Gå til innhold

Ned 5 kilo før jul, fredag 9/12...


Gjest gifteklara
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest gifteklara

Her går det greit, ingen store utfordringer. Var ute å spiste i går, tok en fiskesuppe. Fikk opplyst at den var kremet, men tok den for det. Tror ikke det utgjør store forskjellen. Var å trente rett før, så det letter iallefall litt på samvittigheten....

 

Ja, det er morsomt å skulle gifte seg om vinteren. Er veldig spent på hvordan været blir, det hadde vært stas med en klar fin vinterdag.. Men noen snøflak i sløret skal jeg nok klare. Merker som du sier Ellen, at jeg har mye energi for tiden, og det er en konstant spenning og glede som ligger og dirrer inni meg. Det er mye å fikse, men det er det verdt... Alle detaljer er det som tar på, kommer stadig på ting jeg må spørre den eller den om, sjekk dette, kjøp dette. Og siden kjæresten min holder på å pusse opp leiligheten vi skal flytte inn i, så tar jeg det meste av ansvaret for planleggingen. Funker bra. Idag skal jeg ha prøvetime hos sminkør og frisør...

 

Ha en strålende dag jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deilig vær i dag. Litt kaldere, sol og klart. Deilig å være ute når det er slik og man får jo rørt seg masse på den måten. :-) Vi skal arrangere stor julelunsj på søndag. Holder på å kjøpe inne SÅ mye godt. Får håpe det meste blir spist opp av gjestene i det minste, sånn at jeg ikke føler at jeg bør spise opp alskens fet mat etterpå.. :P Ellers så gikk jeg på vekta i dag igjen og veide 0,9 kg. mindre enn i går. da var det ikke SÅ ille da. Trodde jeg hadde gått opp 1,5 kg. på én uke også var det 0,6. Hadde spist reker (fra lake) onsdag kveld og det er jo ganske salt. Det var sikkert derfor vekta var så høy i går morges.

 

Vel, 1,6 kg. igjen før jeg er helt fornøyd. Tror vel strengt tatt ikke jeg klarer å ta av så mye i denne måneden. Hovedmålet får være å ikke legge på meg igjen.

 

Gifteklara: Jeg giftet meg i sin tid i januar. Flott meg vinterbryllup! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen er missunnelig på gifteklara! (meg) hihi. Godt å se at andre har stå-på-humør, det smitter! Jeg er inne i en fantastisk periode, har gått ned 0,8kg på 6 dager, og er strålende fornøyd med det!!! Hurra. Går masse turer og koser meg med riktig matinntak. Uansett hvordan det går med dere, hold ut, hold sammen. Vi skal alle klare målene våre, spørsmålet er bare når. Jeg har bestemt meg for å jobbe mot målet nå, slik at jeg slipper det senere. Når målet er nådd skal jeg gå over til å vedlikeholde, og det er jo der den store jobben ligger...

GOD HELG

Klem JT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Er ikke så ofte jeg får tid å gå innpå her nå, det nærmer seg jul og julehandelen er i gang. Har fremdeles en positiv vektreduksjon. Gikk på vekta i dag morges, og var kjempehappy da den viste 62,4 kilo. Nå er det bare 2 1/2 liko igjen til målet, og det er det jo fortsatt mulig å få av før jul. I dag kom jeg inn i et skjørt og en bukse i størrelse 36. Har ikke kunnet bruke den størrelsen siden jeg gikk på videregående!!!!! Får masse positive kommentarer for hvor slank jeg er blitt. Det viser jo etterhvert at jeg har gått fra størrelse 44-46 til en normal 38'er. Føler meg faktisk kjempeflott også. Har en veldig god grunn til å fornye klesskapet mitt uten å få dårlig samvittighet. Jeg er ikke redd for at jeg legger dette på meg igjen. Jeg har jobbet for å endre både treningsvaner og matvaner med tanke på den langvarige effekten, så dette er nok noe jeg kan klare å leve med, selv om permisjonen er slutt til nyttår og jeg skal begynne å jobbe igjen.

Kanskje var det nå jeg skulle ha giftet meg, jeg også, Gifteklara. Jeg giftet meg for halvannet år siden, da jeg var fem måneder på vei og god og rund. Men likefullt ble bryllupet en skikkelig suksess!! Men jeg glemmer aldri den merra i den lokale brudesalongen, som mente det ikke var mulig å få ferdigsydd kjole til gravid brud (???!!!). I nærmeste storby kunne jeg fråtse i kjoler, da var ikke graviditeten det minste problem. Håper ikke flere møter slike mennesker når de skal prøve brudekjoler. Jeg fikk til slutt en drøm av en kjole, i hvert fall. Det er ikke ALLTID kiloene det kommer an på.

 

Fortsatt god advent til dere alle. Det er fortsatt noen uker til jul.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...