +++ men så overdrevet at det bare ble morsomt. Får jo se det de vil se når de vil være med tante. Var kjekt. De har jo høstferie og da er det kjekt å finne på noe, selv om hadde mer lyst å legge meg på sofaen he he.

 

Så smått i gang med bedre kosthold. Lager smoothie til frokost og så har jeg med meg ett mellommåltid med gresk yoghurt, tranebær og valnøtter på jogg. Lunsj litt variabelt men enten salat + 1 skive rugbrød eller 2 skiver rugbrød/surdeig speltbrød med egg eller ost. Middag helt normal kost. Sprekker litt innimellom på søtt men går rette veien. Sakte men sikkert. Var på yoga på jobben i går, veldig godt faktisk, sånn tøy og bøy. I morgen er det Barry's så da får jeg kjørt meg. Skal prøve å gå med meg 2 økter der i uken. yoga på jobben er ikke hver uke men skal nå få med meg når jeg kan. Neste uke satser jeg på mer rigid kosthold, er jo bare å bestemme seg, ikke sant epler :P :P :P

 

Er på jakt etter ny leilighet, skal se på en mandag https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=106190205 litt dyrere enn jeg egentlig ønsker men beliggenhet 100% + at har garasje og det er en mangelvare i sentrum. Ser fin ut på bilder men ikke noe er gjort siden nytt i 1990 så gulv, kjøkken og bad må nok taes. De har malt men det er bare for at det skal se bedre ut. Er ett dødsbo og kun 1 eier så er jo begrenset med slitasje. Men skal nå se men tror det blir rift om denne selv om mye selges under prisantydning om dagen. Tror ikke denne går under. Men må se den først uansett. Kan jo strekke meg ganske langt for den rette men må bestemme meg på forhånd hvor mye gjeld jeg evt ønsker.

 

Skal jobbe 80% neste år, har jeg sagt det? Kroppen er ikke grei og føler jeg trenger litt mer fri sånn at kanskje får orden på denne gamle skrotten.

 

Stevne i Stavanger i helgen. Blir spennende å se. Litt lite agility trening om dagen. Men vi er jo ferdig med utstilling så nå kan vi konsentrere oss om ag igjen :-D

 

Nei, travelt på jobb.

 

Snakkes.

 

God helg når den tid kommer

 

Keep up the good work :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Så på leiligheten du "la ut" nå. Ser ok ut den da.. fikse verandagulv og få bort vegg til vegg teppet på soverom.. Sånn på bildene så jo kjøkken og bad greie ut. Har inntrykk at prisantydninga ryker uansett...

 

sikkert fornuftig å jobbe mindre.. en fridag i uka da? Du kan ikke kutte ned på alt med Nemi også litt da? blir jo temmelig mye til tider mener jeg... :( Bare bekymra, vennen...

 

Jeg har vært totalt utslitt de siste dagene som sagt.. Godt jeg har hatt langfri, men går mot jobbehelg. ikke spinn intervall i går. Føler jeg bare kan sove og sove og sove... og sliten bare å ha vært i butikken.. men håper det løsner snart. J tror jeg har trent for mye + nattevakter - kanskje det... kroppen sier stopp og.

 

Så bra du er i gang med trening/yoga igjen.. og bra kosthold. Ja, man "Må" sprekke innimellom - det er vel sånn vi holder ut, hehehehe... gjett hvem som har begynt å prate om julekaker.... herregud, lo så tårene trilla her om dagen...... jeg burde jo teste ÅRETS MEL snart - lage bare en sånn 2-3 kakebokser som test... :lol: ja, hva kan man si.... :P

 

nei, får komme meg hjem til Truls. Vi skal ha middag litt senenere i dag, kylling shop suey. En snekker (en han kjenner) kommer til oss i 15 tida for å titte på prosjektet våres i boden v kjøkkenet.. henge opp skap og få plass til uteputene... må være noe som tåler fuktighet og kulde, for det er sånn lufting rett ut. ( vi har en matbod rett innafor der, men der er det bra) Fruen vil ha mer system, hehehe...

