Gå til innhold

JESS vil bli "lett på tråden"


Anbefalte innlegg

Måtte bare innom og hilse på. Deilig med fredag, ja. Min er også deilig. Sitter og skriver på oppgaven min (og pauser bare bittelitt...:)) og skal snart ut og spise lunsj med Norgesbesøket mitt som kom i går kveld og har måttet klare seg sjøl i dag. Har lyst på pils til lunsj, kjenner jeg, men lurt å jobbe et par timer til etterpå, så kanskje ta sprudlevann av den ikkealkoholiske sorten og heller ta en øl eller fire seinere i dag. Blir helt ubrukelig og lat med en pils innabord...vil bare leve Herrens Glade Dager jeg da! Jeg har bestemt at skrulla skal få drikke så mye vin og øl som hun vil i dag og i morgen. Men INGEN sjokolade! For det tror jeg faktisk er roten til alt vondt for meg. Klarer jo ikke å begrense meg og det virker som om kroppen samler sinnsykt mye vann når en 250 grams går i lillemagen. Ja ja. Satser på å ha litt vett i skolten når det gjelder hva som går i matfatet. Blir sikkert oppgang på tirsdag, men men :). Har ikke lyst til å sitte og telle og styre og nekte meg alt mulig denne helga.

 

Veiing av JESS før og etter mat kunne sikkert vært en spenstig øvelse! Tenkte du å lage et overslag over hva som er proteiner, fett og karbo slik at du kan finregne på den prosentvise sammensetningen? Jeg tipper at du klarer deg fint uten vekt et par dager. Problemet er vel heller å tørre å spise nok...Jeg kan se for meg at du heller beregner med litt god margin enn å lure unnaa kcal...:).

 

Kos deg med Herlige Fredag! ...og deilig ubrukt helg! - skrulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 912
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg kjenner det bobler i kroppen bare jeg leser om deg og ditt besøk. Jeg får utrolig lyst til å komme over!!! 'Levva livet' og la bekymringene seile. Herlig:D

Jeg tror snart jeg trenger ei slik helg...hmmmm:p

 

Jeg kunne også også hatt pils eller rødvin i matboksen til lunsj, jeg er visst lett å friste.

Sikkert lurt at du bestemmer deg mht sjokolade. Jeg fristes ikke lenger av sjokolade, men vet at smaken er veeeeldig lett å vekke til live igjen. Og da spiser jeg lett et TONN:-)

 

KOS DEG

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har du også strålende gnistrende kaldt og solrikt vær idag? her er det så utrolig nydelig, har nettop kommet tilbake fra trening (tredemølle, sykkel og styrke). sto inne og så ut på finværet i 1 time 45 minutter og bestemte meg for at jeg også må gå en ute-tur seinere idag.

 

tror det er litt lurt det med å øve seg på å spise uten vekt, så lykke til med ikke å finne vekt-batterier på en stund :) jeg fikk plutselig en slags aversjon mot veiing, måling, skriving...det var på grensen til å bli en mani og jeg kjennte jeg nesten hellere ville være hjemme enn å møte venninner til lunsj. her om dagen gjorde jeg ett stort nummer av å møtes med ei på en cafe hvor jeg vet de vil veie spelt-rundstykket og rekene uten å lure på om det har klikket for meg!! dagen etter var jeg på det nye opplegget og jeg skjønnte plutselig at nå hadde tiden kommet til å bli litt mere normal igjen. men det er nå lettere sagt enn gjort!

vet du hva jeg gjorde?? hadde skrevet ned alt jeg spiste onsdag og torsdag, veiet men regnet ikke kalorier!! joda, fredag morgen orket jeg ikke mere og fortet meg å regne ut kaloriene for onsdagen og torsdagen...kjente det ble mere riktig!! jeg er syk i hodet :) så nå har jeg bestemt meg for at jeg skal slutte på neste onsdag!! kun veie altså!!

 

er vi ikke rare ???? :) men go'e lell

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag hadde vi dette nydelige været du snakker om, Kire.

