Gå til innhold

firkløverdamene 12.12.05


Gjest acinom
 Share

Anbefalte innlegg

Opp 600g, men 1 cm mindre rundt magen????? Er nok mye vann og ekle hormoner i sving. Og så ble det veiing på ettermiddagen, det gir nook noen gram i pluss også, imotsetning til å veie seg med engang jeg står opp, og har vært på do??? (Har så vanskelig for å komme meg opp i god tid på morran...... er så trøtt...)

Hadde vel egentlig trodd det kunne bli verre. Til og med uten hormoner.....

 

Mange unnskyldninger og forsøk på å trøste meg selv....... ja, ja, skitt au...

 

Ikke noe trim, på leeeeenge. Det har vært blankis og regn. Masse regn!!!!

 

Skal holde jula på avstand to uker til!!! Så får jeg håpe og tro jeg kan greie å rette opp igjen fadesen.

 

Acinom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så lenge cm-ene går ned er det vel greit, vel..? disse rare grammene er litt opp og ned helt av seg selv, virker det som. tror nok det betyr noen hundre gram at du veier deg til et annet tidspunkt på dagen!

 

beklager at jeg har vært litt seint ute nå, men -som i de fleste hjem før jul - dagene går i ett, og jeg løper fra butikk til butikk. hvor mange trimpoeng får man for shopping, tro...? :P

 

har vært og veid meg i dag. 300 gram ned. deilig! jeg har slutta å skrive ned all mat. er litt lei av det. men skal begynne igjen - kanskje etter jul.. føler at jeg har *litt* kontroll på hvor mye jeg spiser, men det er lett for å gli ut om jeg ikke holder regnskap...

 

om ei uke drar jeg på juleferie, og da blir jeg borte ei ukes tid. mat og familieselskap ca hver dag.. sukk.. skal være standhaftig ei uke til.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...