Gå til innhold

Drømmedagen - juni 2008


Gjest millemarie

Anbefalte innlegg

Gjest millemarie

Nå nærmer drømmedagen seg med stormskritt, og jeg har innsett at om jeg skal føle meg vel på den store dagen er det NÅ jeg skal sette i gang. Jeg er nok ute i litt seneste laget, men jeg har som mål å gå ned 9 kilo før 21. juni. Det blir hardt, men ikke umulig.

 

Ble inspirert av dere andre på dette forumet, og vil derfor starte min egen liten slankedagbok. Jeg har tidligere gått ned 10 kilo på GR-kurs. Har nå en datter på seks måneder og de ti kiloene jeg tok av er nå kommet på igjen. Inspirasjonen er på topp, treningsskoene er funnet frem, og jeg er virkelig klar for å gjøre en innsats.

 

Høyde 170 cm

Vekt 84,5

Midje 103 cm

 

Litt tøft å lese disse tallene svart på hvitt, men håper at det om tre måneder ser annerledes ut.

 

 

Lykke til fremover jenter - bryllupet blir en drøm uansett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom å sniker litt på tråden din!

Bryllup er en stor motivasjonskilde til å gå ned i vekt. Jeg skal selv gifte meg i Juli til neste år, så jeg har jo enda en stund på meg, men når jeg starta var jeg 93 kilo, så har jo litt som skal bort....er nede i 87,4 kg nå, så dette går rette veien.

Jeg har laget meg mange delmål, hvor jeg belønnes med et eller annet fra min kjære hver gang jeg når, og det syntes jeg gir mye motivasjon.

 

En dag i livet skal vi få være prinsesser, og da skal vi også føle oss som en! Og selv om man kanskje ikke når akkurat det målet man har satt seg, så er det trygt å vite at vår kjære ønsket å gifte seg, selv når vi følte oss stor!

 

Lykke til, og stå på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mission08

Hei hei..

Jeg gifter meg en uke etter deg jeg da! :) Moro å se en som setter seg så høye mål. Har du slanket deg før eller? Man må bare ikke bli for stresset/skuffet. 10 kilo er kjempemasse, uansett hvor lang tid man bruker. Og det er tlft, ingen tvil om det. Jeg har klart det tidligere på 10 uker.. Nå er målet 4 kilo på 3 mnd, og det må man jo klare, men man blir stresset når kjolen ikke går helt igjen. Tenk om atte hvis om atte osv..

Men dette skal vi klare!!

 

Kanskje du/ noen andre vil summere opp hvor langt du har kommet i planleggingen og hvordan du skal gjennomføre bryllupet?

 

Har dere sendt inn papirer til folketrygden ennå?

 

Jeg har:

Kjøpt kjole og sko, og bestilt slør

Booket kirke og mottakelsessted

Sendt invitasjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millemarie

Synes dette går bedre enn forventet jeg. Planlegger om morgenen hva jeg skal spise i løpet av dagen - og holder meg til det. Har vært sol fra skyfri himmel i dag, så jeg har vært ute og gått lang tur med barnevognen, og er på vei til spinning nå. Deilig å bevege seg, og håper det hjelper på kiloene også etterhvert.

 

Takk for tilbakemeldinger. Gøy å høre om andre som går med bryllupstanker og som er midt i planleggingen. Her er det meste i boks tror jeg - kirke og lokale, mat og drikke, overnatting til alle de tilreisende gjestene og arrangementer både fredag og søndag. Jeg skriver lister hele tiden, føler jeg har SÅÅÅ utrolig mye jeg skulle gjort, men når jeg får det svart på hvitt så er det fort unnagjort. Har ei lita jente på seks måneder som fyller mye av dagene, så jeg er nødt til å være effektiv og utnytte tiden når hun sover. Er så heldig at jeg skal få kjolen sydd, så jeg har fortsatt litt tid til å bli kvitt noen av kiloene.

 

Min store utfordring er helt klart kveldene. Er utrolig godtesyk når kvelden kommer, så jeg forsøker å aktivisere meg selv slik at jeg ikke faller for fristelsen å synke ned i sofaen og finne frem et eller annet.... Klarte det i går, og satser på at det går i dag også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest millemarie

Uken har gått radig, og så lenge jeg planlegger hva jeg skal spise i løpet av dagen så synes jeg det går greit. Har hatt besøk siden onsdag, og ikke gått på noen smell enda. Skjærer opp litt frukt til kvelden og lager et stort glass te, og har da klart å stå i mot godteskålen på bordet. Synes det er vanskelig å ikke være "ordentlig vertinne" og servere noe, så det gjelder bare å finne noen alternativer til meg selv...

 

I dag er jeg fryktelig sulten på noe godt - har boller i frysen og er SÅ nærme å ta dem ut... Satt meg ned med pcen i stedet og surfer litt rundt her inne.. Forsøker å finne motivasjon til å la være og det funker faktisk....

 

Gleder meg til å se hvordan denne uken har gått på vekten på mandag... Neste uke skal jeg bli flinkere til å trene. Denne uken har flydd med besøk som har bodd her og da har jeg ikke følt at jeg kan ta meg tid til å gå på treningssenteret...

 

Håper dere alle får en fin helg - uten de store utskeielsene. Jeg kjenner meg selv så godt at jeg vet at det er helgene som er den store utfordringen. Hverdagen går greit, men når fredagen kommer så skal man liksom kose seg litt ekstra.. Hmmmmm - noen som har noen "overlevelsestips"???

 

God helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mission08

Hei.

I går prøvde jeg Sans Iskrem med eple og kanel. Jeg skar et eple i småbiter + tre spiseskjeer med is + minidasj med sjokosaus. Det smakte veldig godt også var det noe helt nytt.

 

Et annet tips er oppskåret fruk + litt nøtter og rosiner og Vanilje Kesam.

 

En liten kokosbolle er heller ikke helt krise.. Og i Non Stop er det faktisk 69% kakao, så de kan man gost ta litt av. Varer jo litt også hvis man spiser kun en og en.

 

Det var jo noen tips.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...