Gå til innhold

3 mnd => 10 kg


Gjest now85

Anbefalte innlegg

Gjest Astrid24

Takk takk =)

Jeg må innrømme at jeg i min "sykdom" (influensa) trykket innpå en god posjon popcorn :) HUFF HUFF, men klarte å gå 30 min på 3demølla 6km/t. Så følte at jeg var litt tilgitt, selvom jeg har maaaaange gode unnskyldninger for hvorfor jeg spiser alt mulig, MEN nå er det nok i dag, og jeg har enda 5 effektive dager igjen til neste veiing. Så får håpe på det beste. Merker i alle fall at buksa er løsere, tilogmed med en stilongs under :)

 

Ser for meg at vi er en gjeng med lekkre sneller til sommeren, og vi er hotte i syden =)

 

STÅ PÅ JENTER!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 153
  • Created
  • Siste svar

1.5 er jo helt utrolig!!! 6.3 kg innen 15. juni skal vi klare. Vi har same mål om å se 70-tallet før vi reiser, å det greier vi.

Vet desverre ikke helt hva jeg veier nå, bare 19 dager til veiing.:-(

Men fresh i syden frister sinsykt.........

 

Ha en god dag alle sammen!:-)

 

Håper du føler deg bedre i dag Astrid24, influensa er noe dritt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

now 85..

jepp, vi skal klare målet vårt sammen, all right! :)

Blir spennende å se på vekta di etterhvert, når skal du veie deg?

 

Ha en fin dag alle sydenfarere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal veie meg i slutten av mars. Blir spennende. Grøss å gru, tenk viss jeg ikke har gått ned noe...!

Den tanken motiverer meg mer enn noe til å stå på!

Bare 2 mnd å 3 uker til jeg skal reise. Jeg SKAL se 70-tallet før jeg reiser. Ikke noen sjokolade i verden skal stoppe meg:-)

 

Jeg er foresten helt ferdig i musklene i låra å leggene. Har gått mye på fjellet, og jogget en del. Er helt kake.

Men gud så god samvittighel jeg har.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid24

KLART vi skal se 70 jenter!

79,9 er 70 :)

Og det er enda leeeenge til sommeren!

Vi skal baer tenke på at vi kan shoppe ny bikini og sommerklær før vi drar :) Det frister meg MYE!!!

 

Enig, ingen sjokolade i verden skal få stoppe oss!!!

Du er kjempeflink som jogger altså. Jeg føler at jogging aldri har vært min greie, så har som mål å gå tur hver dag til etter påske, og så begynne å jogge min 2 dager i uka etter påske fram til sommeren!

 

=) Ha en finfin dag!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er nest siste arbeidsdag før en 10-dagers ferie, å gud så godt det skal bli. Jeg har allerede planlagt flere utflukter som jeg å type`n skal på i løpet av de dagene. Håper bare at vær-gudene er på min side:-)

Denne jenta skal IKKE sitte på rumpa å stappe i seg påske-kalorier! Skal prøve å være like flink som jeg har vært hittil.

 

Er nå godt igang med den andre uka, å motivasjonen er fortsatt på topp. Har egentlig ikke hatt noen utskeielser, spist litt kake å slikt, men slik er livet. Kan ikke nekte meg alt, da går ting raskt rett i dass.

 

Formen er på topp, humøret er på topp. Dette vet jeg vi klarer jenter;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid24

Hallo hallo.

 

Jeg må innrømme at jeg har nok ikke klart å holde meg heeeelt unna godterier.

Hvorfor er det slik at man ikke klarer det?? Frukt er jo like godt? Eller?

Men, nå er jeg syk, får i meg for lite kcal hver dag (skal ligge på 1600) og får ikke trimmet. Lurer på hva utslaget er på mandag ja :/

Så får jeg besøk i morgen og over helga. Urk, men jeg skal ikke gi opp, for jeg ser jo at jeg går ned. Selvom jeg godt kunne tenkt meg å gå ned 10 kg første uka :) Men det er vel noe alle kunne tenkt seg?!

