Gå til innhold

3kg ned


Gjest Evi19

Anbefalte innlegg

Og dette har eg ikkje trent vekk:P Har næmlig vært syk. første juledag blei eg sengeliggende med 41 i feber, konstant hoste, tett nese, svimmelhet og kvalme. slik låg eg minst ein uke. åt nesten ikkje. drakk for dt meste. Blei ikkje skikkelig frisk før 2 uker siden men har ennå litt bronkitt. uansett, nå veier eg 73,5kg og ikkje 76,5:D så 10kg igjen så har eg nådd målet mitt, long way to go;) har ikkje trent skikkelig på ein måned bortsett frå å ha gått lange turer (1mil) annakvar dag i 2 uker no pluss denne uken har eg begynnt på ann igjen med gode styrkeøvelser. Må trene meg opp igjen til der eg var før eg blei syk, får håpe eg går meir ned i vekt, og denne gangen pga treninga og sunn kosthold og ikkje sykdom;)

 

Uansett deilig å være 3 kg lettere=) har gått inn 1 cm og i midjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kanskje regne med å gå opp litt, fordi du har mistet muskelmasse og når du begynner å trene igjen, så øker muskelmassen.

 

Det er imidlertid forbigående.

 

Sulting er ingen måte å slanke seg på.

 

:-) anto

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må kanskje regne med å gå opp litt' date=' fordi du har mistet muskelmasse og når du begynner å trene igjen, så øker muskelmassen.

 

Det er imidlertid forbigående.

 

Sulting er ingen måte å slanke seg på.

 

:-) anto[/quote']

 

 

kan godt gå opp bittelitt så lenge det bare er muskler!:) men eg er veldig flink med kva eg eter og når eg trener så gir eg 120% siden typen min er trener og trener meg heime 1 time kvar dag;) bytter på muskelgrupper for kvar dag sånn at viss eg har trent arm/skulder/bryst ene dagen så trener eg rumpe/lår/legg neste dag. og 1mil tur annakvar dag med barnevogn (baby 11kg+vogn 5kg) i skikkelig oppover og nedover bakker, skal love at eg er heilt våt når eg kjem heim;) går 6km/h.

 

så eg er fornøyd md mg selv=) skal til sunny beach i august så håper eg hår nåd idealvekten min til den tid=) det vil si 10kg til, hmm kanskje litt vanskelig siden kroppen min er så vanskelig, så kanskje 5kg er meir realistisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor høy er du egentlig?

 

Eg er ca 169 ca. Det vil si at eg har ein BMI på litt over 25. Men uansett eg bryr meg ikkje om BMI lenger siden dette er ein feil måte å finne ut om man er overvektig eller ikkje. Eg måler midjen. og hos kvinner skal den være på maks 80, eg er 78. Eg skal værtfall ned til 70cm rundt midjen og eg skal kunne gå i de samme gamle klærne før eg blei gravid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...