Gå til innhold

3 mnd => 10 kg


Gjest now85

Anbefalte innlegg

  • Svar 153
  • Created
  • Siste svar

Leser det dere har skrevet og tror dere har rett. Jeg bør nok gjemme bort den badevekta. Veier meg jo flere ganger om dagen! Også er jeg jo sånn at hvis jeg har gått ned litt, skeier jeg ut den dagen. Må tenke litt på det.

 

I dag har alt blitt litt feil. Spiste ikke fra halv ett til åtte i dag. Var selvfølgelg skrubbsulten og spiste altfor mye middag. I helgen skal vi være sammen med mine foreldre, så det blir en kjempeutfordring. Både når det gjelder mat og godteri. Må nok lage meg en slags plan. Vet bare ikke helt hva jeg synes. Skal jeg kunne skeie ut på påskeaften med litt godteri? Eller skal jeg la være? Vanskelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er den borte :)

Min kjære tok den nå.

Hihihi

 

Snakkes!!!

 

 

Flotters!! Du skal se dette blir mye bedre. Jevnt nedover, istedet for opp og ned....

 

Heia oss!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forresten bare 164 cm høy...

 

 

Så flott da!

Da har jo du stor sjangs for å bli "lita og nett".

Det kommer vel aldri jeg å bli med mine 177cm..............thi-hi........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny her! :)

Men begynte å slanke meg på søndagen å allerede gått inn 2 cm i midja! :) Oh lykke!!

 

Jeg blir så motivert av å lese alle de innleggene deres, spennende å følge med å se hvor flinke dere er... :)

 

Hilsen meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ny her! :)

Men begynte å slanke meg på søndagen å allerede gått inn 2 cm i midja! :) Oh lykke!!

 

Jeg blir så motivert av å lese alle de innleggene deres' date=' spennende å følge med å se hvor flinke dere er... :)

 

Hilsen meg! :)[/quote']

 

 

Stå på!!! Dette klarer du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja gleder meg til søndagen, da har jeg veie dag! :) Synes det er både spennende å artig jeg, ble med på kurs i januar, men måtte avslutte av personlige årsaker, men er tilbake for fullt! Skal ned ca 18 kg til 11.juni da jeg reiser til Gran Canaria... Vil jo inn i en fin bikini! :)

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bmd 80 :)

Her er vi alle klare for å se freshe ut i bikini til sommeren!!!

Men du? Tenker du at du skal ned 18 kg innen 11.juni? Det synes jeg var litt i overkant optimistisk....ikke for å være negativ, er bare redd du legger lista litt for høyt, og kan bli skuffet. Uansett er det jo masser av tid til å gå ned en del av de 18 kiloene, da! :)

 

Masse lykke til!

 

Soleia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke jeg som har lagt den lista der.... Men det er mulig.... 1,5 kg i uka.... Snakket med kurslederen min, å det er faktisk mulig om man klarer og følge kurset helt å holdent i 12-13 uker....Uten utskeielser :) Men om jeg ikke går ned så mye som 18 kg så gjør det ikke noe, for jeg har det ikke travelt.... :) Bare jeg går nedover å ikke oppover, er jeg fornøyd jeg :)

 

Men jeg synes dere er så flinke, å det er motivasjon i massevis å lese deres innlegg.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid24

Hallo

Og hei BMD80

 

Ja, vi må slutte å veie oss hele tiden. Er sånn motsatt jeg. Har jeg gått litt opp, da spiser jeg alt, for da er skaden allerede skjedd :)

Meeeeen, skal nå si at jeg veide meg i går kveld når jeg vanligvis veier meg på morgenen da... Sååå, de 200g er kanskje ikke helt sanne :) Med tanke på at man har spist hele dagen :)

 

18 kg til sommeren ja. Det er sporty, men man kan jo klare det da. Husker jeg gikk på ett kurs for 6 år siden snart, da gikk jeg faktisk ned 14 kg på 8 uker.... Gått opp igjen 7 av dem da, så nå er det full skjerpings, selvom startvekta var mye høyere den gangen.