 

Jeg har forresten veiedag på mandager, på morgenen i nettoen. Er glad for hvert eneste gram jeg går ned jeg, så 100g er knall :) Men som sagt har jeg ingen enorme forventninger om 3,5 dager pga sykdom og i tillegg mensen og besøk.

Men skal jeg alltid unnskylde meg hvorfor ditt og hvorfor datt, da kan jeg like godt la være å slanke meg, så nå skal jeg slutte å syte. Finnes de som har det værre enn meg!!

 

GOD PÅSKE!

 

Veies på mandag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, alle kunne vel tenke seg å gå ned 10kg første uka;)

 

Godterier er svært vanskelig å unngå. Av og til virker det som det roper på meg. Men nei!!! Godterier har allerede ødelagt nok for meg. Skal jeg spise det, skal det være jeg som vil spise det, ikke det ustopplige godte-suget. Da er det gjort. Jeg spiser masse, blir kvalm, blir sint fordi jeg føler jeg har ødelagd alt, og så spiser jeg litt til.:-)

Ja, ja....... Får håpe det ikke blir slik, men nå når det er påske blir det vanskelig....

 

Men over på noe annet. Jeg var flink i går! Jeg å typen gikk en to timer lang fjelltur:-) Ikke verst på en torsdag.

Har ikke gangesperre heller. Hmmm.....Kanskje jeg begynner å komme i form...???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vintersol

Jeg veier nå 76 kg og vil helst ned til 65 før sommeren' date=' er ca 173 høy.[/quote']

 

Du har samme mål som meg. Men jeg regner med at det er mer realistisk med 70 kilo, og da trente kilo =)

Jeg er 169 høy og 74 kilo.

MÅ ned!! Orker ikke lenger å føle meg utilpass!

 

Denne uka har jeg trent 4 ganger, og håper på å fortsette slik etter påske også!! Jeg har et inntak på ca 1700 kcal hver dag, og det inkluderer 400-600 usunne og unødvendige kalorier...Jeg er nemlig HEKTA på usunne spiseting.

I dag spiste jeg sjokopudding og vanilesaus.

 

Neste uke skal jeg ikke spise noen ting usunt, unntatt på påskeaften, da må vi kose oss litt her hjemme =)!!

 

 

Ønsker alle LYKKE til med å nå målene =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vintersol

Godterier er svært vanskelig å unngå. Av og til virker det som det roper på meg. Men nei!!! Godterier har allerede ødelagt nok for meg. Skal jeg spise det' date=' skal det være jeg som vil spise det, ikke det ustopplige godte-suget. Da er det gjort. Jeg spiser masse, blir kvalm, blir sint fordi jeg føler jeg har ødelagd alt, og så spiser jeg litt til.:-)[/quote']

 

Det der høres ut som noe jeg kunne sagt selv.....og noe som jeg dessverre praktiserer enda... Men etter å ha lest litt rundt her på vektklubben, så begynner motivasjonen å komme.

 

Jeg skal i bryllup i helga i hjembyen min. Mange ungdomsvenner kommer, de har bare sett meg slank...og nå er jeg god og lubben... VIL og MÅ ned i vekt før bryllupet. Takler ikke blikk som forteller meg at jeg har lagt mye på meg siden sist....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir motivert av å lese tråden deres og kunne tenke meg å bli med dere. Jeg begynte på nytt på mandag. Da veide jeg 86,6 kilo. Første delmål var egentlig 5 kilo før sommeren. Er redd for å håpe på for mye. Men etter å ha lest dette, lurer jeg på om det er mulig å håpe på å se 70-tallet for meg også. Det bør jo absolutt være mulig. Hvis jeg klarer å ligge unna all sjokoladen framover! Var flink på jobben i dag. Var påskeegg fulle av godteri overalt, og jeg rørte det ikke! Jeg kan nemlig ikke ta bare en. DET har jeg i hvert fall innsett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er hjertlig velkommen til å bli med på denne tråden:-) Jeg tror ikke det er umulig for deg å se 70-tallet før sommeren. Det er det alle vi har som mål, å det klarer vi;)

 

Jeg må innrømme en ting..... Jeg lovde meg selv at jeg ikke skulle veie meg før slutten av mnd, men i dag klarte jeg bare ikke mer. Badevekten ropte etter meg. Å resultatet var 85.4!!!!! Det er 1.6kg ned på 2 uker! WOHO!!!!!! :-) Målet mitt må er å se 84 tallet i løpet av måneden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....flott vektnedgang, now 85 :)

Kjempebra!! Skjønner godt at du ikke klarte å holde deg unna vekta, jeg :)

Klart du ser 84-tallet innen mars er over.

