Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

Klapp på skuldra epler. Veldig bra.

Helgen har vært en eneste stor utskeielse. Var ikke meningen men så ble det bare sånn retten og sletten. Men bare å komme tilbake til den smale sti med en gang. Ikke tenkt å gi meg riktig enda.

Blir vel yoga i morgen tenker jeg men blir vel med det denne uken faktisk. Skal på div på sykehuset 2 kvelder denne uken ifm operasjon og så reiser jeg til Moelv på fredag formiddag så da går nå dagene. Skal på årets første stevne og det kan jo bli spennende for har ikke noe mestringsfølelse om dagen.  Men får prøve å tenke positivt.

Stakkars pusen. Er det så kaldt hos dere? Snart ferdig med alle nattevaktene??

Ha en strålende uke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja noen ganger går alt et visst sted...  kjenner til den der k66 

Jeg er ferdig med de 7 nettene, har hatt 3 dager fri nå, og skal ha 2 nå.  (og så ferie/langfri hvis det ikke blir ekstravakter.)   Føler veeeeeeldig for å ha en pause uansett fra jobb. NYC var lissom så kort tid, så fikk ikke kobla helt ut før jeg var tilbake igjen.  Mange utfordringer på jobb, men må man så må man. :huh: 

Truls gikk ut i dag og forsvant, skjønner han godt...  var bare minus 6 og vindstille, så han merka ikke at det var kaldt. Til natta skal det bli minus 9 på det meste, men vindstille tror jeg.  Minus 11 og nordavind var det vel når vi våkna i går..    

Vårruller, hjemmelagde ciabatta (insta) og salat står på menyen i dag.  

Kjekt å være opptatt med gjøremål :rolleyes:  Ta det pent på stevne da...  ikke lenge til den 13.2 vet du, så ikke kjekt å bli syk da. 

Har planer om å rydde kraftig i klesskapet en dag når han er på jobb. Nå er det ikke orden der i det hele tatt, og sommertøyet ligger vel langt innerst...  

ha en knall uke K66! og alle andre som titter innom. Vi kan hvis vi vil! 

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig med fri...........   går til langhelg fra nå, i tillegg til at vi drar tirsdag :rolleyes:  Ikke helt ajour med søvn enda, men kommer seg. 

Har et dilemma...  Han maser om BOLLER!!! jeg var så idiot at jeg viste ham et insta bilde av en haug boller og skolebrød som min tidligere kollega/kattepasser hadde laget her om dagen, og siden da har han ikke tenkt på noe annet...   :blink:  Skal skal ikke... 

Sitter og gjesper høyt, så jeg får komme meg avgårde til katten.. men vente bittelitt til håret har tørka mer.  0 grader, så mer levelig nå. 

stekt laks, scampi, kokte poteter og brekkbønner, saus  = middag 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 min tur i dag + litt aktiv på formiddagen. :P  

feriefølelse? tull.............

skal fikse på neglene til mandag, bestilte time i dag. Første gang jeg prøver påsatte negler... skal teste ut litt før bryllup tenkte jeg. hvor lenge de holder. negla mine brekker bare man ser på dem, så Vanskelig å spare alle 10 på en gang, hehehe... 7 lange og 3 korte for øyeblikket.  

Har sagt jeg begynner GR skjerping når vi kommer tilbake, så han er forberedt på sunn mat, hehehe....  han vil gå ned noen kilo han og.  vi får ta det som det kommer 1.mars. Om det kommer vekt den dagen vet jeg ikke..   sikkert skyhøy, hahahahahaha....   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nææææææærmer seg Sri Lanka!!!!!!    

Skal begynne å fylle opp spisestuebordet i formiddag, hehehe... vi tar vel 08.30 flybuss i morra. 

Vi gikk til byen og rundt i går, 1t, 20 min eller så. Fornøyd med innsatsen begge to. Han fikk helt sjokk og grøsninger når jeg sa jeg ville ta med trenings bh og tøy på ferie for å teste ellipsemaskin osv...   greide jo å trene bittelitt når vi var i Mexico for noen år siden, så....  vi har lovet hverandre at vi skal være flinke til å gå tur på ettermiddagen/kvekden hver dag. Kjekt for min elendige rygg. Men kjenner jeg oss rett, så blir det ikke bare strandmadrass uansett.. vi vil jo se oss rundt...  hvertfall 4 dager med sightsing er planlagt, så får vi se om det blir mer.  naboby 15 km unna, så der blir det nok et par ganger noen timer. Vi skal bo på et lite sted, så ikke mye spennende der. 

