Gå til innhold

ny her i dag...trenger "konkuranse"


Gjest kathinka1979
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest kathinka1979

Hei.

 

Jeg er ny her i dag og har lyst til og sette meg et mål til nyttårsaften.

jeg skal ikke ned fort siden jeg skal ned over 30kg.

så målet mitt er 2 kilo til nyttår....

er det håp for det tro...

Er jo tross alt jul snart så startdato kunne ikke vært værre men.

veier per i dag 120,5 så vekta vil jeg skal stå på 118,5 på nyttårsaften.

noen som henger med?

trenger mye støtte og håper og være til støtte for andre.

Kanskje en klubb for folk som skal ned ca 30 kilo.er det noen sån klubb her fra før?må myse litt....

ha en fin kveld alle sammen og håper noen henger på med meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var et meget fornuftig mål. Selv skal jeg ta av tilsammen vel 20 kg, og har som mål å ta 0,58 kg pr uke. Det betyr at det ikke er de helt store omlegging av matvaner mm. som må til. Regelmessig turgåing og litt mere oppmerksom på hvor mange kalorier jeg spiser, gjør at det oppleves som enkelt å slanke seg. Når man ser at det virker, blir det nærnest en vane. Jeg tror at mange setter seg for store mål, slik at det blir en beinhard kamp både fysisk og psykisk og må målene. Sjansen til at man sprekker øker også.

 

Jeg kjøpte meg pulsklokke Polar WM41/42 som lager program for meg for hver uke. Den registrer hvor mye jeg forbrenner under aktivitet, og det syns jeg er meget motiverende.

 

Lykke til!

 

Arne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt yngre enn deg men den til nyttår kunne jeg tenke meg å være med på.jeg veier per i dag125 kg og er 1.84 høy det betyr at jeg er 45 kg over normalen.så hva med en start?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kathinka er inne hos oss, og vi har selvfølgelig plass til deg også! Vi sees på 20-30kg linken! Selv om du tilslutt vil ned 45kg, så må du jo via 20-30 kg først :P Da jeg startet i år skulle jeg ned 36 kilo, og nå har jeg bare 18 igjen! Halvveis!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi prøver å legge inn en link hver dag med navn Søndagslinken 11.12 for ned 20-30kg. Vi bytter selvfølgelig ut dagens dag og dato, men ned 20-30kg bør være med i headingen!

 

Ser at ingen har lagt ut noen link i dag, og selv er jeg veldig busy! -Prøv i morgen!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...