Gå til innhold

Til alle lår-gnissere....


Gjest tonton

Anbefalte innlegg

Gjest makrell

Jeg har også tykke legger, knær, lår....ja hele beinet mitt er tykt!!! Men de har vært slankere, og det var i den tiden jeg gikk stort sett dalig på trimtur i bratte oppoverbakker:) Nå er jeg igang med det igjen og håper jeg merker bedring snart! Så det er nok det jeg også kan anbefale;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Åh, det var en glede å finne denne tråden!! Jeg trodde det bare var meg som hadde dette problemet, for jeg har aldri møtt forståelse av noen venninner...

Jeg sliter masse med "lårgnissing" og har gjort det også før jeg ble tykk.

Redningsforsøkene har vært mange. Avklipt strømpis har stort sett vært det beste, men her fikk jeg noen gode råd som jeg skal prøve.

 

Ellers har samboeren min hatt samme problem på fjellturer og lignende. Boxeren blir litt fuktig og ruller seg opp og forsterker problemet. Redningen hans har blitt ullboxere med litt lengre ben. Merinoull er best. Icebreaker har noen gode. De er litt dyre, men de holder seg lenge om man behandler dem pent og vasker med milo på ullprogram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Festinalente
Her var det mange gode tips!

Ser at det er mange som klipper av tynnstrømpebukser og det høres lurt ut' date=' men hvordan får dere det til uten at de rakner...? Skulle gjerne få laget meg en slik...[/quote']

 

Det gjorde jeg og det gikk bra. (Det gjør jo for så vidt ikke noe om det rakner litt - det er vel ingen som skal under skjørtet ditt og inspisere, eller :) ). De varer ikke all verdens med tid, med en har jo alltids en gammel strømpebukse det har gått hull på.

 

Tips: Min erfaring er at strømpebuksene kan "rulle" seg litt oppover hvis du klipper dem for korte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Hei

 

Jeg har også strevet med denne utfordringen i mange år. Her er et annet tips.

 

Jeg så på et tv program, enten Operha eller Tyra, hvor de gav dette tipset.

 

Koskusnøtt olje! Du kan kjøpe det på helsekosten, bare gi inn lårene med det, og det varer lege.

 

Dette har blitt min redding i sommer varmen, men for en herlig befrielse å gå med skjørt uten sykkel shorts under, som var mitt tildigere løsning.. smiler...men det blir litt varmt av og til..

 

Og det er heller ikke pent under finkjoler..

 

Ha en kanon dag.

 

Tarda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 months later...
  • 1 month later...
Gjest Tigerlilly

Siden sykkelbuksene sånn halvveis er på moten igjen så er det bare å gå på H&M og hamstre. De selger tynne sykkelshortser i ulike farger, ut i fra beskrivelsen dere gir av triumph sine, så høres de ganske like ut. Forskjellen er kanskje en liten blondekant. De er tynne, behagelige og koster nesten ingenting :D

Jeg ble lykkelig da jeg oppdaget dem, har ventet på at noe sånt skulle komme tilbake i butikkene igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...
Gjest optimisten88

Jeg fikk en gang et tips av ei venninne å bruke talkium, og det funket! Gni innsiden av lårene godt inn med talkium så fungerer det. Det eneste er at det blir hvitt overalt, men det er verdt det;) Fungerte hvertfall for meg i syden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...