 

snakkes. Får se om kroppen har fått mer energi i dag........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: og vips ble det mandag...

 

1 time spinn.

starter opp igjen med trening nå, etter en mager uke forrige uke pga sykdom.. sikkert bra med en pause og.. :blink: kroppen var helt utkjørt.

En natt fri, før 3 dager jobb igjen.

 

i rute K66?

Satser på et ok kosthold denne uka. J jobber senvakter, så ikke så mye grafsing i skapene da, hehehe.. eller, jeg bestemmer ... supersunn frukt/grønnsakssmootie nå etter trening :D

 

Fin fin uke alle sammen som titter innom :P

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2x Barry's denne uken :D veldig fornøyd med det. Kroppen spiller ikke på lag men har nå fått trent. I dag skal jeg ha litt kjærestetid :wub: M går litt for lut og kaldt vann stakkars. Må pakke og gjøre klart til i morgen. Da kjører jeg rett etter jobb. Skal til NO (Norwegian Open) største agility stevne i Norge, på Kongsvinger. Det blir lange dager og sikkert fullstendig kortslutning i knollen he he men gøy blir det å se alle de gode internasjonale. På stevne i helgen som var var jeg veldig flink helt frem til jeg gikk på en kjempesmell med psyken. Ble så pisse nervøs at ødela nesten alle løpene. Nemi går kanon men hjelper lite når jeg virrer som en høns uten hode. Da ble det både sjoko ++++ Men ikke så gale de siste dagene. Små endringer. Helgen blir nok en utfordring, men skal gjøre så godt jeg kan. Satser på yoghurt og Bare Bra granola, uten tilsatt sukker og er veldig god, til frokost, lunsj og mellom så får vi se hva det blir til middag. Skal bo på et Budget hotel og det er hverken kjøleskap eller noe. Har med kjølebag på strøm pga foret til Nemi så har plass til litt oppi der men ikke så mye. Men skal ikke ta helt av og skal nok klare å gjøre noen fornuftige valg.

 

Vekten er status quo de siste ukene så der skjer det lite. Litt fra signaturen men ikke så mye så lar den enn så lenge stå. Er jo snart veiing så tar det da.

 

Nei, nå jobbe litt til og så er det tur for en spasertur tenker jeg. Kanskje en tur på fløyenikveld hmmmmm tenke tenke. Må i hvert fall pakke ferdig sånn at det bare er å gå tidlig fra jobb og hive seg i bilen og kjøre østover.

 

Forresten hatt noen gode middager de siste dagene. ovnstekt brokkolimos med kyllingbryst og bakt potet og kjøttboller med kokte poteter og blomkålmos nam nam. I dag tror jeg det står pølser, potetmos og rosenkål på menyen :-9 Skal ikke klage :P

 

 

Ha en storveis kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P middagene dine høres gode ut K66 :)

Hjemmelaget lapskaus her et par dager :rolleyes:

 

75 min spinn unnagjort.

 

natt i går, i dag og i morra. J har senvakter - så vi ses ikke før jeg våkner på fredag :blink: (får bare noen grynt på morren når jeg kommer, hehehe)

 

Bra du har en plan i helga... og du, ikke ødelegg så myyye for Nemi dag... :( men hadde sikkert gjort det samme, for all del...

 

Ha en fin helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P 1t tredemølle intervall + romaskin med vekter. :D

jepp, fikk endelig overtalt J til å ta en tur på trening i dag, et par måneder siden sist nemlig, og måtte jo dra jeg og :P Tipper han er støl i morra..........

Pøsregn i hele dag, så ingen gåtur om byen vi pleier ofte på søndag/helg...

 

middag; rester av sushien jeg lagde i går og brødskive med kald ribbe! (hans påfunn når vi var på Meny i går... )

 

Fin uke k66...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Fin Oslo tur alene. Fikk sett på gifteringen jeg hadde funnet på nettet, og ville selvsagt sjekke den nøye.. derfor Oslo tur.. Ringen ble bestilt :P Fornøyd.

Liker å ha ting unnagjort nemlig. Han har også funnet "sin" ring, men ikke kjøpt den enda.

