Gå til innhold

Superteam 08


Gjest Spinny

Anbefalte innlegg

Gjest Anneli82

Frustrerte fruer ja. Det ser jeg også på! Det blir liksom aldri slutt på intrigene. Artig å følge med på.

 

Jepp, pilates er utrolig bra for mage og rygg! Hadde jeg hatt fysisk overskudd hadde jeg definitivt dratt på det minst 1 gang i uka :D Supert at du har begynt med dette igjen, Marielle!

 

Så fint at du hadde det kjekt og fikk gått ut på byen uten de altfor store utskeielsene, Spinny!

 

Det går litt sånn opp og ned her om dagen. Mannen min har vært syk en stund og det fører til at vi må ta en del lettvinte løsninger i matveien, og litt trøstesnop har det også blitt. :D men jeg sykler til og fra praksis hver dag hvertfall! :)

 

Det gikk fint hos venninnen min. Hun hadde laget pitabrød og skåret opp masse grønnsaker å ha oppi, så det var både sunt og godt!

 

I dag har jeg vært i byen og kjøpt meg nye klær på Gina Tricot. Jippii! De har en del sånne vide klær, syns de så så deilige ut, særlig nå når jeg begynner å få mage. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 593
  • Created
  • Siste svar
Gjest Marielle

Ååå, nye klær høres deilig ut, Anneli. Får ta en tur snart jeg også. :)

 

Pilatesen i går var veldig bra. Det kan virkelig anbefales, Spinny! Jeg er skikkelig støl i dag og kjenner at treningen har tatt rundt midjen. På fredag skal jeg på stretching. Jeg er stiv som en stokk, så jeg tror det kan være bra å myke opp litt. Er oppe i 1350 kalorier så langt idag, så nå funderer jeg over hva jeg skal ha til kvelds... Tenker i grunnen mye på mat.

 

Jeg vet hvordan det er med sykdom i huset og mat, Anneli. Jeg synes ikke at du skal ha dårlig samvittighet for litt lettvinte løsninger. Det er jo sånn det blir av og til. Trøstesnop kjenner jeg til. Jeg er på min tredje sukkerfrie dag i dag og kjenner abstinenser, men jeg skal holde ut!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinny

Oj, har du begynt å få mage alt, Anneli?! :D Det er jo på slanke mennesker gravid-mage synes ganske tidlig vet du :) Har familie og venner fått den glade nyheten enda?

Når skal du på ultralyd da? Vil dere vite kjønnet hvis den ligger sånn at det synes? Hehe, beklager litt mange spørsmål..men synes det høres så koselig ut å være gravid :D

 

Så bra du er i gang med pilates, Marielle! Jeg tror jeg skal begynne med det jeg og. Tror du en gang i uka holder? Tror jeg skal satse på minst 4 treningsøkter i uka..1 spinning, 1 pilates, 1 bodypump og 1 kondisjonstrening på ellipsemaskin/stepmaskin. Det må jo bli bra!

 

Her er det bursdagsfeiring idag, og ikke mye hverdagsmat.. ikke kom jeg meg på trening heller pga fullstendig snøkaos og masse forsinkelser med bussen. Men nå regner snøen bort, så det blir det garantert en treningstur i morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marielle

Ja, jeg tror en gang i uka holder. Når du trener såpass variert som du har tenkt til, så holder det i massevis. Jeg trente også bare pilates en gang i uka i fjor. Jeg leste at trimdama i KK også anbefalte pilates en gang i uka.

 

Snøkaos her også i dag. Det var såvidt jeg kom meg hjem fra jobben. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Har du bursdag, Spinny?? Eller er det samboeren???

:D

 

Bare koselig at du spør, Spinny..! Har fått LITT gravidmage, ikke så mye ennå! :) Ultralyden er ikke før 30. april så jeg får smøre meg med tålmodighet. Ja vi vil vite kjønnet hvis vi kan se det :D Har fortalt det til den nærmeste familien nå, og noen få få venner. Ikke så mange ennå. Skal vente en uke til, så kan hele verden vite det, for da er vi 12 uker :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinny

Det var samboeren som hadde bursdag i går. :D

 

Snart 12 uker allerede, Anneli? :D Skal si tiden flyr!

