Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest trimstrams
 Share

Anbefalte innlegg

Jippi!!!!! Var nok bare masse vann etter flyturen. Blir jo ofte sånn. Oi jeg må endre min signatur ser jeg. Du får en ekstra vektnedgang da he he.

Tror du ikke jeg har forstrekt en muskel i nakken????? Bare så irriterende, men men. Skal begynne med trening i dag så bare hive seg rundt.

Hvilken meny går du på? Går det bra med reg? Jeg har ikke reg i helgen :angry: men starter i dag :D

Fremdeles nydelig vær. Kaldt men fint.

I dag begynner skikkelig trening av både Nemi og meg. Vel Nemi skal ikke "trimmes" men vi må ha opplegg på agility og rally. Så planen må legges.

Ha en strålende dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol:  jepp, fornøyd å se 8 tallet :D

Maner meg opp til spinn time kl 16.20.   Bare å brette opp erma og sette i gang. Skal sende deg en tanke også.  Ikke bra med vondt i nakken...  

Helt grei temperatur her også. minus 3 eller noe sånt. Katten var ute i natt for første gang på lenge, hehehe... han er inne nå, sliten og trøtt. J har nettopp gått på jobb. Tar lapskaus når jeg kommer fra trening.  

Jeg går på meny 2. 1600. men blir rundt 1400++.  Veier ikke maten, bare ca..  Har laget meg eget "måltid"  med havregrøten på morgenen eks, så det går kjappere. 

2 knekkebrød midt på dagen, 1 om kvelden. diverse frukt eller yoghurt + middag.  

Kommer tilbake med resultater av treninga i kveld, hehehe.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle gå på trening og så har jeg glemt joggeskoene :lol::lol: Vel var vel ikke meningen i dag da. Vi prøver igjen i morgen. Noe løping blir det jo med frøkna på agility trening i dag.

I dag skal vi ha kylling thai curry tenkte jeg. Får svippe innom butikken og se om jeg finner det jeg trenger.

Gleder meg til referat.

Hvordan har det gått med J sin vekt i ferien da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1756 kalorier i dag. 

Gikk på en gedigen smell i stad, så...... kosemerkene for hele mars er brukt opp kan man si, hehehe..  :blink:  seriøst, EPLER...   

Ikke noe kveldsmat på deg i dag. 4.4 i kostskår ble det vel.   :wacko:

Spinn. Var "ubehagelig" de første 15 min, deretter gikk det bedre. Ikke all verden med motstand, men greide meg ok med tanke på hvor lenge det er siden sist Er ikke akkurat topptrent på spinnsykkelen for øyeblikket....................

aktive kalorier; 373. Det ble 1.9 i trimpoeng.  Bør ha mer på en sånn time, men det kommer seg.  snittpuls 112, men burde ha slått av klokka før vi begynte med tøying. 

Nå skal Epler skamme seg resten av kvelden. 

Glemme joggeskoa... K66 da.... eller hadde du egentlig ikke lyst å gå på Barry`s i dag?    

Kylling thai curry, er det en GR oppskrift?   

Lapskausen ble god.  Ganske mørt kjøtt, så ekstra godt.  

J ....   han veide seg ikke før søndag var det vel, da var det + 2 ... antagelig mer siden vi kom hjem natt til torsdag. (+3 på meg, 2 av dem er borte nå). Han er på 88 kg, men vil helst veie 84-85. Han er bare 1.70 høy. (tro meg, de 4 cm får han høre ofte, hehehe) Han er motivert nå. I følge hans egne målinger er blodtrykket litt for høyt nå, og han skal til legen om 1 med, så da vil han begynne å komme i form før det. Kjipt å få kjeft av legen synes han. kolesterolet var også litt høyt forrige gang, sikkert ikke bedre nå...  Så vi er motiverte, men han skeier ut fort...   Han var småstøl i dag etter treninga i går, så droppa i dag igjen. Tror vi skal tur en tur i morra formiddag må´tvinge meg til å ta noe styrke, hehehe...  

ha en fin mandag.   skal på nattevakt torsdag (5 netter..) - så nyter de siste langfri dagene........    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sant, trodde joggeskoene stod på jobb men har av en eller annen grunn tatt de med meg hjem.

Det er sånn noenlunde der jeg ligger kcal messig. Vi har jo litt annen oppfatning av akkurat det he he. Men går på meny 2 og holder meg i grønn sone.

Eneste jeg manglet i går var noe nøtter. Må se å få det inn i dag gidt.

