Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

Du er så flinke epler. klapp klapp klapp på skuldra. :wub:

 

Du har ett poeng epler, kanskje må roe litt ned. All reisingen i helgene tar på og så er det jo mye dårlig luft jeg oppholder meg i og det liker astmaen dårlig. Jeg hadde lungebetennelse å har vært utslått. Ble sykemeldt i 1.5 uke. Tilbake på jobb nå men kunne tenkt meg noen dager til B):D Men bare 2 uker nå så er det en uke fri igjen. Blir bra det. Og så skal jeg jobbe 80% fra januar av. Det gleder jeg meg til. Blir mindre penger men helt greit så lenge formen blir bedre.

 

Penger er ikke alt. Jeg er på jakt etter en leilighet men ikke helt funnet det jeg er på jakt etter. Trenger ikke drømmeleiligheten, den blir for dyr he he, men ønsker å finne en som ligger sentralt, selveier sånn at enklere med utleie via airbnb og en pris som gjør at jeg slipper lån. Har sett en men ikke enig om pris he he. Vel det tar den tiden det tar. Ikke noe hast.

 

I helgen skal jeg til Stavanger på kurs. Så blir det agility fri frem til februar faktisk. Skal på ett kurs i januar men det er ikke agility. Må trene litt men blir ikke noe reising og stress i hvert fall. Det gleder jeg meg til.

 

I julen reiser vi til Hemsedal. Nyttårshelgen blir på landet som vanlig. Prøver å unngå fyrverkeri så godt vi kan. Nemi blir skikkelig redd rett og slett.

 

Matmessig ikke så gale. Trim = 0 Må ta det med ro. Fremdeles lyd på lungen så har bestemt meg for ingen trening før over nyttår. Blir jo bevegelse pga Nemi men Barry's er ute av bilde til jeg føler pusten er sånn noenlunde.

 

Ha en toppers dag.

 

Når reiser dere til New York?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: 50 min gåtur i dag i marka. frisk vind på kinna, men bare minus 4.

nope, kom meg ikke på spinn i går. Tenker jeg sier spinningåfri i desember rett og slett og så får det bli bonus hvis jeg drar dit. Fortjener det etter en god innsats i høst.

 

Drar 27.12 til New York, vi kommer tilbake 2.januar. skal bli kjekt med ferie, hehehe... Ser på familiebesøk i Polen de 3 dagene før påska, men han må få bekreftet innarbeidingsfridager først, er så mye omgjøringer på jobben hans for tiden, så man vet aldri hva de finner på. Oppsigelser i bøtter og spann, kun dagtid fra januar bl.a. Får se hvor lenge det går før de ansetter igjen. Men han har bra ansinitet heldigvis, 17 år. Så dette er siste uke jeg har "fri" på kvelden, hehehe....

Vi tenker 1-2 dager hos søstra, og så 1 eller 2 dager i Gdansk. Ta toget litt utenfor byen muligens. Gdynia. Jeg synes jo alt er eksotisk, så.... hiihihihihi...

 

Ellers bare oss to på julaften. Ribba ligger i fryseren.

 

sikkert ikke lett å finne leilighet som passer både deg og lommebok... utleie høres risikabelt ut, men funker kanskje... kommer tilbake og finner en ramponert leilighet lissom...

 

Ha en fin uke K66 :)

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leide den forrige ut litt via airbnb. Fungerte over all forventning. Ikke planer om langtidsutleie men kun via airbnb. Alle behandlet leiligheten veldig bra.

 

Litt spinningfri er nok lurt.

 

blir nok bra til NY.

 

Ja ikke alltid en har kontroll på arbeidsplassen. Synd men sånn er det dessverre.

 

Blir nok uvant å ikke ha "kveldsfri" he he. Utrolig hva en venner seg til.

 

Besøk til Polen blir nok bra.

 

Trøtt som ett fly om dagen men får i hvert fall gjort unna noen saker. Har en plan som jeg tror skal gå. Fordelen er at jeg har nok å gjøre i januar he he.

 

Ha en storveis dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og der forsvant hele innlegget :angry:

 

Er ute på kontroll og på ny pc så bommer litt på tastaturet :(

 

Men men, ikke verden undergang.

