Gå til innhold

torsdagslink 8/12 ned 5kg før jul


Gjest jannicke
 Share

Anbefalte innlegg

Good morning sunshines!

Kanskje på tide å se på foreløpige resultater? Mitt resultat er 0kg,, hehe, men har ikke veiedag før om 2 dager, så jeg venter i spenning! Håper det går bra med alle sammen, og at dere gleder dere like mye til jul som jeg gjør!

Jeg vil gjerne gjengi et "ordtak" som en slankevenn på slankenett har lært meg:

Den beste måten å bli kvitt kiloene på er å la de ligge igjen på tallerkenen!!

Stor klem til alle dere vakre medslankere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke fått gått på vekta denne uken,da den har streika helt. Skal innvistere i en ny. førjulsgave til meg selv. Så da får jeg heller komme med oppdateringer over helgen,hopper bare over denne uken og tar det til mandag..

Så får jeg heller håpe på gode resultater...håpe ihvertfall.

Veldig godt ordtak jannicke,det skal jeg tenke mye på i helgen...

 

Ha en fin dag alle sammen,jeg har fri idag og skal handle inn siste julegave..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gifteklara

Enig med deg Ellen, det er en positiv glød i gruppen for tiden. Og du som ikke smakte på julekakene da, det er imponerende...

Jeg er inne i en god drive for tiden, det er vel bryllupsmotivasjonen som har kommet. 4 uker igjen på lørdag, så her er det bare å stå på..

Ha en fin dag alle sammen. Tenk at dere skal være ekstra flink i dag, spise litt mer grønnsaker og drikke litt mer vann enn til vanlig...Alle små ting hjelper..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et tips hvis man virkelig får trang til å være usunn, er å veie opp 10 gram med mandler, gir ca 55 kcal Da får du samtidig i deg noe av det sunne fettet og noe å knaske på- ellers så fungerer gulerøtter og kålrot veldig bra for min del.

 

Jeg merker godt på klærne at bare 1 kg er borte, og jeg håper jeg klarer meg bra denne uken. Skal gjøre mitt beste. Målet til tirsdag er ned minst 0,3 kg.

 

Det verste nå er at jeg glemmer å spise, fordi jeg er så opptatt med eksamenslesing. Går lang tid mellom måltidene. Samtidig har middagene de 2 siste dagene vært pizza, og da har jeg gjerne spist litt mere enn 400 kcal. Blir kanskje ikke riktig å ta igjen det tapte på et måltid, og har funnet sunnere alternativ idag. Har kjøpt lapskaus på boks- det er både sunt og godt.

 

Snart er det også helg folkens.... Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har vært en elendig slanker i det siste også, men at jeg hadde lagt på meg SÅ mye, trodde jeg ikke var mulig. I forrige uke var jeg 1.1 kg unna målet mitt. Denne uka har jeg plutselig 2,6 kg to go. ja, ja, det var som fortjent, så jeg klarer i grunnen ikke være så misfornøyd heller. Og jeg har ikke gitt opp, selv om det er tøft å holde seg på matta i disse førjulstider. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nesten stygt å si det, men jeg er glad jeg ikke er alene om oppgang. (Det nytter å se at det ikke er BARE meg som ikke raser ned i vekt hver uke! jeg er liksom ikke alene.) Gikk opp 0,8 siste uke, og er IKKE fornøyd med det selvsagt, selv om jeg hadde ventet værre. Den tidvise jobbingen i utlandet med svært mange timer i luften gjør ikke "livet" lettere for meg.

Men jeg kan ikke gi opp. Jeg er nå nesten litt for langt unna å klare å gå ned 5 kg før jul, men nå er målet at jeg skal gå litt mer ned enn det jeg har tatt av til nå, også får jeg være fornøyd med det innen jul. Jeg skal gjøre så godt jeg bare kan i jula, ikke spise meg overmett, men likevel kose meg, og prøve å gjøre det på en fornuftig måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er ny i denne nettklubben men slett ikke i "slankeklubben", der har jeg holdt på i mange år, til og fra. Fryktelig irriterende at det ikke skal kunne gå ann å la være å tenke kallorier i noen måneder før man må på igjen.

Har vært flink noen uker nå, tatt av 5 kilo på 8 uker, ikke verst.

Utgangspunkt : 175 høy og 81,6 kilo. Er i dag 76,6.

Jeg har ikke gått ned et gram den siste uken, må ha noe med julebord og vin å gjøre, muligens...................

Gjelder å ta seg inn igjen for det tar ikke mange ukene til før jeg er tilbake til utgangspunktet og det vil jeg ikke.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med deg Ellen' date=' det er en positiv glød i gruppen for tiden. Og du som ikke smakte på julekakene da, det er imponerende...

Jeg er inne i en god drive for tiden, det er vel bryllupsmotivasjonen som har kommet. 4 uker igjen på lørdag, så her er det bare å stå på..

Ha en fin dag alle sammen. Tenk at dere skal være ekstra flink i dag, spise litt mer grønnsaker og drikke litt mer vann enn til vanlig...Alle små ting hjelper..[/quote']

 

Synes det er så artig at du skal ha vinterbryllup! Må da være ganske sjeldent med snøflak i sløret i stedet for regndråper?? Fryktelig morsomt! Regner med at du har det dobbelt så travelt med både julestri og bryllupsforberedelser! Men - kanskje du går ned i vekt bare av ren energi! Håper du blir så slank og fin som du hadde tenkt deg - ennå fire uker igjen! Lykke til med forberedelser, vi skal følge spent med - om du innvier oss i forberedelsene, da!

Mvh

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...