 

Godt å høre at pilates 1 gang i uka er anbefalt, da satser jeg på å få til det :)

Nå er både besøkshelg og bursdag overstått, så det er godt å ha "normale" dager igjen uten for mange fristelser. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinny

Veiedag igjen.. i dag veide jeg meg selv om jeg har mensen, men det burde jeg nok ikke gjort. +0,9 kg. Er nok en blanding av mensen/mye alkohol i helgen/bursdagsfeiring på onsdag. Nå er det ihvertfall en helg og uke foran meg med ingen spesielle planer der det er vanskelig å holde seg til den maten man skal, så det skal nok gå bra. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marielle

Det er helt sikkert mensen sin feil, Spinny. Jeg skal i bursdag i morgen, men har bestemt for at jeg ikke skal drikke. Håper at jeg klarer å holde på det. Veiingen i dag var så gledelig at jeg ikke vil ødelegge det. Her var det ned 0,6 til 69,5 kg. Jippi!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinny

Gratulerer med nedgang!! :D Må være deilig å endelig få litt lønn for strevet! :)

 

Så flink du er som ikke skal drikke på bursdagen din. Men ikke glem å unn deg litt ekstra..det er ikke hver dag man har bursdag. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Så bra at du fikk resultater denne gangen, Marielle!! :D Vel fortjent!

Spinny, ikke bry deg om denne ukens "oppgang", det har naturlige forklaringer og tels egentlig ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinny

Jeg får vel si gratulerer med nedgang, Anneli, selv om du egentlig ikke skal gå ned nå. Håper du ikke er for streng med deg selv og at du spiser nok! Det er ihvertfall veldig bra at du er bevisst selv om du er gravid. :) Jeg vet om flere som har gitt fullstendig blaffen når de er gravide, og spiser ALT de har lyst på av junkfood, godteri osv. Det er jo ihvertfall ikke bra. Så jeg synes du er flink. :D

 

Jeg har forresten meldt meg inn i Somebody igjen, så bare si fra hvis dere lurer på kaloriinnholdet på et eller annet..der finnes det oversikter over næringsinnhold og kaloriinnhold av ALT! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82
Jeg får vel si gratulerer med nedgang' date=' Anneli, selv om du egentlig ikke skal gå ned nå. Håper du ikke er for streng med deg selv og at du spiser nok! Det er ihvertfall veldig bra at du er bevisst selv om du er gravid. :D Jeg vet om flere som har gitt fullstendig blaffen når de er gravide, og spiser ALT de har lyst på av junkfood, godteri osv. Det er jo ihvertfall ikke bra. Så jeg synes du er flink. :D[/quote']

Hei Spinny. Måtte nesten le da jeg leste. Jeg stapper i meg alt jeg har lyst på jeg, så jeg er nok IKKE for streng med meg selv :D Nei da, holder meg stort sett alltid unna junk food og spiser godteri (nesten) bare på lørdag, men jeg tviler ikke på at jeg får i meg nok mat! Kan ikke annet enn å spise jevnlig, for når jeg går for lenge uten mat blir jeg uutholdelig kvalm. Takk for komplimentet. Siden jeg nettopp gikk opp 1 kg på to uker, så er jeg ikke bekymret for at det var litt ned nå. Neste uke er det sikkert opp igjen, og jeg skal ikke bli sint da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Hva skal dere ha til middag i kveld da? Og planene for helga?

Her er det hjemmelaget pizza tenker jeg. Det blir ofte det på lørdager. Det er ikke kjempesunt, men innmari godt da :)

Ellers har vi ikke veldig store planer her annet enn at jeg håper jeg får jobbet litt med semesteroppgaven min i dag og i morgen :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skal dere ha til middag i kveld da? Og planene for helga?

Her er det hjemmelaget pizza tenker jeg. Det blir ofte det på lørdager. Det er ikke kjempesunt' date=' men innmari godt da :)

Ellers har vi ikke veldig store planer her annet enn at jeg håper jeg får jobbet litt med semesteroppgaven min i dag og i morgen :S[/quote']

 

Prøv spekepizzaen du finner oppskrift på her inne. Vi hadde den forrige helg og den er fantastisk god og sunnere enn den jeg ville laget til vanlig.:D God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinny

Helt enig med Vagga, den pizzaen er utrolig god! :) (Men jeg pleier å bytte ut osten som står i oppskriften med vanlig lett gulost, synes det er bedre!) Men den blir kanskje ikke et alternativ for deg nå, Anneli, for du skal vel ikke spise spekeskinke?