 

Bare 10 dager til jul, tiden går så utrolig fort. Mobilen min tok kvelden og der lå mld med adresse epler, sender du meg påny??

 

Skal til Stavanger rett etter jobben i morgen. Gruer meg litt. Glatte veier og mørkt. Men men, får bare ta tiden til hjelp. Blir kjekt med kurs, bare håpe pusten holder.

 

Ha en stoveis dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:huh: nye nettsider, måtte lete før jeg fant forumet :o Ble noen sekunder redd for at alt var fjernet, hehehe... Vi har jo hele det miserable slankelivet våres her inne K66... :lol:

 

Ble ca 30. min i går. Parkerte litt utenfor sentrum, så hadde litt å gå i småregn når jeg skulle på julekonserten. (bare Epler kan parkere gratis, så... hahahaha )

 

Brødbaking pågår. grovbrød i dag. Sånn ferdig mølleren grovbrød - veldig greit. Veldig fornøyd med Kenwood maskinen min. Går mot jobbehelg, så kjekt å ha gjort en innsats hjemme, hehehe.

 

kjør pent i morra da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja du er nå tidig. Ville betalt for parkering jeg :D

 

Nå er det nesten jul gidt!!!

 

Skal bli godt med fri, kjenner kroppen ikke er helt i vater etter lungebetennelse og dårlig almenntilstand.

 

2018 skal bare bli så bra.

 

Tusen takk for julepakke/kort :wub: Har sendt en liten ting og håper den kommer frem i tide.

 

Da blir det nok ikke mer gr før 2018.

 

Kos dere masse i julen og ha en knall tur til NY.

 

Preikas i 2018.

 

Juleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gratis parkering er penger spart, vet du ;) Mer til lommepenger og ferie :P

 

Ses her i 2018 ja.. Full skjerping da! Men satser på så nogenlunde stillstand gjennom jula/New York. Har vært i dårlig form denne uka, men satser på å komme i gang med gåturer snart. Og NYC blir det jo uansett trasking... slitsomt å være turist i en storby, hehehe... Men håper fristelsene i matveien ikke blir hakkende gale, hehehe.. lett å si nå.. Hadde jeg dratt alene kunne jeg bestemt meg mer, men... ja, du skjønner...

 

Ønsker alle en god jul og et godt nytt år!

Titter innom her ca 3.januar tenker jeg.

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Nytt år nye muligheter.

 

Ser nå av vektregistreringen at jeg faktisk har gått ned endel i 2017, det var jo en kjekk oppdagelse. Hvis 2018 blir lik så er jeg i mål januar 2019 he he.

 

Må nok tilskrive ett par av kg at jeg var innlagt på sykehus hele romjulen, men nå prøve å holde det av. Var skikkelig dårlig. Nå håpe at dette medfører at jeg får ny operasjon asap og ikke trenger å vente til oktober som forespeilet.

 

Målet for 2018 er å bli frisk og 4.3 kg ned he he. Ønsketenkning men så si meg fornøyd hvis jeg klarer å stabilisere første halvår og så evt prøve en nedgang andre halvdel. stabilisering er jo det vanskeligste. Fortsetter med vekt 1x i mnd.

 

NY var fantastisk tenker jeg. Leste at det var den nest kaldeste nyttårsaften i NY på 100 år stakkars. Men dere var vel godt kledd.

 

Sykemeldt enda og litt usikker når jeg er i jobb igjen. Litt avhengig av om betennelsen er borte eller ikke. Trykket i hode ikke borte og det tilsier at alt ikke er på plass enda.

 

Er bare så sint på meg selv. Spanielklubben har en kåring av årets agility spaniel. pga sykdom var jeg en dag for sent med innsending. Hadde jeg sendt inn i tide så hadde Nemi blitt årets agilityspaniel, tenk det da, mer poeng enn norgesmesteren. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, vel får bare legge det bak meg og jobbe mot tittelen i 2018

 

 

Idag er det å pakke vekk julepynt. Nemi må få en lengre tur litt senere idag, men alt går slow motion her hos meg he he.

 

Ha en storveis start på 2018.

