Gå til innhold

Vri åtter uke 7


Gjest fullfres
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann venner! Har vært på vekta i dag, ned 0,8 kg siste uka. Nå viser vekta 67,6 kg, og om et knapt kilo har jeg nådd målsettingen om minus åtte før jul. Jeg tror jeg kan greie det, om jeg ikke plutselig når et vektplatå. Vekta har jo gått fort og fint ned disse ukene, og det er nesten for mye å vente at det skal gå like bra i fortsettelsen. Men det er drøye to uker til jul, så det kan gå.

Jeg priser meg lykkelig over klementinene i disse førjulsukene søkklastet med søte og fete fristelser. Håper det står bra til med alle, både i Vri åtter-gjengen og andre i Vektklubben!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vektnedgangen Lerke! Jeg er genske sikker på at du klarer målsetningen med glans! Her har det også gått bra, og etter to uker med stillestand har jeg endelig funnet igjen motivasjonen til å fortsette nedover!

 

Dagens vekt: 98,1 kg

Dagens midje: 98 cm

Nedgang fra forrige uke: 1,6 kg

Cm inn i midje: 1,5 cm

Nedgang i vri åtter: 2,2 kg

Cm inn i vri åtter: 3,5 cm

Totalt ned i kg: 18,1!

Totalt ned i midje: 21,5 cm

 

Det er kun to veiinger igjen før jul, og det opprinnelige målet var å komme ned under 96, men etter de dårlige ukene justerte jeg målet opp til "under 97". Jeg tror jeg kan klare ca 1 kg i uka fremover, så jeg håper på å feire jul med 96,? kilo på kroppen! -Og sånn i det store og hele, så har jeg faktisk gått kommet akkurat halvveis på veien ned mot det endelige målet; 80kg!

 

Hvor er dere andre?? Håper ikke dere faller av! -Det er så kort tid igjen!

 

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så kjempeflinke!:P

 

Jeg har nå nede på 83.5 og er strålende fornøyd med det:)

Har gått ned 2,2 kg, men jeg kan se et godt stykke etter de 8 kg.. håper jeg klarer 1 kg til neste og siste veiing. og frem til julaften håper jeg å se 80.9 tallet.. men det er bare et håp.. det er 1,3 hver uke det.. men det kan gå:)

 

Selv om sykdom har forhindret treninga mi i det siste så har alikevell midjemålet mitt gått nedover med 3 cm denne uka...

 

Lykke til alle sammen.

 

Klem kampari

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sitter her og er nysgjerrig på hvordan det går med alle som for noen uker siden var med i Vri Åtter. Hadde vært morsomt med et livstegn fra tuppa78, Hinkespretten, Shecat og pAnnik. Kanskje dere byttet over til andre grupper?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...