Gå til innhold

3 mnd => 10 kg


Gjest now85

Anbefalte innlegg

Gjest Astrid24

Det var det jeg viste. FLOTTE resultater altså!!

 

Jeg har vært på kafe i dag, is. Men men, man må kose seg litt også!

Ny uke i morgen, og her er ståpåviljen på topp!

 

Kanskje jeg ser 86 tallet neste uke?? Tihi :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 153
  • Created
  • Siste svar

her var det mange som har de samme målene som jeg:)Blir helt inspirert av dere jeg!! Jeg er 176cm og 92,5 kg og har også en "hemmelig" drøm om å se 79,9 tallet i løpet av juni. Jeg bor i India, og tar kurs på nettet. Det hadde jo vært veldig kjekt å komme hjem til Norge til sommeren som en litt "lettere" mer veltrent variant?? Var hjemme i påsken, og det var de første to ukene av kurset mitt. Gikk opp 1 kg, hadde jo lengtet etter norsk sjokolade i månedsvis. Men, nå er jeg godt i gang med riktig mat og trening, og her er sjokoladen ikke noe særlig god, så det bør jeg klare å holde meg unna....Men, jeg er også sjokoman. Håper dere har plass til en til i gjengen:)

 

Ps. jeg går stor sett i bikini hver dag jeg, selv med mine mange kilo. Det går greit det, men jeg ville jo helst sett ut som en av alle de andre flotte damene som sprader rundt der hvor jeg er:) Dessuten hadde det vært digg og hatt litt bedre plass i flysetene når en drar halve jorden rundt. Det er tenker jeg på når jeg får lyst på noe godt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid24

BLI MED!!

Ja, her skal vi alle ha ett mål!!!

Og klart du får det til!!!

 

WOW, du er rå acinom, bøyer meg i støvet.

Nå er det ny uke og jobb igjen.

Besøk til helga (fredag, lørdag og søndag).

 

Så går det bare slag i slag denne mnd, med mer besøk fra 17-24 april.

Litt mer jobbing, mai og vips hjem lett og nett i juni! TØFT!

 

Driver å forhandler om en gulrot av min kjære, men det har liksom ikke slått gjennom. Kjekkere hvis han kan "love" noe ved en vekt, men han gjør liksom ikke det. Tihi...

 

Første mål er 86,4 kg, målet innen 14.april. Det er 14 dager til, så 900g bør jeg kanskje klare??

 

Har skeiet litt ut i helga da :)

Men lar meg ikke knekke av den grunn. Har jo gått ned en kg, så smiler fornøyd. Er jo progresjon at jeg klarer å stoppe og begrense meg nå da!!! Tihi :(

 

Jaja, sier bare 3 mnd til syden jeg nå. Og er jeg råflink og legger lista litt høyt kan jeg klare 12 kg (men det er vel kanskje urealistisk). Da må jeg i alle fall følge dette til punkt og prikke ja!! Men 78 hadde vært fint :D

Da er jeg liksom litt under 80. Og det er LENGE siden jeg har vært.

Husker jeg var 71 kg i 2000. Huff, at det går an, men som sagt, jeg gjør noe med det nå, og det er det som teller!!

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke spist på McDonald's siden i fjor sommer. Da var nemlig det det eneste stedet som var åpent, og vi var sultne! Men i dag ringte nevøen min og spurte om vi ikke ville bli med og spise der. Og hva kan man svare en 13-åring da? Så da ble det full pakke. Lurer litt på hvor mye det har ødelagt. Har veiedag i morgen. Smugveide meg i dag morges, og da hadde jeg gått ned ca en halv kilo. Spent på morgendagen etter den middagen...

 

Jeg synes dere er så flinke! Skjønner ikke hvordan dere får til så mange trimpoeng. Det har i hvert fall ikke jeg tid til! Får være ekstra flink med mat framover istedenfor. Prøver å sette meg et realistisk mål for den neste måneden, men synes det er vanskelig. Vil ikke håpe på for stor nedgang, da blir jeg bare så skuffet hvis jeg ikke får det til. Tror jeg skal satse på 2 kilo ned til 1. mai. Bør vel klare en halv kilo i uka?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener for det meste spinning, og dette blir det fort trimpoenger av. Jeg trener ofte samtidig som jeg alikevel kjører unger på trening, men også utenom dette.....