 

Epler håper vekten er grei med deg :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei K66

Her snufses det i vei........ trim får vente litt denne uka. Heldigvis skal Jeg ikke på jobb før helga, så satser på å bli bedre til da. Kaldeste NYC ja, det har vi fått med oss også.. :huh: Vi frøs i trynet mest.. men man merker godt nord vest vind, helt klart... Og på den båtturen nytta det jo ikke stå på dekk for å se rakettene mer enn Max 5 min. Gikk inn før de var ferdige, vi...

 

Super nedgang i 2017. Har ikke vært på vekta enda, men nedgang blir det sikkert ikke... sykehusnedgang får du bare ta velkomment... ikke bra at du er syk!!

 

La meg 19.15 i går. stod opp 30 min kl 05 når han gikk på jobb. sov deretter til nå 13.30...

Sender han hjem til katten i dag, så får jeg dra i morra, orker ikke gå utenforr døra, og er neppe i kjørbar stand i dag.. stekt laks står på menyen.

 

Maten var helt ok i NYC. kyllingfilet, kyllingspyd, 1 pizzabit, sushi, litt kake/dessert, men tok ikke helt av, hehehe. Antall skritt var meget bra. mellom 16000 og 25000 hver dag.

Men det ser jo ut som appen til smartklokke ikke takla tidsforskjellene, så den er helt apekatt nå.. kanskje restarte telefonen.. klokka viser riktig.

 

Venter litt med julepynten.. helga eller noe sånt. men tar nok bort noe her og der. de 4 juelstjernene mine/våre hadde overlevd heldigvis. satte de i ei balje med vann. Har endel klesvask også... og så må jeg rydde kraftig i klesskapet.. ble jo litt shopping på macy`s og det er fullt fra før, hehehe... Jeg fant med sko til brudekjolen, og han kjøpte sko, bukse og vest - så vi er mer og mer i rute.

 

Ha det bra så lenge. klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ned 100 gram i desember! yeah.

MEN opp 1,4 kg i 2017.. sånn er det med den saken.. Epler har noe å jobbe med i 2018 ser jeg..

 

Sov dårlig i natt..men det har kanskje noe med at jeg sov så mye i går, hehehe.. Han hosta og snufsa også, så vi har det festlig i heimen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nytt år nye muligheter. Det er noe eget når en starter ett nytt år synes jeg.

 

Boken er helt blank. Så med det i bakhode må vi sørge for at 2018 blir bra.

 

Sett litt på dette med vekten vi har, ønsker og har hatt.

 

Jeg hadde min toppvekt på 86.9 tror jeg det var. Det var en skremmende opplevelse. Forbannet meg på at aldri mer. Var nede i 68 men det var såvidt og så lå jeg lenge på 70-72. Det begynte jo så å krype sakte med sikkert oppover. Når jeg var over 80 rundt nyttår i fjor så ble jeg skremt, for det var plutselig ikke så langt igjen til maks vekten. Jeg tenker som så at det er ikke noe krise å ha noen kg for mye hvis en er i god form og trives med den man er. Men det gjør jeg ikke. Trives ikke og er langt fra i god form. Har også noen knær som liker minst mulig vekt. 2017 har totalt sett ikke vært så gale. Er nå 12 kg fra maks vekt og det føles bedre enn ved fjorårets begynnelse. har likevel noen kg igjen samt stabilisering og få en bedre kropp/helse. Jeg har gjort meg noen tanker etter at jeg var innlagt i romjulen. Gikk noen dager uten mat da jeg ikke klarte å holde det nede. Når jeg begynte å spise igjen så var det veldig små porsjoner. Når jeg kom hjem så fortsatte det noen dager i samme tralten og så oppdaget jeg at jeg var tilbake til gamle vaner. Jeg spiser ofte fordi jeg har lyst på noe. IKKE fordi jeg er sulten. Det har jeg egentlig ikke tenkt på tidligere. Har fra mandag av en plan om å ikke telle kcal eller være helt rigid men skal ha 4 måltider, ikke noe imellom og prøve å forsyne meg som normalt og så kanskje la det ligge igjen en munnfull eller to. Bare for å se hvordan det fungerer for kroppen. Ikke snop i uken men fredag/lørdag lov med litt. Må også komme igjen med trening på både Nemi og meg (hun har helt topp vekt :D ) Må begynne forsiktig for kroppen er ikke helt i vater men håper det går seg til. Er sykemeldt ut neste uke så får prøve å få noen gode vaner før i jobb igjen. Hvis ikke helt på topp så ber jeg nok om 50% sykemelding en ukes tid tenker jeg. Men den tid den sorg.