Jeg har gjort det samme som deg mange ganger, har innimellom hatt problemer med å funet meg mat/få spist pga at jeg har vært så opphengt i denne tellingen og målingen. Så jeg tror nok at det vil være bra for oss å jobbe med å få normalisert forholdet til mat og kcal. Vi er sikkert litt syk i holdet begge to, dette er heldigvis ikke den værste sykdommen man kan bli rammet av. Psykoser, brekt rygg og tarmslyng ville vært værre- ikke sant? Vi kan jobbe med dette og ta grep, litt etter litt skal det gå seg til!:-)

Matvekta står enda strømlaus og skal få gjøre det i minst en uke. Hvis jeg går opp i vekt så må jeg lete etter andre løsninger- men enn så lenge så gir jeg det en sjanse.

Jeg prøvde å få mannen med på tur i dag, men gjett hva han prioriterte...jo å rydde i garasjen og flikke på sykkelen!??? Snakk om prioritering:p

Så det ble til at jeg dro alene, fordelen var at jeg da fikk jogget litt. 1 times joggetur m/ rask gange i de værste bakkene. Snittpuls på 85% og 540kcal, det er jeg veldig fornøyd med.

Jeg har trimmet ganske mye denne uka, har hittil 15,7 trimpoeng og skal ha ei PulsStep-økt på treningssenteret i kveld.

Matmessig har uka gått greit. Jeg har spist 2 tjukke skiver julebrød med prim for 4 dager siden, helt bevisst og med stor nytelse. Jeg smakte ikke på dette brødet i jula, og når jentene fant det siste halve i fryseren kjente jeg bare at jeg ville være med på festen. Og vekta spratt opp 1 kg til neste morgen og der er den enda. Det føles litt brutalt at vekta øker såpass mye av så lite, alle de andre dagene har jeg vært innenfor og trimmen ligger 5 p over det som er lagt inn i kcal-budsjettet.

Dette overrasker forsåvidt ikke, det har blitt slik hver eneste gang jeg har syndet det siste halve året.

Uansett så var det verd det!!!

 

Jeg har prøvd å øke mitt inntak av protein littegrann. Jeg tror kanskje jeg spiser forholdsvis mye karbohydrater, hvis jeg har kcal igjen på kveldingen går det som regel til frukt og brød/kornmat. Hvis jeg skal spare kcal til middagen blir det som regel til at jeg reduserer på kjøtt og øker grønnsaksmengden. Poteter/ris holdes stort sett på 100gr.Jeg spiser stort sett bare fullkorn&grove greier, men uansett. Jeg leser jo stadig om disse lavkarbo-diettene og blir litt nysgjerrig, uten at jeg har planer om å gjøre de helt STORE endringene. Det hadde jo vært greit å få bedre kontroll på apetitten min. Jeg merker veldig godt at søtt trigger søthungeren. Selv (mye) frukt, yoghurt, option og slikt øker apetitten min, det er jeg nesten sikker på.

 

Nei, nok sludring i denne kanalen. Ha en fin søndagskveld

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jess, gratulerer med fantastiske resultater! Jeg har lest litt på tråden din (men ikke alle 800-og-noe innlegg... :-) ), takk for at du deler oppgang og nedgang - det er virkelig inspirerende! Jeg skriver på tråden til Jenny, skal ned til 70 kg, begynte på 91,7 etter jul og var på 87,8 kg sist mandag. Har nettopp stappet i meg en svær og tung søndagsmiddag (Medaljonger på grønnsakseng, GR-oppskrift), så jeg er spent på veiingen i morgen, spiste en hel del mere kjøtt enn jeg skulle! :-) Jeg har vært her før, motivert og klar for å gå ned i vekt, men så har selvdisiplinen og motivasjonen sviktet. Denne gangen føles annerledes av en eller annen grunn, jeg må klare det!

 

Jeg har et par spørsmål til deg, du har jo holdt det gående i et år nå:

- Hvordan takler huden denne nedgangen? Jeg er spent på hvordan jeg kommer til å se ut etter 22 kg nedgang, er redd for at huden blir slapp? Jeg har skjønt at du trener masse, det er vel nøkkelen?