 

Ha en fin dag!

 

Og velkommen til oss, mars 76!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid24

WOW, det er jo kjempebra!!!! Klart du ser 84 om 14 dager, du er jo så flink!

 

Jeg har gått ned 600g på ei uke nå, selvom jeg har vært syk, hatt mensen (det er noe dritt!!) og hatt besøk. Er kjempefornøyd! Håper jeg kanskje ser 86/85 i slutten av mars, men det er vel å håpe mye, har jo 3,3kg til 85 blank....

Men det kommer det kommer :)

 

Snart er vi hotte sydenbabes alle sammen, og gutta våres må passe på oss :)

Hihihihi

 

Stå på jenter, selvom det er MASSE fristende påskemat ute og går!!!!

Vi har jo en drøm om 70 tallet om 3 mnd!

Jeg tenkte med meg selv her i februar at jeg allllllldri kom til å gidde det, men med dere har jeg troa på meg selv og selvdisiplinen min, 70 here we come!!!!!

 

KLEMMER fra nordpolen. Vi så 4 isbjørn i går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen og jeg skal ut og spise i dag. Da blir det nok litt vin også, så er litt redd for hva badevekta sier til det. Begynte på mandag og har tenkt til å veie meg hver mandag framover. Men måtte jukse litt. Gikk på badevekta i dag morges, og da hadde jeg gått ned 1,4 kilo! Er veldig fornøyd med det, håper bare ikke jeg klarer å ødelegge alt med middagen i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid24

Det er jo KJEMPEBRA!!!!!

Gratulerer!!!

 

Jeg har ikke vært flink denne uken, så er fornøyd med en smørpakke+ :)

Men ny uke nye muligheter!

Og jeg tror ikke du klarer å ødelegge veiingen i morgen!

 

Jeg veier meg også egentlig på mandager, men gjorde det i dag. Så har en dag tilgode.

Jeg har gått ned 3,1kg på 3 uker, og er kjempefornøyd. Så det går an, er snart på det samme da jeg fant min drømmemann i fjor, lagt på meg 6 kg siden juni, og det er jo snart bare 3 igjen :)

 

Synes vi er flinke jeg!!!!!

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i samme båt som deg. Veier ca det samme, skal til syden 13.juni, og har noen kilo som skal av til da.

 

Kanskje vi kan slå følge?

 

Jeg har trent ca 3 ganger pr uke på spinning og med vekter, men kiloene sitter fast. Noen av de har nok blitt til muskler, men kiloene sitter godt fast.....

 

Jeg tor jeg må sjerpe meg, og spise oftere og nok. Slik at det ikke blir til at jeg triller fra middagsbordet hver dag..........

 

Skal veie meg i morgen tidlig, og ta mål over hele meg. Opp på vekta bare en gang i uka, kanskje bare en gang på 14 dager. Blir fort litt opphengt i kiloene, og heler måle hver uke......

 

Trenger masse spark bak og oppmuntringer.........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid24

Her hjelper vi alle hverandre. =)

Det føler i alle fall jeg!!!

Jeg har blitt tatt godt i mot!

Og vi skal hjelpe deg og!

 

Ja, jeg tror nok du har fått mye muskler av spinning 3 dager i uken :)

Men det er jo bare bra!

Man ser jo bare fasongen, ikke antall kg man veier. Jeg har innsett at jeg aldri blir en Victoria B.ham, men hvem vil det?

Har ett realistisk mål på mellom 65-70 kg. Jeg var 70 kg for snart 8 år siden, vært oppom 101 kg, og nå på vei ned igjen. Evig slanker kan man vel kalle meg, men jeg har vært flink til å "gi" meg når det er 0-5 kg igjen, for da har jeg jo vært sååååå flink, og vet at det går lett av, men akk nei!!!