 

Spist en appelsin nå. Tror jeg skal legge meg 200 kcal under anbefalt jeg. Det står jo at man kan kutte opp til 1000 kcal, men det anbefales ikke. Husker for 6 år siden så ble jeg anbefalt å ligge på 1100 kcal. Og i dag når jeg er nesten 15 kg lettere, så skal jeg ligge på 1600 kcal =)

 

Og MARS, synes du skal få unne deg litt, merk litt, godter i påsken. Men si at du skal gå en tur på en time først og så får du en bestemt mengde gosis. Ser i boka mi at man må gå 0.7 km for å trimme av 10g potetgull (0,5km for 10g popcorn).

Da kan du jo si at okei, jeg spiser 100g popcorn og går 5 km, noe man bør klare på 1t med frisk gange :)

 

Vi må jo huske at vi skal leve også, ikke bare tenke slanking, kcal, veiing, telling , måling osv resten av livet???!!!!!

 

MEN, jeg har bestemt meg for INGEN brus eller godter før 30 juni jeg!!! Og det kan bli dyrt når det koster 150.- for en ananas her oppe på Svalbard. Hihihi....

Fler som vil være med på det?

Finnes jo masse godt man kan lage som ikke er sjokolade?

Evnt at dere får ta litt godt på lørdagen???

 

Jeg skal som sagt unne meg nye ridestøvler i mai om jeg klarer ned 10 kg, har 7 igjen til det da... og 7 kg på 10 uker bør kanskje gå???

 

STÅ PÅ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i går gikk vel egentlig ganske greit, helt til jeg avsluttet med 2 halvlitere. Men vi har besøk, og det er litt vanskelig å sitte her som en "kjiping" som ikke skal ha noe....

 

Maten i går gikk bra. Litt vanskelig med middagen, da dette var en pastarett hvor alt var i en kjele, og det vart vanskelig å veie og telle kalorier, men jeg klarte å begrense inntaket.

 

Senere på dagen var jeg på trening, spinning i 75 min og styrketrening i 40 min. Dette regnet kalkulatoren ut til å bli 6,6 trimpoeng!!! Det er jammen ikke verst, synest jeg!!

 

Men som nevnt lenger oppe, når jeg kom hjem og var ferdig dusjet, så var ungene lagt, og de voksne hadde tatt seg noen øl...... Og da ble det til at jeg og "ble overtalt" til å ta en, som ble til 2....................Jaja........

 

 

I dag er det ett fatastisk vær, og jeg har planer om en lang "forbrenningstur" med rask gange... Skal bli godt ut i sola.............

 

Kjenner at det egentlig godt å ikke ha badevekta framme, for jeg stresser ikke slik jeg har gjort før. Jeg må liksom bare fortsette med det jeg holder på med.Kjøre på liksom... Så jeg tror dette er bra. Om ikke vekta går nedover i store hopp, så tro jeg at det er bedre for hodet mitt.... Mye bedre......

 

Dagen i dag tror jeg skal gå bra i matveien. For vi har planer om wok til middag. Men på påske aften er vi bedd bort på mat. Jeg har ikke peiling på hva vi får servert, og jeg vet det kommer til å bli litt øl ............... Men, det er jo noen dager som er slik og..

 

Håper dere hadde en flott dag i dag, og at dere har lure planer for denne dagen.

 

Stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid24

Veide meg i dag, måtte rapporere til kursleder.

Veier 88,3 kg enda, men gått inn 22 cm!!!!

Jeg får se på det slik at buksa er slakk, og gå inn for nye mål neste uke!

Har hatt litt sånn gi-f holdning denne uken, lei, men ser jo at det går nedover, sakte men sikkert.

KLAR FOR 10 nye kg nå!!!

 

Fortsatt god påske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har gått greitt... Har vært ute å gått en tur på 1 time og 10 min, i raskt tempo. Maten har også gått greitt. Så med en frukt til kveld eller ett par knekkebrød så er jeg vel der jeg skal være.........

 

Har 18,7 trimpoeng tilsammen fra mandag til nå, og har meldt meg på 2 spinningtimer som jeg håper på å få med meg i løpet av helga, så i påska har jeg fått trent ganske hardt... Håper på resultater.

 

I kveld har jeg spist smågodt også, men bare litt, før jeg satte bort boksen til de andre, og det var helt greitt. Vil ikke ødelegge alt arbeidet jeg har gjort denne uka med trening og mat, på godteri, som en blir bare kvalm av alikevel..........