- Har du ligget helt jevnt på inntak av kcal hver dag (feks 1600), eller har du knepet inn i begynnelsen av uka dersom du vet at det kommer en spesiell anledning i helgen? Jeg har lagt opp til et ukessnitt på 1600 kcal, men det betyr at noen dager er kanskje 1300, andre er 1700 - 1800 kcal.....

 

Hadde vært supert å høre fra deg! Lykke til videre!

 

Serene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Serene, så hyggelig at du stakk innom;) Jeg har sett deg inne på Jennys tråd, utrolig artig at dere er så mange som har startet opp!

 

Kjøtt er nok ikke det værste du kan 'forspise' deg på, og vi klarer aldri å være flink hele tiden. Ikke engang "strenge-JESS" som jeg innimellom har besøk av.

Jeg hadde også noen prøverunder før jeg endelig klarte å klore meg fast her inne. Øvelse gjør mester! Ta vare på den følelsen du har, det er den som gjør at du vi lykkes. Slipp aldri tanken på at du vil klare det, det betyr ikke at du klarer det hver dag! Så lenge du fortsetter neste dag, så går det veien.

 

Du spør om hud. Jeg er veldig forbaust over at huden har fulgt såpass bra etter kroppen på jakt etter sitt indre:D

Jeg har i løpet av årene pådratt meg litt sprukket hud noen steder pga hurtige vektøkninger/sv.skap/hormoner/jo-jo-slanking osv. Og det ser faktisk mye bedre ut nå enn da jeg var mer "fylt". Jeg føler ikke behov for noen operasjoner eller sånt no. Puppene er bare dingel, det skyldes nok like mye at det var umoderne med bh i mine helt unge dager i kombinasjon med at jeg la på meg veldig fort i tenårene. Huden henger ikke noe særlig mer på meg enn på andre damer på min alder. Trening er sikkert en fordel, men jeg har ikke prøvd å gjøre dette uten trening så jeg har ikke noe å sammenlikne med:D

Kcal-messig har jeg prøvd å holde meg til 1600 hver dag hele uka. Jeg vet ikke hva som har best, men fikk dette anbefalt av min kursholder. Jeg har knepet inn den dagen jeg skulle noe. Jeg har holdt meg unna så mye som mulig av søtsaker og snop. Så mine utskeielser har i hovedsak bestått i MAT utover budsjett og folkeskikk, og så har jeg hatt meg noen fuktige kvelder i godt selskap. Det siste har krevd mye motivasjon/energi for å unngå storspising dagen derpå.

De første 18-20kg gikk av jevnt og trutt, etter dette har jeg periodevis slitt med stagnasjon. Jeg har derfor prøvd meg litt de siste månedene på andre varianter som innebærer å forandre på noe. F.eks spise ganske lite en dag i uka, en god del mer en annen dag i uka, trene mer ujevnt og variert. Jeg har hørt at kroppen tilpasser seg og at det kan lønne seg å prøve å lure den slik at den aldri vet hva som kommer. Nå har vel ikke vekta akkurat rast ned med denne metoden heller, så det er ikke godt å si hva som lønner seg. Jeg tenker at du må prøve å finne din måte. Du skal holde på en stund, så gjør det på den måten som gjør at dette blir levelig for deg med dine behov.

 

Vær stolt av det du har satt i gang, du har kjempefine resultater allerede. Gled deg til fortsettelsen- det har du all grunn til:-)

Jeg skal prøve å følge med deg videre, det er jo så spennende å se hvordan det går med alle sammen her inne. Det er bare å spørre i vei hvis du lurer på ting. Ikke sikkert jeg har noen kloke svar, men kanskje andre har?

 

Lykke til videre.

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar! Du har rett, jeg må finne ut hva som passer for meg - til nå har det gått fint å variere inntaket i løpet av en uke :-) Jeg skal holde på lenge ja, så jeg har tid til å eksperimentere! Det som er forskjellen på denne slanke-runden og de forrige mislykkede, er at jeg er godt i gang med trening! Og jeg liker det!! Legger opp til 2 treningstimer på senter i uka og skal plusse på med gåturer. Vinter og mørke er ikke min årstid, men jeg gleder meg desto mer til å møte våren lettere, både på vekta og til sinns!