Men nå er det definitivt siste gangen jeg skal slanke meg, og jeg skal ikke gi meg før jeg ser 6 tallet på vekta. Tror jeg er "happy" på 67 kg, meeeen, lenge siden jeg har vært på 6 tallet, så kanskje jeg er glad når jeg er 70 :)

 

Jeg ønsker i alle fall å komme meg ned til 70 tallet før syden, noe jeg tror vi skal klare alle sammen!!!

 

Jeg er enig med deg, man blir fort opphengt i vekta og så veier man en kg mer på kvelden enn morgenen, og blir deppa.

Nå går jeg på internett kurs, bare for å ha en som passer på meg. Jeg er nemlig flink med sånn starter i morgen slanking....

Men, jeg merker jeg er ofte på vekta pga det.

 

Skal ta mål og veie meg neste mandag. Skal være flink og gå denne uken som kommer. Vært syk til nå, så har vært lite trim. Vanligvis går jeg en time 6km/h hver dag. Etter påske satser jeg på spinning jeg og 2 dager i uken.

 

Tror vi blir rådeilige til sommeren ja!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har startet i dag da.

 

Frokost: 4 rugsprø med magerprim

Lunsj: 3 Skorpor med magerprim.

 

Middagen i dag er pannekaker. Ikke noe slankekost akkurat, men da får jeg heller prøve å passe på inntaket....

 

Skal på en times spinning senere i dag. Tenker jeg drar innover litt før, så jeg får trent litt med vekter først. Etter spinningen er jeg helt kaputt. Tar meg helt ut hver gang, faktisk så innmari at jeg har måttet venta litt før jeg har turt å kjøre hjem......

 

Den store utfordringen blir å takle besøk i påska. kommer på onsdag og blir til mandag. Da er det nok mat og øl, som blir vanskelig. Trene det skal jeg uansett om vi har besøk eller ikke, for nå er det påskefri og jeg har tid til det.....

 

Jeg har en utfordring til ....jeg har 3 barn, og hun eldste er 15, og burde ikke få med seg for mye av dette opplegget. Jeg tror nok hun forstår hva jeg holder på med, men jeg vektlegger trening og sunn mat. Ikke noe tulliball med pulver og tabletter.....

Hun kommenterte faktisk her en dag at det syntest at jeg hadde trent mye i det siste, for magen var blitt mye mindre. God tå høre da.....

 

Nei, med mine 177cm, bli jeg nok aldri liten og nett, men mine 86-89 kilo (lenge siden jeg har veid meg, så her kan det være flere kilo +/-) skal bli mange færre til jeg reiser den 13 juni. Og de som ennå sitter da, skal jeg fortsette med utover sommeren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid24

HELT enig!

Synes du har rette innstilling jeg!

Flink til å trene er du altså!!! Bare å fortsette slik, og man blir litt hekta også!!! Så jo mer man er aktiv, jo mer vil man trene :) Spessielt nå når sola har kommet fram.

 

Mmm, tror ikke sånne piller og pulver fungerer jeg. Det har jeg ikke forsøkt, men slanket meg mange ganger på mandager ja :)

 

Så bra hun har sagt du ser tynnere ut da! Det er det som betyr mest. Kjæresten min kommenterte det om meg også her om dagen. Det er kjekt å høre.

Og du har HELT sikkert blitt strammere i fisken, og som sagt, det er det folk ser, ikke at man veier 85+!!!

Men det er jo det vi jenter ser, badevekta altså, ikke at vi er flotte på andre måter. Litt teit det, at motebildet nå til dags er så "ille". Man må jo få lov til å leve litt, men kanskje tenke litt på hva man putter i gapet.

 

Jeg er i alle fall helt klart med på slå følge på veien. Nå er jeg på 88,3 kg. Veide meg i dag. Kurslederen min er på påskeferie, så må være flink i 14 dager alene nå. SVETT!