 

Det er tidkrevenede, for jeg må kjøre ca 30 min en vei, for å komme til treningsstudioet, og spinningen varer mellom 45 og 90 min.......

 

Men dette er trening jeg trivest med, og koser meg stort, særlig etterpå........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid24

Ang trim. Det sies jo at 30 min gange om dagen gir økt helseutbytte. Så jeg tror ikke man skal være skuffet over 7, 14 eller 20 trimpoeng. Men spinning og svømming gir høy score på poengtavlen!!!

 

Uansett så må vi jo tenke på at alle monner drar. Noen har jo mann, barn og hund! Det er MYE trim det, som man kanskje ikke tenker over. Dessuten så går man faktisk ned i vekt av å endre kostholdet også, men trening i tillegg gir en strammere kropp og ett større restultat. =)

 

Jeg synes vi er flinke jeg. Vi har tatt steget dit hen å gjøre noe med den kroppen vi har i dag. Om vi kanskje ikke kommer ned på akkurat det tallet vi ønsker så er -10 kg en SUPER helsegevinst!!!1

 

=)

 

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang trim. Det sies jo at 30 min gange om dagen gir økt helseutbytte. Så jeg tror ikke man skal være skuffet over 7' date=' 14 eller 20 trimpoeng. Men spinning og svømming gir høy score på poengtavlen!!!

 

Uansett så må vi jo tenke på at alle monner drar. Noen har jo mann, barn og hund! Det er MYE trim det, som man kanskje ikke tenker over. Dessuten så går man faktisk ned i vekt av å endre kostholdet også, men trening i tillegg gir en strammere kropp og ett større restultat. =)

 

Jeg synes vi er flinke jeg. Vi har tatt steget dit hen å gjøre noe med den kroppen vi har i dag. Om vi kanskje ikke kommer ned på akkurat det tallet vi ønsker så er -10 kg en SUPER helsegevinst!!!1

 

=)

 

Ha en flott dag![/quote']

 

 

All trim er trim......... Har 3 unger, mann og katt.. OG det er full fres fra morra ti lkveld.... Jobber som lærer og er i farta hele dagen ellers også.

 

Jeg liker å u tå gå tur også, men gidder ikke snø og is. Har ramla og slått meg så mange ganger

 

Har vært på spinning i dag og, 50 min. Men i dag var det tungt. Fryktelig sur og stiv i låra etter gårsdagens spinning (70 min med en del styrketrening på rumpe og lår). Men jeg kom meg gjennom.........

 

I morgen er det hviledag. Ingen spinning. Skal ha foreldremøte i morra, så muligend bare en tur i skogen.....

 

 

Stå på alle sammen!!!! Dere er superflinke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid24
All trim er trim......... Har 3 unger' date=' mann og katt.. OG det er full fres fra morra ti lkveld.... Jobber som lærer og er i farta hele dagen ellers også.

 

Jeg liker å u tå gå tur også, men gidder ikke snø og is. Har ramla og slått meg så mange ganger

 

Har vært på spinning i dag og, 50 min. Men i dag var det tungt. Fryktelig sur og stiv i låra etter gårsdagens spinning (70 min med en del styrketrening på rumpe og lår). Men jeg kom meg gjennom.........

 

I morgen er det hviledag. Ingen spinning. Skal ha foreldremøte i morra, så muligend bare en tur i skogen.....

 

 

Stå på alle sammen!!!! Dere er superflinke!![/quote']

 

Ja, all trim er trim!!

Jeg går og jogger inne selv, spinning i morgen, svømming på onsdag.

 

Som lærer går vi mye ja. =) Begynner med utegym, ski, på torsdag. Vi ahr jo skiføre fram til sommeren her oppe omtrent, så det blir bra med to timer i uken :(

 

Ja, man må ikke slite seg ut heller. Kroppen trenger hvile også. =)

 

STÅ PÅ JENTER!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veid meg i dag. Har ikke gått ned så mye, men det er i hvert fall litt. Til tross for McDonald's.

 

10. mars: 86.6

24. mars: 84,8

1. april: 84,2

 

Har totalt gått ned 2,4 på 22 dager. Ikke dårlig det egentlig. Tror jeg skal ha som mål å veie 82 kilo 1. mai. Det bør være mulig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid24

Så flink du er Mars!

