Gå til innhold

onsdagslinken ned 5 kg før jul 7/12


Gjest jannicke
 Share

Anbefalte innlegg

God morgen alle som skal ned 5 kg til jul! Er det noen framgang hos dere?

Hos meg står det stillt, men skal prøve å gå ned så mye som mulig før jul uansett. Stå på alle sammen. Jeg heier på dere! Ikke gi opp selv om dere ser at det "bare" blir minus 1, 2 eller 3 kg, det er jo rette veien uansett, og det går jo an å fortsette ned både i julen, og etter! Ikke legg dere på latsiden. dette klarer vi! Stoor klem JT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for det Jannicke,det er pga.dere her inne jeg klarer og fortsette,og lese det som blir skrevet hjelper meg til og få motivasjon videre.. her har nemlig vekta stått stille flere uker. Jeg har gått ned tilsammen 25 kilo,så jeg ser jo at jeg klarer holde vekta her. men jeg skulle så gjerne klart de 5 siste. så jeg står på videre sammen med dere. enten om det blir 1 2 eller 3 før jul..

 

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare gått ned 1 kg jeg, men har det mye bedre med meg selv pga det. Og pga det vil jeg gjerne gå ned enda mer. Selv om jeg ikke når målet mitt er det viktigste at jeg ikke gir meg til tross for stadig sprekker. Jula nærmer seg med stormskritt. Men jeg kommer til å fortsette fram til da, og fortsette m 5 kg ned til påske etter jul.... Ha en fin uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gifteklara

Ja,det er fint å være her inne. Godt at ting har blitt litt mer stabilt igjen. Det er så godt å vite at det er flere som kan slite litt i julebords sesongen... Jeg har totalt godteristopp nå. Har funnet ut at det er mye enklere for meg å holde meg unna usunne søte ting hvis jeg holder meg helt unna det. Går overraskende lett... Ha en fin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk, ja, en mager trøst. Det er visst ikke bare jeg som står stille på vekta. Det har vært litt hektisk i det siste, og litt julemat har det blitt. Den er jo ikke av det magre, da... Men jeg har vært veeeeldig flink å begrense meg. Har i hvert fall ikke gått opp i vekt ennå, og det at jeg har fått kommet meg mindre ut i marka pga at det er snø og glatt forklarer jo at jeg ikke går like fort ned som i sommer og høst, da jeg føk over alle hauger. Jeg blir fastere i fisken, trener aerobic to ganger i uka og prøver å gå masse tur med ungen i vogna. Tar beina fatt i stedet for bilen så ofte dette lar seg gjøre, så jeg synes at jeg har fått endret livsstilen til det langt bedre. Burde vel være fornøyd med det, men jeg har bare tre kilo igjen før jeg er i mål!!!!! Er fem kilo siden jeg nådde normalvekt, men vil ned på 60 kilo som endelig stopp. Når mannen kommer hjem to uker før jul, regner jeg med at jeg kan trene mer, og da renner nok kiloene av som smør, tenker jeg.

 

Lukke til videre alle sammen! dette greier vi!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og velkommen til Anne Lise som meldte seg på gårsdagens link! Synes å spore en god optimistisk stemning blant oss, både hos dem som går ned, og dem som ikke går ned! Dette er hyggelig - kan det være julestemningen som sniker seg innpå? Jeg gleder meg veldig til jul, og har bestemt meg for å kose meg med julemat, bare i litt mindre mengder enn før! Nytter ikke å slanke seg i jula, men måtehold kan vi jo utøve, og så er det bare å gå lange turer om man er så heldig å ha fri i romjula! Lykke til i førjulsstria, folkens!

Ellen

Ps Har bakt småkaker uten å smake - er litt stolt av det!!!

Ds

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...