 

Skal følge med deg videre!

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spennende det dere snakker om, og akkurat det med trening og hud er noen jeg også tenker på.

 

Jeg trener ikke hardt, men prøver å være i bevegelse.

 

Litt dingel-dangel må vi kanskje regne med:-) Spesielt meg som har passert 40... Men, det spørs bare hvor det kommer. Jeg har født en drøss med unger, det har trukket seg rimelig godt tilbake, men, det er jo noe med alderen....

 

Kjekt å titte innom denne siden, finner alltid gode tips:-)

 

Jenny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, har kosa meg veldig i helga, og vettu - jeg har klart å gjøre det jeg satte meg fore på forhånd! Jeg spiste salat og drakk farrisvann til lunsj på fredag når de andre spiste buger/pommes frites/øl. Skeia godt ut fredagskveld og deler av lørdagen. Og i dag har jeg vært streng igjen. Vekta var to kilo høyere i dag morges enn i går. Ufattelig at det går an, men mye er nok vann. Ikke en bt sjokolade slapp innenfor mine strikse lepper (...litt is og kjeks...men dog). En helg av denne sorten er deilig å ha i blant. Jeg har vært mentalt på ferietur i to dager. Du får bare ta deg en tur!

 

Fint å se at du har spist julekake etter plan og uten dårlig samvittighet. Det er rart at vekta går opp så veldig. Lurer på om det er sukkeret som gjør det? At det binder vann, mener jeg? Jeg merker at søtt slår fort ut på vekta. Jeg håper jo at du skal kunne ha kvitta deg med litt av dette til du skal på vekta igjen. Så herlig det hørtes ut med gå/joggetur i gnistrende vintervær! Savner det altså

 

Ønsker deg ei riktig god uke! - skrulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal nok ta meg en sånn tur, Skrulle:D

 

I dag var det ny veiing. Vekta viste 72,4kg, samme som forrige uka. Kanskje det er noe galt med vekta?:)

Forrige uke spiste jeg i snitt 1778kcal og hadde 17,4 trimpoeng. Ny beregning av mitt kcal behov viser at jeg trenger 2135 pr dag iflg GR. Jeg har da inntatt ca 550kcal mindre enn det kroppen skal ha, uten at det skjer noe. Jeg er kanskje billig i drift?:)

Jeg begynner å tvile på de siste kiloene, jeg vet ikke helt hva som skal til for å få de bort. Jeg er i tenkeboksen i forhold til ei "krampeuke" med 12-1400kcal, for å se hva som skjer. Alternativt vurderer jeg å gi meg over til 'hold vekten'

 

Jeg tenker en del på om jeg bare skal akseptere at det er slik jeg er, at dette er min trivselsvekt? Jeg må innrømme at jeg er litt opphengt i å komme helt i mål, det er jo bare et lite rykk som skal til...:-)

 

Jeg har trent masse de siste dagene. Lørdag var jeg på spinning + BodyPump, søndag jogging + PulsStep. Formen er rimelig grei, og det er deilig å ha fokus på den når vekta henger litt fast.

 

Nå er det ny uke og nye muligheter.

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jammen jess, du får resultatet neste uke, helt sikkert !! ellers får du komme og veie deg på min nye super vekt, så kan du se at det helt sikkert står veldig bra til med deg, innvendig og utvendig :)

 

jeg hadde akkurat skrevet ett langt innlegg på min tråd (og så mistet jeg det!!), hadde blant annet skrevet hvor fornøyd jeg var med meg selv om dagen, syns jeg ser bedre ut enn på lenge og kjenner kroppen henger godt sammen og fungerer godt (nei da, jeg er ikke plaget av dårlig selvtillit :)) men tror man skal si det til seg selv iblant NÅR man føler seg vel, tre tre skritt tilbake, senk skuldrene og si : ja, jeg er nå ikke så værst, jeg. jeg er sikker på du ser fabelaktig ut :(

 

du trener jo vildt mye hver uke - nesten - og da vet vi jo at kroppen må ha næring, hvis du kjører en 'stram' uke så er det vel en viss fare for at du fort går en kilo eller to opp igjen, tror du ikke? men hvis det er for å se ett bestemt tall, så går det jo an å prøve.