 

Her i Bergen er det uvær som vanlig..vind og masse regn. Så jeg har rengjort leiligheten, vasket klær og vært på en utrolig hard spinningtime idag. Forbrente nesten 1000 kalorier på trening. :D

Nå skal jeg krype under teppet og kose meg med noen episoder av "Grey's Anatomy" på dvd før samboeren kommer hjem fra jobb om noen timer. Da blir det kyllingfilet, salat og gratinerte poteter med rødvin til. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anneli82

Åh, du er flink Spinny. 1000 kcal på trening. Du snakker!

 

Å det hørtes deilig ut med rødvin. :) Jeg drakk alkoholfri rødvin i går, men det er jo ikke det samme...

 

Nei, kan ikke spise spekemat, men jeg tror spekeskinke på pizza går greit, for da er den stekt.

 

Nå har jeg gått en lang deilig tur med hunden, og nå skal jeg sette meg ned med semesteroppgaven :D Er litt umotivert for tiden, men nå må jeg bare skjerpe meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh' date=' du er flink Spinny. 1000 kcal på trening. Du snakker!

 

Å det hørtes deilig ut med rødvin. :) Jeg drakk alkoholfri rødvin i går, men det er jo ikke det samme...

 

Nei, kan ikke spise spekemat, men jeg tror spekeskinke på pizza går greit, for da er den stekt.

 

Nå har jeg gått en lang deilig tur med hunden, og nå skal jeg sette meg ned med semesteroppgaven :D Er litt umotivert for tiden, men nå må jeg bare skjerpe meg![/quote']

 

Det går bra med spekemat på pizzaen:) Da stekes den og de bakteriene som måtte være der som er farlige blir uskadeligjort. Jeg spiste spekemat på den måten når jeg gikk gravid:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spinny

Da burde du prøve den pizzaen, Anneli, den er virkelig å anbefale! :D

Alkoholfri rødvin har jeg aldri smakt..kan tenke meg det ikke er så godt som vanlig. :)

 

Jeg har også gått en lang, deilig tur i dag med samboeren. Faktisk ikke noe regn så langt i dag, så da MÅ man jo ut på tur. :D

Her blir det svinekjøtt med pasta, wokede grønnsaker og "Saus til stek" (fra Toro) i dag. Har dere prøvd den sausen? Den er kjempegod og bare 50 kalorier pr dl.

 

Skjønner godt hva du mener med å være umotivert til skoleting, Anneli.. sånn har jeg det også om dagen. Men nå er det faktisk bare litt over to måneder til eksamensmonsteret er her igjen, så jeg er nødt til å skjerpe meg.

 

Hvordan gikk helgen din da, Marielle? Gikk bursdagsfeiringen bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marielle

Hei jenter!

 

Ja, nå er jeg tilbake i Oslo igjen. Helgen gikk veldig bra. Spiste litt mye til middagen i går, men det var kylling med spekeskinke, pasta med pesto og salat, så jeg regner med at det gikk bra. Spiste to middels kakestykker også, men drakk ikke noe alkohol. Alt i alt, så er jeg fornøyd. :) Så flink du er til å trene, Spinny.

 

I dag var vi Sverige og handlet. Der har de masse snadder som de ikke har her. Kjøpte en kjempegod drikkeyoghurt med 0,1% fett. Lignet på melonyoghurten til Tine. Nydelig!!

 

Skal se om jeg får kommet på noe helgegodt etterhvert, Anneli. Skjønner det med å slite med skolemotivasjon. For ett år siden satt jeg med et mareritt av en masteroppgave. MEN.. Jeg kom meg gjennom det og nå er det så utrolig deilig å være ferdig. :) Masse lykke til!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest fightingtiger

Hei hei!

Går det an å henge seg på her eller? Lenge siden jeg har vært her inne nå. Mista fokuset en stund, men nå er det på tide å begynne igjen... :)

 

Jeg er en jente på 25 år på 168cm som idag veier 71 kg. Målet mitt er å gå ned til 65 kg innen 1.juni. Har nettopp blitt singel og fikk en fornyet lyst til å nå målet og bli litt mer fornøyd med kroppen! :)

 

Hilsen Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...