 

Håper som sagt jeg ser 70 tallet til den 30. juni, og kanskje det går. Det er ca 3,5 mnd til. Da er det ca 3 kg i mnd. Uansett er jeg glad for alle kg og gram vekk!!!!

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og gratulerer så masse med flott vektnedgang til Astrid og mars 76!!

Flinke jenter er dere :)

 

Velkommen til oss acinom, dette er en fin gjeng som skal klare å se 70-tallet i juni en eller annen gang, og de fleste har sydentur som gulrot...Jeg orker ihvertfall ikke å føle meg så j....som jeg gjorde på Mallorca ifjor. Nei, de tider er forbi :)

 

Ha en fin dag videre, her skinner sola og jeg skal ut å sykle litt med gutta mine!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alle velkommen!:-)

 

Støtten å oppmuntringen her inne er svært god, så det blir vertfall for meg lettere å holde motivasjonen oppe.

70-tallet here we come!!!:)

 

Jeg var foresten ute å spiste middag i går. Stor biff å fløtegratinerte poteter. Heldigvis var vekten uforandret i dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser dere har vært flinke allerede, så jeg får bruke det som inspirasjon og motivasjon.

Det er nok sant det du sier. Det er ikke kiloene som sier mest, en må se litt på hvor disse kiloene er plassert. Og hos meg er det stort sett midt på.

 

Liker ikke klærne som er å få kjøpt nå heller. SLik snøring under puppene, for å se gravid ut kler meg heller dårlig og bukser som er høy i livet og trang nede, gjør jo at rompa blir som ei låvedør jo...........

 

 

Jeg la meg inn som bruker her 14.januar og da viste vekta 87,4kg, så klarte jeg å gå ned til 85,8 kg, go siden da har det stagnert, go jeg har ikke veid meg på lenge.... så jeg er redd jeg har gått opp og forbi startvekta jeg hadde......

 

Jaja, det får vi se i morgen. Skal lage meg en liten plakat for meg selv, med skjemaer for målinger, og "margarinpakker" å krysse ut. Få mannen min til å gjemme vekta og bare ta den fram hver 14.dag....... hvis ikke blir mesteparten av trimmen å springe opp og ned på denne vekta.

 

Jeg skal finne bilder av meg selv, hvor jeg vet jeg trivdest med meg selv...... HA noe å strekke meg etter.

 

Gå gjennom skapet. Kaste det som er for stort, stygt og slitt. Kjøpe nytt litt etter litt.

 

Hovedsaken blir å fortsette å trene, spise oftere, sunnere og ikke så masse til middag.

 

En god plan, nå må jeg bare fullføre...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da er jeg igang igjen.

 

Vekta i dag var 85,7 (nedgang på 1,7 kilo siden 14.januar)

 

Hals: 34.5

Bryst (målt over puppene): 99.0

Midje (målt rett over navlen): 94.0 (nedgang på 6 cm siden 14.januar)

Hofte: (målt 10 cm under navlen): 100,5

Rumpe: 110.0

Lår: 66.0

Legg: 37,5

 

Er glad jeg ikke har gått opp, men faktisk ned 100g....thi-hi.

Tror også det var greitt å få se at jeg har krympet 6 cm rundt midjen. JUHU!!

 

De andre stedene har jeg ikke målt tidligere, så det bli spennende om 14 dager.

Har bestemt meg for å ikke veie og måle hver uke. Heller konsentrere meg om å gjøre dette riktig. Ikke henge meg opp i kiloene, og heller bli veldig glad for alle cm jeg krymper rundt om på kroppen.

 

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det veldig gøy i går, men det var ikke fullt så gøy å gå på vekta i dag morges... Jeg ødela mye for veiedagen min i går, ja. Men jeg får bare stå på videre! Har i hvert fall gått ned 0,8 på en uke. Det er jo veldig bra! Selv om badevekta sa -1,6 i går morges... Nå er det bare å jobbe seg gjennom påsken, så skal nok dette gå bra.

 

Vekt 10. mars: 86,6

Vekt 17. mars: 85,8

 

Midjemålet har jeg ikke lyst til å skrive inn her, det tallet er altfor høyt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...