 

ha en strålende dag...nå drar jeg på trening og skriver til dere på min tråd i ettermiddag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk skal dere ha, Kire og Jenny. Deilig å ha slike venner her inne:D

Kire, jeg blir glad når jeg leser at du føler deg vel. Jeg tror det er kjempeviktig å være sin egen beste venn, rose seg selv og bygge litt under. Vi er jo flotte mennesker, ikke sant. Og jeg vet med meg selv at det er langt igjen før jeg føler meg FOR bra. Du vil neppe få oppleve å se meg på forsiden av noe moteblad:D

 

Jeg er klar over faren med fort ned og fort opp, så jeg får se. Hvis jeg strammer til så vil det bare være for noen dager/ei uke- jeg er altfor glad i mat til å leve slik over tid.

 

Du Jenny, jeg må smile litt når du sier at du kunne gitt høyre arm for å veie 72. Jeg har bokstavelig talt gitt begge armene mine for å komme hit, iallefall store deler av de. For de var SKIKKELIG svære- helt sant:D Overarmene var det jeg var minst fornøyd med på hele meg.

Jeg turde aldri gå i singlets eller litt trange T-skjorter. Og gjett at lykken var stor da armene var det som først kom i noenlunde fasong.

Det kan hende du må gi inn litt av både armer og bein, rygg, mage og rumpe- men 72tallet skal komme til deg også- tro meg!!!

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stillstand er kjedelig, men de andre damene skriver kloke ord, og jeg tror jo at du kommer deg videre ned. Var inne på februartråden i sted og nedgangen din fra snikveiinga sist i januar til i dag var jo fantastisk bra. Det kan kanskje bety at det fortsatt er litt helg som skal ut av kroppen.

 

Jeg har styra veldig med tankene om hva som er passe i det siste også. Har jo lekt med tanken på at jeg kanskje burde en kilo eller to under 70. Men nå tror jeg at jeg har bestemt at det ikke er nødvendig. Når jeg nærmer meg 70 blank skal jeg på HV og går det en kilo til etter det er det greit, men ikke nødvendig.

 

Jeg har jo den fine venninna mi som er genuint glad i meg på besøk. Hun sa nå at jeg virkelig burde tenke på å gi meg. Hun har ikke sagt det før, bare skrytt av at jeg har sett finere og finere ut. Men nå virker det som om hun mener at det er nok. Jeg har jo irritert meg grønn når folk har ment at jeg må passe meg og ikke bli for tynn. Av en eller annen grunn kjente jeg at noe falt på plass og at hun har helt rett. Jeg tror kanskje jeg har gått meg bort litt på veien. Det holder nå. Huden henger fint med, men det er kommet noen litt rare skrukker her og der, og kanskje strammer de opp, men kanskje ikke. Vi får se. Jeg vil heller ha en kilo eller tre mer og unngå dem.

 

Superslank blir jeg ikke noen gang, for hvis jeg satser på det blir jeg beinete og mager. Snaut to kilo er målet. Da er det slutt for skrulla sin del. Det ble mye om meg, dette. Men tenkte jeg ville dele at jeg egentlig er fornøyd nå, men vil ha bittelitt å gå på.

 

Jeg ønsker at du skal klare disse små kiloene dine, med mindre du finner deg til rette med litt mindre nedgang. Det er noe med dette å falle til ro på en vekt og slippe å jage og mase mer. Selv om en annen kamp selvfølgelig begynner da.

 

Fortsatt god dag, jess. klem skrulla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir mer enn gjerne litt rumpe, lår og overarmer på veien nedover!! hehe :-)

Kjenner meg igjen i det du skriver om armene, Jess - skulle gjerne sett bra ut i singlet! Kanskje i sommer?

 

Jeg skjønner frustrasjonen med stillstanden, samtidig er det vel viktig å ikke bli fiksert på et visst tall. Hehe, bare vent til jeg er på 72 selv og har 70 i sikte, da er det vel ikke like lett å etterleve setningen over!