Det er jaggu ikke værst!

Tenk du er bare snaue 4kg+ unna sydenmålet!

UTROLIG BRA ALTSÅ!

 

Jeg har vært på spinning i dag. DRITSLITEN!

Føler meg stinn, hadde fiskeboller og poteter i dag, men det kan jo ikke være det værste med 80 kcal pr 100g potet og 60 kcal pr 100g fiskeboller???

 

Samler kroppen mye væske etter trening??

Det føler i alle fall jeg!!

 

Akkurat i dag føler jeg å gi opp, selvom jeg har vært flink siste tiden. Men det går sååååå sakte!! Hehe. Tenker bare på alle mulige lettvinte måter å gå ned i vekt på nå.

Men skal ikke gi meg altså!

Har jo helt sikkert noe med at man begynner å trene mer også. Så får jeg satse på en fastere, smalere og strammere figur og heller ta vekta etterhvert!

 

Ikke syden enda, 3 mnd igjen :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er Mars!

Det er jaggu ikke værst!

Tenk du er bare snaue 4kg+ unna sydenmålet!

UTROLIG BRA ALTSÅ!

 

Jeg har vært på spinning i dag. DRITSLITEN!

Føler meg stinn' date=' hadde fiskeboller og poteter i dag, men det kan jo ikke være det værste med 80 kcal pr 100g potet og 60 kcal pr 100g fiskeboller???

 

Samler kroppen mye væske etter trening??

Det føler i alle fall jeg!!

 

Akkurat i dag føler jeg å gi opp, selvom jeg har vært flink siste tiden. Men det går sååååå sakte!! Hehe. Tenker bare på alle mulige lettvinte måter å gå ned i vekt på nå.

Men skal ikke gi meg altså!

Har jo helt sikkert noe med at man begynner å trene mer også. Så får jeg satse på en fastere, smalere og strammere figur og heller ta vekta etterhvert!

 

Ikke syden enda, 3 mnd igjen :([/quote']

 

 

Så flott da!!!

 

Kroppen min samler ikke væske på treninga........ Drikker 7dl på halvtime spinning, så på 90min så bøtter jeg ned 3 flasker, og jeg tror minst like mye kommer ut, for jeg svetter så det renner av meg.........

 

Fortsett den gode trenden du har starta, så blir det nok bra til slutt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har veid meg i dag. Har ikke gått ned så mye' date=' men det er i hvert fall litt. Til tross for McDonald's.

 

10. mars: 86.6

24. mars: 84,8

1. april: 84,2

 

Har totalt gått ned 2,4 på 22 dager. Ikke dårlig det egentlig. Tror jeg skal ha som mål å veie 82 kilo 1. mai. Det bør være mulig![/quote']

 

 

Dæggern, så deilig det må være å gå jevnt og trutt ned.........

 

Her har jeg ikke turt å gå på vekta etter stillstans i lengre tid. Heldigvis har jeg krympa.

 

Lykke til videre!!! Du når nok målet ditt ja!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid24

Joda, det stemmer sikkert det!

Svetta som en gris selv, meeeen det går sakte, men det vet jeg jo også da!!!

Er superfornøyd så langt!!!!!!!

 

Når jeg er ferdig på kurs, skal jeg bare måle meg jeg og!!!

Ferdig med veiing jeg og!!!

Så kun veie meg til faste dager når jeg har ett mål jeg skal nå!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid24

MÅTTE jeg ha i dag. IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIk :)

Men men, vært flink og ikke spist snop på lenge. Jaja, min rapport i dag. GÅR tregt nå, men motet er oppe!

Får besøk i helgen, men skal være flink!!

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har jeg lagt ei helg bak meg, med litt usunn mat og lørdagsgoderier........

Har vært borte i hela, og har sittet på stumpen hele tida....

 

Men i dag var det rett på spinning i 90 min. Ei skikkelig forbrenningsøkt......

 

Skal se om jeg ikke får tid til å ta mål på onsdag, da har jeg fri, og skal på formiddagsspinning.....

 

Håper dere fortsatt henger med, og at dere har flotte dager!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid24

Ingen endring på meg denne uken, 87,3 enda. Så 86,4 neste mandag holder hardt tror jeg!!!

Men det er lov å håpe da!!!!!

 

Ellers så har jeg gått inn 2,5cm og trimmet hver dag.