Nå er i hvert fall joggeskoene med så nå er det ingen unskyldning. Tenker å gå hjem i lunsjen å lufte Nemi sånn at jeg ikke får så altfor dårlig samvittighet for henne. Var sen på jobb i dag så må sitte i hvert fall til kl 17:30 og det blir for lenge. Hmmmm kanskje høre med M om han kan komme seg hjem litt tidligere. Men fint vær så kjekt med luftings i lunsjen også da. Bor bare 3 min unna jobben så rekker en liten luftetur. Eneste er at hun ikke forstår hvorfor jeg går fra henne igjen da, og da blir det en liten ulekonsert hehe. Det skjer ikke når jeg går på  morgenen, men andre tidspunkt på døgnet og hun er ikke litt fornøyd he he.

Ja 4 cm kan bety utrolig mye :D:D

Skal skrive kontrakt i dag B)

Ha en strålende tirsdag.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:D bare visste at du ville skrive noe om kalorier K66....................................  

så kjekt med så kort vei til jobb da.... savner det jeg og...   er det leiligheten til M? eller den du skal selge? eller har du gjort det?  skjønner Nemi.....  

sov i 12 timer, jeg... bråvåkna 09.50 begge to...., eller jeg vekte J ... (men han kom jo hjem ved midnatt)   vi har jo stått opp i 7-8 tida i helga, så... har nok retta seg inn mot norsk tid nå, hehehehe.. 

Kommer tilbake om hva salgs trening det ble i dag. Ikke noe mer sjokolademarsipan på Epler i dag :ph34r:   

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom meg på Barry's gidt. Var veldig tungt og er redd morgendagen blir OND. Skal jo trene i morgen også så kan bli gøy. Men har bestemt meg for å gjennomføre. Var en tur på Fløyen med Nemi rett etter trening så føler meg ganske tom nå kan en vel si. Eller var litt juks. Tok banen opp og så gikk vi gjennom skogen ned igjen men fikk nå beveget oss. 

Idag hadde vi spagetti carbonara til middag. nam nam. M lager en veldig god en. Med sprøstekt bacon på toppen. Best å legge inn :unsure:

Hmmm skulle så gjerne ha ligget 12 timer i sengen. Men blir nok en stund til. Travle dager fremover.

Ha en toppers onsdag

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler med deg... kan tenke det gjør vooooooondt.....   men kjempe bra at du fikk begynt på Barry. Jeg skal på spinn intervall 75 i kveld. Det kan bli festlig. Den timen tar knekken på meg, men er nyttig. eller effektiv rettere sagt. :rolleyes:  

Ikke så hoppende begeistra for pastaretter, men bacon er jo dessverre godt....   :mellow:  Har brukt det til hvit fisk noen ganger (steinbit, skrei) og det smaker veldig godt i sammen. 

I dag har jeg funnet frem 6 små kjøttkaker fra fryseren.  Skal lage linsestuing av de gule linsene vi kjøpte på Sri Lanka. Halve posen, eller så må vi spise det testa av uka, hehehe

Han har tatt seg en tur på trening + annet. Som du vet, hater å trene så tidlig på morgenen...  Hadde ikke blitt noe greie på uansett. Bedre jeg lager god mat og pusler her da. Skal være aktiv rundt omkring i ettermiddag, så...     

Lykke til md ny Barry time i dag!!!!!!    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

527 kcal forbrent på intervalltimen. veldig fornøyd 

Ellers hatt en aktiv dag. :P  

Den indisk/Sri Lanka inspirerte linseretten ble knallgod. Begynte først å følge en "norsk" oppskrift, før jeg fant en annen en, og vips smakte det sånn det skulle.  Hadde jo krydderet (tumeric, Garam masala)    J tok ekstra mange smaksprøver før endel havna i matboksen, Ingenting et bedre enn det.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

klapp på skuldra.

Barry's og yoga idag. Må bare si meg strålende fornøyd.

Ikke noe mer trim denne uken. Vel turer og agility seff. Skal til Drammen i helgen på stevne. Reiser med toget fredag morgen. Tar ikke med meg pc så blir stille fra meg i helgen. 

Tørker godbiter i ovnen, 3 brett :D

Helt skutt, nei får legge meg. Må komme meg på jobb til fornuftig tid i morgen.

Glad torsdag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:lol: ok, kjekt. vite hvorfor fet blir stille fra deg. Kunne jo trodd du hadde gravd deg ned sammen med sjokoladeboller, hehehe... neida, tulla...  

Bra med Barry og yoga!! klask klask. 

