Gå til innhold

Søndagslinken 11.12 for ned 20-30kg


Gjest Tornerose
 Share

Anbefalte innlegg

Hei sann alle sammen.

Hatt ei fin helg? Har hatt ei greie helg eg, vært litt ensom for mannen har jobbet så og si hele helga. Naboen hadde fest i går og holdt meg våken til kl4 i natt. Ikke så kjekt, i hvertfall ikke når jeg måtte opp kl 8 med ungene mine. Lurte på om jeg skulle gå ned og si at han får passe de mens jeg sover ut. Hehe sikkert fullesyk som bare det han.

Eller ja, vekta går bare ned over den. Kjempe kjekt har tillatt meg å spise noen ekstra kcal de siste dagene for å ikke gå ned for mye på en gang. Ammer så jeg har hørt noe om noe sånt miljøgifter som går over i melka vet ikke hva det er, men du skal ihvertfall ikke ta av for mye for fort når du ammer.

 

Tenk nå er det bare to uker til jul. Har dere tenk på hva dere skal spise på julaften? Blir det kalori tenking da og eller tar dere ann heilt ut og gafler innpå?

Jeg har tenkt meg en blanding, passe på med den verste maten og heller gafle innpå av det som ikke er så usunt. (:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har vært trasig for meg. Har rett og slett vært på glattisen nåt det gjelder kosthold og trim. Det skal ikke så mye til, før det blir vanskelig å hente seg inn igjen, sliter konstant med det, og blir jo så innmari sur på meg selv.

Men nå har jeg fått bort nesten 300 kcal på elipsemaskinen, og det er lenge siden jeg har trimmet nå. Godt at det ble i dag, og planen er at jeg skal få gjort deti morgen også, før jobb. (Skulle i går, men ble ikke...)

Nå håper jeg at det som jeg har spist de siste to ukene i "overskudd" går fort av ,slik at jeg slipper å slite med det også over jul. Familie som kommer for å være her, er advart om at elipsemaskinen kommer til å gå i skytteltraffikk mellom "lager" og stue! Håpet er i allefall til stede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Jeg har hatt en morsom helg, og nå idag har jeg trent så jeg har fått 3,3 trimpoeng!! Jippi!! Jeg er så stolt over meg selv!:P Jeg har satset på å få minimum 1poeng per dag, og min. greie de 7poengene som GR anbefaler. Får jeg til mer er enn det er det en stor bonus;)

 

Når det kommer til julaften kommer jeg til å kose meg og ikke tenke mye GR den dagen, men jeg kommer ikke til å overspise heller. Jeg skal virkelig nyte Ribbe, surkål, potet og saus:) Man blir jo mett og da er det stopp. Regner med alle kosemerkene går med på denne dagen litt på dessert og litt godteri:p

Men jeg skal leve helt som vanlig alle de andre dagene!! Og siden trimmen er en del av hverdagen, så blir det noen trimpoeng å hente disse dagene også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke spist godteri og slikt, men har heller ikke klart å spise regelmessig, og heller ikke trimme - det har begynt å pøsregne igjen. Hadde håpet på en god tur idag, men ikke når været er som det er.

 

Gleder meg også til jul, mest for å få fri fra jobb. Har bestemt meg at jeg ikke skal telle kalorier i det hele tatt på julaften - da skal jeg spise ribbe med svor, sjokoladepudding med krem, og godteri og snacks. Må ha en sånn dag i året - kunsten er heller å begrense det til en dag. Tror ikke jeg kommer til å ha problemer med resten av juledagene, for jeg skal hjem til mamma, og jeg vet at når andre folk ser meg holder jeg meg på matta. Verre blir det med nyttårshelga, som jeg skal feire hjemme hos meg selv. Da kommer det til å bli lett å tenke 'men det er jo nyttårsaften, jeg begynner ikke på kurs igjen før den 11.januar' og snike en pose cheez doodles oppi handlekurven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...