Gå til innhold

6-8 kg ned til 1. juni :)


Gjest ~K*L*A*R~

Anbefalte innlegg

Gjest ~K*L*A*R~

Jippii! Gikk på vekten idag og veide 68,8. Det er 1,7 kg ned :) Man går jo ofte litt mer ned i starten og godt er det, for da blir motivasjonen desto større til å fortsette. Er så glad :)

 

Jeg kom plutselig på at jeg har tenkt det som at alle har veiedag mandag :) - men sånn er det jo ikke. Når har dere veiedag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 54
  • Created
  • Siste svar
Jippii! Gikk på vekten idag og veide 68' date='8. Det er 1,7 kg ned :) Man går jo ofte litt mer ned i starten og godt er det, for da blir motivasjonen desto større til å fortsette. Er så glad :)

 

Jeg kom plutselig på at jeg har tenkt det som at alle har veiedag mandag :) - men sånn er det jo ikke. Når har dere veiedag?[/quote']

 

Det finnes en tråd som heter mandagsgjengen - der vi har veiedag mandager.. Du kan jo slenge deg med der også:-)

 

Flott resultat - gratulerer!! Er nok riktig at man går ned mer først.. mistet også 1.8 første uke.. deretter 600 gr, så 400 gr og nå 600 gr igjen.. Vekta viste 53.9 idag..så jeg er utrolig fornøyd.. Alltid så gøy å begynne på et nytt tall!

Spent på utfallet av påskeuka da... håper å stå stille (altså ikke gå opp)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~K*L*A*R~

Veldig flott vektnedgang, Rakri! Det er vel sånn at man bare skal gå ned en halv kilo i uken når man fullammer? Det har jo du fulgt perfekt :)

 

I dag gikk jeg en times rask marsj i skogen og ble passe mør i lårene. Det blir vel den eneste trimmen jeg får til sånn nå og da :) *litt stolt denne gangen også*

 

Ja, man bør vel være fornøyd med stillstand i påskeuken :) Jeg har ikke helt planlagt hvordan jeg skal gjøre det, så jeg får bare ta en dag av gangen. Får ha lomma full av sukkerfri pastiller og pulverkaffe :)

 

Noen som skal på påskeferie? Vi skal være hjemme og pakke litt (skal flytte om tre uker) og gå litt tur i skogen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, veide meg i går, da, vekta stansa på 67,7. Vel, vel, jeg håpet på 66-tallet, men det var vel litt mye å håpe på. I morges var vekta ned på 67.3, men jeg må tviholde på at det er mandag morgen som gjelder. Krysser fingrene for litt nedgang til neste mandag.. men med påska i tankene er 66-tallet litt ambisiøst, tror jeg...

 

Glemte å måle meg, får prøve å huske å begynne med det neste mandag!

Var på en rolig familieskitur på søndag, men kjenner at nå trenger jeg en ordentlig "svetter".

 

God påske alle sammen, og stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~K*L*A*R~
Jaja' date=' veide meg i går, da, vekta stansa på 67,7. Vel, vel, jeg håpet på 66-tallet, men det var vel litt mye å håpe på. I morges var vekta ned på 67.3, men jeg må tviholde på at det er mandag morgen som gjelder. Krysser fingrene for litt nedgang til neste mandag.. men med påska i tankene er 66-tallet litt ambisiøst, tror jeg...

[/quote']

 

Tøysejenta! Du har jo gått ned fra 68,5 til 67,7 = 0,8 kg :) Det er jo en helt perfekt vektnedgang! Kjempebra! De sier jo at den beste "utviklingen" er ned 0,75 kg pr. uke. Så du kan være kjempefornøyd! Gratulerer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~K*L*A*R~

Mottis30! Vi mangler jo ukens resultat for deg, men du har kanskje tatt påskeferie :) Vi venter spent neste uke da :)

 

Vi var på bursdag igår og da spiste jeg godis... men det var planlagt (ikke det at det gjør det noe bedre altså :) ). Tenkte det skulle være skeieutdagen min i påsken. Skal satse på å holde meg i skinnet for resten av den.

 

Veldig greit å ha veiedag på mandag, for da holder jeg meg litt ekstra i helgen! (-håper jeg da...)

 

Lykke til jenter!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, stor spenning i morges, men jeg ble gledelig overrasket; selv etter påskens utskeielser, stoppet vekta på 66,9! Bra, synes jeg selv, faktisk.