Blir gåtur i dag senere.  isj, slutt på en måned borte fra jobb....   ikke klar for 5 netter nå, men bare p bite tenne i sammen...   2 langfriperioder + Sri Lanka har gått altfor fort. 

J kommer snart hjem fra tannlegen.. skulle ta md seg noen grove rundstykker eller så.  

Ha en knall torsdag og Drammenstur i helga!  Drammen er en koselig by.. :P Barndomsminner vet du.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja Drammen er blitt en fin by det. Stevne er i Mjøndalen men greit å bo i Drammen.

skal bli deilig å sette seg på toget. Bare slappe av og nyte tilværet. Nemi legger seg stort sett rett ned og sovner. Betaler for eget sete til henne så slipper vi å forholde oss til andre he he

Ha en storveis helg.

 

ps skal ikke gå amok på sjoko. Men må nok tenke meg godt om. Alltid så vanskelig på stevner. bare møkkamat en får kjøpt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:wub: eget sete, hvorfor ble jeg ikke overrasket............... 

"klar" for å gå på nattevakt.. NOT... sov 2 timer i stad. Hadde ikke lyst til å stå opp, hehehe...  

30 min gå-små jogg på tredemølla i dag. Måtte nå kravet på 1 trimpoeng, hehehe.  snødde og var slaps ute, så ikke fristande å gå ute. 

nyt togturen begge to. Regner med at du bruker tiden på å legge en matplan. Kjøpe med deg en sunn baguett kanskje?  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det gått greit med nattevaktene? Alltid tungt å komme i gang etter ferie. Men hadde en ikke måtte arbeide hadde en heller ikke satt sånn pris på det å ha fri :D

Det gikk litt opp og ned i Drammen i helgen, men fornøyd. Nemi jobber som en helt hele helgen. Er meg det står på dessverre. Men er en læringsprosess så vi gleder oss til neste stevne B) Rally Lydighet var forbausende morsomt. Lørdagen fikk vi en 2 premiering men søndagen glemte jeg en sitt og da ble det disk dessverre. For resten av det løpet var veldig bra. Så ikke godt nok på skiltet :wacko:. I agility disket vi begge løpene lørdag, men mye bra. Søndag kom vi gjennom begge så super fornøyd.

Maten snakker vi ikke om.

I dag er det Barry's igjen, ikke helt klar kjenner jeg men skal gå.

Ha en storveis mandag

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint å ha deg tilbake. :P

Har overlevd 4 nattevakter, 1 igjen. fri tirsdag, deretter 2 stk igjen. Var kjempesliten når jeg våkna, helt skutt...  orka ikke tanken på spinn kl 16.20..   dro hjem til hytta mens J sovna på sofaen etter jobb..   måka endel våt snø, så fikk litt styrketrening. hahahahaha.  

Har ikke registrert mat siden fredag frokost... skam deg Epler.   Men har holdt meg så nogenlunde i skinnet i helga. Med noen unntak her der.  Vi gikk runden til byen og lørdag. (Henta sushi)   Minus trim søndag.  

Registrerer fra i morra.  

Veldig bra dere har hatt en fin helg tiltross for tabber.  

Barry´s???   

Nå; mikrovarma pizzasnurrer fra fryseren........................ :blink:   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp ble Barry's, fornøyd med det. Var ikke litt klar. Forstår godt du ikke orker spinning etter 4 nattevakter, må være drepen.

Skal på jobbreise tirsdag og onsdag, bo på hotell. Håpløst med registrering. Blir sittende lenket hele dagen og så er det andre som ofte ordner med mat. Registrerer fra torsdag. Skal ha jentefest lørdag og får besøk fra Kongsberg torsdag-søndag så kan jo bli spennende he he.

Var ute og spiste idag, kjempekoselig. 13 år siden vi møttes for første gang. Vi ble vel ikke sammen før på høsten en gang men er liksom den datoen som gjelder for meg.

Ha en fin fin tirsdag. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gått ned 100 gram den siste uka, :lol:  samme stilen altså, hahahahaha  eller noe sånt :wacko: 

Med andre ord, ingen registrering denne uka på deg, eller "riktig" mat... ikke mer Barry eller da tenker jeg. 