 

Jeg vil prøve med å skrive her hva jeg spiser og får til av aktivitet, bare for en periode sånn at jeg selv ser det svart på hvitt.

 

Men var så kjekt å se 74 tallet og vil prøve å se det ved neste veiing.

 

Har vurdert å gå på kurs men ser om jeg får det til en mnd eller to. Hvis ikke så blir det kurs i mars. Det er noe med det å måtte gå å veie seg rett og slett.

 

Forkjølelsen bedre??

 

Har du noen plan for året? Du skal jo se smashing ut i brudekjolen :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:huh: ... mmm ja, ikke lett det greiene her... tenker også på at man har jo greid det før. Min oppvekt på 96,5 står for meg som det absolutte mareritt.. mange år siden, men aldri igjen.

Samtidig så trives jeg med kroppen min nå på mange måter, men det har muligens med at livet smiler mer. :P du skjønner, K66. :wub:

Men går for nedgang i 2018 - selvsagt.. brudekjole, sommer, sommerklær som passer bedre, fine bilder, en aktiv livsstil, vekk med dobbelhaka, langtidsmål; ned til 75?

 

Småsyke begge to i helga, men jeg går på jobb. Han har blitt verre, muligens influensa med feber og 0 matlyst. Vi dropper middager i helga. kanskje dette kan ha ringvirkninger på min vekt også. Føler jeg koker mer også, så kanskje det er mer på gang i denne kroppen.

 

Prøver å spise mindre jeg og, en brødskive etter nattevakt istedenfor 2 eks. (hjemmebakt brød)

Han vil også spise mindre og sunnere, så vi er jo hvertfall enige om det.. der går det mer på mengden, når det gjelder mat. når det gjelder godterier er han mer i tvil om å skjerpe seg, hehehe............

 

hadde en plan om å starte opp treningsprogrammet mitt med spinn 16.15 i morra, men ser av timeplanene at det er helt umulig å rekke. da han kommer fra jobb 14.30 (og jeg har våkna) må vi kjøre begge bilene for å levere min på verksted (service og eu kontroll) - har time tirsdag) - og så dra til katten. Kan ikke rekke det da. Mulig senere på kvelden, men får se an formen, eller ta en time tirsdag + onsdag + fredag. Låner bilen hans tirsdag til Truls+ personalmøte, så henter vi min når han kommer fra jobb. (hehehe, en av kollegaene mine tipset meg om å bli med på så mange møter man kan, får jo avspasering - det er mye enklere enn å jobb sa ho .. og det er jo sant....... hihihihihi... ) Mangler 20 t til Sri Lanka avspasering nemlig... Har jobba inn 5 vakter, må jobbe inn 2 til. Vil jo helst ikke bruke de få feriedagene mine så tidlig på året...

Selvom jeg leser ledig stilling annonser, så bør jeg vel late som jeg er interessert i jobben... er så mye greier på jobb nå, så har ikke ønske om å bli der til jeg er pensjonist heller... og etter at beboeren "min" døde, så..... time to move on. men vil jobbe i kommunen. dagsenter for eldre eller andre hadde vært helt topp. Hater riktignok tidligvakter, men selve arbeidet hadde passa meg utmerket. Var en stilling før jul, på dagsenter for utviklingshemmede, men de søkte spesielt etter menn, så hadde nok ikke hatt mulighet uansett, og burde ha minibuss serfikat for man henter dem på morgenen. Vel, dukker vel opp noe.. Tok jo fagbrevet, så stiller jo sterkere enn assistent, de har ikke nubbesjanse på større stillinger.

 

Får komme meg til pusekatten. han er inne, så ikke synd på han. J har gått og lagt seg igjen stakkars.