Tar bare med meg mobil, så ikke oppdatering her, er så knotete....   men du følger jo oss på insta, så....    

Masse lykke til på operasjonen i morra K66! Stor klem og skal tenke på deg.  

tilbake her 1.mars.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja nå er dere i det store utland, kose dere maks. 

Jeg tar livet helt piano. skal være helt i ro i 2 uker etter operasjon. gikk bra. fikk ikke tatt alt da det er for trangt og faren for senskader er stor. Men hun tok så mye som hun torde. Vet jo også at det kommer igjen men nå håper jeg at vi klarer å holde det i sjakk i noen år. 

Tenker ikke så mye på mat nå. Straffer seg nok skal du se, men men. Har vært en tøff uke. Fikk ikke sove de 2 siste nettene før operasjon og nettene etterpå var det umulig å sove pga tampongene i nesen. De ble fjernet fredag men har sovet dårlig for det. Dere vil ikke tro hvor mye gassbind de hadde stappet oppi. Hun som skulle fjerne advarte meg og sa jeg måtte være forberedt på at det var mye og at vi kunne stoppe underveis. Jeg svarte eplekjekt nei bare sett i gang dette går bra. Men måtte kapitulerer. Måtte stoppe flere ganger på hver side og tårene bare trillet. var vel 2-3 meter remse med gassbind i hver side. Helt sykt ondt, kan ikke beskrives. Det har jo vært en kraftig utrenskning og det er ømt og ondt. Kroppen går litt i kjelleren etter en operasjon. blir jo ett stort inngrep. Men får bare håpe på bedre tider.

Skal til Sverige på fredag og det blir jo spennende. burde egentlig holdt meg hjemme men ikke hver dag en får trent med verdensmesteren :-) Men kan nok ikke gjøre som vanlig. Får si at jeg ikke kan anstrenge meg og heller be om tekniske tips til det vi sliter med og heller bare se på de andre. Mye penger for å se men har ikke lyst å avlyse heller. Må planlegges for må jo skylle mye for å holde rent etc.

Men er ved godt mot. Hvis det viser seg at det blir håpløst å reise får jeg bare avlyse. Har reiseforsikring og siden dette ble bestilt før operasjon var planlagt så vil jeg få dekket det jeg evt ikke får refundert. Men satser på en fin jentetur.

Nei, får legge meg noen timer før OL :-) Ha en strålende søndag

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da er det tid for skjerpings igjen.

Tilbake på jobb i dag etter operasjon. Det har gått så som så under sykemeldingen. Må innrømme det.

Trening får vente til neste uke, men skal ha en lang tur med Nemi etter jobb i dag tenker jeg. Det er jo så steinkaldt så må vel kle på både henne og meg. Det blåser litt mer enn ønskelig så blir skikkelig kald i fjeset. Men tur må man ha.

Ha en fin fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nææææææærmer seg Sri Lanka!!!!!!    

Skal begynne å fylle opp spisestuebordet i formiddag, hehehe... vi tar vel 08.30 flybuss i morra. 

Vi gikk til byen og rundt i går, 1t, 20 min eller så. Fornøyd med innsatsen begge to. Han fikk helt sjokk og grøsninger når jeg sa jeg ville ta med trenings bh og tøy på ferie for å teste ellipsemaskin osv...   greide jo å trene bittelitt når vi var i Mexico for noen år siden, så....  vi har lovet hverandre at vi skal være flinke til å gå tur på ettermiddagen/kvekden hver dag. Kjekt for min elendige rygg. Men kjenner jeg oss rett, så blir det ikke bare strandmadrass uansett.. vi vil jo se oss rundt...  hvertfall 4 dager med sightsing er planlagt, så får vi se om det blir mer.  naboby 15 km unna, så der blir det nok et par ganger noen timer. Vi skal bo på et lite sted, så ikke mye spennende der. 

Tar bare med meg mobil, så ikke oppdatering her, er så knotete....   men du følger jo oss på insta, så....    