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til sommeren har du helt sikkert fått skikk på armene, før den tid er det jo for kaldt å gå i sånne små plagg uansett!

Jeg husker veldig godt at 'Resolutt' gav meg noen fantastiske bilder i hodet mitt-for ganske nøyaktig ett år siden. Hun malte meg noen bilder av meg selv som spradet rundt i en lekker topp i sommervarmen. Dette tok jeg ofte fram i panna når ting buttet i mot.

Og tenk- sånn ble det. Sommeren 08 handlet jeg utrolig mange nye topper og T-skjorter. Sommeren 09 er det din tur til å oppleve dette!:)

 

Jeg ble helt nostalgisk, jeg tror nesten jeg må legge på meg igjen sånn at jeg kan oppleve det en gang til............................tulla;)

 

Tiden går "av seg selv", og du blir sprekere, sunnere og føler deg bedre for hver uke! Bare hold ut.

 

Klem fra JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var rart du skrev om armene som ble mindre, for jeg satt akkurat med en venninne og snakket om det i går. Da lurte vi på hvordan vi ville se ut når vi går det i vekt, og om armene ville bli mindre igjen.

 

Men, siden du sier at det går an, ville jeg gjerne donere vekk halve overarmene mine, sammen med mye annet fett:-)

 

Tror jeg skal male meg ett bilde i hodet selv jeg.... sommer, solbrun, nye sommerklær, fin på håret (det følger med det vel??)... og slankere kropp enn på lenge:-) male, male, jo der sitter det.

 

Nå er det ut på tur, har spist alt for mye allerede....

 

Ha en fin dag,

hilsen meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jenny, så bra at du har vært kreativ, jeg er sikker på at du har laget et flott bilde. Dette skal bli din sommer! Helt sikkert. Bare gled deg, det blir herlig. Det var utrolig deilig å slippe å gjemme meg i stort innpakningspapir, jeg kunne rett og slett bare være meg selv. Jeg kom meg ned til ca 80kg til sommeren 08 og da følte jeg meg helt ok (jeg er 172) Jeg følte meg antakelig like ok da som nå på 72,5, rart hmmmmm.

 

Jeg kan vel ikke akkurat si at parykken har blitt så mye tynnere, og godt er det:D.Tran er godt for pelsen, så håret er kanskje blitt finere for alt jeg vet?:)

 

Jeg feira mine første seiere med frisør-timer og noen massasjetimer. Det er veldig godt å gi seg selv litt påskjønnelse underveis. Det frista ikke så veldig å handle så mye klær i starten, mest fordi jeg hatet å handle klær. Dette har visst forandret seg-upps...

 

I dag har jeg ny frysedag, brrrrrrrrrr. Jeg er iskald fra innerst til ytterst, til tross for fyr i ovnen, plussgrader ute og nok klær. Jeg tror jeg har fått noe tull med termostaten, det har kanskje noe med forbrenninga å gjøre- leste jeg ett sted.

Ei real treningsøkt hadde nok gjort underverker, men i dag skal huset få litt førstehjelp. Tenk at JEG verker etter å få dra å trene, det er intet mindre enn et mirakel:p

 

Nå er det 3 uker siden jeg begynte på HV-kurs. Jeg har holdt vekta:D

Jeg skal bruke de 2 neste ukene til å eksperimentere på "ekstrem forvandling", hvis det ikke skjer noe særlig til da så tror jeg faktisk jeg skal gi meg over til HV-på skikkelig vis. Det er jo bedre å trappe opp til 2135kcal enn å fortsette med 1600 hvis det ikke skjer noe særlig endring. Spesielt siden jeg tross alt er nesten helt fornøyd.

Jeg tror nok at jeg ser meg selv i ett litt spesielt speil. I dag var det ei venninne som skulle vise meg en føflekk hun har fått på magen. Jeg regner henne for å være slank, og ble nesten forbauset da hun viste meg magen, den så ut omtrent som min mage. Jeg har ikke mer fett enn henne rundt livet! Det var en liten aha-opplevelser, jeg har nok enda litt tryllespeil- som svinger ut og inn etter behov og dagsform.

