Gå til innhold

firkløverdamene 07.12.05


kim
 Share

Anbefalte innlegg

onsdag - veiedag

400 gram ned, men jeg merker liksom ikke noe på cm lenger.. heller 0,5-1 cm opp... hmmm.. nå venter jeg mensen innen en uke, så kanskje det har litt betydning både på vekt og størrelse?

 

har trena igjen i dag. og skal, som alltid, trene i morra tidlig. da blir det femte dagen på rad - tenker jeg kan ta velfortjent helg etter det. ingen trening før mandag...

 

livet er bra. jula nærmer seg. skal prøve å ta juleshoppinga til lørdag. veit ikke om jeg gleder eller gruer meg :P litt stress og litt kos..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var tøff i tynet sist jeg var innom. Nå har jeg ikke veid meg på 2 uker, og har vel egentlig ikke hadd noe lyst heller...

Gjør ikke noe riktig for tida. Ingen trim! Spiser ikke riktig, for lite, og når jeg først spiser litt er det ikke "Ja"-mat akkurat....

 

Venter på mensen jeg også, så i morra blir det vel opp tenker jeg...................

AAAHRGGG!!! Blir så lei av alt dritt og lort på jobb. Stresser og mister matlyst. Har ikke tid til noe. Ikke engang julestress!!!

 

Æsj! (ops, mange hormoner i sving, tror jeg...)

 

Acinom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk gjort unna 90% av juleshoppinga lørdag og søndag. takk til handelsstanden for søndagsåpent!

 

er i superhumør, selv om jeg har kosa meg en del i helga. klarte å være flink og disiplinert i uka, og ikke å skeie ut altfor mye i helga, så da er jeg glad.

 

håper du har fått kontroll på noen av hormonene igjen, og at du har fått gått en lang tur i fint helgevær. her har det vært ganske bra i dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...