13 år, klart det må feires!!   pasta og kjøttsaus til middag, tenkte å koke grov pasta til meg og lys til han.  Plan A i dag var kyllingfilet, men vi fant ut at det var tomt her i fryseren, og resta lå på hytta...  2 x 2kg`s pose.  (Harryhandel er topp, hehehe)   

Får se hva videre planer blir i dag når han kommer fra jobb. jeg må våkne mer,, satte på klokka 13, og er helt svingstang oppi hue. Har jo fri i natt, så....   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

100 gr ja det er vi helt i rute. Men tenk på det sånn at det er nesten ett halvt kg i uken som blir nesten 2 kg i mnd :)

I dag kommer besøk østfra så da blir det en stund til fornuften kommer he he. Nei ikke bra. Siste uken har vært håpløs. men sånn er det nå bare. Får ta meg sammen over helgen.

Blir vel 23 stk i heimen på lørdag :ph34r: 

Min mor har havnet på sykehuset, det er ikke så moro. Hun har vært mye dårlig siste året. Hun er jo kronisk syk men ikke gøy når hun hele tiden må legges inn på Haukeland.

Nei, må løpe. Skal på trening med Nemi og så skal vi være med på hundeshow he he.

Ha en strålende helg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke akuratt mat og trim på topp her heller, K66........... :ph34r:    men kreka meg/oss på trening 1 t i dag. (styrke/ellipse/tredemølle-gå fort)   har ikke fått verken gått tur eller F&S denne uka, de nattevaktene tok knekken på meg. Hvis alt ikke kommer på brått, så blir det nok 100-200g i minus denne uka og... Men tror jeg seriøst skal forandre veiedag for meg selv fra mandag til en annen dag, hehehe.....  Har ikke registrert mat på ei uke. 

^_^ Skjønte vel ikke helt den 2 kg tanken din, men..... 100 gram i uka  x 4 uker blir da 400 gram i måneden?   hehehe, men hvis det går nedover.............  

Regner med at du koser deg med besøk, sikkert morsomt når det varer, MEN kanskje ikke når du entrer vekta..   rødvin, god mat og knask har vel gått ned på høykant? Men unner deg tid med venner, absolutt! Man må leve litt også.  

Vi starter skjerping MANDAG begge to. Helt klart. Skal noe da, men sender deg privat melding. 

Huff.... håper det ikke skjer noe med mamma...   kjenner så absolutt til frykten at det kan skje noe hele tiden...   har vært gjennom det vet du... Med begge. 

strålende lørdag :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny dag nye muligheter. Jeg har vært helt håpløs de siste par ukene :ph34r::ph34r:

Tør ikke gå på vekten. Godt det er 2 uker til veiing :D Begynt å føre igjen i dag. Eneste som fungere på meg om dagen ser det ut til.

Skal egentlig på trim i dag men er helt skutt og vet ikke om jeg orker. Skal på agility trening i kveld så får jo kjørt meg litt da.

Mamma er fremdeles innlagt, men går rette veien.

Håper du har hatt en bra dag epler :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, "veldig bra" - ;)    viktigste er å overleve, ikke sant. - Men det blir ikke så nervepirrande de neste 10 åra, hehehe, du skjønner... :ph34r:

Ingen vits i å registrere noe i dag, men mulig i morra. 

89,5 i dag tidlig. 

KANSKJE du likevel skulle ta en tur på vekta så vet du hva du har å jobbe mot disse 2 ukene? kan være effektivt å få sjokk noen ganger også, hehehe.. Bør ikke skrev det opp her. 

Bra mamma er litt bedre.....:wub:    Snart 1 år siden mamma`n til J døde og....  Husker det siste smilet hennes ved senga når jeg ga henne et kyss på kinnet, hele ho lyste opp..   Vi dro jo dit rett etter India.   

Agility løping bør jo være nok trim. 

J dro meg med på trening i går forresta, slapp meg av ved mitt senter.  40 min gå fort på tredemølla bare.  ikke all verdens forbrente kalorier, men litt.   Noe isette fremdeles på fortauene her nemlig.   

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja du har rett. Hoppet på vekten. Kunne vært bedre og kunne vært verre :lol:

Jepp forstår hva du mener. Bra alt er bra :wub:

Ingen trening bortsett fra Nemi denne uken. Brygger på noe. Ondt i hode, hals og passe svimmel. Tenker det er best å ta det med ro sånn at ikke plutselig blir skikkelig dårlig. Det har jeg ikke tid til. Skal på kurs i Kongsvinger i helgen :P

Mamma skal hjem i dag. Ikke bra men ikke noe mer de kan gjøre på sykehuset. Hun skal få noe hjemmehjelp og det er bra.

Nydelig dag i dag.

Ikke i form til noen voldsomme greier men tenkte å klippe Nemi litt og så kan vi jo ta en tur rundt Damsgårdssundet. Tar ca 1-1,5 time. Rolig og fin tur.

Ha en storveis dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...