Masse lykke til på operasjonen i morra K66! Stor klem og skal tenke på deg.  

tilbake her 1.mars.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahahaha - ser ut som jeg ikke sendte inn forrige innlegg................ reisefeber sikkert.. 

 

MEN nå er vi altså hjemme. slitne? tull...  fly både fra Sr Lanka og Stocholm forsinket misset en flybuss - hjemme i leiligheten 01.20. I senga 10 min senere :D (en kamerat hentet oss på busstasjonen heldigvis. Litt småkjølig med 13 minus, hehehe...    Stakkarrs gutten min måtte jo opp kl 05...  jeg sov videre... ikke havregrøt uansett, for kjøleskapet er nesten tomt..   

Jeg tvinget meg til å stå opp 08.30.  Må komme inn i riktig rytme fortest mulig. Har begynt å tømme begge koffertene og vaskemaskinen går.  Skal rydde litt mer, deretter dra hjem til pusen noen timer. + butikk. 

Kan du skrive hvordan jeg forandrer signatur her inne på det nye greiene? 

vekt kommer etterhvert, hehehe.. yes , jumpa opp på vekta når jeg stod opp, men...  sikkert mye vann i kroppen etter den lange seige turen hjem..  (så 9 tallet.........:mellow: ) 

epleklem. mer senere 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av en eller annen grunn så kommer siste innlegget en har skrevet opp når en skal svar. Ikke spør meg hvorfor.

Må fjerne gammel tekst og så lage ny. Merkelige greier. Mener en endrer signatur som før.  Skal sjekke.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trykker på pilen ved siden av profilnavnet ditt oppe til høyre. Der går du inn på instillinger og så får du opp signatur til venstre. Gi en lyd hvis du ikke finner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønte ikke, K66... hvor finner jeg den pila?   siden der hvor det står om Epler? profilvisning osv?   er sikkert bare trøtt...      

 

nå ser jeg at jeg hadde lagt inn innlegget ja...   men rart, nå var det en blank side når jeg skriver.. sikkert noe feil innimellom da.  

tilbake om noen timer, pusen savner mamma.... (tror jeg...) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har notert ny adresse k66 :D 

Ser fint ut fer, lyst og åpent. Synes det var litt lite kjøkken, men.. hehehe.. liker å boltre meg..  

Har starta å registrer mat,trm  og vekt osv i dag. gullmedlem 6 med. Her skal det satses. Han vet om det. 

Gikk 50 min tur hjemme i dag, Den gamle vinterrunden min, hehehe.. ullstllongs er svaret....  Lot katten vet ute mens jeg gikk. han var litt småsur når jeg kom hjem, sjokk ed frisk luft i pelsen, hehehe..   seriøst, INNE OVER EN UKE! Nesten 2 uker tror jeg ho sa.  

Nei, får sette på vaskemaskin. fikk tatt 4 maskiner i går. var lapp om at det skulle være strømutkobling i formiddag, men skjedde ingenting. 

Middag; kokt eller stekt skrei. med rotmos.   

Epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, ja å veie seg rett etter hjemkomst er nok ikke så lurt. Samme som om en veier seg når en har veldig gangsperr. Merkelige greier det der. Forsvinner nok mer de neste dagene tenker jeg.

Gullmedlemskap er topp det. Da er vi i gang begge to igjen, eller jeg fra i morgen he he. Hatt noen håpløse dager og så er jeg så dårlig på å begynne midt på dagen :D

Fra neste uke blir det trening også. Pga sykemelding gått litt opp men kunne vært verre så egentlig fornøyd.

Å se 9 tallet må jo ha vært ganske spookie tenker jeg.

Er på landet i dag og av en eller annen grunn så går det fluksens to hell med mat da. Skal jobbe litt noen timer, aldri trodd å få ok på det men fikk det. Når jobbet ett par timer til så skal jeg på tur med Nemi. KJører til en skogsvei 5 km unna og så går vi å virrer der 1-2 timer. Avhengig av hvor mye snø som er der.

Ha en fin fin helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, veldig spoky. :blink:  Men regner med at det tallet forsvinner snart . 

skjønner ikke helt hvorfor det må gå til h når du er på landet?????   men du har alltid vært sånn...   kan ikke huske du har spist sunt der, hehehe............  eller, vræl...  

begynner nok på spinn neste uke.  skal prøve å få ham med på gåturer i helga, eller så går jeg alene. Han vil til Sverige søndag, noe han skal se etter der.  