Tresori heter butikken. Tror den er i Bergen og.

 

Ble litt annet shopping også.. Nytt fint sengetøy bl.a.. noen nye kjøkkenhåndklær.. skåler til soyasaus/sushi.. hihihi. Alt jeg spiste ligger vel ute på insta, hihihi. Og så Les miserable da selvsagt... for andre gang. Like bra nå :D

 

Fikk byttet inn en haug sølvtøy, arvet - fikk 5000 kr (noe var J sitt, men mest mitt. Og så fikk jeg 510 kr for myntene. Litt skuffet på det, men.... finnes visst for mange 1 - 2 - 5 ører eks, så de kan være verdt noe. og det var en haug utenlandske mynter (pappa sjømann vet du..) - det meste ble "skrappris" - solgt pr kg. Han pella ut 4-5 sølvmynter som jeg fikk ekstra for. Og en seddel. Rest av sedlene fikk jeg ikke noe for. Får prøve å selge dem på finn, eller så beholder jeg dem. Var for dårlig stand fikk jeg beskjed om. Kommer visst mange gamle sjømenn/arvinger inn for å selge.........

 

Tok timesekspressen. litt pes, men... det er noe skikkelige gravearbeider ved Råde togstasjon fant jeg ut i siste lita, så pendlerne til Oslo tar alle plassene tidlig.. tror dem skrev at 1/3 av plassene var borte nå. og da har ikke jeg nubbesjans hvis jeg kommer i 08 tida uansett.. så det ble buss. Tok lokalbussen til byen (40 kr) - og så buss til Oslo - 220 kr. Tok buss hjem også, men da GIKK jeg hjem fra byen (gikk av ved brua) -MEN likevel en god halvtime.. sliten i beina? tullball.. jeg var hjemme i 16 tida.

Han kommer snart hjem, har jobba fra kl 06 i dag - kjekt med litt overtid.. (det stod plutselig en ny sonos høyttaler på soverommet nemlig... :unsure: )

 

Regner med at du feiret bursdagen din i går K66. Eller blir det feiring i helga? du pleier å få spa i gave, ikke sant? :P

 

ha en fin fredag!

epleklem

siste innspurt i helga, nærmer seg veiedag for oss begge 1.november... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeflink du er å trene epler. Gleder meg til å høre 01.11.17 ;)

 

Her går det i ett om dagen. Var jo på NO på Kongsvinger og det var en berg og dalbane følelsesmessig. Nemi gir alt og er så flink så flink. Stort sett så ødelegger nervene mine men ser jo at det var mye bra i alle løp likevel. at vi skulle vinne det ene løpet hadde jeg aldri trodd og jeg var rett og slett ekstatisk.

 

Har ikke vært litt flink med maten :( Vekten kommer lørdag. Vekten står på landet så veier meg når jeg er der i helgen. Gruer meg skikkelig. Helt sikkert opp ett kg eller to. Men er av en eller annen grunn motivert nå hmmmmmm Kommer ikke til å telle kcal men skal prøve å holde meg unna snop og så skal jeg ikke spise etter kl 19. Har blitt en skikkelig uvane å spise kvelds sent på kvelden. Det kommer jo i tillegg til alt annet og da går det jo gale.

 

Har du forresten prøvd granolaen til Bare Bra? Den med hasselnøtter? Den er veldig god. Ikke noe tilsatt sukker. Er noe kokos i den så den er god på smak. Prøv den. Kan anbefales.

 

Fikk matkasse i går. Så i dag blir det pannestekt ørret med spicy mango og squash og risnudler. Blir spennende å se hvordan det smaker.

 

Var på trening med Nemi i går og fikk virkelig kjørt meg. Skikkelig intervall trening he he.

 

Var på Barry's isted. Prøve å få til en gang til denne uken. Skal på jobb på Bømlo fredag så reiser på landet torsdag. Tenkte å prøve en rolig jobb med Nemi i ettermiddag. Skal på visning.

 

Skal komme med en plan.

 

Nei får gjøre noe.

 

Ha en strålende dag.

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...