 

Hvordan har påsken fått utslag hos dere andre, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe.. har ikke vært på vekta idag.. er såpass feig at jeg venter en dag eller to.. Har forsåvidt ikke skeiet ut alt for mye, men igår kveld hadde vi pinnekjøtt middag, som da var en av to dager med skikkelig kos.. så da hadde jeg ingen god følelse iforhold til vekta idag.. Har holdt meg på riktig antall kalorier gjennom påsken, utenom en dag, men ikke helt rett mat.. litt vin/sjokolade istedet for brød feks. Har fått 13 trimpoeng. Skulle egentlig bli 15, men ble inne hele lørdag med småsyke tvillinger.. Fornøyd totalt sett da. Tror ikke jeg har gått ned noe denne uka, men blir fornøyd om jeg har stått i ro!! Så er det full fokus framover!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~K*L*A*R~

Grunnen til at jeg er så treg til å rapportere skjønner vel alle... Jeg veide meg idag og hadde selvfølgelig gått opp!! Veide 69,5... Jeg skeiet ikke bare ut en gang i påsken, men både to og tre ganger :) Lagde opp unnskyldninger for meg selv siden det var påskeferie...

 

Hjeeeeelp! Jeg må ta meg sammen igjen. Har smurt matpakke for morgendagen som er helt etter boka, og har holdt meg etter boka i dag. Men jeg kjenner jeg sliter med motivasjonen - men jeg skal søren meg ikke bukke under!!! Bare vent til neste mandag!

 

Meiret: Du har all grunn til å være fornøyd med deg selv!! Råbra! Ned 0,8 kg - til og med etter påskeferien :) For en nydelig følelse det må være. Bare fortsett sånn!

 

Rakri: Jeg burde kanskje gjort som deg og ventet :) Men du, du har mange trimpoeng altså! Jeg bøyer meg i støvet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som for å sette et skikkelig punktum for påsken, ble det masse snop i går kveld..70 gram potetgull og 50 gram sjokolade...fysj og fy!!! (type tankerekke ala starter på ny frisk i morgen osv..) Er faktisk motivert nå, og håper å være like flink som før påske.. Lurt å vente med veiing, ja - men veldig feigt da... vi får se utover uka!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~K*L*A*R~

Hallooo i luken!

 

Hvordan går det med dere? Med meg går det så som så - vi får se :( Jeg er midt oppi flytting (overtar 01.04.08), så det er hektiske dager med 2 småbarn og pakking ++ Litt middagsspising på Mc Donalds og sånn fordi boligen består av pappesker og søppelposer :D - det går jo an å spise sunt på Mc Donalds også vet jeg, men... Ja, MEN, ja.... :)

 

Kommer sterkere tilbake - fra i morgen???? Kanskje jeg rekker å gjøre det godt igjen i løpet av helgen? Evig optimist :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann

Det går bedre her.. har hentet igjen oppgangen som kom i påsken, og ligger nå 100 gram over mandagsmålingen før påske.. Synes det er greit nok, men blir skuffet om jeg ikke kommer meg under der nå til mandag..

 

Vi holder faktisk også på å flytte - men det har ikke gått utover maten (enda). Skal bare flytte et par km (innenfor Trondheim) så vi må ikke ha pakket alt på forhånd. Gleder oss enormt til mer plass - det ble trangt da tvillingene kom.. Blir nydelig med egen leilighet også :( Ha en super helg - lykke til. Står på farten og skal ned på 3T så snart de åpner :-) Herlig start på en lørdag!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosalita

Jeg sliter også med noen kg etter fødsel. fikk ei nydelig jente for 5 mnd siden. Men nå skal de av....

 

Jeg veier 67,7 kg og håper å gå ned til 62.

 

Blir spennende å bli kjent med dere her, virker som en flott gjeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, dette er en endring i det opprinnelige innlegget. Etter at jeg skrev et innlegg i denne tråden (og spurte om å få være med) kom det en helt ny tråd som jeg hiver meg på. Dere har jo tross alt holdt på sammen en stund og har det veldig koselig, ser det ut for :-)

 

Jeg klarer ikke å slette det opprinnelige innlegget mitt og redigerer det derfor heller til å si hei, jeg leser om dere og heier på dere. Dere er gode! Lykke til med med de gode målene. Hvis vi virkelig vil så kommer vi oss dit vi skal. Utfordringen er at det tar tid, og at energien må posjoneres ut over mange måneder, utallige måltider og et ufattelig antall trimturer. Stå på!

 

Hilsen ei som har klart 73 -> 67 og skal ned 5 til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, glemte å veie meg igår, men idag stod det faktisk 66,7 på vekta, det er 200 ned fra forrige uke, og en gigantisk overraskelse, må jeg si. Her har det ikke vært totalavhold på søtfronten, kan en si....Men, de store mengdene har det kanskje ikke vært, når jeg tenker meg om. Må se å finne frem et målbånd forresten....