 

klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt du er fornøyd med livet epler, men tror nok at hverdagen kommer for dere også etterhvert :PB)

 

Men hvis du føler deg vel så er det jo ikke noe stress. Men for knærne sin del så er vel noen kg ned ikke så dumt. Er jo bare å stille seg i truse og bh foran speilet og studere seg selv fra forskjellige vinkler og liker en det en ser så why not????

 

Jeg er ikke helt der, men på den andre siden er god helse viktigere. 68 tallet tror jeg ikke jeg ser igjen men 69,9 hadde vært kjekt. men skal nå først holde meg på 74 noen mnd tenker jeg. skal på Yoga onsdag så da er vi igang. I morgen skal jeg på lang tur med Nemi. Skal med en venninne. Blir rolig tempo og forholdsvis flatt. Er sykemeldt og kjenner at jeg må ta det med ro. Men klar for matplanlegging :blink:B) Har en tendens til å fungere hvis jeg planlegger dagen før.

 

Ja har gjort det før, men tydelig at vi trenger noe drahjelp eller????

 

Nei, sengen.

 

Masse god bedring til dere begge to :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi hoster og vi hoster... Han kærra seg på jobb i dag, og jeg skal på nattevakt.

Hoster så jeg er støl i magen.. festlig.

 

vi greier målene våre i 2018 K66 det føler jeg på meg :D

 

Må skynde meg å få igang kroppen, hehehe.. ser at forumet skal være nede et par dager, huff, liker ikke forandringer jeg.. :blink:

 

Klem Epler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke friske akkurat her hos oss...  overlevde 2 nattevakter, men er tufs enda..   Han er litt bedre av lungebetennelsen, men hopper ikke akkurat rundt...  

Men kanskje vi kunne være så heldige å miste noen kilo begge to.. kan jo håpe, hehehe....  Kilo, ja... veide pusekatten her om dagen... Epler er i sjokktilstand enda....   som skrevet før så har han veid mellom 5.0 og 5,2 kg hele sitt voksne katteliv.  Nå; 5,7!!!!    får tenke at det er dårlige forbrenning siden han nærmer seg 15 år...   ja, synes jo han var blitt litt tyngre og løfte på, men...   hehehe..Men det går bra, han slipper slankekur. ingen helsefare enda.  

nei, øya detter igjen, så får gjøre noe..  :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke kjekt at dere er syke. Men ta det med ro noen dager med varm melk og honning og mye søvn så løser det seg skal du se. J blir nok bra med hvile men husk at han må ta det med ro over lengre tid sånn at ikke får men etter lungebetennelsen. Det er viktig!!!! 

Vært på kurs i helgen. Ikke agility faktisk, men husbandry. Det går ut på at dyret skal kunne bestemme når en skal starte og avslutte ting som den synes er ubehagelig. Da blir det på dyrets premisser. Veldig spennende. Er det de bruker i dyrehager. En kan vanskelig holde en sjøløve fast for å gjøre undersøkelser he he. Nemi har noen issues med klipping mellom potene o.l, som så mange andre hunder, og jeg håper med dette å kunne få gjort dette uten det store ubehaget for henne. 

Matmessig har jeg vært veldig flink denne uken. Skrevet ned og  vært fornuftig. Hadde bestemt meg for vin og sjokolade på lørdag og da tok jeg den mengden jeg hadde bestemt meg for. 2 glass hvitvin (søt he he) og 60 gr sjokolade. Kom meg på yoga og 18700 skritt i snitt per dag. Så må si meg fornøyd. 

Har jo vært sykemeldt men skal på jobb i morgen. Skal snakke med legen og håper på å kunne få 50% sykemelding ihvertfall en uke til. Energi er påvei tilbake men er langt fra topp. Har vært nedkjørt så lenge at når jeg først traff bunnen så tar det vel noe tid før jeg er tilbake. Helt bra blir jeg jo ikke før jeg blir operert så håper det kommer asap. Men det skal vel godt gjøres.

Uken som kommer håper jeg på 2x. yoga og 18 000 skritt om dagen. Styrke og hard trening venter jeg nok noen uker til med. 

Nei, tenker å ta meg ett glass varm melk og så komme meg i seng. Har nok snudd døgnet noe dessverre.

