Gå til innhold

5 KILO FØR JUL, mandag 12/12


Gjest gifteklara
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest gifteklara

Hehe, Klaragift var et godt forslag til navn etter bryllupet. Jeg tenkte på kjærringa, vi får se. Skal i allefall identifisere meg...

 

Jeg hadde veiing i dag og jeg er så fornøyd! Ned 1,5. Har vært kjempeflink i uka som var og da er det så moro å få kred for det. Nå viser vekta 63,6. Startvekt var 67,8, så mangler bare 0,8 på 5 kilo nå. Skal i 5 juleselskap/julebord i uka som kommer så det blir spennende å se hvordan det går. Skal gjøre alt for å være flink.

 

Håper det går bra med alle dere andre også. Synes det høres ut som om dere klarer dere fint. Og Ellen, av og til må man bare spise litt. Synes du klarte deg veldig bra i det selskapet jeg. Stå på de siste ukene fram til jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle medslankere! Ukens vektmål er 63,0 kg (altså ned 900g fra forrige uke). Klaragift var et bra navn! tihi. Lurt at du har notert hvor mye det er igjen til de 5kg er borte, du er jo så godt som i¨mål! Jeg har 3,9kg igjen til målet, og regner med å klare det til bursdagen min i januar, snek meg i siste liten med i denne gruppen (det motiverer skikkelig). You go girls & boys!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er gifteklara,skulle ønske det var vekta mi som viste litt mindre imorgen.. som sagt så har jeg veiedag imorgen. Men kjennes ikke ut som det er store forandringene,men jeg får se imorgen. Har nå fått kjøpt meg ny vekt,måler både kg,vann i kroppen og fettprosent.. Litt morsomt og se det også, kanskje.....

 

Det er litt kjedelig og se alle gå ned litt,men på vekta hos meg har det stått stille så veldig lenge..begynner og bli veldig lei,hadde det ikke vært for dere hadde jeg nok gitt opp for lengst. 5 kilo til jul kan jeg nok drømme om,men håper på en ihverfall.

 

Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg vet nesten ikke hva jeg skal si. Jeg var så motivert til å gå ned enda mere, men trøstespiste så det holdt i helgen fordi jeg sitter og leser til eksamen.Gleder meg til å få det overstått. Jeg tror rett og slett jeg bare må holde meg unna godis og potetgull jeg. Så nå er det ingen utskeielser før jul på den fronten. Er så sinna på meg selv! Har veiedag i morgen, og jeg tipper jeg har gått opp den kg jeg hadde gått ned. Har jo snart ikke klær som passer, så det her var utrolig dumt! Det var dagens moralpreken til meg selv.

 

Gifteklara, du er jo snart i mål, og dere andre holder koken dere også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen.

 

Nå er jeg tilbake. Har vært borte en stund, men nå er jeg altså her. Hadde veiedag idag, og vekta viste ned: 1,1 kg. Veldig fornnøyd med det:) Men det som er litt rart er at selv om vekta viser minus 3 kg, så føler jeg meg ikke mindre. Klærne sitter ikke særlig løsere, og det er ikke akkurat motiverende. Noen som har noen tips til hva det kan være? Det er ikke at jeg har gåttned for fort , og bare mistet vann. Jeg har brukt 2 mnd på 3 kg, og trent jevnt og trutt. Jeg drikker mye vann, så jeg skjønner litt lite av dette.. Jeg synes dere alle er kjempeflinke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært aktiv på disse sidene på et par uker. Masse stress og masse mat. Kjempelei meg fordi jeg ikke har klart å følge diett. 5 kilo før jul kan jeg bare glemme, må nok nøye meg med tre.

 

Det har vært diverse førjulssammenkomster, og har også laget en del juleknask som jeg ikke har klart å la være å smake på.

 

Men nå er det bare å ta rev i seilene igjen, ett kilo må jeg klare før jul.

 

Stå på, alle dere som er flinke og holder ut!

 

 

PS: Jeg veier meg i morgen... Grøss!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...