Nå smelter snøen her omkring, så nå er det snart spaserføre, stavene står bare og venter på tørt føre. Sykkelføre er det jo, på asfalterte veier, så mulighetene for trimpoeng er abolutt tilstede....

 

Lykke til videre i uka alle sammen!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosalita

Her syns jeg at jeg har kommet godt igang. Har fått trimmet en del og avstått fra småspisingen. Hadde veldig søtsug på mandagen, men klarte å la være :(. Ønsker virkelig å lykkes nå, så slipper jeg å gå å kjøpe nye klær, har jo masse fint i skapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ~K*L*A*R~

Hei på dere, jenter!

 

Som tida flyr! Det var jo nettopp mandag og nå fant jeg ut at det har blitt torsdag! Det går i 100 her om dagen. Vi skal male alle rom i 3 etasjer i det nye huset har 4 dager på oss til det, også har vi litt å gjøre hjemme også før flyttebilen kommer.

 

Men, jeg fikk i hvert fall veid meg på mandag og vekta viste 68,6. Da er jeg i hvert fall på vei nedover igjen :) Men spisingen blir det så som så med en uke framover i tid. Vi har spist ferdigpizza og sånne raske ting å lage. Er så mye å tenke på at jeg tror jeg må sette dietten på vent 1 uke, men kommer desto sterkere tilbake igjen. Fra og med mandag i neste uke er jeg uten nett 2-3 dager.

 

 

Rosalita: Velkommen! Veldig hyggelig med en til :) Det er en god motivasjon å kunne få bruk for alle klærne i klesskapet igjen, ja! Jeg veklser mellom 3 bukser for tiden og to av de er gravidebuksene mine...

 

Rakri: du kan i hvert fall kose deg med trimpoengene! De er sannelig viktige de også! Dessuten vet jeg at du kjører til skikkelig denne uken og slår vekten ned i støvlene :)

 

Meiret: Du er fortsatt på rett kjøl, du! Superdupert - all vektnedgang er bra :)

 

Flinke jenter, altså!! Jeg gleder meg til å kunne konsentrere meg om vekten igjen - i ny bolig!

 

Ha en fin helg - så kommer jeg sterkere tilbake når vi har fått kommet oss på plass!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Klar.

 

Ja, det er jammen nok å gjøre her også.. Dietten har gått fullstendig fløyten.. Jobber på spreng hele tida, og når man da først spiser blir det mye og feil :-( Skylder litt på ammingen også, for den gjør meg ekstra sulten, og at jeg ikke tåler å hoppe over måltider som jeg kan gjøre ellers.. Ulvesulten rett og slett etter noen timer med hard jobbing!

 

Har ikke fått til å registrere maten denne uka..Har derimot blitt svært så overrasket over hvor mye trimpoeng det er å hente på å gå i trapper.. :) flyttet ut fra fjerde etg. Og her i vår nye tomannsbolig har jeg bært og bært esker opp på loftet. Tilsammen har dette jammen meg blitt rundt 19 poeng.. Men tror ikke det hjelper stort.

 

Fra i MÅRRA er det iallefall full fokus! Har kommet såpass i orden at vi kan ha vanlig hverdag her nå. Og det blir bra. De små har merket stresset for å si det sånn.. Lykke til med veiing.. jeg tror jeg hopper over i mårra, og kommer veeeldig sterkt tilbake neste uke (håper jeg)

 

Klem fra rakri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rosalita

Uke 14: 31.03: 67.7 (Startvekt)

Uke 15: 07.04: 66.2 = Vektreduksjon 1,5 kg

 

God mandag damer!

 

Må si meg veldig fornøyd med vektredukjonen etter den første uka, 1,5 kg. jeg har ikke orket å registrere alt jeg har spist, syns denne registreringen er fryktelig tungvint. Men har holdt meg fraværene fra søtsaker og småspising og prøv å få til 4-5 måltider pr dag. Er ikke frnøyd med antall trimpoeng, ble bare 6,4 og det er alt for lite. Må prøve å gjøre noe med det denne uka.

 

Forstår at det er vanskelig å få til sunne måltider for dere som holder på å flytte. Ikke stress med det, dere får bare stå på videre. Kanskje forsvinner det noen kg i alt stresset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

opp denne uka....69,9...vel med så lite aktivitet er det ikke annet å vente, men det skal bli andre boller!!!Eller ikke boller, da kanskje, for det er vel ikke helt sunt, men det skal ihvertfall bli forandring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...