Ha en toppers uke og masse god bedrng

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Epler kom seg på spinn i dag! Veldig rolig trening. Ikke hosta jeg noe særlig heller. Klapp klapp. 

J skal begynne på jobb onsdag. Han er mye bedre men har fått streng beskjed av meg om å fullføre antibiotikakuren. Ikke 100% i water, men kanskje 80. Takk for omtanke K66. Setter pris på det. 

Skjønner Nemi godt, ikke noe særlig å røre føttene, nei....  Truls er kilen på bakbeina, hehehe...  (sjekker klør innimellom, da protesterer han) 

Han snakker med søstra på Skype, så må logge av snart. 

Jobb 2 netter..  må nok måke bilen, men fått ta det som trim, hehehe... 

ha en fin uke, og lykke til på jobb... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå må du ikke ta i for hardt da!!!!!! Da blir du gående og hangle i evigheter og det er ikke bra.

En skal ikke spøke med hverken kraftig forkjølelse og spesielt ikke lungebetennelse.

Ta det med ro :wub:

Var på yoga i går. Sånn veldig rolig, meditativt opplegg. Det blir min trening fremover tenker jeg B)

På matsiden har jeg vært VELDIG flink, fornøyd med meg selv retten og sletten.

Nei, må gå.

Mer i morgen.

Glad tirsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, var ei veldig rolig treningsøkt, K66... ikke full fart akkurat. Tenker det er bedre å være innendørs enn å gå ut uansett. 

 

Yoga er sikkert bra for deg...  

Kokt torsk på menyen i dag. Tror da kostholdet går greit her også, men vises ikke helt på vekta. :unsure:  Nå teller jeg ned dagene til Sri Lanka 13.februar...   åh det skal bli godt med litt varme igjen! 

Ha en fin onsdag :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at du tar det med ro.

Jeg gikk jo ned 2 kg på sykehuset. Det ene kg kom fort på igjen men nå har jeg faktisk fått det av igjen. Veldig fornøyd. Men jeg skriver ned absolutt alt. Skal gjøre det en periode og se hvor det bringer meg. Men veldig fornøyd. Men blir spennende å se på offisiell veiedag. Kanskje ser 3 tallet :D Er ikke så langt unna faktisk.

Sri Lanka blir nok bra.

Var på yoga idag også. Ja tror det fungerer godt for kroppen min. På fredag skal jeg faktisk på spinning :o

I morgen blir en vrien dag. Har ikke noe av det jeg lager frokost med i hus hmmmmmmm tenke tenke. Vel noe får jeg få i meg sånn at ikke blir en eller annen lettvint løsning.

Nei, nå er det blitt altfor sent.

Ha en stoveis torsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge skal dere være på Sri Lanka?

Formen min begynner å bli bedre. Er 50% sykemeldt ut neste uke. Avtale med legen at ta det litt rolig i starten. Er mye å gjøre på jobben og lett å gå tilbake til gamle vaner og da spørs det om kroppen bare sier "nei, dette orker jeg ikke". Så tenker at rolig start, riktig kosthold og bevegelse så går det bra.

Uke ":

  • Snitt kcal per dag 1650
  • Antall trimpoeng 8,4 (yoga og lengre turer med Nemi)
  • Kostholdscore 9,1
  • Snitt antall skritt per dag 18 762
  • yoga x2

Veldig fornøyd kan en vel si. så får vi se hvor lenge det varer.

Snart ferdig på jobb for denne uken. Jobber jo 80% i år så fri hver fredag. Skal trene agility og en tur i skogen så det blir bra.

Ha en strålende dag.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oh halleluja, fikk logga meg inn på forumet...   hatt trøbbel i hele dag nemlig. 

 

veldig fornuftig å ta det med ro, k66.  jeg hoster mindre og det er jo et godt tegn.  

Fikk du ordnet frokost? her går det i havregrøt med cottage cheese. 

Bra plan du har, sikkert lurt ;)  Står heller på stedet vil, men løsner nok. Nei nå er det sengetid. J har allerede lagt seg, ikke helt topp form enda, har bedt om ny resept og det kan være lurt. Og litt sterkere antibiotika. Litt sjokk for kroppen og begynne på jobb tydeligvis...  (mye gjennomtrekk der) 

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...