 

Men i morgen kommer den stor testen. Vi skal jo, som jeg har nevnt tidligere, til naboene på mat, og litt å drikke ( les: sjalabais)....... Hadde egentlig bestemt meg for at det ikke skulle ha noe å si, for jeg har vært så flink denne uka, men jeg skal på spinning på søndag, og da gidder jeg ikke være helt utrangla og sliten...... Så jeg skal drikke minst mulig, og heller få forbrent litt flesk istedet for lagre mere....

(Håper dette ikke slår feil..................)

Men ikke for det, det er ingen krise om det ikke blir. Skulle vel ha hatt en hviledag denne uka også...... Men alle de kaloriene som blir å samle opp om en går på "ei kule", de liker jeg ikke gitt................

 

Ser at du Astrid har lagt ned supert arbeid, selv om du er lei. Superbra!!!!

 

 

Kjenner at all frisklufta holder på å ta meg inn i drømmeland straks, men det er sikkert like greitt, da spinningtimen er klokka 10 i morgen tidlig......

 

Stå på, damer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid24

Acinom!

 

Ja, har jo gått inn mange cm, så jeg skal IKKE klage. Leser jo på andre tråder at folk har gått ned 3 kg siden nyttår, jeg har gjort det på 3 uker.

Så jeg er MEGET fornøyd, men som sagt, helst 10kg på en uke!

hihi

 

Her på Nordpolen har vi minus 20-30 grader nå, så lite tur ute ja. Brrrrr, og hallen har påskestengt. Men i morgen er den åpen, da blir det styrke og tredemølle. Skal begynne med spinning etter påske jeg og. To dager i uken, så tur, svømme og styrke de andre dagene.

 

Har ny giv, nye mål i sikte. Tror verste kneika er 85 kg nå, må bare stå på, 3 kg dit.

Har vel 1 mål på 86,4 da har jeg gått ned 5 kg siden jeg begynte.

Så nå har jeg spist nok usundt for påsken, og begynner med ny fisk i morgen igjen. Vært flink i dag og, men vanskelig å veie uten batterier i vekta :)

 

VI er flinke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid24

Halloen

Hvordan går det?

HVordan gikk veiedagen i dag bmd80?

Her i nord får vi besøk i kveld, som blir en uke. Så en uke uten besøk før vi får besøk i helgen igjen. Her går det slag i slag :)

 

Utenom det så er det lite å rapportere, livet går sin vante gang, og jeg er tilbake i gode vaner :)

 

Ha en finfin påske videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg hatt to dager med lite kontroll. Med kontroll mener jeg veiing og telling av kalorier på maten.. I går var vi hos naboene, spiste mat, og jeg drakk 5 halvlitere...

 

Men jeg var på spinnng i går, så så "styrgale" vart det vel ikke.......

 

I dag har mannen min bursdag, så vi har spist vafler og kake blir det senere i dag.

Laks til middag, sundt og godt...

 

Og så blir det spinning i kveld........

 

Får kikke innom senere i kveld,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid24

Klart du er flink!!

Jeg er på`n igjen, spist hjemmelaget pizza, og holdt meg til 2,5 stykker. Kom fram til at det ca måtte være 850 kcal. Så jeg hadde spart litt kcal i dag, så jeg endte totalt opp i 1450, 150 forlite.

Meeen, tror ikke jeg tar skade av det, for påska har gått rett vest, selvom jeg har trent, så har jeg stappet myyyyye inn i munnen. Men som sagt, nå er det slutt fram til sommeren :)

 

Ha en fortsatt fin påske jenter!!

Stå på, vi klarer dette.

 

Her er mine mål så langt (kg):

uke 8: 92,0

uke 9: 91,4

uke 10: 89,2

uke 11: 88,6

uke 12: 88,3

uke 13: 88,3

 

Så totalt 3,7 kg siden 18. feb.

Jøss, er jo MYE når man ser nesten 4 kg da. Hihi, litt opptur nå, men det er fra 91,4 jeg startet internettkurset på, så det er den vekta som er gjeldende da!!

 

Snakkes Jenter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan i all verden får dere til så mange trimpoeng??? Jeg synes jobb, barn, hund, mann og hjem tar all tiden min, jeg...