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har samme mål som meg. Men jeg regner med at det er mer realistisk med 70 kilo' date=' og da trente kilo =)

[/quote']

 

 

Første omgang blir det 70 kilo, og alt under blir en bonus :) Jeg veide rett over 65 før jeg ble gravid for rett over to år siden, og det la seg mer rundt hoftene enn det jeg ønsket da, hehe, men aboslutt verdt det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg datt helt av før påsken, men nå har jeg og ei venninne begynt begge, for også å kunne motivere hverandre, så får se denne gangen om det går bedre :) Er på dag nr to nå og det går foreløpig bra. Har fått kjøpt meg treningsdvd, fins ikke treningsstudio her jeg bor, så får gjøre det beste ut av det hjemme. Ellers har jeg begynt å sykle og gå mye mer, så håper det gjør utslag. Skal bli spennende å gå på vekta neste mandag.

 

Lykke til til alle her inne, dette skal vi klare :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 uker siden jeg begynte, og her er ukens resultater:

 

10. mars: 86,6

1. april: 84,2

8. april: 84,0

 

Har totalt gått ned 2,6 kilo. Siste uka var det ikke mye, gitt! Men kan vel være på grunn av bursdagsfeiring og mensen. Satser på bedre resultat neste uke. Har i hvert fall gått ned mer enn 500 gram i uka, så bør vel være fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid24

Nå må jeg innrømme at jeg er lei!

Huff. Det er kjedelig. Så jeg tar det litt med ro noen dager. Men jeg skal "holde meg i øra"!

Må bare komme i stå på vilje modus igjen! Og det er liksom ikke vits å holde på når jeg bare gir f. Må bare styre unna godis, og det klarer jeg!

=)

Kommer sterkt tilbake med mål og vekt til mandag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var det klar for veiing igjen, og nåla viste 74,35 kg, det går nedover ;) Har ikke kommet så langt med å måle midjen enda.

 

 

7/4 - 76,80 (startvekt)

14/4 - 74,35

 

Sum: 2,45 kg.

 

Rekner ikke med å ta av så mye uke til uke, men er strålende fornøyd. Hadde ikke trodd det skulle være så mye, har kost meg med mye snop å god mat i helgen, å holdt meg til de kalloriene jeg skal ha til dagen i uka som var:) Men har syklet eller gått en liten tur hver dag og trent litt hjemme i tillegg, og det hjelper på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid24

Ja, 2 uke på 87,3 kg.

Klarte IKKE målet på 86,4 til mandag 14. april, men kjører friskt på for å nå det til neste uke.

Jeg har faktisk lagt meg opp 100 kcal, i håp om at det hjelper ;)

Inn 2 cm, så tar med meg inn tot 4,5cm på disse to ukene!

 

Ellers så går det slag i salg med besøk, og snart skal jeg til syden.

Tror målet om 7?,?? holder hardt ja, men skal satse ALT!!!!!

Enda noen uker igjen, 11 faktisk, så kanskje jeg klarer 0,7kg pr uke?? Er vel sikkert litt optimistisk, men lov å håpe! Skal jo uansett ned 17,3 + kg til, så jeg har ett julemål!!!

 

Stå på jenter!!!!!!

 

=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koste meg litt for mye forrige helg, så hoppet over veiedagen. Veide meg i dag istedenfor.

 

10. mars: 86,6

18. april: 82,8

Totalt: -3,8 kilo

 

Er veldig fornøyd med resultatet! Jeg er ikke flink til å veie mat. Ikke trener jeg, heller... Er deilig å gå ned uten at jeg alltid må takke nei til ting. Selv om jeg gjør det også. Jobber et sted hvor det stadig vekk er kaker å få. Rører ikke noe sånt noe på jobben.

 

Jeg drar på ferie 20. juni, så det er vel bare 9 uker til. Håper å veie 70-et-eller-annet da. Må vel kunne klare det. Det er ca 350 gram i uka. Det viktigste er uansett å gå nedover. Spiller vel egentlig ikke så stor rolle om det tar litt tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAr fått trimma litt med gåing. Men har måttet spise det som har blitt servert, så jeg har ingen aning........... gir jernet ei uke nå, og så tar jeg måling og veiing......

 

Stå på damer! Dere klarer nok målene deres!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...