 

Humøret og form er bra, livet er egentlig ganske herlig for tiden

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe, Jess. Jeg sitter under pleddet og fryser mens jeg spiser lett-is med Heistad fruktcoctail!

 

Og nå skjønner jeg hva du mener med å bli avhengig av Vektklubben....!

 

S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

se hva du nettop har skrevet:

 

"I dag har jeg ny frysedag, brrrrrrrrrr. Jeg er iskald fra innerst til ytterst, til tross for fyr i ovnen, plussgrader ute og nok klær."

 

"Til tross for at jeg er bikkje-kald, så løp jeg nettopp ut og kjøpte is på isbilen"

 

GI JENTA MAT !! ordentlig mat, tygge tygge mat, ikke is :)

 

joda jess, det er greit å spise en is, bare kos deg, kanskje jeg bare er missunnelig. jeg sitter også under ett teppe - etter å ha fyrt opp i peisen igjen - men jeg har det vondt!! er netopp tilbake etter første "sal-styrketrening" i gruppe (6 litt pjuskete overvektige damer og ett vanvittig muskelbunt av en trener-mann :)) vi jobbet med strikk og på matte, veldig gøy mens det sto på men kjenner ennå flere muskler jeg ikke visste jeg hadde. kommer helt sikkert til å dette av spinnesyklen i morgen. lurer på om jeg skal ta med meg en pute eller dra ut på landet til en gård og spørre om å få låne ett traktorsete....

 

rapport følger, ha en deilig is-spisende varm kveld Jess

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, is er godt nesten alltid det...men litt sprø er du nok :).

 

Dette rare tryllespeilet kan virkelig forvri bildene av oss sjøl. Fint at du fikk en aha-opplevelse av din egen kropp i sammenlikning med venninna di sin. Magen din er nok riktig så fin nå, ser du :). Jeg ser du tenker å gi deg hen til HV hvis ikke kroppen din vil gi fra seg mer i løpet av et par uker. Enig i at det virker litt tøysete å holde seg på få kcal hvis en like gjerne holder vekta ved gradvis å øke. Jeg begynner å glede meg til å øke sjøl nå. Sulter jo ikke, men det skal bli godt med litt større handlingsrom. Litt skummelt, kanskje også.

 

Ha en strålende aften! Håper du tiner opp igjen. Jeg har en hvetepakke kledd i fleece som jeg varmer i mikroen og koser med når jeg er kald. Den varmer godt!

 

- skrulla :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kire, klart jenta skal få mat. Hun fikk faktisk ei rå gulrot også i går kveld, gjett hva som skjedda...- jo gamle JESS brakk ei tann:(

Så heretter blir det bare is:)

 

Jeg skal følge godt med på treningsrapporten, jeg liker slike realityserier:p

 

Skrulle, det er nesten hemmelig selv for meg, men mitt prosjekt 1400kcal har nå holdt i 3 dager. Nå er jeg over 1kg TYNGRE enn i mandag.

Jeg skal veie meg i morgen, hvis det fremdeles peker oppover skal jeg avslutte dette prosjektet umiddelbart. Da blir det opptrapping, om enn gradvis!!!

 

Jenny, klart dere kan henge dere på veie-tråden! Den er åpen for ALLE, det er bare kjempekoselig hvis dere vil være med.

 

Det var helt komisk med den isbilen. Det er sikkert 2-3 år siden jeg har handlet der, og så plutselig hører jeg den. Jeg raser ut døra og står plutselig med 2 esker lettis + noe anna is i nevene. Jeg er ofte litt i strengeste laget, så det er forsåvidt helt greit at jeg kjøper litt kos- men akkurat på den dagen jeg frøs så inni hampen da?

I dag har jeg fått regulert termostaten så da er alt mye bedre.

 

Jeg er fremdeles i godt humør. Vekta stiger, og for første gang i dette året kjenner jeg ikke at jeg blir grinete av det. Jeg blir mest forundret egentlig...Når jeg passerer 80kilo igjen skal dere vel få høre andre toner fra denne nordlands trompet:D

Familien er grei, jeg har det passelig travelt, jobben funker godt- så da er det vel bare velstand?

 

JESS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share


×
×
  • Opprett ny...