 

Var på hytta sammen med foreldrene mine fredag til søndag og spiste altfor mye feit mat og godteri. Våknet i går morges med vondt i magen og har hatt diare siden. Jeg har veiedag i dag, men kan selvfølgelig ikke stole helt på den vekta, da. Målet til neste mandag må bli å holde vekta. Regner med at den vil gå litt opp når jeg begynner å spise igjen.

 

10.3: 86.6

17.3: 85.8

24.3: 84.8

Totalt ned 1.8 kilo

 

Utfordringer denne uka: Har bursdag, så må spise kake på jobben. Skal feire bursdagen til en i familien med pølser og kaker, så må jo spise litt da også. Skal prøve å bare ta ett kakestykke begge gangene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid24

Ja, påsken kan være hard, mange fristelser. Synes egentlig det er det hele tiden jeg. Det beste er ikke å handle hver dag, og aldri ha "fristelser" i skapene!!

 

Mye trim? Ja, disse andre damene er DYKTIGE!! Men spinning og svømming gir MANGE poeng. Jeg har også hund, og går mye med den som jeg ikke legger inn. Er jo mosjon men mann og barn også :)

 

Men etter påsken skal jeg være flink, så i morgen er det trening hver dag igjen.

 

I dag er det taco, (har besøk) så det blir en prøvelse.

Regnet at med 4 skjell, 200g kjøttdeig, ost og rømme kom jeg opp i ca 900 kcal. Har sovet lenge i dag, så har bare spist "frokost-lunsj", så jeg har tatt godt i til middagen :)

 

Synes dere alle er flinke jeg, det går i rykk og napp, og jeg er i alle fall ikke en person som klarer å holde meg til planen hele veien! Jeg skeier ut og lever livet også!

 

=) Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den har faktisk det altså.......... jeg er imponert selv, for jeg var redd jeg kom til å finne mange unnskyldninger både for å droppe trening og tulle med magten. Men det har gått så bra.

 

Mange og tunge spinningsøkter, lange gåturer og har takla å ha skapene fulle med godteri og snacks superfint..

 

Hadde vært spennende å luske opp på badevekta, men den er bortevekk....... Så jeg må vente til neste mandag, da skull jeg kanskje få kikke på den sier mannen min.....

 

Er veldig spent på om dette gir resultater...........

 

Synest dere har flotte nedganger. Skulle ønske jeg og fikk til det der.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare først si at dere er bare så flinke!:-) Jeg er ikke så flink:(

Påska kom, å jeg var kjempeflink i sann ca. 2 dager. Så var det gjort. Kaker, påskegodt, masse god mat, og litt til snop. Tror jeg har gått opp en kilo. EN KILO! Går det ann? Men jeg har tenkt at den skal raskt av!

Easy comes, easy goes! Ikke sant?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid24

Jaja, da var vel påsken over. For de fleste.

Her oppe har skolen to uker ferie, så jeg har en uke til fri.

Kjæresten min dro på hyttetur med en kamerat fra fastlandet i dag, så jeg og hunden er hjemme alene og passer jobben hans :)

Så i dag blir det ertesuppe med pølse.

 

Synes jeg bør sette meg noen delmål jeg også. Ser dere er så flinke ;=)

 

1) 86,4 kg (-5kg fra kursstart) dvs om 1,9 kg (nå 88,3kg): innen 14.4

2) 84,9 kg (egentlig 85, rundt tall) innen 1.5

3) 82,5 kg (egentlig 82,3 -10%) innen 26.5 (på 82 kjøpes nye ridestøvler -10kg)

4) 79,9 kg (egentlig 80,0 rundt tall) innen 30.6 (SYDENMÅLET VÅRT)

 

Jeg har jo hatt litt mer vekt, så tror det holder hardt med 70 tallet til syden turen, men er superfornøyd med alt ned, og er i god gang nå!!!

 

Og ja, easy comes easy goes!! 1 kg er jo ikke sååå mye, men surt å måtte gå den ned igjen når man har gjort det en gang. Hmmm, lurer på hvor mange ganger jeg har gått ned 80-kg jeg???

 

Er veie og måledag neste mandag, håper å se 87 tallet da :)

Er gira nå, ser jo såååå mange på ulike tråder som klarer det!!!

Så da burde jo mulighetene være tilstede for oss også!!

 

STÅ PÅ, ta en dag av gangen! Og unn dere litt godt i bursdager, vi skal jo leve!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...