Et par timer i frisk luft gjør alltid godt. 

Ps neglene holder enda :P 

Oprydning i klesskapet i dag. La en bunke bukser innerst i skapet.. må ha de der som motivasjon, hehehe...   

Fin fin helg videre!!!!!    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja aner ikke hvorfor det alltid går fluksens to h... på landet. Eller vel ikke alltid. Har hatt gode helger her også men da har jeg vært i "sonen". Fra i morgen B)

Jeg spør alltid M om han vil være med på tur men får alltid nei, så da går Nemisen og jeg alene.

Jeg må få opp kondisen for sliter ofte på agility treningen. Så nå er det ingen vei tilbake. Blir nok ikke jogging etc som jeg drev med før men litt mer tempo når vi er på tur og kanskje småjogg innomellom hvis vi går på grus/skogsvei. Nemi skal ikke jogge på asfalt. Det er ikke bra for kroppen hennes så det unngår vi.

Nei, vi får komme oss ut og gå litt. Må vel en tur på butikken også.

Ha en strålende helg.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kondisen min må også opp merker jeg..  trening er ferskvare dessverre... å gå tur holder ikke.  

Han blir ofte med heldigvis,...  men farta er det verre med....  han synes gåinga mi tilsvarer joggetur................   hehehehe Men han har blitt bedre. :P

Føler på meg at vi lykkes denne gangen K66 :D   

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Melder om at vi gikk til byen i dag tidlig (starta 09.15).  1t 20 min ca.  Han fiksa det han skulle. Deretter hytta, slapp ut katten, dro til Sverige, slapp inn katten (+ la diverse i frysa) - og så nå er det sofa :D  Aktiv dag.

Vi spiste i Sverige.. Biff shop suey.  satte 700 kalorier, aner ikke om det stemmer.....   stor porsjon, men spiste ikke all risen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig bra :D

 

Ble tur i skogen på oss. 1.5 time. Gikk ikke fort men tungt å gå, fornøyd.

 

Trekullsgrillet indrefilet med bakt potet og salat nam nam. Standardmiddag her på landet.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mmmm kan vi bli invitert på landet en dag?   nam nam...  hihihi   Kan godt ha med indrefilet selv. :D   

Mulig vi tvinger oss å gå på trening (styrke, diverse) i dag formiddag begge to, hehehe...  Han har ikke akkurat flydd ned dørene der det siste halvåret på en måte.. :mellow:   Jeg har vært der 1 gang i løpet av 3 mnd...  bare til å begynne selve det kommer til å gjøre vondt! (har meldt meg på spinn i morra.) 

fin søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, bare å komme.

spinning blir bra!!!!! Har avtalt tur i Kanadaskogen senere idag så da blir det en times tur med mye opp og ned. Alltid svett av de turene.

Meldt meg på 3 ukers Barry's opplegg. 3 timer i uken. siden borte i helger så må det blir mandag, tirsdag og onsdag he he. Men skal nå gjøre ett tappert forsøk. Gjør ting i mitt tempo uansett.

Tirsdag er det kontraktskriving. spennende. Lurer på om jeg bare skal la alt være eller skal pusse opp som jeg har tenkt hmmmmm tenke tenke. Vel trenger ikke å bestemme meg nå.

Nå se litt på skøyter og strikke litt. fått en strekk i venstre nakke, skikkelig irriterende.

Nyt søndagen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bomma på åpningstida med nøkkelkort på min trening..  så det ble 1t styrke for han, og 1 time byvandring for meg. Var i deler av byen jeg kant har vært før, så var turist, hehehe. 

ovnsstekt laks, ovnsstekte båtpoteter med timian, rømme og salat med avokado.  :P  God middag

Nå lager jeg i stand lapskaus for oss.. middag de 2-3 neste dagene. kjekt når han skal begynne med senvakter igjen..  ("yeah" "fri" på kveldene igjen :lol: - MEN kjipt når jeg har nattevakter og sover på formiddagene da...   )   

 

Barry blir sikkert tøft, men må man så....  klapp på skuldra for det gode valget du tok der. 

Synes det så fint ut der uten oppussing, jeg....   Bytt heller på farger med puter, gardiner , håndklær osv - mye forandring bare det :P  

epleklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...