Gå til innhold

3 mnd => 10 kg


Gjest now85

Anbefalte innlegg

Da var det mandag igjen og tid for veiing. Hadde ikke gått ned like mye denne uken som sist uke, men hadde heller ikke regnet med det.

 

7/4 - 76,80 (startvekt)

14/4 - 74,35

21/4 - 73,55

 

Sum: 3,25 kg, mangler nå 8,55 kilo.

 

Jeg trener litt hjemme, ca tre ganger i uka, så sykler jeg en tur hver dag, og har noen STORE bakker den siste biten hjemmover. I helga har jeg ikke trent noe men har vært ute og jobbet med hagen i mange timer. Er skikkeli støl i alle muskler i dag. Jeg gleder meg så til å se 6-tallet på vekta igjen ;)

 

Lykke til til dere andre også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 153
  • Created
  • Siste svar

Det er så sjeldent vi skriver her for tiden. Har vi gitt helt opp??? Er det ikke på tide å ta oss sammen, i så fall? Jeg står veldig stille nå, sliter med å ligge unna all den gode maten rundt meg. Men er klar igjen nå. SKAL ned 3 kilo til før 20. juni! Er dere fortsatt med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare ikke skrevet pga det har vært så lite aktivitet her. Uka som var, eller rettere sagt i går og litt på lørdag skled jeg skikkeli ut! Smugveide meg sist uke (torsdag) og var da nedi 72,8 (husker jeg ikke helt feil), men vekta vist 73,0 i dag tidli, heldigvis ikkje så mange grammene opp, men skal prøve å komme sterkere tilbake neste mandag, skal ikkje ha flere utsklidninger nå, tror jeg må ha spist meg opp en del i går og på lørdag.

 

Her er resultatene mine:

 

7/4 - 76,8 (startvekt)

14/4 - 74,3

21/4 - 73,5

28/4 - 73,0

 

Sum 3,8 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3,8 kilo på så kort tid er veldig bra, synes jeg!

Jeg har gått ned 4 kilo siden 10. mars. Har ikke gått ned noe på et par uker, har nok blitt litt for mye god mat og godteri i det siste... Sist jeg veide meg, veide jeg 82,8. Vil se 70-et-eller-annet før jeg drar på ferie 20. juni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...